Jeg sad og tænkte at jeg altid forsøger at finde nye sange at tilføje til min playliste, og ideen om at det kunne være en sjov leg poppede ind i mit hoved.
Reglerne: - Link en youtube video ved brug af koden - Det er ligemeget hvad genre det er! - Helst ingen repeats, altså tjek igennem og se om sangen er blevet postet før. - I må helper end genre skrive en lille historie om hvorfor i har valgt sangen. eller måske det bare er en sang i har hørt på non-stop i noget tid?
Jeg starter gerne ud:
Mariella
Humør : 'While being in darkness I didn’t search for the light, I became one.' Antal indlæg : 1007
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Ons Feb 26, 2020 1:12 pm
Idk, this has spoken to me since i found it few days ago <3
Zechariah
Humør : " I changed my song to match each story, I've changes side." Fag : ingen Antal indlæg : 80
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Ons Feb 26, 2020 10:12 pm
idk why i chosse it, tror nok det, er fordi jeg fandt dem ved et tilfælde efter, jeg havde haft nogen, månder der var vildt hårde ved mig, hvor jeg var nede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Tors Feb 27, 2020 1:59 am
meget nemt at forklare hvorfor denne her. En af de nyeste sange fra mit yndlings band, som der ENDELIG kommer til DK her torsdag næste uge (d.5.). Har ellers set dem i Berlin og Hamburg (ja, er taget til de to byer UDELUKKENDE for at se dem, før). tredie gang med VIP, så tredie gang jeg får mødt bandet personligt også. Nå ja, og så er den her figurs FC så også deres merch guy...
Saga C. Rhyss
Humør : There's a sense of tranquility in the essence of life. Even when there's chaos. Antal indlæg : 332
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Tors Feb 27, 2020 6:51 am
Der er en håndfuld Joji sange (herunder "Sanctuary" og "will he" jeg klart kan anbefale andre, der måske ikke er bekendte med hans musik (endda også noget af hans anden persona 'Pink Guy' hvis man føler sig ekstra non-PC en dag). Men lige natop "Slowdancing In The Dark" har en gentagende afspilling på min playliste.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Tors Feb 27, 2020 9:24 am
Elsker allerede den her leg!
Den her sang blev foreslået i min youtube recommended så mange gange, og da jeg endelig gav efter gik det op for mig at forsangeren er den tidligere bassist for Panic! at the Disco (Dillon Weekes) der har startet denne duo med den tidligere trommeslager fra Falling in Reverse (Ryan Seaman). Der er noget retro-pop-punk over deres musik, noget der gør mig ret så nostalgisk. Dette er blot et af deres numre, og hver musikvideo har en spændende koncept bag sig.
Saga C. Rhyss
Humør : There's a sense of tranquility in the essence of life. Even when there's chaos. Antal indlæg : 332
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Man Apr 27, 2020 5:41 pm
Not gonna lie.... Jeg var ikke vild med sangen første gang jeg hørte den. <.< ..men den har virkelig groet på mig og så er den perfekt til at for fulde drøn i køkkenet, når der laves mad!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Tirs Apr 28, 2020 11:11 am
Og ja, nu spammer jeg med lidt mere Palaye Royale til jer - men det her er den nyeste sang fra dem pt Fra det nye album der udkommer i slutningen af Maj. <3
Ash
Humør : I would rather be faced with the consequences of the truth, than the consequences of a lie. Antal indlæg : 81
Humør : At the end of the day, I fight for those who cannot fight for themselves. If that makes me an outlaw, so be it. I’ve been called worse.” Fag : ingen Antal indlæg : 50
Hører altid en del forskelligt, men har perioder hvor en sang eller to kører på repeat en hel dag (eller uge). Denne er en af de sange som har spillet lidt for ofte den seneste uge
Hunter
Humør : "Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see." Antal indlæg : 38
Emne: Sv: Leg: Radio Athena Man Okt 25, 2021 6:27 pm