Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 A boring night... and then you came! - Chloe

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Nov 28, 2017 5:30 pm

Tid: 20:15
Sted: Cafeen hvor han arbejder
Vejr: Regn og koldt
Omgivelser: En cafe med diner stil.
Outfit: her
Partner @Chloe

Det var en af de der aftner hvor der intet var at lave! Der sad 2 gæster, og det var de sædvanlige folk der sad og fik deres aften kaffe mens de stirrede på nyhederne der var på lydløs. Sikke dog et trist liv at have! Hvorfor behandlede nogle folk sig selv på den måde! Hvorfor var de ikke ude og nyde livet? Sammen med deres familier, eller noget andet der var nyttigt, og langt mere livsbekræftende end at sidde og drikke halv kold kaffe fordi den havde stået for længe?
Han sukkede inden han vende blikket ned i sin bog om besværgelser. Han kunne vel lige så godt studere nu han alligevel sad og kedet sig.
Selvom studiet hele tiden blev afbrudt af beskeder, facebook opdateringer, snapchat eller instergram. Ja han var meget aktiv på de sociale medier, og han elskede det! Elskede at dele alt. Han tog mobilen op for at tage en selfie og sende afsted i en snapchat besked til en veninde.
Han havde ikke været her længe, hverken i byen eller på skolen. Han kunne godt savne sine venner hjemmefra. Men han håbede da klart på at han ville støde på nogle fede typer her.

Hans nuværende ynlingssang kom i radioen, her hvilket fik heksen til at skrue lidt op, noget der ende med at jage den ene af de 2 gæster til at rejse sig og smutte. Hmm.. måske var han ikke fan? Åh den sidste måtte godt snart gå, så han kunne tillade sig at lukke ned. Han ville gerne i byen! Eller noget andet vildt i aften. Så hvorfor skulle der absolut sidde en og forhindre ham i at komme afsted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Nov 28, 2017 7:31 pm

Påklædning

Hælene gav genlyd som hun roligt vandrede ned af gågaden i Moonlight Falls. Hun havde egentlig tilbragt det meste af sin tid i Gaia, og nu trængte hun til noget forandring. Hvad hun ville bruge aften på, det havde hun egentlig ikke besluttet sig for endnu. Men noget skulle ske. De fleste steder var efterhånden lukket nu hvor mørket havde meldt sin ankomst. Hun mærkede et par våde dryp på hendes hånd, hun vendte blikket op, og ganske rigtigt. Det begyndte og regne. Et lydløst suk forlod hende. En ting var det var koldt, det kunne hun håndtere, men ikke om hun gad og spilde sin tid på at blive drivvåd også. Det var trods alt en af hendes ynglings jakker.

Hun kendte ikke Moonlight Falls, ikke som hun kendte Gaia, og hun forsøgte derfor og finde et sted hvor der var læ. Hun hørte lyden af en klokke som i en butik, og drejede blikket i den retning det kom fra. Det kom fra en lille cafe, hun kunne se lyset fra den ude på gaden. Et tilfreds smil plantede sig på hendes læber, som hun hurtigt gik derover. Hun nåede ikke meget mere end inden for døren før hun kunne høre regnen sile ned. Hun rettede jakken og børstede nogle dråber af vandet. Hendes blik vandrede rundt i den lille cafe, den havde en klassisk diner stil, men den var noget videre tom. Der sad en enkelt med en kop kaffe, kold, hun kunne dufte det på lang afstand. Ud over ham sad der kun en anden, hendes blik faldt på ham. I det mindste så han langt mere interessant ud, og hans duft, hun kendte den. At dømme på hvor han sad kunne hun også regne ud af at han arbejdede her.

Med lange rolige skridt bevægede hun sig op til disken som fyren sad bagved. Hun placerede sig på en stol på den modsatte side af hvor han sad. På den måde sad de over for hinanden. Hun sendte ham et smil ”Så er der en chance for jeg kan få en kop kaffe, eller er bogen for spændende til at løsrive sig fra?” spurgte hun, imens hendes brune øjne roligt betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Nov 28, 2017 8:06 pm

Hmm "at bevæge ting ved hjælp at besværgelser" sikke et kedeligt kapitel! Det kunne han jo allerede... Hvorfor skulle han dog lære det igen? Åh det kunne nogle gange være SÅ kedeligt at gå i skole. Hans blik skulde innynog næ hen mod manden der efterhånden hang mere og mere over sin kaffe. Åh man! Så gå dog... Han kunne vel bede ham gå? Men så var der risiko for at han klagede til chefen. Og trods chefen så godt som aldrig viste sig her, så gad Matt bare ikke den ballade!. 
Han hørte godt at døren igen, og at der kom nogle ind. Pis også! Det var den tidligere fyraften.. 
Det var mere end tydeligt at det var en kvinde! Den klokken med hælene kunne kun komme fra en kvinde der havde sans for lækkert fodtøj!. Hans blik gled op som hun talte til ham. Wauw.. okay! Det gjorde pludselig ikke så meget at han ikke lukkede tidligere. Han sende hende et smil da hun spurgte til bogen. 
"Sort?" Spurgte han blot som han rejste sig og fandt en kop til hende og hældte kaffe op i den. Ville hun have noget i fik hun det, og ellers stillede han den blot foran hende med et roligt smil. 
Han satte sig igen på stolen men lagde dog bogen fra sig op disken. Han undersøgte hende med sig blik og fandt lidt hvad han ledte efter. En ring på hendes finger! Noget ved hendes aura sagde ham at hun normalt ikke ville drikke kaffe men noget andet. 
"Er du sikker på du ikke hellere skal have noget mere... Tykt?" Spurgte han roligt. 
Han havde egentlig ikke et problem med vampyre, eller andre væsner. Så længe de holde tænderne for del selv.. med mindre de havde fået besked på andet selvfølgelig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Nov 28, 2017 9:06 pm

Well han havde da tid til at servere kaffe for hende. Hun sendte ham et smil ”Sort er fint.” Hun tog imod koppen med den varme væske og satte sig med hænderne omkring den. Det var ikke fordi hun direkte frøs, men efter hun var blevet vampyr, så havde varme bare virket det mere behagelig for hende.

Hendes brune øjne havde hvilet på den mørke kaffe, hvor der langsomt kom damp op fra. Duften var fantastisk, den var om muligt endnu mere intens nu hun var vampyr. Hendes øjne kiggede op på ham uden at hun rykkede sig. Hun kunne ikke lade være og smile lidt. Det var tydeligt at han havde regnet ud hvad hun var. Så var han da ikke blot endnu en hot fyr uden nogen intelligens. Hun løftede sit hoved og satte sig en smule mere rankt. ”Det var noget af et tilbud og komme med, men jeg tror jeg nøjes med min kaffe.” hun svarede med en rolig stemme, og det var tydeligt det ikke påvirkede hende at han vidste hvad hun var. Men hvorfor skulle det også det? Hun var en betalende kunde som alle andre, og så længe hun ikke satte tænderne i ham eller kunderne, så kunne hun ikke se problem ved at hun var der.

Hun tog en forsigtigt tår af den varme kaffe, og et tilfreds smil viste sig på de fyldige læber. Godt nok kunne hun ikke spise alm mad, men hun kunne i det mindste stadig drikke nogle ting. Milkshake var desværre udelukket. Det var ikke just lækkert når det kom op igen. Koppen blev stillet på bordet, og hun kiggede op på fyren på den anden side. ”Er der så noget interessant at finde i bogen?” Hun nikkede imod borden på disken, ikke at den just så spændende ud, men han var trods alt en heks. Det kunne da være det var interessant for ham. Hun havde kunne se titlen, og vidste godt hvad det handlede om. *Gad vide om han har fundet sin mage?* Pga Azzy kendte hun til mage båndet, og siden kunne hun ikke lade være og tænke over det når hun mødte en heks. Hun fandt det interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Nov 28, 2017 9:24 pm

Han smilede lidt som hun sagde at det var noget af et tilbud. Han kunne ikke lade vær med at små grine lidt. "Jeg tilbyder dig ikke mit, men min chef har noget til alle væsner, så der er også blod til den som dog og andre der lever af det, hvis det skulle blive nødvendigt" forklarede han da hun havde afslået hans tilbud om blodet. 

Snakken om blod og en hurtig hovedretning fra den ellers så sløve mand ved bordet, fik ham til at konkludere at han ikke ønskede at sidde på en café med en vampyr. Han rejste sig derfor lagde penge på bordet inden han sende pigen her et skulende blik. 
Matt fulgte ham med blikket, og kunne ikke lade vær med at himle lidt med øjnene. 
"Utroligt som nogle folk bare er emsige" grinte han lidt. Han så på hende da hun spurgte ind til hans bog. Han trak på skulderen. "Lektier... Så ved ikke hvor spændende det er" erkende han. Han lavede en bevægelse med hånden mod det nu forladte bor. Hans øjne lyste kort op i en lilla agtig farve, hvor efter den tomme kop, u der kom og teske, samt pengene manden havde lagt, løftede sig fra bordet og fløj hen mod ham, stillede sig på disken hvor Matt så kunne tage det, sætte det beskidte service i opvaskeren og pengene i kassen. 
Han så roligt på hende. "Nåh... Hvad får så en ung smule vampyr som dig til at komme et sted som det her? Og så på en fredag aften?" Spurgte han med et skævt smil mens han satte sig på solen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Nov 28, 2017 10:18 pm

”En skam.” svarede hun bare roligt med sit blik på ham. Hvis han smagte bare halvt så godt som Azzy så var det virkelig en skam. Hun rystede dog bare let på hovedet over deres samtale, som egentlig kunne virke en smule underlig.

Hendes opmærksomhed blev vendt imod manden bag hende, da hun kunne høre at han valgte og forlade cafeen. Hun drejede blikket tids nok til at møde hans skulende blik, og hun sendte ham bare et skævt smil og blinkede en gang med det ene øje før han smuttede ud af cafén. Hun drejede blikket som hun rullede med øjnene kun for at opdage at fyren på den anden side gjorde det samme. Hun kunne ikke lade være og grine. ”Jeg er ved og vende mig til det. Nogle folk tror at man vil sætte tænderne i alt, bare fordi man er vampyr. Desuden vi er i Moonlight Falls, hvad regnede han med?” Hun trak lidt på skuldrene, før hun spurgte ind til hans bog.

*lektier?* hun kunne ikke lade være med og smile lidt. ”Noget siger mig vi går på den samme skole. Der i hvert fald kun en skole i området der underviser i magi så vidt jeg er informeret.” hun kiggede direkte ind i hans gråblå øjne. Hun kunne ikke huske og have set ham på skolen, men det var heller ikke mere end en lille uge siden hun var begyndt og møde op til timerne, det krævede trods alt at hun havde en dagsring for at kunne gå ud i lyset. Hun kiggede ned på sin ring med et lille smil. Den var vist blevet hendes kæreste eje.

Hun betragtede nysgerrigt ham, som han brugte sin magi på at flytte på de ting der stod for langt væk. Hun havde set Azrael bruge en smule magi, men ingen som dette, og hun fandt det yderst interessant. *Hvad jeg ikke ville give for at kunne gøre det der. Alt ville være meget nemmere!* hendes tanker blev afbrudt da hun hørte stemmen som tilhørte manden på den anden side af disken. ”Vandrede igennem byen, prøvede og beslutte mig for hvad jeg skulle få min fredag til at gå med. Kender ikke Moonlight falls endnu, så tænkte jeg ville kigge mig lidt rundt.” begyndte hun med en rolig stemme, før hun tog endnu en tår af sin varme kaffe. ”Men vejrguderne var vist ikke enige. Det står ned i stænger, og jeg søgte et sted hvor der var tørvejr. Tænk jeg skulle være så heldig det var et sted med en yderst charmerende mand på arbejde.” tilføjede hun så med et flirtende glimt i sine øjne. Hun stillede koppen og rakte ham sin hånd ”Jeg er Chloe. Må man hører hvilket navn der tilhører charmetrolden?” Hun lagde let sit hoved på skrå som hun ventede på at han valgte og præsentere sig, eller afvise det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Nov 28, 2017 10:46 pm

Det var et skævt smil der voksede frem på hans læber da hun sagde det var en skam at det ikke var hans blod hun blev tilbudt. Hvem vidste.. hvis nu hun var en sød vampyr ville han da ikke udelukke muligheden. Han havde ladet en vampyr drikke fra sig før, og det rørte ham ikke det store. Det var blod dæmoner han var lidt betænkelige ved, da de oftere havde svært ved at styre sig, og det var ikke en rar følelse at blive holdt fast og blive drukket fra..
Hun tog det nu meget pænt det med at blive nedstirret af en fremmed. Men ja, hun havde ret. hvad havde manden regnet med når han kom til Moonlith falls? Det var det sted hvor de fleste overnaturlige væsner kunne få lov til at være sig selv, så selvfølgelig skulle hun have lov til at drikke blod hvis hun ville! Og Hallo! hun havde lige takket nej, så var det jo nok ikke fordi hun ville springe på det første bedste hun kunne finde der havde en puls hun kunne drikke fra!

Han så på hende da hun snakkede om at de vidst gik på samme skole. "hvis det er athena du taler om så ja" sagde han med et roligt smil. Han trak det ene ben op, og satte på en hylde under disken. "men jeg er nu temmelig ny, jeg har kun været på skolen ca en måned" forklarede han.

Han kunne ikke undgå at smile over hendes forklaring om hvorfor hun var her, og at hun havde været glad for at finde et sted der havde åben og med en så charmerende en mand der arbejdede der. Hmm så hun var en charmerende pige? Og flirtende ikke mindst. Han smilede skævt over det, han havde da heller ikke noget imod det! Hvorfor skulle han have noget imod at en flot kvinde som hende valgte at flirte lidt med ham?
Han så på hendes hånd da hun rakte den frem og sagde sit navn. Han rettede lidt op, tog hendes hånd, og trak den lidt mod sig, samtidig med at han bukkede sig ned mod den, og placerede et silkeblødt kys mod hendes kolde håndryg, mens hans blik var fastlåst på hende med et charmerende blik. "Matthew... mine venner kalder mig Matt" sagde han roligt som han rettede sig op, og slap hendes hånd.
han så lidt ned på hendes kop med kaffe. "hmm men siden du er min eneste kunde, og det trods alt er fredag, og du ser så godt ud, hvad så med noget lidt mere... påvirkende end det der kaffe?" spurgte han med et skævt smil.
Han rejste sig fra stolen og bukkede sig ned for at finde nogle flasker frem med sprut i. Han så på hende "lidt oven i?" det var whisky, noget der var lækkert i kaffe syntes han i hvert fald selv. Han rakte selv hen og tog en kop, lidt kaffe og blandede det med whiskyen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTors Nov 30, 2017 8:41 am

Det var netop Athena hun havde snakket om, og hun kunne ikke helt lade være og smile "Well det er ikke mere end en uge siden jeg fik mulighed for at følge timerne." Hun løftede hånden en smule, som for at hentyde til hendes ring. Hun havde godt nok selv været på skolen et par måneder nu, men det betød ikke at hun havde været til timerne jo. "Hvilken fag har du så? Udover det åbenlyse." hun nikkede imod bogen som lå på disken, som hun tog en tår af den varme kaffe. Det kunne være at de havde nogle fag sammen, det ville da i hvert fald gøre timerne mere interessante.

Et håndtryk var det hun havde forventet, og hun kunne derfor ikke lade være og smile en smule anderkendede som hun mærkede det silkebløe kys der blev placeret på hendes håndryg. "Galant. Det sjældent man møder folk som dig nu til dags." hun tog let sin hånd som han slap den, og kunne stadig fornemme hans læber imod hendes kolde hud.
Hun løftede nysgerrigt det ene øjenbryn som hun betragtede ham da rejste sig fra stolen. Det gav hende mulighed for at tjekke ham mere ud, hvilket hun da også udnyttede fuldt ud. *Uhmm.. bestemt ikke dårligt, bestemt ikke dårligt.*  Hendes blik flyttede sig til flasken han stod med i hånden, og hun nikkede kort som for at svare. "Man skulle være et skarn hvis man sagde nej til en whisky som den." sagde hun som hun nikkede imod flasken. Det var ikke fordi det var den dyreste whisky, men det var bestemt heller ikke en dårlig billig en. Hun skubbede sin kop over imod ham, og sendte ham et smil før hun tog kaffen der nu var blandet med whiskyen. Smagen ramte hendes næsebor og et tilfreds smil spredte sig på de fyldige læber.

"Så Matt..." begyndte hun med en flirtende klang til hendes stemme. "Hvad bringer dig til Athena? Jagten på din mage måske, eller du har måske allerede fundet vedkommende?" Chloe var ikke typen som dømte hvad køn man var til, godt nok var hun kun til mænd selv, men derfor kunne andre jo godt have anderledes præferencer. Hun tog en tår af sin kaffe, og slikkede let noget af som havde efterladt sig på underlæbe, før hun igen stillede koppen på bordet foran sig. Hun kunne lige så godt finde ud af om han havde en mage først som sidst, for det ville være løgn og sige hun ikke fandt ham interesssant. Men så igen, han var lige præcis hendes type. Mand, charmernede, sexet og utrolig veltalende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTors Nov 30, 2017 5:45 pm

Det gav mere mening for ham da hun sagde det til kke var mere end en uge siden hun startede timer, han var da sikker på at han ville kunne huske hende hvis de havde stødt på hinanden på skolen. Hun var ikke en man lige overså! Han smilede ned mig borgen da hun spurgte til hans andre fag. "Ja det åbenlyse der, sprog og astrologi" sagde han roligt. Han var i virkeligheden lidt af en atrologi nørd, og så måske fordi hans mor var en heks der gik meget op i spådom og hvordan stjernerne stod! 

Det at hun valgte at kalde ham en galant fik blot et skævt smil frem på hans læber. Det kunne man vel godt kalde det, man kunne også blot kalde det kendskab til kvinder! Det var de færreste kvinder der kunne modstå god gammeldags gentleman forførelse. 
At hun takkede jo til lidt lækkert i kaffen var kun et plus! Det var altid rart at have en at drikke med! Det var kedeligt altid at drikke alene! Men det gjorde han alligevel ofte, eller også fandt han bare nogle et sted som han besluttede sig for at drikke med! 

Han vende blikket mod hende da hun spurgte ind til hvad der bragte ham til Athena. 
Han løftede dog det ene øjenbryn da hun spurgte indtil det med mage. Så hun kende til den slags? Han ende dog med at sende hende et skævt og charmerende smil. 
"Det var grunden til jeg rejste ja... Men jeg har ikke travlt med at finde vedkommende overhovedet!.. nu er jeg endelig ude af reden, så nu skal jeg leve livet lidt... En mage kan man altid finde" kommenterede han som om det kunne være hvem som helst. Det kunne det bare ikke! Der var EN san mage, tasten var kun sjov og ballade. 
Men sjov og ballade var også det han fortrak lide nu. 

Han så på hende "og du?... Er det ikke også noget med at Vampyre finder mager for livet?" Spurgte han roligt. Det mente han i hvert fald at havde læst et sted. Det var de færreste der fandt dem, men når de gjorde, så var der et bånd der ikke kunne brydes!.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTors Nov 30, 2017 8:42 pm

Hun kunne ikke lade være og smile med et anderkendende blik i sine øjne. ”Well. Det ser ud til vi har et fag tilfælles. Astrologi. Har altid haft en ting med stjernerne, føler mig fri under dem. Det måske ironisk jeg blev ’et barn af natten’, når jeg aldrig har følt mig mere fri end når jeg dansede under dem en mørk sommer nat.” Hendes smil nåede hendes øjne som hun lod minderne om hendes tidligere liv invadere hende. Måske hun snart skulle prøve det igen.

Hun kunne ikke lade være og grine lidt over hans svar, hun sagde dog ikke noget da hun kunne fornemme han havde mere og sige. Det var først da han spurgte ind til hende at hun valgte og åbne munden. ”Kan godt forstå du ikke har så travlt, det er trods alt meget og være bundet i al evighed til kun en. Aldrig kunne være sammen med andre.” Hun rettede måde hun sad på, så hun kunne svinge det ene ben over det andet, og rettede samtidig på sin blå jakke. ”Skal ikke kunne sige det. Jeg har aldrig hørt noget om vampyrer der finder mager for livet. Men jeg tror bare jeg springer over. Det der kærligheds noget, well det er ikke min stil.” HUn lænede sig en smule frem, og slap langsomt sin egen underlæber hun havde fanget imellem sine tænder, imens hun gav ham et ret åbenlyst elevatorblik. ”Jeg er mere til og leve livet.” Hun rettede sig tilbage på sin plads, og tog en tår af kaffen som nu også indeholdt whisky.

Hendes blik vandrede rundt i cafén, som lige nu var ret så tomt. De eneste som var der var dem, og hun kiggede på ham med et nysgerrigt blik. ”Hvornår lukker du egentlig her? Det ser ikke just ud som om der kommer nogen, og slet ikke i det her vejr. Eller det skulle da lige være hvis de forsøger og undslippe regnen som jeg.” En tot af hendes lange hår havde forvildet sig ned foran hendes ansigt, og hun skubbede den let bag det ene øre, som hun holdt sine øjne på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Dec 05, 2017 9:23 pm

Han betragtede hende som hun talte om stjernerne. Hmm, det var næsten som at se sig selv! han havde det på samme måde, der var noget underligt frit over at kunne så op på en smuk nattehimmel. Han smilede lidt, tog en tår af kaffen.
"har du nogle sinde været på Grønland ?.. de har de smukkeste stjernehimle i verden! Du kan se alt!.. det er så fortryllende!" forklarede han. Han havde selv været langt omkring på de 2 år han havde været væk fra sit hjem. Han ville gerne se det hele, og lige netop Grønland var en drøm! Selvom der var koldt, var det et fantastisk sted!.

Han smilede som hun sagde at hun ikke havde hørt det med vampyre og mager, og at det bestemt ikke var noget for hende. Han smilede skævt over hendes måde at læne sig ind over bordet og tale til ham. Hmm så hun var til at nyde livet, og hun var ikke til forhold, det lød lovende!
Han så rundt da hun talte om at der ikke rigtig var nogle, og spurgte indtil hvornår han lukkede.
Han rettede sig op på stolen. "hmmm.. tja, måske er det på tide at lukke ned" sagde han roligt, og lavede et vrid med håndledet, der fik dørens låse til at klikke og låse af. Han lod pege og langefinger glide hurtigt forbi alle vinduerne, hvilket trak gardinerne for. Han så på hende og kunne ikke lade vær med at grine lidt. "det er meget nemmere at lukke ned når man kan nogle enkelt tricks" grinte han lidt.
Han tog en tår mere af sin kaffe. "nårh!... hvad regner du så med at skulle bruge din aften på?" spurgte han blot og dømte sin kop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyOns Dec 06, 2017 2:49 pm

Hun rystede let på hovedet som han spurgte om hun havde været på Grønland. "Aldrig. Men har hørt det skulle være virkelig smukt! Jeg vil rigtig gerne se nordlyset en dag, har set billeder og det ser helt fantastisk ud. Især med den arktiske stjernehimmel også." det var tydeligt og hører i hendes stemme hvor meget det betød for hende, og hun kunne heller ikke lade være og smile som hun snakkede om det.

Hun fulgte hans blik med sit eget, og kiggede rundt på den tomme cafe. Hun nåede lige og kiggede over på ham, og bemærkede hvordan han bevægede sit håndled og hørte dørene låse bag hende. Kort efter hørte hun gardinerne trækkke for, og hun drejede blikket for at se på det han havde lavet. Stemningen derinde blev langt mere hyggelig nu. Hun grinte lidt af hans kommentar "Det ser også yderst effektivt ud. Smart hvis man er lidt doven, men..." hun holdt en kort pause og tog et nip af sin spiced up kaffe "Nu er du låst inde med en vampyr. Er det den bedste ide?" hun sendte ham et drilsk smil før hun tog en større tår af sin kaffe der var blevet kølig nok.

Hun bevægede roligt koppen i sin hånd, og betragtede væsken der nærmest kærtegnede indersiden af koppen. "Jeg ved det faktisk ikke. trængte bare til at komem ud, og trak herind for at komme væk fra regnen." hun trak lidt på skuldrene og stoppede med at bevæge koppen, som hun kiggede op på ham. "Why har du nogle gode ideer da?" hun havde kun lige fuldført sætningen som hun tømte sin kaffekop og stillede den fra sig på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptySøn Dec 10, 2017 11:08 pm

Han så på hende da hun sagde at det var en god ting hvis man var doven. Tja, man blev det i hvert fald hurtigt når man havde den slags evner. Når man ikke behøvede at hente noget selv, så blev man faktisk ret doven.
Han var ved at tage en tår af sin kaffe da han hørte hende snakke om at han nu var låst inde med en vampyr, og om det var en god ide. Han så på hende og satte roligt koppen fra sig.
"jeg tror ikke på at alle vampyre bare er voldlige blodsugere der vil bide din strube over ved et enkelt blik... du har være alene med mig de sidste 20 minutter, hvorfor skulle du pludselig ændre dig fordi dørens løs vender den anden vej?" sagde han blot roligt som han løftede koppen igen. "desuden er du alt for sød en pige til at kunne finde på sådan noget" sagde han blot inden han satte koppen for munden og tog en tår af sin kaffe.

Han så roligt på hende da hun forklarede hvad hendes planer var.... eller...ikke var. Han smilede roligt, og trak på skulderen da hun spurgte hvad hans planer var.
"tja... enden ville jeg drikke mig fuld her.. eller tage videre" sagde han med en tone der lød til at det var helt almindligt.
Han så lidt på hende. "lyst til at tage med?" spurgte han roligt. Han løftede flasken med whisky og gjorde en gestus mod hendes kop, som et spørgsmål om hun skulle have mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyMan Dec 11, 2017 2:28 pm

En lav og oprigtig latter forlod hende som han udtrykte sin mening om vampyrer. Det var ikke fordi det han sagde lød dumt eller sjovt, men fordi hun godt kunne se han havde ret. ”Okay.. Yeah.. Jeg tænkte mig vist ikke om der, du har ret. Låst dør eller ej, så har vi siddet her alene i 20minutter. hun sendte ham et lille smil, som dog hurtigt fik et mere drilsk look. ”Og du har endnu ikke kastet dig over mig. Imponerende.” den flabede og drilske tone i hendes stemme var tydelig. Det var ikke fordi hun forventede alle fyre gjorde det, men det var sjældent de ikke lagde an på hende ret hårdt. Det var, underligt forfriskende.

Hun lyttede til hans egne planer og hun lænede sig tilbage med et veltilpas suk, som hun nikkede og indikerede hun gerne ville have mere. ”Det lyder da i hvert fald langt mere spændende end de planer jeg havde. Så hvorfor ikke. Du virker som ganske interessant selskab.” sagde hun som hun tog sin kop der havde fået fyldt mere whisky i. Hun sendte ham et smil ”for en aften i godt selskab” sagde hun før hun tog en tår af sin whisky. Koppen var blevet placeret på bordet igen, og hun kørte noget hår om bag det ene øre. ”nååh.. lad mig høre. Hvad har du så lyst til at få natten til at gå med? Kender som sagt ikke rigtig Moonlight Falls, så regner med du er min guide i dag.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyMan Dec 11, 2017 3:05 pm

Han smilede over hendes grin. Hun virkede som en virkelig sød pige. Og var der noget Matt nød så var det latter, og hendes var fantastisk! 
Han så på hende da hun nævnte at han endnu ikke var sprunget op hende. "Hmm jeg fortrækker nu at tage den med ro.. og være lidt mere... Hmm elegant omkring det" erkende han inden han fyldte hendes kop med ren whisky. 

Det lød lovende at hun gerne ville bruge aftenen med ham det glædet han sig til. Han løftede selv koppen og skålede med hende med det genkendelige ding mellem kopperne. "for godt selskab" gentog han og tog selv en tår af sin whisky. 
Han så roligt på hende som hun spurgte ind til hvad hans planer var, og at hun ikke var kendt her. 
"Hmmm.. det kommer nok lidt anderledes på hvad du gerne vil, danske på diskotek, eller på en bar?" Spurgte han og trak på skulderen. "Jeg nyder mest at være på raven's som er en bar.. hmm eller lovestic.. men det er vidst ikke noget for dig" grinte han lidt og sende hende et blink med øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyMan Dec 11, 2017 7:59 pm

Elegante fyre, well det var en sjælden ting nu til dag. Selvom det var en vampyr på flere 1000år, så betød det bestemt ikkehan var elegant. Så selvom hun ikke kendte Matts alder, så kunne hun ikke lade være og smile en smule imponeret.

Hun støttede en underarm på disken, og så en smule eftertænksom ud. Hvad havde hun egentlig lyst til? Hun kunne altid danse, men det kunne hun jo alle steder. ”Jeg behøver ikke et diskotek for at danse. Jeg kan danse alle steder.” sagde hun så med et smil på læberne, og et anderledes lys i øjnene. Hver gang hun snakkede om dans, eller hvis hun dansede så ville man kunne se det lys. Et glimt af den hun var før hun blev vampyr, en del som var blevet i hende. Spørgende kiggede hun op på ham. ”Raven’s? Lovestic? Jeg har ingen ide om hvad nogle af de ting er, men jeg må indrømme jeg ikke helt ved hvad jeg skal sige til at du allerede har dannet dig et indtryk om hvordan jeg er. Kan ikke helt bestemme om det er en god eller dårlig ting.” hun smilede flabet før hun tog en tår mere af den rene whisky, hvornår havde hun sidst drukket det? Hun plejede altid og drikke det med sin far. ”Hvad med at du fortæller mig om stederne, eller så vælger du bare et sted, og jeg stoler på din ’judgement?’”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTors Dec 14, 2017 2:22 pm

Han kunne ikke undgå at smile da hun sagde hun ikke behøvede et diskotek for at kunne danse, det var en dejlig enskab at have! Det betød at man ikke var blufærdig. Og det var et udtryk for at man var ligeglad med hvad andre tænkte. En enskab han var stor fan af.
Han smilede lidt som hun sagde at hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige til at han allerede havde skabt et intryk af hende.
Han grinte lidt. " Lovetrick er en Gay-bar... derfor forstiller jeg mig ikke det lige er stedet at tage en smuk kvinde som dig med" sagde han roligt som han drak noget mere af sin whisky. Han Smilede roligt til hende.

"som sagt er Lovetrick en gay-bar. Meget festlig og fed stemning, et stort dansegulv og KUN søde og dejlige folk... Raven's er der imod en hyggelig bar, med god betjening og afslappet atmusfære hvor man kan sidde og snakke over en drink.. begge steder meget fede, men på hver deres måde" forklarede han. Han vidste jo ikke hvor Chloe var vant til at gå i byen eller hvad hun fortrak når hun skulle afsted, men det kunne han jo finde ud af!
"hmm der er selvfølgleig også Natklubben Nightmare. Der kommer primært dæmoner og andre vampyre.. jeg har været der inde få gange, men ender altid med at blive forulempet på grund af der er en vampyr eller bloddæmon der mener de skal drikke fra mig" grinte han lidt.
Han trak på skulderen "men måske det er noget for dig, om ikke andet er der en masse andre vampyre også" forklarede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTors Dec 14, 2017 3:20 pm

Et smil bredte sig på de fyldige læber over hans kompliment. Well hun var en attraktiv kvinde, men det var da rart og vide at han havde lagt mærke til det. Hun drejede sig en smule fra disken, smed et ben over det andet og sad og vippede lidt med foden. Den der rastløshed var begyndt og ramme hende.

Sådan sad hun og nippede til sin drink, imens hun hørte ham fortælle om de forskellige valgmuligheder. Hun så lidt eftertænksom ud og sendte ham så et flabet smil ”Well. Lovetrick, det ville betyde du havde mig helt for dig selv. Ingen og dele opmærksomheden med. Og bare rolig, jeg kan godt holde din opmærksomhed hvis det er din bekymring.” sagde hun med et selvsikker smil. ”Ahh yeah nightmare. Jeg har hørt om den. Men ærligtalt så jeg ikke sikker på det er steder jeg gider tage hen i dag. Føler ærligt talt ikke for det. Rendte ind i en pureblood i går aftes, og well lad os bare sige han var lidt af en skuffelse. Sjældent mødt noget så.. Vattet?” hun trak lidt på skuldrene da hun ikke rigtig kunne finde det rigtige ord. En underarm blev placeret på bordet og hun lænede sig roligt frem. ”Såå.. dit valg. Lovetrick eller Raven’s. Begge steder er okay med mig. Jeg har trods alt allerede fundet aftens bedste selskab.” Der var noget flirtende over hendes stemme og det kunne da også ses i de store brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyMan Dec 18, 2017 11:22 pm

Han smilede over hvad hun sagde ned lovestic! Hmm så hun ville gerne holde hans opmærksomhed? Det gældet han sig til. 
Han grinte lidt over det hun fortalt med pureblood vampyren. "Desværre er der mange væsner hvor det stiger den til hovedet at se er "renblodet"... Det er trist" sagde han og lavede gåde øjne med sine finger da han sagde renblodet. Desværre var det sådan, og ser var det inde for mange racer. Selv hans egen. Hvis man var blanding eller som de ældre og mere hårde hekse sagde, - mudderblod" så var man ikke lige så speciel som en renblodet heks. Og det var uhyggeligt at det var på den måde. 


Han smilede som hun sagde han kunne vælge. Han smilede lidt over hendes kompliment. Han sende hende et skævt og lidt flirtende smil. "Så lad os sige Lovestic.. jeg er da næsten nød til at se dig svinge den der velformede bagdel" sagde han og klinker til hende. Han tømte sin kop og rejste sig fra stolen "så lad os komme afsted" sagde han med et grin inden han greb whisky flasken og gik over for at slukke lyset. 
Ja flasken skulle da med! De skulle have en fest! Og det indebar alkohol!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Dec 19, 2017 9:02 pm

Hun kunne ikke lade være og grine lidt over hans kommentar med ren blodet. ”Ohh nej nej.. Det var det modsatte her. Han virkede som om han havde et problem med det han var, han var i hvert fald ufattelig dårlig til at jage. Langsom og tøvende. Meehh.. Not my type.” sagde hun så blot med et let træk på skuldrene. Nej hun var mere til en mand der gjorde noget, det der nervøse opførsel der, nej tak. Turn off instantly.

Hun mente det da hun havde sagt han kunne vælge, hun kunne jo trods alt danse over alt. Hun havde ingen problemer med noget af det. Hun kunne derfor ikke lade være med og smile lidt som han valgte Lovestic og i samme sætning komplimenterede hende. Hun sendte ham et flabet ”Ohh jeg kan langt mere end at svinge min bagdel. Og selvom de gay alle der ankommer der, så ville de stadig ønske de var dig. Du får aftens bedste dansepartner” der var en drilsk tone i hendes stemme, men også noget der viste at hun mente hvad hun sagde. Nej selvtillid manglede hun ikke, SLET ikke når det kom til hendes dans. Hun tømte sin kop i en enkelt tår, inden hun fulgte med ham ud af cafeen. ”Du viser vej.”

Som de kom udenfor gik hun over og lagde sin arm under hans, så de nu gik arm i arm. ”Såå. Nu valgte du lovestic. Er det fordi du homo, eller fordi du er til hvad end du nu vælger. Ohh og der ingen der dømmer dig her. Skal bare hører og det spild og tid og lægge an på dig.” hun var meget direkte, og hun tøvede ikke et sekund da hun spurgte. Der var heller ingen rødmen og spore på hendes kinder, og hendes smil var da også lige så friskt og oprigtigt som det havde været hele aftenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Dec 26, 2017 2:52 am

Matt grinede lidt over hendes kommenter til denne fuldblods vampyr. "haha det er næsten den værste slags" grinte han blot.
Det var da dejligt at hun bare lod ham om at vælge, hvis hun var ligeglad, så var det lidt nemmere bare at finde et sted. Men de viste også at hun var en pige man bare kunne være sammen med når og hvornår man ville.
Han grinte af hende da hun sagde at alle fyre ville misunde ham selvom de var gay, fordi han ville få aftens bedste danske partner. "Uhm.. det glæder jeg mig til" sagde han med et skævt smil. Han elskede selv at danse, han vidste ikke om han var god til det, men han kunne da danse, og det vigtigste var at han kunne lide det.

Han rejste sig selv og tog sin jakke. Han lavede et gestus med hånden og vise hende mod døren. "Det lægger lige om hjørnet" sagde han med et smil. Han havde fået trukket jakken på, og låste døren op så de kunne komme ud, og lukkede derefter efter sig selv. Han så overrasket på hende, men smilede da hun lagde armen under hans. Han greb selv hendes. Han kunne ikke lade vær med at grine lidt over hendes spørgsmål. Det var da dejligt at hun var så ligefrem.
"hmmm.. det er bestemt ikke spild af tid.. jeg er vild med når du flirter" sagde han med et blink med øjet. Han lod en hånd glide gemmen sit hår, som han begynde at gå. "Men nej... jeg er ikke homo, men jeg udelukker ikke noget, verden er så meget mere spændende hvis du selv er åben for alt hvad den har at byde på! Og for mig gælder det altså også flirterig og sex" sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyTirs Dec 26, 2017 2:22 pm

Han havde et dejligt grin. Maskulint, men afslappet, det fik hende til at smile. Og hvis det ikke havde så havde hans svar på hendes spørgsmål i hvert fald fået hende til det. Et lille grin forlod hende som han fortalte han ikke var homo, det var ikke fordi det var sjovt, nok mere hans skæve smil. ”Det kan jeg sådan set godt forholde mig til. Men må dog indrømme at kvinder aldrig rigtig har sagt mig noget.” sagde hun så med et smil på de fyldige læber. ”Det ikke fordi de ikke kan være sexede og flotte, bevares det er de skam. Men når det kommer til sex, nahh.. Kan ikke rigtig se dem gøre det for mig. Tror ærligt ikke de kan give mig hvad jeg inderst inde har brug for.” et let bid i underlæben som hun kiggede på ham med et flirtende blik. Det var ikke fordi hun nogensinde havde været sammen med en kvinde, men måske en dag? Hun ville ikke afvise muligheden totalt, trods alt så skulle man jo prøve ting for at sige det ikke var en, så måske, hvis der kom nogen som var interessant nok.

Hendes hæle gav genlyd som de gik ned af gaden og hun sukkede en smule opgivende. ”Håber det der rundt om hjørnet er der snart. Jeg fryser godt nok ikke, men det er lidt træls og blive gennemblødt.” hun gik og forsøgte og skærme sig bare en smule for regning, det gik dog ikke så godt og hendes lange hår var allerede blevet godt fugtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptySøn Dec 31, 2017 7:06 am

Han smilede over det hun fortalte. Tja det kunne han sagtens følge hende i. "Jeg kan sagtens følge dig! Og jeg var da bestemt også skeptisk første gang jeg var sammen med en mand.." han så på hende med et afslappet smil, der viste at han bestemt ikke havde noget imod at tale om et emne som dette. Han trak på skuldrene "jeg tror bare det er vigtigt at man ikke udelukker noget! Særligt i klemme for os der lever længe, i dit tilfælde evigt" han grinte lidt. "Men så igen... Hvis jeg vidste jeg kun levede i samme korte tid som et menneske, så ville jeg bestemt heller ikke begrænse mig" grinte han. 

Han var vild med hendes flirtende smil og blikke. Hun var virkelig en smuk og dejlig pige! Og man kunne da ikke andet end at være tiltrukket af hende! 
Hans blik faldt på hende da hun sagdevar lige om hjørnet og lagde mærke til hvordan hun prøvede på at skærme sig mid regnen. "Oh.. hvor er mine manerer?" Spurgte han nok mest sig selv, inden han gik om op den anden side af hende, lagde armene om hende, og skærmede for regnen. Heldigvis var han da en smule højere end hende, så han kunne skærme en del for regnen. 

Der gik ikke længe inden de var ved lovestic. Matt lod selvfølgelig Chloe gå ind først. Da de kom ind, så han på hende og lagde en hånd på hans skulder. "Jeg skal nok betale for indgangen" sagde han med et galant smil. Han fik lagt deres jakker i garderoben og betalt. 
Han kom over til hende bag efter, men kunne ikke undgå at smile lidt over Chloes lidt våde look. Han smilede skævt til hende. "Lad mig fikse det der" sagde han inden han bevægede sine hænder i nogle cirkel besvægelser om hendes hår, og noget der nok ville føles som et vindpust ramte hende. 
Han smilede som hendes hår var tørt, og atter sad som før. Han gav hendes et nus på siden med et par finger, tydeligt som lidt drillerig. "Skal vi få noget at drikke" sagde han med et blink med øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyMan Jan 01, 2018 4:29 pm

Hun grinte lidt over hans kommentar, det var tydeligt han ikke havde et problem med det det her emne. Det var rart så afslappet han virkede med det hele. ”Det lyder som en sund tilgang til tingene, men må indrømme at jeg ikke tror på en kvinde kan give mig det en mand kan.” sagde hun med et drilsk glimt i de mørke øjne, som hun bed sig let i læben. Nope hun ikke ikke forestille sig at blive tilfredsstillet af en kvinde på samme måde som en mand.

Hun sendte ham et taknemmeligt smil som han byttede om på måden de gik på, og begyndte og skærme mere af for hende. ”Lige der.” sagde hun med et grin. ”Tak.” fik hun tilføjet med et taknemmeligt smil på hendes læber. Det var sjældent man mødte en man med manér, og det gjorde blot hun glædede sig endnu mere til at tilbringe natten i hans selskab, uanset hvad det indebar. Hun mærkede rastløsheden i sin krop, det var godt hun skulle ud og danse, hun trængte til det. Heldigvis hjalp det at gå med at tage toppen af det.

Og der var den igen, den der galante måde og være på. Det var tydeligt han ikke var helt ung, og var fra en anden tid. Hun sendte ham blot et charmerende smil som tak, og stod og ventede på ham som han fik ordnet både jakker og indgang. Hun kunne mærke det fugtige hår, og hun var glad for hun ikke kunne blive syg. Hun kiggede spørgende på ham, som han tilbød og ordne det? Men så gik det op for hende at han jo var en heks, og hun grinte lavt som vinden ramte hende. Og inden længe var hendes hår tørt, og sad perfekt som før regnen havde haft fingre i det. Hun rakte op og kørte hånden igennem hans fugtige hår ”Så har jeg også ordnet dit.” sagde hun med et drilsk smil og tog hans arm som de gik ind på klubben.

Hun kiggede rundt på folkene omkring dem, der var stort set kun mænd, men det havde hun dog også forventet. Men som forventet faldt de fleste øjne på hendes selskab for aftenen, men hun kunne ikke bebrejde dem det, han var en trolig tiltrækkende mand. Dog faldt et par blikke også på hende, om det var fordi hun var en kvinde der i selskab med en mand, eller fordi de måske var biseksuelle var hun ikke helt sikker på, men hun var ærligt også ligeglad. Hendes fokus var på hendes selskab. Da de nåede baren sendte hun ham et smil ”Så hvad drikker du når det ikke er whisky?” spurgte hun med et flirtende smil på læberne. ”Personligt er jeg blevet ret glad for vodak med et hint af O negativ, men hvidvin er nu heller ikke af vejen.” sagde hun som hun lænede sig en smule tættere på ham, en hånd imod hans brystkasse, de mørke øjne fokuseret fuldt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe EmptyMan Jan 01, 2018 5:17 pm

Han kunne ikke lade vær med at grine som hun kørte hånden gennem hans hår og sagde at nu havde hun også ordnet hendes. Men egentlig havde hun jo også ret! Hans hår var ordnet nu, der skulle ikke så meget til når det sad som det gjorde nu.
Han smilede som hun tog hans arm, og fulgte hede ind. Der var en del gæster, og ja, de fleste var mænd. Han lagde da godt mærke til at han fik en del blikke. Han kende en del her inde, havde da også lavet et eller andet med nogle stykker, men i aften var hans opmærksomhed kun på hans selskab! Desuden var det ikke ngoet hans skulle anstrenge sig for at gøre! Chloe stjal den helt af sig selv. 

Da de gik op i banen smilede han over det hun sagde, og mærkede hendes hånd mod hans bryst. Et skævt smil formede sig på hans læber. "Hmm.. jeg drikker lidt af det hele...jeg har set nok med drinks som jeg har det med sex.. jeg prøver det hele, men har stadig god smag" grinte han lidt, som han lod lod sin hånd fjerne en tår hår fra hendes ansigt, og guide den om bag ved hendes øre. 

Bartenderen kom hen til den. "Hej Matt! Det er ved at være lidt siden!? Hva rander du og laver?" Matt smilede og så mod fyren i baren, der bestemt ikke var grim. Han smilede blot "arbejder, har fået bartender job så jeg er. Ikke ret meget i byen mere" grinte han blot. 

Fyren så ud til at vide Matt massere af interesse, dog faldt hans blik lidt på Chloe. "Hvem er din veninde?" Spurgte han så måske en smule mere skabt. 
Matt skævede mod Chloe med et skævt smil. "Hun er min date" sagde han så inden han valgte at lægge armen om hende. "En vodka og lime og en vodka med O negativ tak" sagde han roligt. 
Fyren så faktisk overrasket ud. "Wow.. siden hvornår er du begyndt at date vampyre Matt?" Lød det blot mens han fandt glas frem. 
Matt grinte lidt "siden de er begyndt at se sådan her ud" nævnte han blot inden han vende sig mod hende igen, og nu gav hende sin fulde opmærksomhed. "Såh.. skal jeg regne med du sover på akademiet... Eller hos mig?" Sagde han med et skævt smil og et temmelig ligefremt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A boring night... and then you came! - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: A boring night... and then you came! - Chloe   A boring night... and then you came! - Chloe Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A boring night... and then you came! - Chloe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Night party time -- XXX -- Chloe
» Well hopefully the assembly will be less boring with you around
» A boring project – Joy.
» A boring evening... Or maybe something else? - Serafina
» A Pleasant Change for a boring meeting (Olive)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: