Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 A boring night... and then you came! - Chloe

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptyMan Jan 01, 2018 9:38 pm

Selvfølgelig, meget kunne man sige om Matt, men han virkede i hvert fald ikke som typen der ikke var frisk på at prøve lidt forskelligt, uanset hvad det var. ”Du virker bestemt heller ikke som typen der har dårlig smag, jeg mener prøv og se på dit selskab her til aften.” sagde hun så med et flabet smil på læberne. Det var ingen hemmelighed at hun var en flot kvinde, og at hun vidste det.

Hun havde rykket sig en lille smule væk, og hendes hånd lå nu afslappet på baren i stedet som bartenderen kom hen til dem. Det var tydeligt at han kendte Matt at dømme på måden han snakkede til ham på, og så det at han brugte hans navn. Hun bemærkede med det samme blikket der blev sendt hende, og hun brød sig ærligt ikke om tonen. Hun var dog ikke i tvivl om hvorfor, Matt havde sikkert fjollet rundt med ham før, men hvordan skulle det på nogen måde være noget hun bekymrede sig om? Hun skulle til at sige noget, men mærkede så Matts arm om hendes talje, og hørte hvordan han præsenterede hende som sin date. Hun kunne ikke lade være og smile lidt, det kunne godt være han svingede begge veje, men lige nu var det tydeligt hvor interessen lå. Hun løftede et enkelt øjenbryn som man tydeligt kunne hører på bartenderen at det var første gang han havde set hende med en vampyr. Det havde hun ikke regnet med.

Hans kompliment fangede hendes opmærksomhed igen, efter hun var drevet lidt væk i sine egne tanker. Hun sendte ham et charmerende smil. ”Gentleman, charmør og lidt bad boy. Er der noget ved dig der ikke er interessant?” spurgte hun så med et skævt smil på læberne. Mange var nok blevet stødt af hans meget direkte måde og spørge på, men nu var hun trods alt ikke hvem som helst, hun var trods alt Chloe. Et drilsk smil var på de fyldige læber som hun lænede sig imod ham, krop imod krop, en hånd på hans brystkasse igen. ”Jeg håber du har en holdbar seng.” svarede hun så bare flabet, og kunne ikke lade være og smile som hun hørte bartenderen der formåede og tabe et glas på bordet da han tydeligvis havde lyttet til deres samtale, noget hun allerede havde opdaget. Hun drejede hovedet og kiggede på bartenderen som var ved og rydde glassene op. ”Awhh bare rolig. Jeg har ikke tænkt mig at sætte tænderne i ham, medmindre han selv beder mig om det.” sagde hun så med et drilsk smil før hun kiggede op på Matt igen. Hun havde egentlig ikke rigtig rykket sig, hun nød og stå der, og bemærkede også at flere af de andre omkring dem havde kigget på dem. De var nok ikke vandt til at se en mand og en kvinde på den måde herinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptyMan Jan 01, 2018 10:21 pm

Han grinte lidt da hun spurgte om der ikke var noget ved ham som ikke var interessant. "Du må da gerne se min karakter bog, den er ikke så meget at råbe hurra for" grinte han lidt. Han var da glad for at. Hun fandt ham interessant, så var det ikke kun ensidigt. For han fandt da bestemt også hende interessant! Og smuk! Meget smuk! Men det vidste hun jo godt, og hvorfor også lægge skjul på det? 

Han så på hende som hun stillede sig helt op til ham efter han havde spurgt hvor de skulle sove. Han smilede skævt over hendes kommentar. "Lad os nu se om vi overhovedet når ind til sengen" sagde han med et skævt smil og en flabet tone inden han sende hende et blink med øjet. Han hørt selv glasset der blev smadret og vende blikket.mod bartenssn dsd bestemt så helt paf ud over deres samtale. 
Han hørte hvad hun sagde, og kunne ikke lade vær med at grine. Faktisk var han nød til at vende blikket væk fra bartenderen hvis ansigt var helt rødt. Han valgte dog at bukke hovedet ned, og placering et enkelt og silkeblødt kys mod hendes skulder. "Fortrækker du at jeg beder pænt?.. eller fortrækker du at jeg tigger om det" drillede han lidt. 

Endelig blev deres drinks færdige, bartenderen sagde dem til dem med ordene,  "de er op huset" hvorefter han forsvandt ned i den anden ende af bare. Matt så lidt efter ham, en enkelt sjov nat og knægten var faldet for ham. Puha.. det var vidst godt han ikke kom her så ofte. 
Hans blik faldt hurtigt på Chloe igen, "jeg beklære.. men du ved sikkert hvad er engangs knald kan gøre ved andre når man ser ud som os" sagde han med et træk på skulderen. Han tog deres drinks, rakte hende sin, og løftede dit eget. "Skål" sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptyTirs Jan 02, 2018 12:53 am

Hun kunne ikke lade være og grine lid tog fugtede da også let de fyldige læber med sin tunge af hans svar. Ohh det her var en mand efter sit hoved. Han kunne følge med på hendes flabede side, og han virkede ikke som om han havde et problem med at drille den bartender som tydeligvis var helt væk i ham. Det næste hun rigtig bemærkede var et silkeblødt kys imod hendes skulder, et som fik hende til kort og lukke øjnene. Hun åbnede dog øjnene og kiggede på ham som hun hørte hans spørgsmål og hun kunne ikke lade være og smile af det spørgsmål, tydeligvis var hendes opmærksomhed og interesse i ham vakt endnu mere. Hun lænede sig hen til hans ører, dog det imod bartenderen, bevidst for han kunne hører hendes svar. ”Uhmm.. Det er helt op til dig. Så længe du stønner mit navn i ren nydelse, så jeg sikker på at det nok skal gå. Og bare rolig, det skal jeg nok få dig til.” hun havde sagt det højt nok til at bartenderen kunne hører det, og sluttede af med et kys imod hans hals lige under øret. Hendes høje hæle have gjort det noget nemmere, og hun havde ikke behøvet og stå vildt meget på tæer for at kunne nå det sted. Nu var hun jo ikke jordens højeste person. Hun stillede sig dog ned på flad fod igen, eller så fladt man nu kunne i hæle.

Stadig med sin krop tæt imod hans kiggede hun på bartenderen som kom med et par drinks som åbenbart var på huset nu. Hun sendte ham et smil ”well well. Mange tak.” sagde hun hurtigt inden han forsvandt ned i den anden ende. Hun rykkede sig lidt væk fra Matt, men kun fordi hun skulle have sin drink, og hun tog en tår og smilede tilfreds som den velkendte smag ramte hendes tunge. Hun vidste ikke hvad det var, men den var bare perfekt. Hun kiggede op på ham igen som han beklagede, og rystede let på hovedet. ”Intet du skal sige undskyld for. Desuden er det ikke mit problem han er jaloux” Hun løftede sit glas og sendte ham et smil for at skåle med ham, før hun tog endnu en tår af den kølige væske. Hun stillede sit glas på bordet og lænede sig let imod baren med den ene arm hvilende på den. ”Men bare rolig. Du skal ikke bekymre dig om at have mig rendende efter dig som en eller anden jaloux lille forelsket teenager. Jeg er ikke typen der bliver forelsket, har aldrig været og vil aldrig blive.” sagde hun så blot roligt med et smil på læberne.

Hendes blik vandrede rundt og hun kunne ikke lade være og smile lidt over blikkene der var på dem. De kiggede dog hurtigt væk da de opdagede hun så på dem. ”Noget siger mig han ikke er den eneste som er jaloux over det er mig og ikke dem der er din date i aften.” sagde hun så blot med et lille smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptyFre Jan 05, 2018 9:57 am

Han var vild med hendes møde at være på. Ikke mindst den måde hun lige kørte den her et hak længere, og fik bartender til helt at miste pibet. Han kunne lide det! Selvtillid hos en kvinde var noget af det lækreste, hvis altså hun havde noget at have det i, og ser havde Chloe så bestemt 
Han smilede ved hende kommentar. "Jamen.. det glæder jeg mig så til" grinte han blidt. 

Da de havde fået deres drinks, var Matt ikke overrasket. Det var jo den her måde de havde mødt hinanden han og bartenden. Gratis drinks en hel aften kunne da godt få ham til at lægge og rode rundt med en bartender. Ikke at han var grim, men det var nok mere drinksne end Sexen Matt var gået efter. Og det eneste han havde fået ud af det, tja.. det var en jaloux bartender.. nåh ja og så sexen. 

Han kunne ikke undgå at smile da hun forklarede at han ikke skulle frygte at hun pludselig var død forelsket i ham. Han lagde en finger under hendes hage. "Sig mig! Kan du blive mere perfekt?" Grinte han lidt som han lænede sig frem, og stjal et meget hurtigt og lille kys fra hendes læber. 

Han tog en tur af sin drink, og så rundt ved hendes ord. Hmm.. tja der var da en del der kiggede på dem. Han trak på skulderen. "Det intrassere mig ikke.." sagde han blot som han rykkede tættere på hende. "Selvom jeg nu ikke kun tror det er sig selv er Jaloux på" sagde han og sende hende et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptyFre Jan 05, 2018 11:14 am

Hun rullede bare opgivende med øjnene over hans ord, inden han flabet som han var stjal et hurtigt kys. ”Uhmm Jeg er lbevet kaldt mange ting, men perfekt er ikke en af dem. Eller vent.” hun så en smule eftertænksom ud. ”Min dans er blevet kaldt perfekt.” tilføjede hun så med et drilsk smil på læberne.

Hun brugte tiden hvor han kiggede rundt til at studere ham lidt mere, og hun måtte erkende han så godt ud fra alle vinkler. Han havde nogle meget maskuline træk, noget hun bestemt ikke havde noget imod. Hun var vild med det faktum at selvom han havde skæg, så var det veltrimmet, noget man ikke så så tit mere. Hans stemme rev hende ud af sine tanker og hun kiggede rundt. Hun mærkede han kom tættere på, som varmen fra hans krop ramte hendes og hun drejede blikket op på ham igen, kiggede op på ham igennem de lange øjenvipper. ”Jamen så lad os da give dem noget og være jaloux over.” svarede hun blot med et charmerende smil, som hendes hænder der før havde hvilket imod hans bryst bevægede sig op langs hans brystkasse, over hans skuldre og om i nakken på ham så hun kunne trække ham ned i et kys. Det var dog ikke blot et hurtigt let kys som han havde stjålet fra hende, nej hun var mere krævende. Da deres læber mødtes var det i et dybt og passioneret kys, som blev brudt af hende med et skævt smil på læberne. ”Uhm.. Jeg kunne godt vænne mig til det der en hel nat.” sagde hun så flabet før hun bed sig selv lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptyMan Jan 08, 2018 11:31 pm

Som han stod og så på hende, og hun helt klart så ud til at morre sig over at folk var jaloux. Han hørte hvad hun sagde, og hende kropssprog fortalte ham alt omkring hvad hun mente. Hans egne hænder var da heller ikke længe om aflægge sig mod hans hofter og læn. Og da han fik lov til at mærke hendes læber varndet da også et dejligt dybt kys. Han grinte lidt ved hende ord. "Hele natten ligefrem.. er du sikker på du kan holde til det?" Sagde han med en klar flabet tone, inde han lagde hovedet på skrå og endnu engang stjal hendes læber i et dybere og klart fugtiger kys! 

Hans hænder der lå mod hendes hofter søgte kanden af hendes top og han finger fik lov at glide lidt op, blot til han. Mærkede hendes kolde hud under sine fingre. 
Bartenden stod blot og skulde mod den, tydeligt skuffet. Og han var ikke den andre. 
Matt brødkort kysset for af tage glasset og skåle med hende. "Skål" da han havde drukket satte han glasset efter at have tømt det. 
"Jeg troe det de bedst vi danser! For ellers endwr jeg med at tage dig lige nu og her, midt på baren" sagde han med en fræk tone og er intens blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptyTirs Jan 09, 2018 5:24 pm

”Jeg tror det bliver dig der får svært ved at følge med en hel nat.” Hun var midt i et let grin, som han stjal endnu et kys, blot dybere og mere fugtigt. Hun gengældte det med stor iver, og hendes hænder i hans nakke trak ham da også lige den smule tættere ind i kysset. Hun mærkede hans hænder som langsomt bevægede sig op under hendes top, og hun smilede kort i kysset men gjorde ikke noget for at stoppe det. Det var en rar følelse som fik hendes ene hånd til at bevæge sig op i hans hård. Hun lod fingrene glide ind imellem det bløde hår, og som kysset blev brudt slap hun hans hår for at tage sit eget glas. ”Skål..” svarede hun blot før hun tømte sin egen drink. Hun bed sig let i læben ved hans ord, og lod hånden i hans nakke glide langsomt ned af hans brystkasse. ”Uhmm det lyder nu ellers meget frækt, men jeg tror din ven bartenderen ville få et hjertestop på stedet.” Hun lænede sig op og nappede ham let i halsen med sine læber ”Lad os danse så, ikke at jeg tror det gør det lettere for dig.” hviskede hun forførende imod hans hals før hun elegant gled sig ud af hans arme og gik med rolige skridt over på dansegulvet.

Da hun nåede dansegulvet spillede de sang med et lækkert slow beat. Og som om det var lige så naturligt som at trække vejret begyndte hun og bevæge sin krop til rytmerne. Hendes hofter svingede sensuelt fra side til side, og hun lukkede øjnene og lod musikken fylde hende, tage over. Det var tydeligt for alle hun var vandt til at danse, hun tænkte ikke over hvad hun gjorde, det skete bare. Hvis han joinede hende ville hun selvfølgelig vende sig imod ham, men hun ville stadig bevæge sin krop på samme måde, blot op af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptySøn Jan 21, 2018 1:26 am

Han kunne ikke lade vær med at grine af hendes kommentar om at bartenderen nok ville få et hjertestop hvis han valgte at tage hende lige der midt på baren. "du har nok ret" grinte han blot. Han var vild med hendes måde at være på, og at det bestemt ikke stødte hende da han sagde noget som det til hende. Nogle kvinder ville blive fornærmede over det. Hvorfor forstod han virkelig ikke! det var jo en kompliment! Han fortalte hende jo blot at hun var så lækker at han rent faktisk ikke bare havde lyst til at have sex med hende, men faktisk nærmest ikke kunne vente!

Han smilede som hun ville have ham med ud på dansegulvet, og fulgte med. et Bredt smil spredte sig på hans læber da han så hvordan hun dansede, hvordan hun fred sig og på den frækkeste måde vred sin krop til musikken! Uf! hvor han glædet sig til at se den krop vride sig i hans seng! Han gik ud til hende på gulvet, lagde hænderne om livet på hende, og trak hende ind til sig. Han smilede som hun vende sig mod ham. Og hans hænder lå om hendes hofter, dog fik den ene lov til at glide ned på hendes balle. Han bukkede hovedet ned mod hendes hals, som han tildelte den en masse bløde kys. "jeg glæder mig til at se dig vride dig sådan senere" sagde han sensuelt i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 EmptySøn Jan 21, 2018 1:06 pm

Hun havde smilet som hun mærkede hans hænder der blev placeret på hendes hofter, og hun havde da også vendt sig om hurtigt, danset tæt op af ham. Uhmm hans duft var jo helt fantastisk, hvad var der med de hekse og deres dufte? Det var det samme med Azrael, han duftede også altid fantastisk. Hun havde intet problem i hånden der bevægede sig ned på hendes ene balde, og hun lod blot sine egne arme snige sig op af hans overkrop og videre op om hans nakke. Hendes øjne gled langsomt i som hun mærkede hans læber imod hendes følsomme hals, og hun bed sig let i læben af hans ord. "Uhmm selvsikker når du regner med at kunne få mig til at vride mig sådan. I like." svarede hun blot, hovedet lagt en smule til siden så han havde fri adgang til hendes hals.

Hun rykkede en smule på sig selv som de dansede sammen, lod et af hendes ben blive placeret imellem hans, så de kunne danse endnu tættere og mere sensuelt. Hendes hænder gled ned over hans overkrop, og efterfølgende en smule op under hans trøjer, lod de kølige fingre forsigtigt udforske den muskuløse mave, før de gled om på hans lænd, placeret lige over kanten af hans bukser. Deres kroppe nærmest gned sig imod hinanden, og folk der så dem kunne nærmest tro det var taget ud af filmen dirty dancing. Hun mærkede begæret for ham som blot voksede, men det kunne man vel også forvente når de dansede så tæt, på den måde, og med hans væremåde. Hun lænede sig ind og nappede ham en smule hårdt i halsen "Blev det nemmere, eller har du stadig lyst til at tage mig lige nu og her?" hviskede hun drilsk i hans øre, før hun nappede drilsk i øreflippen og begyndte og efterlade nogle mere blide og intime kys ned af hans muskuløse hals.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A boring night... and then you came! - Chloe
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Night party time -- XXX -- Chloe
» A boring project – Joy.
» Well hopefully the assembly will be less boring with you around
» A boring evening... Or maybe something else? - Serafina
» A Pleasant Change for a boring meeting (Olive)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: