Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 What do you want from me? ~ Eli

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyMan Nov 30, 2015 9:47 pm

Tid: 17:00.
Sted: Gaia gågade.
Omgivelser: Få mennesker, der stadig er på indkøb.
Påklædt: Det sædvanlige: crop-top, kort nederdel og en beanie.



Hope gik ned langs den snart mennesketomme gågade meget langsomt. Hun havde absolut intet at foretage sig, men var gået en tur for at få luft til hovedet. Hun var træt og godt pissed over, at Connor synes hun var for "kedelig" at have med at gøre. Det var slut med at være flink overfor folk. Hun måtte holde mur oppe foran sig for ikke at blive såret eller "leget med" af andre mennesker. Var hun virkelig blevet så svag og naiv? Det måtte ikke ske, så derfor holdt hun en pæn afstand til folk. Inderst inde var hun oprevet og mega depressiv, men ingen måtte vide det, så derfor satte hun en facade op. Hun kom til en tøjbutik og standsede for at kigge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyMan Nov 30, 2015 10:13 pm

Eli havde afsluttet en aftale med en, bekendt. En incubus der ikke rigtig var en stor kanon men som skyldte Eli en tjeneste for at have skaffet ham en god lejlighed i midt byen. Han brød sig ikke meget om ham men han havde skaffet ham et nyt legetøj, en slave, det havde været noget tid siden han havde holdt en slave, men han var sikker på at dette var en anden slags en dem han havde holdt, hun var trods alt hverken sort eller en importeret vare. Han sad i sin læne stol i en af lejlighederne han havde i byen, denne lejlighed skulle blive hans nye slaves når hun besluttede sig for at møde op. Eli så på sit lomme ur før han tog en tår af sin wiskey.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyMan Nov 30, 2015 10:25 pm

Mens hun stod og kiggede på det ellers kedelige tøj, som hun bestemt ikke havde tænkt sig at købe, kom hun pludselig i tanke om den aftale hun havde med sin nye herre. Gad vide, hvad han var for en karl, tænkte hun, mens hun langsomt fortsatte mod adressen, hun havde fået fra sin tidligere, nederen herre. Hun skulle såmænd ikke skynde sig, hun havde stadig sin ret til at komme for sent og opføre sig, som hun vil. Ingen respekt overhovedet, det havde den tidligere herre sørget for godt og grundigt. Det var med vilje at hun gik ekstra langsomt, da hun stod nær hans dør til det mindre palæ. Hun bankede på 3 gange, og lagde armene over kors og så direkte ligeglad ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyMan Nov 30, 2015 10:38 pm

Eli så på den lille konsol med en skærm der viste et billede af en pige, hun havde lige ringet på hoved døren, det spændende var at denne pige så ud til at være den pige som var blevet overdraget til ham. Han smilede før han trykkede på samtale knappen "kom inden for hope" han trykkede på den anden knap og låste op for fordøren "øverste etage, sidste dør til venstre" han smilede for sig selv mens han ventede på hende til at komme op. Han vendte stolen rundt så han kunne se på døren og ventede på at hans nye slav kom op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyMan Nov 30, 2015 10:57 pm

Til gengæld havde hun ikke opdaget, at der også var kameraer rundt omkring stedet, som egentlig var et lejlighedskompleks. Det så ikke ud af meget og hun ventede, måske lidt spændt på, om han vil åbne og om han overhovedet var hjemme. Pludselig lød en stemme, som gav et ryk i hende, og han sagde tydeligvis hendes navn. Hun skubbede til døren, som blev låst op og hun gik forsigtigt op ad de mange trapper. Selvfølgelig skulle han bo øverst oppe, og hendes kondition var dårlig. Da hun omsider var nået op til døren, tog hun i gelænderet og pustede træt ud. Det så ynkeligt ud, og inden hun bare gik ind, rettede hun sit tøj, eller det hun havde på, som næsten var ingenting. Hun så fattet og alvorlig ud, da hun trådte ind ad døren, lukkede den og kiggede dybt ind i sin nye herres øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyMan Nov 30, 2015 11:15 pm

Eli smilede da hun kom ind af døren "goddag, jeg er Elijah, din nye herre, men du kan kalde mig sir, herre, hr. mars eller master" han så på hende med et roligt blik og studerede hende "træd nærmere, jeg vil gerne se ordenligt på dig" han så på hendes former og bedømte at det her nok var den tjeneste værd "dette her sted, det vil blive dit, jeg kan ikke besøge dit værelse på skolen som jeg vil, fra nu af bor du her. Alt hvad du skal bruge har jeg sørget for på forhånd, plus alt hvad der kommer til at indgå i din nye titel som min slave" han rettede sig op "jeg har en liste af regler som du skal følge, nummer 1. mit ord er lov, der er ingen andre end mig der skal fortælle dig hvad du skal og ikke skal samt må og ikke må" han så på hende med et smil "nummer 2. undertøj er strængt forbudt" han smilede til hende "jeg vil kunne have adgang til dig når jeg vil" han rejste sig fra sin stol og viste sin fulde højde af 1 meter og 97 cm "nummer 3. du er min og kun min, hvis jeg finder ud af at du har været med en anden mand eller kvinde for den sags skyld vil du blive straffet hårdt" han smilede og lagde sine tynde fingre om hendes hage og løftede hendes blik så de så hinanden i øjnene igen "det var alt, har du forstået dine regler" han smilede venligt til hende og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyTirs Dec 01, 2015 8:48 pm

Hun lyttede opmærksomt til ham, men hun så nu ikke sådan ud, da hun stod og studerede sine negle, som hun lige have farvet blå. Hun måtte kalde ham det , han foreslog hende. "Goddag herre. Jeg hedder altså Hope, hvis du ikke ved det." svarede hun dog meget høfligt hvilket hun ikke plejede. Da han bad hende om at træde nærmere, tøvede hun et øjeblik og så alvorligt på ham. Et øjeblik havde hun lyst til at flygte men hun blev stående og trådte så frem mod ham. Hun håbede hun var lækker nok selvom hun havde en plan om at flygte. Det overraskede hende hvor meget han havde arrangeret og at hun måtte bo her. "Tak." sagde hun bare og glemte med vilje at sige herre. Han begyndte så at fortælle hende se mange regler, og det trættede hende en del. Hun himlede med øjnene og blev lidt chokeret over hvor høj han var da han rejste sig. Han tog fat i hendes hage og hun så dybt ind i hans øjne. "Jo." sagde hun og overvejede om hun skulle smutte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyTirs Dec 01, 2015 9:57 pm

han smilede lidt over hende "jeg er ikke Connor, jeg vil behandle dig med respekt, du ved, for en slave" han smilede til hende og kyssede hendes pande passioneret. Han gik en runde omkring hende og inspicerede hende "du er en pæn pige, du fortjente virkelig ikke så rådden en herre som Connor" han var ikke særlig glad for incubusens være måde over for kvinder, han behandlede dem som legetøj, han havde i det mindste en smule respekt over for dem "Hope er et meget smukt navn" han gik om bag hende og lod sine fingre blidt glide hen over hendes hud og ned af hendes krop "lad os se på de vare du ellers har" han smilede og lod sine fingre glide op under hendes skørt og rørte blidt ved hendes trusser og nussede mod hendes underliv uden på dem "og fra nu af er de her forbudt" han tog blidt fat i kanten af hendes trusser og trak dem ned om anklerne på hende "er det forstået" han smilede til hende roligt og hans stemme var venlig men fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyOns Dec 02, 2015 9:08 pm

Da hun endelig havde tænkt sig at smutte, lyttede hun dog alligevel til det han sagde, mens han kyssede hende blidt på panden. Hvorfor nu det, tænkte hun, men valgte alligevel at blive. Han virkede ikke til at være ligesom Connor, og hun fandt også hurtigt ud af, at han nærmest afskyede ham, da han fortalte lidt om sig selv og Connor. Han virkede til at være et rarere menneske, end sin tidligere herre, hvilket hun kun var glad for. Han komplimenterede oven i købet hendes navn, og det fik hende til at rødme lidt. "Elijah er nu også et specielt og flot navn" sagde hun stille. Det var stadig forbudt at have undertøj på, så det slap hun vel ikke for, tænkte hun og lod ham tage hendes trusser af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyOns Dec 02, 2015 9:57 pm

han smilede til hende "jeg vil gerne minde dig om, at jeg stadig er din herre. Jeg er ikke en forfærdelig mand, men du skal ikke teste mine grænser alt for meget" han smilede til hende og mærkede på hendes ryg efter låsen til hendes bh. Da han fandt den åbnede han den nærmest ved bare at køre en finger op af den "mit ord er stadig lov, forstår du det rigtigt?" han smilede mens hans hånd gled mellem hendes ben og han begyndte at lege med hende mens han stod bag hende "jeg håber du vil være en god pige over for mig, jeg kan godt lide at belønne gode piger" han smilede til hende med et frækt glimt i øjet. Han lod hans finger blidt gnide langs hendes klitoris i cirkel bevægelser og hans anden hånd mærkede hendes bryster an.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyOns Dec 02, 2015 10:47 pm

Hope, som normalt var en venlig og høflig pige havde det med, at somme tider elskede hun bare at pissede folk af på det groveste, hvis de absolut skulle bestemme over hende. Hun ville vente på det rette øjeblik at gøre det på. Mens han stod og ævlede om alt muligt med at høre efter og være en god slave, stirrede hun bare koldt ud i luften og lod ham gøre det. Hun sagde ikke engang en lyd, da han rørte ved hende. "Det gør du vel. sagde hun ligeud og smilede for sig selv. Da det lykkedes hende at øjne en chance for at bryde ud, gjorde hun det, hun havde ventet på. Da han stod bag hende, vente hun sig og gav ham en ordentlig knytnæve i hovedet, mest omkring næsen, slap hun ud af hans "favn" og styrtede ud af døren, ned ad trapperne og ud på gaden, hvor hun måtte stoppe op og puste ud pga. hendes skide dårlige kondi. "Kan....ikke...løbe...mere" gispede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyOns Dec 02, 2015 11:03 pm

Eli havde ikke forventet hendes knytnæve ikke at den gjorde andet end at få ham til at miste fokus så hun kunne flygte fra hans greb. Et lille suk kom fra hans læber "du er en udulig træner Connor" han gik ud af døren og lod sig selv falde ud over rælingen og landede på sine føder meget elegant selv om klinkerne under hans fødder blev smadret. Han nåede at fange hende da hun løb tør for luft "jeg er bange for at du skal diciplineres lidt før du forstår det" han brugte sin styrke til at trække den ulydige Hope op af trapperne "måske vil 20 slag med pisk være nok til du fatter det, eller 30 ville være bedre" han snakkede mere til sig selv end til Hope "sikke en udulig træner, slaver der slipper væk hvis de får chancen, det er ikke billigt at skaffe lejligheder, du kommer til at bo i et hul hvis du ikke stopper med det bullshit" han trak hende ind i lejligheden og låste døren med en kode lås "ok, jeg er en meget flink herre normalt, men du skal ikke flygte og du skal bestemt ikke slå mig" han tog fat i hårdet på hende og hev hende ind i et lille rum med et fint skilt hvor der stod "tilretnings rum" det var et rum med lænker der hang fra loftet og forskellige piske og dets lige "jeg er ked af jeg bliver nød til at straffe dig på din første dag, men det er åbenbart sådan du lærer det bedst" han satte hendes hænder i lænkerne og fandt en pisk frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyOns Dec 02, 2015 11:19 pm

Hun havde selvfølgelig ikke forventet, at han ville komme lige med det samme, men det gjorde han altså, hvilket irriterede hende en del. Hvordan kunne han mon have været så hurtig? Han var sikkert vampyr eller sådan noget. Hun gjorde ikke særlig meget modstand, da han hev hende med sig op ad de mange trapper. Hun kunne mærke, hvor irriteret han nu blev, hvilket også var meningen. Da han begyndte at nævne hvor meget hun skulle straffes, hvilket gjorde hende urolig. Han var jo ligesom Connor, men i en blidere version. Og hun vil heller ikke bo i et hul, så hun måtte tænke nøje over sine fremtidlige planer. Nu kunne hun ikke komme ud, da døren var låst med en kode. Han mente det skam meget alvorligt, og hun fulgte med da han tog fat i hendes hår og førte hende ind i et rum med lænker og piske. Det var ikke lige en god start hun havde fremandet. Nu stod hun med håret i postkassen og var lænket. Hun klynkede lavt og så skamfuldt på ham, og tiggede og bad om at komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyTors Dec 03, 2015 10:00 pm

han så på hende som hun hang der fra kæderne "du bliver nød til at vide dine handlinger har konsekvenser frem over" han hev hendes skørt af for at vise hendes bare hud under den "hvis du siger du er oprigtigt ked af det du gjorde og lover ikke at gøre det igen" han smilede venligt "vil jeg nedsætte din straf til 10 slag i stedet for 30" han så på hende og satte sig ned på knæ foran hendes ansigt og så hende dybt i øjnene "se det som en første ovetrædelses mulighed, hvis det sker igen vil jeg give dig meget hårdere straffe i stedet for ikke at adlyde mig" han smilede til hende venligt mens han aede hendes kind "og jeg er dybt seriøs når jeg siger at jeg hader at straffe slaver der ikke adlyder mig, jeg vil meget hellere bare have at du bare adlyder mig, det håber jeg du forstår" han gik om bag hende og lod sin pisk blidt køre hen over hendes balle "er du ked af det du har gjort" han så på hende roligt og sagde det med en venlig og tålmodig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyTors Dec 03, 2015 10:18 pm

Han kiggede hende direkte ind i øjnene, da hun hang helt hjælpeløst og ude af stand til at forsvare sig selv. Da han rev hendes nederdel af, blev hun pinligt berørt og følte sig både krænket og grænseoverskredet. Alligevel ville han skåne hende for den smerte, som Connor ikke vil have gjort. Han havde nok bare slået og tortureret hende. "Undskyld jeg lover ikke at gøre det igen herre." bad hun og sendte ham uskyldige øjne. Det var da rart at han meget hellere ville gå en nemmere vej end at slå og pine sine slaver. Han virkede nu flink nok, selvom han nu skulle slå hende med pisken. "Ja, jeg er ked af det." indrømmede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyTors Dec 03, 2015 10:45 pm

han smilede tilfreds "jeg er glad for at du forstår at det var forkert" han lod sin pisk svirpe hen over hendes baller med et smæld "som lovet kun ni mere" han så lidt væk mens han gav hende ni andre milde slag i forhold til hvor hårdt han kunne slå, der var stadig røde mærker hen over hendes røv og han lod hendes kæder blive åbnet "bare bliv siddene her , jeg vil lave dig lidt at spise, og hvis du tvivler, var det en ordre" han smilede til hende mens han lukkede døren efter hende, han havde forberedt en speciel suppe som han bare skulle varme op. Han varmede den og hele lejligheden var fyldt med en dejlig aroma af mange forskellige arter, trikket ved denne suppe var at en var fyldt med stimulanter der ville gøre en hver vild efter sex ved bare at spise lidt, dette var ikke ondt, men han kunne mærke at der var en hvis tøven på dette område. han tog suppen og gik ind til hende "her er der lidt suppe, men pas på, den er varm" han smilede til hende og gav hende skålen plus en ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyTors Dec 03, 2015 11:12 pm

Hun blev glad for at høre, at han værdsatte hendes tilståelse over, hvor meget hun havde fortrudt det. Han virkede virkelig ikke som ham Connor, der nærmest nød at straffe sine slaver. Hun mærkede et slag på sine baller, og bed sig selv hårdt i underlæben for ikke at hyle eller klynke. Der vil hun trods alt hellere spille stor. Det var ikke så slemt, som hvis det havde været Connor. Endelig åbnede han kæderne og hun tog sig ømt til håndleddene og satte sig forsigtigt ned. Hendes røv dunkede lidt. Nu stod han og snakkede om at hente hende noget suppe, hvad pokker var nu det her for noget, tænkte hun undrende og lagde hovedet lidt på skrå, da han gik ud og lukkede døren efter sig. Imens, kiggede hun sig lidt omkring i rummet. Det så ikke så skræmmende ud igen. Pludselig kunne hun dufte noget, og det fik hendes mave til at rumle en del. Han kom omsider ind og gav hende suppen. Hun kiggede lidt overrasket på ham og var bange for at spise, hvis hun i så fald gjorde noget forkert, så derfor nippede hun forsigtigt til suppen. Dette var tydeligvis fordi hun var blevet skræmt for vid og sans af Connor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyTors Dec 03, 2015 11:40 pm

han smilede blidt til hende "lad mig fodre dig i stedet, men du skal ikke være bange for mig, selv om jeg er din herre forlanger jeg ikke frygt, bare respekt og lydighed" han smilede venligt til hende og tog skeen hvorefter han tog en stor ske fuld af den lidt tykke suppe "åben op og sig aaahhh" han smilede til hende og når hun åbnede munden ville han give hende skeen ind i munden og fik hende til at spise suppen "den er god ikke sandt, hold dig ikke tilbage, bare spis det hele op" han smilede til hende og satte sig i en lille stol der var i rummet og så på hende spise mens han ventede på at hans stof skulle tage effekt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyFre Dec 04, 2015 9:15 am

Hun var ret bange for, hvilket konsekvenser der vil komme, hvis hun spiste uden han havde givet hende tilladelse. I stedet fodrede han hende, hvilket var en smule mærkeligt, men den suppe smagte virkelig godt. Alligevel fornemmede hun, at der var kommet noget i suppen, som måske ikke skulle være der. Gad vide, hvad hans hensigt var, tænkte hun og spiste videre for ikke at virke for uhøflig. "Den smager fantastisk." sagde hun og skjulte sin mistænksomhed. Den smagte nu meget godt, men hun frygtede alligevel for hvad han havde kommet i hendes suppe. Da hun var færdig og nærmest havde slikket skålen ren, begyndte hun at blive....liderlig? Havde han mon kommet noget i og havde fået hende til at blive liderlig. Det forsvandt ikke, og hun havde en trang til at knalde ham. "Tak for mad." sagde hun og prøvede at skjule sin trang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyFre Dec 04, 2015 11:54 pm

han så på hende med et blidt smil "kom med, det her er kun til at straffe dig i hvis du ikke opføre dig ordenligt, han hjalp hende op at stå på sine ben og rørte hende lidt hen over brystet diskret for at pirre hende lidt, lige nu var hun i et stadie af liderlighed som han havde beregnet, han havde hende i hans magt på sin egen måde. Han var en meget mere bamhjertig herre end Connor og hans slags, men det betød ikke at han ikke ville bruge beskidte triks "det var godt du kunne lide suppen" han smilede til hende og låste døren til straf rummet efter sig og gik hen på den anden side af lejligheden til et rum der ikke havde nogle vinduer "det her er dit sove værelse, og hvor jeg vil have sex med dig frem over, med mindre andet er instrueret, forstået" han smilede og satte hende ned på sengen og aede hendes kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyLør Dec 05, 2015 8:25 pm

Hendes trang blev større og større og det var til at blive sindssyg af. Der var ikke noget der kunne stoppe denne trang udover sex. Han viste hende hen til et andet rum, ingen vinduer, så her kunne hun ikke flygte. Hun nikkede bare, og satte sig på sengen. Han nussede hende på kinden og hun var ved at sprængtes af liderlighed. Hun tog hårdt fat om hans hånd, der nussede hendes kind, og sprang på ham. Hun snavede ham vildt og voldsomt og åbnede hans bukser. Hun anede ikke hvad der gik af hende, men hun gav ham så et hårdt blowjob og nærmest kvælede sig selv i den. Hun kiggede frækt på ham og tog fat om hans boller.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyLør Dec 05, 2015 10:19 pm

han så på hende da hun overfaldt ham og da hun gav ham et blowjob hev han hende tilbage "slem slave, jeg siger hvad du skal" han tog fat og smed hende på sengen og rejste sig op på hende med et roligt blik "du kan få lov til at sutte mig hvis du beder meget pænt" han holdt fast om hendes ansigt og holdt hende på plads så hun ikke kunne bevæge sig særlig meget "sikke liderlig du er slave, det kan være du nød at blive straffet" han smilede til hende og lod sit greb slippe lidt på hende "så vær en god pige nu og bed pænt om at blive kneppet i stedet for bare at tage uden at spørge" han så på hende med et blik der kunne ikke sige andet end magt over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyLør Dec 05, 2015 11:07 pm

Hun troede at han kunne lide det, men hun blev meget forbavset da han hev hende tilbage. Hun blev kastet op i sengen og holdt fast af hans hånd. Det var ubehageligt, men hun kunne altså ikke røre sig. Han var skide irriterende, men det lagde ikke en dæmper på hendes kæmpe trang. Hun lyttede til det han sagde, og vidste at det var umuligt for hende at vinde over ham. Alligevel sagde hun provokerende: "Jeg vidste, at du puttede noget i suppen der gjorde at fik lyst til sex. Jeg er ikke helt dum, som Connor måske har fortalt dig." Hun stirrede gennemskuende på ham med et drilagtigt smil. Det kunne være hun blev straffet for dette, men hun elskede at se folks ansigter, når hun ødelagde noget for dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyLør Dec 05, 2015 11:39 pm

han så på hende, han vidste han skulle have brugt mere koriander for at skjule smagen men han lod hende ikke se han var på kanten "jeg ved ikke hvad du snakker om slave, jeg har ikke puttet noget i min suppe andet end lidt sjælne krydderier, måske var de lidt for udflossede i suppen så du lagde mere mærke til dem?" han smilede til hende, det var ikke helt løgn, det var krydderier teknisk set, de havde det bare med at styrke blodomløbet i det generelle område af de seksuelle dele af kroppen. Hun ville ikke få ham til at indse det "glem nu om det" han så på hende i øjnene og aede hende ned over kroppen "du har nu lov til at sutte mig nu" han smilede, hun ville ikke være i stand til at modstå ham meget mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli EmptyLør Dec 05, 2015 11:56 pm

Det irriterede hende at han nægtede at indrømme, at han havde puttet det i. Hun gloede bare koldt på ham mens han forklarede sig om suppen og dets ingredienser. Hun lagde armene over kors. "Sjovt jeg blev så liderlig efter jeg åd suppen!" fnøs hun og himlede med øjnene og kom til at slå ham på kinden pga. hendes liderlighed. Trangen blev større og større og hun kunne intet stille op. Da han rørte ved hende, overfaldt hun ham igen og lagde sig oven på ham og snavede ham igen, mens hun lod hænderne glide igennem hans hår. Hans skæg kildede lidt, og hun kyssede ham hele vejen ned til hans pik og suttede den hårdt og helt ned i halsen. Det irriterede hende at hun ikke kunne stoppe sig selv, og hun kunne pludselig mærke at der blev meget vådt dernede. Hun var skide ligeglad med om hun havde spurgt ham først.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What do you want from me? ~ Eli Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli Empty

Tilbage til toppen Go down
 
What do you want from me? ~ Eli
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: