Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]

Go down 

Skal vi have Voiceclaim
Yeeees, fantastisk ide!
Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty58%Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
 58% [ 7 ]
Nej, jeg bryder mig ikke om det.
Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty8%Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
 8% [ 1 ]
Måske, kan i uddybe?
Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty25%Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
 25% [ 3 ]
Jeg er ligeglad
Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty8%Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
 8% [ 1 ]
Ved ikke.
Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty0%Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 12
 
Poll closed

ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptyFre Dec 01, 2017 11:38 am

Heeeey Angels!!


Så vi admins har fået et par nye ideer, og vi vil have jeres mening til den ene af dem! Derfor bliver der lavet en afstemning, hvor i kan give jeres mening.

Vi vil nemlig overveje at lave en Voiceclaim liste!
- Hvad er en voiceclaim liste?

Det er simpelt nok, det er stemmen/sangstemmen på din karakter. Hvordan lyder din karakter når de synger, er de kendte for nogle tekster? Ligesom hvis nu Joy lyder som Taylor Swift, så giver det mig lov til at sige, at Joy har sunget de tekster.
Det vil ikke give mig lov til at bruge gifs/billeder af den angivede person.

Det vil selvfølgelig stadigvæk være muligt at skrive at ens karakter synger som det faceclaim man har, man vil bare skrive det til mig (@Joy) også ville jeg skrive det på en voiceclaim liste.

Så hvad synes i?
- Det tilladt at stemm 1 gang pr. bruger - det vil sige at selvom du har flere karaktere, så må du kun stemme 1 gang.

En anden ting! Husk sidens jule arrangementer! I kan finde det her!


Som altid, husk at meld faceclaims til @Lilith!

Og glædelig 1. December!


Joy, på vegne af admin teamet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptySøn Dec 03, 2017 6:47 pm

Jeg er umiddelbart med på idéen, men tænker der skal laves en regel om, at den der "ejer" FC til sangstemmen skal have førsteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptyMan Dec 04, 2017 2:50 am

Med på Nercissa's tilføjelse her!!
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptyMan Dec 04, 2017 7:18 pm

Tak for at give mig tilføjelsen. Selvfølgelig ville den person som har faceclaimet have første retten til det. I hvert fald her i starten, og hvad jeg mener med det er;
- At jeg ville lade tråden være åben for dem at skrive i hvert fald indtil i midten af det nye år. Også vil jeg begynde at lade andre kunne tage dem.

Dette vil også sige, at hvis nu lad os sige at jeg siger Joy synger som Taylor Swift, også der kommer en og bruger det faceclaim. Så har jeg allerede voiceclaim, og derved mister fc ejeren første retten.

Det vil også blive pålagt at man i starten kontakter personen, hvis de har det fc - også skriver om det i orden. Selvfølgelig bliver det dobbelttjekket, og hvis personen som ejer fc skriver til mig det ikke er rigtig - må vi jo se om reglerne til den tid skal strammes op Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptyMan Dec 04, 2017 7:21 pm


Vil man også bare kunne, lave så man kan høre hvordan karakterens stemme lyder? altså uden sang ?
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptyOns Dec 06, 2017 12:01 pm

Det ville være muligt at bruge stemmen uden at sige din karakter synger. Dog ikke at bruge to for både at have en tale og sangstemme. Når du vælger en, hvis du vælger en, vil den kunne bruges til begge Smile


Jeg smider en Voiceclaim liste op idag!
- også ser vi om det kommer til at fungere Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptyOns Dec 06, 2017 12:10 pm

Hurtigt spørgsmål: Er det påkrævet at alle skal finde voiceclaim? Eller er det noget man selv bestemmer om man vil eller ej?
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] EmptyOns Dec 06, 2017 12:14 pm

DEt noget som er helt op til dig, det er mest fordi, at nogle har en ide om hvordan deres karakter lyder - og det rart at kunne claime det.. sådan at man ikke lyder ens. Men for nu er det noget der er op til folk Smile
- Dog håber jeg flertallet vil tage godt imod det Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]   Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Joy gør rent på siden [admin nyhed]
» Oprydning på siden [Admin nyhed]
» Event til siden!! [Admin nyheder]
» Et par små ting [Admin nyhed]
» Forårsnyt! [Admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: