Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 New one the Akademi-- Euphemia

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




New one the Akademi-- Euphemia   Empty
IndlægEmne: New one the Akademi-- Euphemia    New one the Akademi-- Euphemia   EmptyLør Nov 04, 2017 10:13 pm


@Euphemia

Tid: 12:30
Dag: Søndag
Vejr: Koldt og vådt
Påklædning: her

Carlos drejede bilen, ind på parkerings pladsen, for at finde sig en ledig plads, før han hoppe ud og låste den, for at pakke nøglen væk. Han var ny på akademiet og havde fået et værelse tildelt dog uden en roomie endnu, men han var så glad som han kunne være.
Hans aura strålede af glæde og hans ellers brune krøllede hår skift til en hvidlig blondt farve, som han smilede bredt ved synet af den store skole.
Dette havde været en drøm længe, nu kunne han følge sin drøm om at blive professionel danser, og forhåbentlig blive kendt for hans danse evner.
Han havde ihvertfald store planer for sin fremtid, han havde valgt fag som Dans, fægtning, drama mest for at være med i danse scenerne og så løb, det var mange aktive fag, men han duede ikke til at sidde stille i længere tid og lytte til en lære, så derfor havde han undgået de boglige fag.
Carlos begav sig smilede mod indgangen, hvor han stillede sig i tørvejr under halvtaget, da han skulle vente på en pige ved navn Euphemia for hun skulle vise ham rundt, og det var hende der havde fået tildelt hans nøgler til værelset.
Bilen var fyldt med flyttekasser med tøj, de normale ting man skulle medbringe, men der var også et rimelig stort tv, en xbox, playstastion og en wii alt sammen de nyeste modeller og så var der masser af spil også.
Han stillede sig op ad væggen, og så afventende mod døren imens han tromme svagt på sit ben med en finger, han kunne ikke vente mere, det var så spændende og han glæde sig til at starte og forhåbentlig finde nogle venner.

Tilbage til toppen Go down
 
New one the Akademi-- Euphemia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet udendørs :: Akademiet foran-
Gå til: