Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 You and me too night? -- XXX -- Andrea

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




You and me too night? -- XXX -- Andrea  Empty
IndlægEmne: You and me too night? -- XXX -- Andrea    You and me too night? -- XXX -- Andrea  EmptyTirs Nov 28, 2017 3:16 am


@Andrea

Tid: 18:00
Sted: hjemme hos Vinc
Boligstil: home
Påklædning: Lazy day

Det var blevet søndag, og regnen strømmede ned udenfor uafbrudt, slog imod vinduerne imens man i det fjerne kunne høre en sirene. En lang uge var over, men en ny lå og lurede, der var dog stadig timer tilbage af weekenden.
Vincenzo havde arbejdet hårdt hele ugen, og endda været i tv på grund af hans nye bog, lørdag havde han været i byen og var vågnet op med en nøgen kvinde ved sin side, dog var hun gået efter at have lånt hans bad.
Før han selv havde taget et bad, for at rense kroppen grundigt, fik ordnet skægget så det var snorlige, før han var hoppet i et sæt afslappende tøj, og havde lavet sig en stor kop kaffe, samt riste et par boller med smør og lidt ost, før han havde sat sig på sofaen og set en smule tv.
Han greb mobilen for at skrive til Andrea # Hej smukke, tænkte om du havde lyst og tid til at komme forbi idag? jeg giver gerne en pizza og en soveplads til i morgen # før han sendte den med et let smil på læben, ved tanken om deres sidste tur sammen.
Efterfølgende fandt han en ny bog frem, og satte sig godt til rette på sofaen, for så at begynde at læse, det varede ikke længe før han var forsvundet ind i bogens univers, og han slappe fuldkommen af.
Zorro hans kat, havde benytte sig af chancen og lå nu, i dyb søvn op ad ham og spandt i søvnen.

Flere timer senere, kl 18

Det ringede på døren, Vinc løsrev sig fra bogen og satte et mærke i, før han lagde den fra sig og puffe blidt til den sovende kat der vågnede stille..
Han gik hen til døren for at åbne den med et let smil på læben, og blikket mod hende før han lod hende komme ind, og hjalp hende af med det våde tøj " jeg er glad for du kom" sagde han roligt som, han klappe hende på ballen før han smilede drillent men gav hende så et kram.
Tilbage til toppen Go down
 
You and me too night? -- XXX -- Andrea
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I don't think I've ever seen one like you before... - Andrea (fortidsemne)
» Oh, hello old love ~ Andrea
» You and me, just for one night
» Help me through the night
» Fun in the Night

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: