Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Subdued.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Subdued.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Subdued.    Subdued.  - Page 2 EmptyOns Jul 06, 2022 12:43 pm


Jake ville gerne vise hende hans hjem, han var sikker på hun ville syntes om det, næste gang de sås var de heller ikke helt fremmede, og hun var nok heller ikke fuld. Han smilede som hun skrev sit nummer, før han tog mobilen tilbage, kigge ganske kort på navnet og pentagrammet før han, lukkede den og lagde tilbage i lommen. Han ville skrive til hende lidt senere, så hun fik hans nummer, så måtte de se hvor meget de fik skrevet sammen, og hvornår de kunne ses igen det skulle lige passe med hans travle skema, men han var sikker på at få tid.
Som hun gav ham det sidste kys, smilede han let til hende "godt, så skriver jeg snart til dig" svarede han blidt, og betragtede hende som hun rejste sig op.
Han blinkede let til hende, som hun så tilbage engang før hun gik. Jake sukkede let før han selv fik rejst sig, og fik knappet sin skjorte igen, lige rette på håret før han selv forlod stedet, og valgte at det var bedre at tage hjem...


Lucca havde endelig fået fri fra arbejde, og var på vej til det sted, hvor Kat havde sagt hun ville vente på ham. En smøg i munden, et træt smil på læben efter endnu en lang vagt, men han glæde sig til at se hende, håbede hun var okay, det var ikke et sted hun normalt kom, og da slet ikke uden ham.
Han smed smøgen fra sig, før han gik indenfor for at finde hende, men til sidst fandt han en genkendelig skikkelse. Lucca gik hen til hende, og med et stort smil gav han hende et kram, før han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hende, hun glad ud? " hey søs, savnet mig? " spurgte han med et drilsk smil, før han puffe let til hende.

Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Subdued.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Subdued.    Subdued.  - Page 2 EmptyOns Jul 06, 2022 7:27 pm

Kaylin så frem til at skrive med ham, og forhåbentligt se ham igen på et tidspunkt igen. Hun måtte se hvornår det kunne lade sig gøre. Hun ville godt kunne tilpasse sig hans skema, eftersom hun ikke havde nogle faste ting hun skulle i en periode. Når hun skulle starte på akademiet igen, var det en anden sag. Men lige nu kunne hun sagtens ses med ham hvornår end det passede ham. Hun følte sig lidt varm efter at være kommet ud i klubben igen. Hun stod ved baren og forsøgte at køle sig selv ned inden Lucca kom. Hun gad ikke høre på hans kommentarer om, der sikkert var farve i hendes kinder.
Eller endnu værre, at han ville prøve at finde ud af hvad der foregik. Hun ville være nødt til enten at lyve eller få ham distraheret fra emnet. Han gengældte krammet da Lucca fandt hende. Hun så undrende på ham, da han lagde hovedet på skrå. ”Jeg ser dig hver dag. Hvorfor skulle jeg savne dig?” Hun puffede tilbage til ham. ”Lad os gå hjem.” Hun gik igennem folkemængden mod udgangen. Hun rørte ved hendes kinder, der stadig var varme.
Tilbage til toppen Go down
Lucca

Lucca


Humør : Ready for party
Fag : Kampsport, Musik, Matematik, Idræt
Antal indlæg : 103

Subdued.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Subdued.    Subdued.  - Page 2 EmptyOns Jul 06, 2022 7:39 pm


Lucca smilede som han fandt hende, han slap hende blidt igen efter og grinede let " indrøm det bare " svarede han drilsk, før han nikkede let " lad os det jeg er træt" svarede han, og undertrykte et gab. Han fulgte efter hende ud i den friske luft, og fiskede en ny smøg frem, som hurtigt blev tændt fra hans finger, før han så på hende men var for træt til at se farvene i hendes kinder, det kunne også have været fra varmen. De begyndte den længere gåtur hjem, uden særlig meget snak, han var træt og glæde sig til at få et hurtigt bad derhjemme....

// out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Subdued.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Subdued.    Subdued.  - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Subdued.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden :: Baren, Late Night-
Gå til: