Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 You are a little distracting ¤ Richard ¤

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptySøn Sep 27, 2015 9:25 pm

Sted.
Atletikbanen.
Omgivelser.
Der er en lille gruppe elever til Karmas undervisning, samt nogle der træner for sig selv.
Tid.
10.58.
Vejr.
Solen skinner fra en skyfri himmel. Der er små vindpust indimellem.
Påklædning.
Hendes hår er trukket tilbage i en hestehale, hun har en grå top der sidder tæt på hendes krop samt et par korte sorte shorts.

Karma havde været ansat på skolen i noget tid efterhånden. Det betød også, at hun havde lært hendes kollegaer bedre at kende. Nogle synes hun bedre om end andre. Richard var en af dem, der stod i hendes plus-kolonne. På trods af, de ikke havde talt meget sammen, var hans udseende i det mindste et plus. Et par minutter, før hendes undervisning startede, var hendes blik fastnet på den flotte vogter der trænede et stykke fra hende. Hun opførte sig som en kvinde der ikke kunne styre sine hormoner, det var ikke fordi hun aldrig havde følt tiltrækning imod nogen før, men ikke nær så meget, som hun gjorde imod Richard. Først da en elev begyndte at snakke til hende, blev hun tvunget ud af hendes observation af Richard, og blev opmærksom på eleven. Men hun kunne ikke undgå, at se ud på ham ud af øjenkrogen alligevel. Eleven spurgte ind til dagens undervisning, men Karma var stadig ikke helt opmærksom på eleven. ”Undskyld, hvad?” Eleven så undrende på hende, og gentog spørgsmålet. ”Jeg forklarer nærmere, når resten kommer. Bare sæt dig ned.” Karma vendte siden til eleven, så hun stadig kunne se på Richard i ny og næ. Gad vide, om hun overhovedet kunne komme igennem undervisningen. Da alle eleverne var kommet frem, forsøgte hun at få ham ud af hovedet, og fokuserer på eleverne og undervisningen i stedet. ”I dag forsætter vi, med nogle stillinger fra sidste gang. Jeg håber i har øvet jer. Lad os starte med cat position.” Karma stillede sig på måtten i positionen, og forventede eleverne fulgte hende, hun vendte blikket imod Richard igen, hvilket fik hende til at miste fokus og vælte. Eleverne så forskrækket på hende, og hun rejste sig op. Hun rømmer sig, og går hen til Audrey. ”Kan du lige tage over?” Hun går væk fra klassen, og ned imod Richard. Hun blev nød til at få styr på hvad end det var, så hun kunne fokusere på sin undervisning igen. ”Undskyld mig,” siger hun før hun når helt hen til mig. ”Du er en smule distraherende.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptySøn Sep 27, 2015 10:28 pm

Richard havde ikke vagt lige i dag, men det betød ikke han kunne slappe af som en eller anden doven karl. Han havde valgt at starte noget styrke træning op på atletik banen. Richard var meget glad for at styrke træne det var sjovt nok. Han var meget glad for at have adgang til vægte på skolen. Han havde ikke tænkt over de andre der var omkring ham, sådan var han normalt når han trænede. Han var iført et par løse bukser med indstramning så de ikke faldt af, han startede med at have en tank top på men som han begyndte at svede tog han den af og brugte den mere som en klud.
Han lagde først mærke til at Yoga holdet havde sat op tæt på ham da der kom et gisp fra eleverne, han rettede sig op og så at instruktøren var faldet og nu havde rettet sig op. Hvad han var mest overrasket over var at hun kom her hen. Hun var en meget flot pige, en kvinde som han vidste var en fe, han havde adgang til alle filer på en hver elev og lærer på hele institutionen. Hun kom helt hen til ham og han satte sin vægt fra sig, hun kaldte ham forstyrrende "aww men nu har jeg jo så god en udsigt til yoga holdet, og til den søde instruktør" han smilede til hende og blinkede før han tog sin vand flaske og tog en masse vand indenbords "forresten dine elever stirre på dig og den flotte vogter" han smilede lidt og så roligt på Den søde Karma som var hendes navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptySøn Sep 27, 2015 10:52 pm

Karma stod bare et øjeblik og fordøjede hans kommentar. Så han havde også lagt mærke til hende. Eller også gjorde han det først nu. Om ikke andet, omtalte han hende som ’den søde instruktør’ så helt slemt kunne det ikke være dårligt. ”Ja, du er meget heldig,” fik hun til sidst over sine læber. ”Men jeg har en del unge piger på mit hold. Hormoner og en flot vogter er ikke en god blanding.” Hendes elever var muligvis ikke nær så påvirket af ham, som hun selv var. Men den sidste halvdel var god nok. Og på trods af Karma havde fået styr på hendes hormoner, så var de der skam stadig. Karma havde en smule svært ved, at fjerne blikket fra ham. Nu hvor hun var tættere på ham, kunne hun bedre se hans ansigtstræk, fremfor blot hans krop. Ved hans kommentar, drejede hun sig rundt og så på hendes elever, der var travlt optaget af deres samtale. Audrey prøvede at få dem i gang igen, men det så ikke ud til, at være en let opgave. I stedet for, at tage sig af tilskuerne, så hun igen imod Richard. ”Se hvad jeg mener.” Hun pegede på eleverne med tommelfingeren over hendes skulder. Karma måtte kæmpe for at holde hendes blik rettet imod hans ansigt, frem for hans bare overkrop. Hendes blik var også smuttet et par gange, men hun havde hurtig vendt blikket imod hans øjne igen. ”Så hvad skal vi gøre her. Enten skal vi flytte os, eller også skal du. For det her fungerer tydeligvis ikke.” Karma trak let hendes øjenbryn op og ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptySøn Sep 27, 2015 11:29 pm

han smilede igen drillende til hende "virkelig, er det dine elever du er bange for, for de vender væk fra mig, og sidst jeg tjekkede var det din savl pøl der lå ved måtten" han smilede til hende, han havde godt lagt mærke til både mens de snakkede og når de var på skolen og havde set hinanden at hun kiggede på ham som en fed mand ville kigge på en cheeseburger "jeg skal nok flytte mig på en betingelse..." han gik helt hen til hende og hviskede i hendes øre "hvis du går med til at tage en middag med mig" uden tøven vendte han sig rundt og gik hen for at samle sine vægte op "jeg venter til efter du er færdig med at undervise med at give dig flere detaljer" han samlede sine ting og gik langt væk fra yoga holdet med de finsende piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptyMan Sep 28, 2015 12:11 am

Karma vidste slet ikke, hvad hun skulle sige til hans ord. For det var jo rigtigt. Men hun var alt for stolt og stædig til, at ville indrømme det. ”Savl? Nej, det tror jeg ikke lige.” Var det virkelig det bedste hun kunne komme på? Karma havde virkelig forsøgt at være diskret med at se på ham, men det var næsten umuligt, at han ikke havde opdaget det. Hun tænkte tilbage, på de gange hun havde set på ham, og prøvede at finde ud af, om han havde opdaget det igennem minderne. Først ved hans ord, var hun tilstedeværende igen. Hun stivnede næsten, da han kom helt tæt på hende. En middag. Ja, det kunne hun vel godt. Han var bestemt ikke den værste, man kunne tage på middag med. Hun stod stille, uden at svare ham. Først da han var begyndt at gå væk, blødte hun op og gik tilbage til holdet. ”Okay, lad os komme i gang så.”

Efter timen, blev Karma stående tilbage, selvom eleverne gik sin vej. Hun begyndte at rydde op efter eleverne, og ventede på Richard ville give hende flere detaljer om middagen, selvom hun fik det til at se ud som, hun blot ryddede op. Han skulle nødig tro, hun faktisk ville spise middag med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptyMan Sep 28, 2015 12:47 am

Richard gik langt væk fra yoga holdet før han satte op igen, statede med nogle vægt løft ikke det store, for hver tiende satte han vægten op, derefter nogle mave øvelser, så arm bøjninger. Dette fortsatte i langt tid og faktisk til lidt efter at Karmas time var slut.

Da hun var i gang med at rydde op besluttede han sig at snige sig om bag hende, han listede sig roligt op og lige som hun skulle til at vende sig stod han i hendes synsfelt "god eftermiddag, er yoga færdigt nu" han smilede til hende med lidt drilsk charme. Hun var meget spøjs "så angående vores middag, jeg tænker, Nyx, 19.00, jeg giver, og du kommer i en flot kjole " han sendte hende et frækt blink før han satte sit trænings udstyr ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptyLør Okt 03, 2015 3:18 pm

Karma skulle lige til at dreje sig, da Richard pludselig stod der, hun havde nær hoppet en halv meter op i luften. Hun var lidt jumpy for tiden, men det var der ingen kendte noget til, og sådan ønskede hun det også. ”Vi kom igennem, uden at blive for distraheret af dig.” Hun sendte ham et let smil. Han var nu meget charmerende. Hvilket nok også var derfor, hun faktisk sagde ja til deres middagsaftale. ”Så må jeg hellere hjem og gøre mig klar.” Hun sendte ham et smil, før hun forlod ham.

Da hun kom hjem, tog hun først et bad, ledte så hendes tøj igennem for en ’flot kjole’ som han havde omtalt det. Det var lettere sagt en gjort. Hun fandt til sidst en sort, lang kjole frem. Den havde et hak i den ene side, der nåede hende til midt på låret. Hun fik trukket i tøjet, sørget for hår og den lette makeup sad som den skulle, før hun tog ned til Nyx. Hun var både nervøs og spændt for aftenen, men det skulle nok gå.

//Jeg håber det er okay, jeg sprang frem til deres middag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ EmptyLør Okt 03, 2015 10:10 pm

Richard sad i sin lejlighed med et smil på læben, han havde en date. Normalt ville man ikke se hans lejlighed som et sted for en der lignede en 24 årig. Der var store geværer der hang på væggene, pistoler hang over hans seng, et spyd og lanse hang i kryds ved døren. Han smilede til sit spejlbillede med de perfekte tænder. Han vendte sig rundt og tog sin jakke på over sit skulderhylster der havde en colt peacemaker, en gave fra dens navn giver da Richard havde reddet ham fra en flok indianere.
Richard nåede frem til Resturant Nyx, han havde allerede lavet en reservation og nu ventede han bare på sin date ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty
IndlægEmne: Sv: You are a little distracting ¤ Richard ¤   You are a little distracting ¤ Richard ¤ Empty

Tilbage til toppen Go down
 
You are a little distracting ¤ Richard ¤
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet udendørs :: Akademiet bagved :: Atletikbanen-
Gå til: