Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Just two girls having fun - Chloe

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyOns Sep 20, 2017 3:18 pm

Tid: 21:30
Sted: Natklubben Philotes
Omgivelser: Der er halvtomt på dansegulvet, dog er baren fuld
Vejr: Lun efterårs aften, med næsten ingen vind
Påklædning: Outfit
@Chloe


Fenella dansede på danse gulvet, med en gruppe af hendes venner, de grinte alle højt og morede sig gevaldigt. Hun gjorde tegn til den ene af sine venner at hun ville tage op til baren for at få noget at drikke. Hun skubbede sig igennem mængden på dansegulvet. Hun smilede og undskyldte til dem, hun kom til at træde over tæerne, når nogen kom til at skubbe til hende.  Det var ikke nemt at være lille, når man var i byen.
Hun nåede endelig ud af menneske mængden og kunne ånde igen. Hun rettede en smule på sin kjole og smed sit hår om bag skulderen, der var altid varmt i en natklub, men hun ville aldrig vænne sig til det, det var kun hendes anden gang hun var der, men bartenderen genkendte hende med det samme, han havde et venligt smil og kaldte hende for Munchkin, fordi hun var så lav og så havde hun snakket med ham, den første gang hun var her. Han havde fortalt hende at han var 35, han hed John og at han var gift med bounceren. Han havde også anbefalet hende forskellige drinks og forklaret om dem, så hun ikke brugte penge på noget hun ikke kunne lidt. Hun stod og ventede på at han skulle få tid til at tage imod hendes bestilling, da der kom en ung fyr op bag Fenella og lagde hænderne på hendes talje og hviskede noget i hendes øre, hans ånde ramte hende med det samme, han stank af øl og vodka, hun skubbede hans hænder fra sin talje og bad ham pænt om at gå sin vej, men han blev ved og hun vendte sig til sidst om imod ham og greb fat i hans håndled og hvæsede "Hvis du rør mig én gang til, så flår jeg struben ud på dig!". Hun vred hans håndled og han så på hende med store øjne og undskyldte. Hun gav slip på ham og vendte sig igen imod John, for at bestille en drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyOns Sep 20, 2017 4:40 pm

Påklædning: Outfit

I en gyde ikke så langt fra natklubben stod 2 skikkelser man ikke kunne se, medmindre man gik helt tæt på. Chloe havde sine tænder begravet i halsen på en ung mand, som hun holdt for munden imens hun drak. Han havde ingen chance for at komme væk, men det stoppede ham ikke i at prøve. Hun var nødt til at spise, også selvom hun ikke var helt tryg ved det endnu. Hun slap manden og han faldt til jorden død. Hun kiggede på med et undskyldende blik. Hun havde sørget for at vide hvem han var, og hvad liv han levede. Han var ikke en af de rare mennesker, tværtimod. Det gjorde det dog ikke nemmere for hende, i sidste ende slog hun ham jo ihjel.
Hun rystede det af sig, og med sin pegefinger tørrede hun den smule blod af som sad ved hendes mundvig, hun slikkede det af sin finger, og mærkede hvordan hendes tænder trak sig ind igen. Hun kunne også mærke hvordan sulten lagde sig, og hun kunne slappe mere af. Hun rettede på sin lange sorte kjole, der fremhævede hendes kavalergang på den helt rigtige måde. Hun havde kunne hører musikken, og hun begav sig derfor imod natklubben.
Hun kom ind af døren og en varme skyllede ind over hende. Der var varmt. Hun gik igennem folket og opfangede så en bekendt duft. Hun kiggede i retning af den, og fik øje på Fen. Hun smilte lidt, dog stoppede hun kort da hun så fyren der var i gang med at være ret ubehøvlet. Hun skulle til at blande sig, men det var så her af Fen selv klarede problemerne. Hun smilte lidt, jep hun kunne sagtens klare sig selv. Hun gik i et roligt tempo og fik roligt banet sig ved ind ved siden af Fen. Hun kiggede på bartenderen og bestilte en hvidvin før hun drejede blikket over på Fen. "Det ser ud til det ikke kun er udskud der er at finde på klubben her til aften." hun sendte hende et flabet smil, og tog så imod sit glas og betalte for den. Hun tog et sip og lyttede til musikken der var skruet mere op end den nok burde være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyOns Sep 20, 2017 5:32 pm

Fenella vendte sit hoved, da hun hørte en velkendt stemme ved siden af sig. "Chloe! Det' godt at se dig!" Sagde hun over musikken, som spillede en eller anden pop sang, som hun ikke kendte. Hun fik sin drink af John og smilede stort til ham, hun havde bestilt en strawberry daiquiri og hun tog en tår og mærkede hvordan den kolde drink, hjalp hende med ikke at mærke varmen lige så meget omkring hende. Hun vendte ryggen til baren, med drinken i hånden. "Hvad bringer dig så hertil?"
Hun så udover danse gulvet og fik øje på nogle af hendes venner der stadig dansede og som vinkede til hende, hun løftede blot sin drink i en hilsen. Hun tog endnu en tår af sin drink og nød den søde smag fuldt ud. Hun havde ikke planer om at drikke særlig meget her til aften, men en enkelt drink eller to ville ikke betyde det store, hun skulle alligevel ikke kører bil. De var jo trods alt i gå distance til skolen og var en stor gruppe.
Hun lagde også mærke til fyren fra før, han dansede nu med en eller anden pige på dansegulvet. Hun rynkede lidt på næsen af ham, sikke en ussel type han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyOns Sep 20, 2017 8:54 pm

Den ene arm hvilede på baren som hun lyttede til hvad Fen havde at sige. Hun grinte dog lidt over spørgsmålet. "Skal man have en grund for at gøre sig endnu mere lækker, tage i byen og drikke lidt, måske knuse et par drengehjerter?" Hun sendte hende et drilsk smil og tog en tår af sin vin før hun fortsatte. "Bylivet har altid tiltalt, mig også førhen og nu. Jaa nu det endnu mere, for det næsten det eneste sted jeg kan finde andre der er vågne på de tidspunkter ejg er." Det sidste havde hun sagt med en let hvisken, og hun havde da også lænet sig hen imod hende.
Nogle unge fyrer havde fået øje på hende, og stod og hviskede sammen. Hun lagde mærke til dem og smilte bare lidt over det. Det var ikke uvandt for hende, hun morede sig dog også lidt over at det så ud til de også snakkede om Fen. Hun overvejede hvor længe det tog dem før de samlede mod til sig. Hun drejede blikket hen på Fen igen "Kan se du er faldet godt til her." hun nikkede imod dem hun havde hilst på, som stod og hyggede sig på dansegulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyOns Sep 20, 2017 9:08 pm

Fenella grinede, da Chloe spurgte om man skulle have en grund og rystede på hoved til hende. Mens hun lyttede det resten af hvad Chloe fortalte. Hun nikkede blot og tog endnu en tår, hun kiggede kort ned på sin drink, der var omkring en tår tilbage og hun kunne allerede mærke hvordan hendes hoved buzzede en smule, hun dømte den sidste smule i hendes glas til at være en mundfuld og hun tog den i en hurtig slurk og så så på Chloe, hun kiggede på nogle unge fyre, som så ud til at snakke om Chloe, hun overvejede slet ikke at de også kunne snakke om hende og hun smilede blot venligt til dem og hun rettede atter sit blik imod Chloe, da hun sagde at hun lod til at være faldet godt til. Hun nikkede og sagde "Ja, jeg kender dog kun den ene, men håber da på at have fået flere venner i løbet af aftenen." Hun smilede og fik pludselig den idé at de skulle danse, så hun tog Chloes ene hånd og sagde "Kom, lad os danse lidt!" Hun stillede sit glas på baren og smilede til John, da han hurtigt nuppede det. Hun satte kursen imod dansegulvet og hev Chloe med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyOns Sep 20, 2017 9:14 pm

Hun var hverken halvt eller helt færdig med sin vin, hun tog sig god tid, derfor havde hun også sit glas i hånden da hun blev revet ud på dansegulvet. "Nelllllaaaa....." Hun formåede ikke og spilde sit vin og stod nu og kiggede på pigen foran hende. Hun rullede opgivende med øjnene. "Jeg danser gerne med dig, men....." Hun holdt sit glas op og tog en lidt større tår end før. "Lige nu, må du klare dig med at danse med mig halvt. Så intet alt for vildt endnu ik?" Hun sendte hende et skævt smil, før hun begyndte og bevæge i takt til musikken. Hun bevægede sine hofter, og fik hendes krop til at følge musikkens rytme i nogle flydende bevægelser, alt imens hun holdt sit glas uden at spilde en eneste gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyOns Sep 20, 2017 9:27 pm

Fenella smilede undskyldene til Chloe, hun havde ikke lige tænkt over at hun stadig havde sin vin. Hun begyndte at bevæge sig i takt til musikken, hendes øjne lukkede og armene over hoved, hun smilede stort og nød at danse. Hun havde kun været i byen en enkelt gang og havde været lidt genert, når det kom til at danse, men hun havde hurtigt fundet ud af at der intet var at frygte, at det faktisk var befriende bare at give slip på den måde.
Hun åbnede øjnene og så på Chloe, hun så hendes flydende bevægelser og smilede, hun så så yndefuld ud. Hun smilede stort til hende og strøg sit hår om bag hendes skulder endnu en gang den aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyTors Sep 21, 2017 12:47 am

Chloe tiltrak en del opmærksomhed som hun stod der, kjolen svingede let om hendes ben. Hendes lange hår var tykt, og hang i store bløde bølger omkring hendes ansigt. Hun havde lukket øjnene, og man kunne se hun fuldstændig lod musikken fører hende. Hun åbnede sine øjne og stoppede kort med at danse som hun tømte sit glas og stillede det over på et bord i nærheden. Hun lagde så mærke til en ung mand der holdt øje med Fen som hun dansede. Det var tydeligt at han begærede hende, og det var tydeligt at Fen på ingen måde så det. Hun var vist det modsatte af Chloe, uskyldig.
Hun skyndte sig hen til Fen igen, og inden der var gået længe dansede de begge i takt til musikken. Chloe glemte for en stund alt omkring dem, hun var mæt, hun gjorde det hun elskede og hun var i godt selskab. Sangen skiftede og hun blev vækket af sin trance. Hun tog Fens hånd og trak hende lidt ud til siden så de kunne snakke lidt. "Nååh.. Fortæl mig så. Er der en mand i dit liv, eller måske en kvinde?" Hun så nysgerrigt på hende, hun ville gerne lærer mere om hende, og hun følte at en natklub var da lige så godt et sted som alle andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyTors Sep 21, 2017 12:05 pm

Fenella smilede til Chloe da hun kom tilbage og grinte lidt, hun fokuserede på at have det sjovt og lige på det tidspunkt var det at danse, at lade musikken tage styrringen over hendes krop og lade den bevæge hende. Hun så heller ikke helt åndssvag ud, som hun dansede der på gulvet, på trods af det kun var hendes anden gang i byen, man ville i hvert fald ikke have gættet at det kun var anden gang hun var i byen i hele sit liv. Hun lagde ikke mærke til den fyr der kiggede på hende, men det var jo heller ikke det hun var der for. Hun var der for at have det sjovt og danse med hendes venner.
Da Chloe hev hende af danse gulvet, var hun forpustet og havde det en smule varmt, hun viftede sig med sin hånd og tænkte lidt, var der en i hendes liv? "Ikke rigtig." Jovist havde hun flirtet en smule med en vis mørkhåret engel, men hun vidste ikke om det kvalificerede sig. "Men jeg tror måske jeg har fundet en, der har min interesse. Hvad med dig? Nogen special someone?". Hun smilede stort til hende og samlede sit hår på den ene side af halsen. Hun vidste at hun skulle have sat sit hår op, det var simpelthen for varmt med det løst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyTors Sep 21, 2017 2:22 pm

Chloe smilede lidt, nååh så hun havde mødt en, men det var vist ikke noget seriøst endnu. Hun rystede let på hovedet da der blev spurgt til hendes kærlighedliv. Hun havde aldrig haft et, aldrig været interesseret i et, og derfor eksisterede det da heller ikke nu. Hun grinte lidt før hun lænede sig en smule hen imod hende. "To be honest, så har kærligheden aldrig rigtig fanget mig. alt der romantiske noget, well det er nok bare ikke mig." Hun virkede ikke ked af det, hendes stemme var rolig og afklaret. "Mit sex liv derimod.. Well det er udemærket og har faktisk altid været det." Hun sendte hende et flabet smil og rettede sig så op. Hun lagde igen mærke til fyren der holdt øje med Fen, hun lod sit blik hvile på Fen igen og talte med en stemme så lav at kun Fen ville kunne hører hende. "Fyren der står derover, ham i den lyse trøje, med det mørke strithår. Kender du ham? han har ikke kunne få øjnene fra dig hele aftenen." Hun smilte flabet, hun havde da opdaget de andre omkring dem, de fyrer der kiggede på hende med øjne fulde af begær. Hun gad bare ikke bruge sin energi på dem, og hendes udstråling gjorde at ingen af dem havde turdet andet end at beundre hende på afstand. Hun bar sig selv med en selvsikkerhed, som endelig var ved at være tilbage. Den havde ikke været der første gang hun mødte Fen, men det var alligevel også lidt tid siden. Meget var sket siden da.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyTors Sep 21, 2017 2:46 pm

Fenella smilede til Chloe, da hun fortalte om at hun ikke havde noget kørerende med nogen og at det romantiske ikke var noget for hende. Hun kunne hører at Chloe lød afklaret med det. Da Chloe nævnte sit sexliv, kunne Fenella ikke lade være med at fnise lidt, dette skyldte drinken hun havde drukket tidligere. Og hun skyndte sig at sige "Jamen, det jo kun godt!" Hun smilede stort til Chloe, dog blegende dette, da Chloe spurgte ind til om hun kendte den unge mand og hun vendte forsigtigt blikket imod den unge fyr, som rigtig nok stod og så på hende. Han løftede sit glas, som at hilse og smilede til hende. Hun vendte sig hurtigt om imod Chloe og sagde "Nej, jeg kender ham ikke..". Hun så på sig kort over skulderen og så at han løftede det ene øjenbryn i hendes retning, mens han smilede smørret. Hun smilede undskyldende til ham og vendte sig imod Chloe "Jeg.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, han ser da sød ud, men jeg har ikke lyst til at snakke med ham." Hun kunne mærke hans øjne på hende og hun følte sig pludselig blottet. Det var bestemt ikke det hun havde haft i tankerne, da hun havde sagt ja, til at gå i byen med flokken af elever fra skolen. Hun bed sig lidt i underlæben og spurgte "Hvad skal jeg gøre hvis han kommer herover?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyTors Sep 21, 2017 5:54 pm

Et smil og et lille grin var den respons hun havde på det fnis Fen var kommet med. Hun var vist noget mere uskyldig end hende selv. Den tanke fik hun kort efter bekræftet, da hun betragede hvordan Fen håndterede fyren der kiggede på hende. Hun kunne ikke lade være og smile over hende, det var ret så kært. Hun lignede mest af alt et dådyr der stod fanget i lyset fra en bils forlygter.
Hun fik lidt ondt af hende som hun stod der, og hun ville til at sige noget da hun fik øje på fyren der var på vej over til dem. Han opførte sig egentlig rimelig pænt, og spurgte egentlig bare om en dans. Chloe kunne dog godt se hvordan Fen reagerede, og hun valgte derfor at blande sig. Hun lagde armen livet på Fen og trak hende ind til sig i en hurtig bevægelse. Hun lagde sin hånd under hendes hage, og vippede hendes hoved op af, før hun placerede et krævende kys på hendes læber. Hun slap det dog efter der var gået lidt tid, og kiggede på fyren der stod ved siden af dem og blinkede et par gange. "Sorry dude. Men hende her, hun er allerede optaget." Han sendte dem derefter et smil, løftede glasset med et smil og gik roligt fra dem igen. Chloe slap Fen og lavede en smule afstand imellem dem. Hun sendte hende et smil "Det er en måde og løse det på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyTors Sep 21, 2017 7:56 pm

Fenella stivnede, da han spurgte om hun ville danse og da hun endelig skulle til at svare ham, greb Chloe fat i hende og kyssede hende. Per automatik lukkede hun øjnene og åbnede dem først igen, da Chloes læber ikke rørte hendes mere. Chloe kyssede ret godt, måtte Fenella indrømme, ikke at hun havde forventet andet. Det var kommet bag på hende, men da Chloe sagde til fyren at hun allerede var optaget, fangede hun hurtigt hvad det var der var sket. Hun smilede undskyldende til ham og da hanvar kommet udenfor hører vidde, vendte hun sig imod Chloe og sagde "Det var.. Fantastisk!" Hun smilede stort til hende og klappede kort i hænderne. Hun bed sig i underlæben og sagde "Er det noget du har gjort ofte? Jeg kan ikke forestille mig, at der ikke er mange fyre der opsøger din opmærksomhed."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyTors Sep 21, 2017 9:22 pm

Chloe betragede Fen som hun stod der og lignede en lille fangirl, hun fandt det faktisk ret charmerende. Hun havde aldrig selv været til sit eget køn, men at kysse i byen havde aldrig været et problem. Hun morede sig over hvor meget Fen havde nydt det.
Hun lagde mærke til hvordan hun bed sig i underlæben inden hun snakkede igen. Hvor mange drinks havde hun mon fået inden hun var kommet ind på baren? Hun grinte dog lidt over sin kommentar og lænede sig lidt ned "Kun for at redde andre, hvis ikke er interesseret i en fyr finder han hurtigt ud af at gå den anden vej, i hvert fald hvis han ved hvad der bedst for ham. Hun sagde det med et hint af mystik i stemmen, det var ikke fordi hun tæskede fyrene, eller i hvert fald ikke førhen, men hun var kendt for at knuse et par håbefulde hjerter. Hun rettede sig op, og rettede på sit hår. "Du nok nødt til at lærer og sige fra, jeg kan ikke komme og feje benene væk under dig hver gang vel." Hun sendte hende et drilsk blik, og der var en tydelig tirrende og flabet undertone til de ting hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyFre Sep 22, 2017 11:10 am

Fenella grinede af det Chloe sagde til sidst og sagde "Det.. Jeg dur kun til at afvise folk, hvis de er ubehøvlede, men det var ham der ikke. Men jeg er nok nødt til at lærer det, det har du nok ret i." Hun smilede til Chloe og så ud på danse gulvet igen, hendes venne flok var spredt rundt på gulvet, nogle af dem var der vist heller ikke. Hun rystede på hoved af dem, hun havde intet imod at folk gik med andre folk hjem, eller hvad de nu fandt ud af, men hun kunne bare ikke se sig selv gøre det, hun var jo ikke uskyldig, men hun havde bare brug for følelserne før hun selv fik noget ud af det.
Desuden så var der også ham hun syntes var ret sød, men hun rystede blot på hoved af sig selv igen, hun vidste ikke engang om det ville blive til noget. Hun så over på Chloe igen og sagde "Jeg er ret ny til det her med at gå i byen, vi havde kun en lokal bar i den by jeg boede i, i Alabama, og det var intet som det her." Hun gestikurede ud i lokalet. "Desuden så kendte alle hinanden i forvejen." Hun smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyFre Sep 22, 2017 1:36 pm

Hun betragtede roligt Fen der fortalte om hendes manglende erfaring med byture. Hun tog hende under armen og sendte hende et smil "Bare rolig, det er noget jeg har god erfaringi. Og er du ikke interesseret i en fyr så skal jeg nok lærer sig et par trick til hvordan du kan afvise ham på en god måde, hvis han ikke er ubehøvlet som du selv siger."
Hun trak hende med sig, imens de gik arm i arm, og hun fandt hurtigt et sted hvor de kunne sidde og snakke. Musikken var ikke helt så høj her, men man kunne stadig se dansegulvet, baren og hvad der ellers skete. De sad på 2 høje barstole, og der var et højt lille rundt bord imellem dem. Chloe kiggede på hende. "Hvordan er det så og være i byen nu du ikke er vandt til det.?" Hun var interesseret i om hun overhovedet kunne lige og være der, eller om hun rent faktisk hellere ville væk derfra. Det var ikke helt til at spore da hendes blik vandrede lidt rundt på andre folk fra tid til anden. Chloe havde ikke set hende med sine nye venner, og vidste derfor ikke det var dem hun kiggede på. For hende kunne det godt ligne at Fen ledte efter en måde og undskylde overfor sig selv at hun skulle hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyFre Sep 22, 2017 2:02 pm

Fenella smilede og sagde "Det vil jeg sætte stor pris på at du gerne vil!". Hun fulgte med Chloe hen til de to barstole og bordet i midten. Hun hoppede op på stolen og så igen ud over det hele, hun hørte også Chloes spørgsmål og hun tænkte lidt "Den første gang jeg var her, var det hele ret overvældende, men jeg syntes helt klart det er sjovt at være her nu! Jeg er tog herned med en gruppe fra skolen, men jeg har lige set at de alle har fundet nogle at danse med eller er taget hjem med." Hun smilede let og samlede igen sit hår så det lå på den ene skulder. Hun havde ikke noget imod at hendes venner havde spredt sig, hun var jo ikke bedre, sådan som hun var blevet sammen med Chloe.
Hun havde heller ikke lyst til at tage hjem endnu, hvilket hun sikkert havde gjort, hvis ikke Chloe var kommet og holdt hende med selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyFre Sep 22, 2017 6:31 pm

Da hun hørte om vennerne gav det langt mere mening hvorfor hendes blik hele tiden vandrede henover baren. Men hun kunne ikke lade være og blive en smule harm, da hun hørte at de bare efterlod hende alle sammen. Jo vist nu havde de mødt hinanden, men når man tog i byen sammen, så skulle man sørge for at alle kom sikkert hjem. Især når nu der var skyggevæsner i omløb. Det var derfor hun altid tog alene i byen hvis hun havde planer om at finde selskab hun kunne tage med hjem, eller for den sags skyld hjem til dem.
Hun smilte og lænede sig let henover bordet. "Well... Så lad os gøre det her til en fantastisk aften." Hun kunne mærke hvordan hendes mund var tørst, og hun rejste sig langsomt. Hun stod ved siden af Fen og smilede "Jeg skal ha en drink mere, så jeg giver den næste. Hvad vil du ha?" Hun ventede på at få et svar, før hun gik op til baren, bevægede sig igennem folkene og bestilte deres drink.
Der var gået 5 minutter da hun kom tilbage. Hun stillede Fens foran hende og satte sig på sin stol igen. Hun løftede sit glas med den kølige hvidvin og i en skål "For en god aften"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyFre Sep 22, 2017 8:30 pm

Hun smilede blot til Chloe og sagde "Ja, lad os det!". Hun rettede sig lidt op på stolen, hun var højere oppe end når hun sad ned og det skulle hun lige vænne sig til. Hun vendte sig imod Chloe, da hun spurgte hvad hun skulle have "Mange tak, en apple martini ville være godt." Hun havde fået en smag for cocktails med brugt smag.
Da Chloe kom tilbage, tog hun sit glas og skålede med hende "Til en uforglemmelig aften!" Og tog en tår af sit glas. Hun nød den kølige drink og mærkede hvordan hun med det samme blev kølet ned i kroppen, hun havde det stadig varmt, men det sagde jo kun sig selv med alle lysene og de mange mennesker der dansede. Utroligt at der kun var halvt fyldt op den aften. Hun undrede sig en smule over hvordan det egentlig kunne være, det var ikke en hverdag og natklubben var ret populær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptySøn Sep 24, 2017 11:59 am

Hun smilte som hun mærkede den kølige vin imod hendes læber, det var en af de få ting hun havde fundet ved at være vampyr, som rent faktisk var positivt.
Hun stillede sit glas på bordet foran sig og korte let en finger rundt i kanten imens hun igen rettede sit blik imod Fen. "Nu har jeg hørt dig spille musik lavet af andre, men kan du så komponere din egen musik. ohh og hvordan er din sangstemme?" Det sidste fik hun hurtigt tilføjet da hun kom i tanke om det også var ret relevant. Hun sendte hende et smil, hun kunne godt lide Fen, hun ville gerne lærer hende bedre at kende. Måske hun rent faktisk kunne få en ven?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptySøn Sep 24, 2017 11:58 pm

Fenella smilede og sagde "Jo, jeg har et par sange som er færdig skrevet, med tekst til. Og så har jeg et par enkelte som jeg stadig er i gang med at skrive." Hun smilede og sippede til sin drink og forsatte "Jeg synger også ret godt. Jeg synger og skriver dog mest country musik. Men jeg kan synge det meste.". Hun smilede så på Chloe der sad der på stolen overfor hende, på den anden side af det høje bord. Hun tænkte allerede på hendes som en veninde, godt nok ikke en tæt veninde, men en veninde uden tvivl.
Hun kiggede endnu en gang rundt i lokalet og så at ham fyren der havde været ovre og spørge om hun kunne danse, havde fundet en anden pige at danse med og hun smilede på hans vegne. Hun vendte igen sin opmærksomhed imod Chloe og sagde "Du danser, gør du ikke?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyFre Sep 29, 2017 7:56 pm

Hendes tanker vandrede roligt, og hun sad med nogle overvejelser da hun hørte Fen spørge til hende og dans.
Hun rystede let på hovedet, ikke fordi hun ville sige nej, men fordi hun lige skulle vågne op fra sine egne tanker. "Jo det var faktisk lidt derfor jeg spurgte. Tænkte det kunne være sjovt og prøve og kombinere vores evner? Jeg kan danse stort set alt, men tænker ville være fedt og ha noget musik der var unikt og kun til mig." Hun lagde hovedet let på skrå og sendte hende et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe EmptyFre Sep 29, 2017 8:26 pm

Fenella smilede til Chloe, hun kunne virkelig godt lide hendes idé. Det kunne være et interessant projekt at have gang i med en danser. Hun nikkede og sagde "Ja, det ville være ret cool, at prøve. Så det syntes jeg helt klart, at vi skulle gøre! Jeg tænker at vi en dag kunne sætte os ned og finde ud af hvilken genre og om der skal være sang til eller ej." Hun så kort rundt i natklubben en gang til, inden hun igen kiggede over på Chloe. Hun tog endnu et lille sip af sin drink og smilede til Chloe, mens hun ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just two girls having fun - Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: Just two girls having fun - Chloe   Just two girls having fun - Chloe Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Just two girls having fun - Chloe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Girls, girls, girls
» Big girls don't cry
» Girls and boys
» Girls night out - Astrid
» Girls night out - Norma (XXX)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Natklubben, Philotes-
Gå til: