Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Do you believe in fate? - Andrew

Go down 
ForfatterBesked
Victoria
Beta
Victoria


Humør : Hannah Montana said nobody's perfect, but here I am.
Fag : Dance + Swimming & Shapeshifter history l Assisting in: Music + Drama
Antal indlæg : 652

Do you believe in fate? - Andrew Empty
IndlægEmne: Do you believe in fate? - Andrew   Do you believe in fate? - Andrew EmptyOns Nov 15, 2017 6:50 pm

S: Gangene
T: Midt på dagen
O: Folk er på vej til kantinen for at få frokost
V: Der er ret trist udenfor
P: Klik + hår og beanie som profilbilled.
Emne til: @Andrew <3


Det var en af de første dage hun rent faktisk havde besluttet sig for at finde rundt. Det vil sige det faktisk også var hendes anden dag på akademiet. Veronica havde pakket ud, boede på et tremands værelse og det var helt fint. Faktisk virkede det som et sted hun kunne falde til med lidt god tid, men det var egentlig ikke derfor hunvar her. Jo ganske vidst var hun nu interesseret i at lære mere om sin sirene side - men hendes egentlige mål var at finde Roy - og det ville det nok altid være. I hvert fald til hun fandt ham. Rebekah havde fortalt hende at han intet rigtig kunne huske, så hun skulle nok gå stille til ham - hun havde bare brug for at se sin bror igen. Måske lignede Veronica ikke en med sådan et mål. De sidste par år havde gjort hun havde en mere rå attitude og måske ikke ligefrem altid så venlig ud. Det var nok også derfor i sine endeløse tanker at hun endte med at støde ind i en da hun havde brugt hele formiddagen på at finde til danseundervisningen. Veronica mistede næsten balancen, men genvandt den lige i sidste øjeblik. Hun lignede typen som ville blive umådelig pissed og måske endda råbe. Dog var det ikke ligefrem de ord der kom udover hendes læber eller udtryk i sidste ende.
"Sorry, I should have looked where I was going - are you okay?" Spurgte hun med et varmt undskyldende smil på sine læber. "It's my first day, if that is any excuse," lo hun lidt af sig selv og hjalp ham hvis han eventuelt havde tabt noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you believe in fate? - Andrew Empty
IndlægEmne: Sv: Do you believe in fate? - Andrew   Do you believe in fate? - Andrew EmptyTors Nov 16, 2017 8:27 am

Endnu en ganske almindelig dag på skolen, Andrew var på vej til kemi timen... Eller.. det vil sige han var på vej til kemi lokalet timen startede først om en time, emne han kunne godt lide at være godt forberedt til sine timer!. 
Ja han vidste godt at han var en nørd, men han havde nu ikke det store problem med det. De fleste på skolen vidste det, så hvorfor prøve at holde det hemmeligt. 
Han gik og stirrede ned i sin kemibog da han mærkede et ordenligt bumb, det var lige før han var faldet på bagdelen men i stedet tabte han bare alle sine ting. 

Han så op, og en hvis nervøsitet nok frem i ham. Åh nej! Det der lignede en af dem der, der gik amok når man gik ind i dem. Denne pige overraskede dog. Da hun valgte at undskylde, og ligefrem hjælpe ham med de ting han havde tabt. 
"Oh... Uhm... Det.. det skal du ikke undskylde... Det.. jeg kiggede heller ikke var jeg gik" erkende han med en rød kysset farve over sine kindben. Han var blevet helt forvirret da hun havde valgt at undskylde overfor ham. 
Han studerede hende diskret imens de samlede op. Så hun var ny? 
Han smilede roligt. "Jamen velkommen til.. jeg syntes heller ikke jeg havde set dig før" sagde han roligt som han rejste sig med alle sine ting i armene. Han så lidt ned af en af gangene "uhm... Skal jeg.. skal jeg vise dig rundt?.. min klasse starter først om en time.. vi kom nok ikke nå hele skolen inden da, men noget kan vi da" forklarede han med et roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
 
Do you believe in fate? - Andrew
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fate is something none of us can run from
» Seems like we're sleeping together - Andrew
» When fate intervene again [CW]
» When marked by fate
» Fate's a Bitch, Isn't It?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 2. Sal :: Gangene-
Gå til: