Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Wauw! Hvad sker der?! ~ Michael

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wauw! Hvad sker der?! ~ Michael Empty
IndlægEmne: Wauw! Hvad sker der?! ~ Michael   Wauw! Hvad sker der?! ~ Michael EmptyOns Nov 18, 2015 4:07 pm

Sted: Oneiroi Bjergene.
Tid: Om aftenen.
Omgivelser: Bjerge, tæt ved skoven. Planter, træer, buske.
Vejr: Aften, køligt. Stjernerne er begyndt at komme frem.
Årstid: Vinter.
Dag: Onsdag aften.
Påklædning: Påklædning.


Det var en onsdag aften. Vinteraften. Stjernerne var begyndt at dukke op på Himlen. Luften var kølig, men der blæste heldigvis ikke. Isaac var på tur i bjergene. Han havde bedt Sebastian om et kort over byen, så han kunne se sig lidt omkring. Lige pt. boede han hjemme hos Kongen af Gaia. Sebastian havde fundet ham morgenen efter hans første forvandling, og derefter havde han lært ham om en ting eller to, hvad angik varulve. Men Isaac forstod det stadigt ikke. Det gav ikke rigtig nogen mening for ham. Men han var ny i dette, så det var klart, at han ikke forstod det.

Som skridtene tog til, endte Isaac et stykke op af bjergkæden, Oneiroi. Han havde kort kun hørt om disse bjerge, men aldrig nogensinde gjort videre omkring det. Aldrig rigtigt nærmet sig disse bjerge. I stedet bare holdt sig i baggrunden og ladt tingene ske. Isaac havde i stedet brugt sine dage hos Sebastian, og før det, så havde han gemt sig for sin far. I snart tre år. Arbejdet hist og her, men aldrig fast. Gået lidt i skole, men kunne ikke holde det. Sådan havde dagene forløbet sig for den unge mand.

@Michael
Tilbage til toppen Go down
 
Wauw! Hvad sker der?! ~ Michael
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wauw, is that you?! ~ Caroline
» Hvorfor sker det her ofte for mig? ~ Aia
» Historie time i bjergene? Hvad fanden er det her? - Andrew
» Hvad skal jeg her? - Liam
» Jamen hvad har vi dog her... (Fortidsemne) - Todd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VII :: Bjergene, Oneiroi-
Gå til: