Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 So this is my.. Our.. Uhmm this is Annalyn - Andrew + Annalyn

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




So this is my.. Our.. Uhmm this is Annalyn - Andrew + Annalyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So this is my.. Our.. Uhmm this is Annalyn - Andrew + Annalyn   So this is my.. Our.. Uhmm this is Annalyn - Andrew + Annalyn - Page 2 EmptyMan Dec 18, 2017 5:50 pm

Han sukkede lidt. "Jah.. mig og mit store hjerte" brummede han blot. Havde det kunne holde sig i ro, så havde han ikke siddet i den er situationen. Lucian havde ret. Det var ikke en klog idé at holde jul sammen med Charlie! Det havde han vidst allerede det skeund han havde indviteret ham. Men tanken om at Charlie skulle sidde mutters alene på akademiet havde virkelig ikke været rar! Og nu var det altså aftalt, så måtte de tage pinlighederne når de kom hjem.

Han så på Lucian. "Det er okay, koncentrere du dog nu bare om vores nye medlemmer! Så skal jeg nok klare mig" sagde han med et roligt blik. 
Han så ned på sin tomme kaffe kop, og smilede roligt til Lucian. 
"Nåh... Jeg må nok hellere komme tilbage.. jeg har nogle lektier der skal være færdige til i morgen" sagde han roligt med et smil. Han rejste sig op, for at give Lucian et broderlige kram. Han trak sin jakke på, og gik mod døren, sende ham dog lige et vink inden han forlod caféen.
Tilbage til toppen Go down
 
So this is my.. Our.. Uhmm this is Annalyn - Andrew + Annalyn
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» So you think you can out run me? - Annalyn
» Dangerous Wolf, or is he? - Annalyn
» Seems like we're sleeping together - Andrew
» Do you believe in fate? - Andrew
» Boys night in - Andrew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden :: Juice stop-
Gå til: