Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptySøn Dec 29, 2019 2:56 am

Efter han havde spurgt hvad hun takkede for, så han godt hun rullede øjne over det, hvilket resulterede i en lussing. ”Du skal i den grad ikke være flabet over for din herre, men du skal altid huske, at sige hvad du takker for.” han så lige på hende, og ind i hendes øjne mens han sagde det.

Efter han havde sluppet Emma fri, hørte hun det som hun sagde, til at han ikke var færdig endnu med hende. ”Du vil ikke kunne gøre noget, så jeg ikke får en igen.” sagde han, og fik hende op af væggen. Han så på hende, og mærkede hendes ben automatisk sprede sig. Dog hørte han hendes ord. ”Slap af. Det kun i starten det vil gøre ondt, og din krop er også mere end bare klar til mig.” sagde han, inden han så hun prøvede at skubbe ham væk. Dog valgte han at tage fat i hendes håndled, inden han pressede sig helt op i hendes mis. Han var ligeglad med, om hun begyndte at bløde over det. Han begyndte at bevæge sig frem og tilbage i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptySøn Dec 29, 2019 6:22 pm

Hun så ham lige i øjnene som hun modtog lussingen! Den sveg og det kunne se på hende, hun vendte blikket væk fra ham! Den gjorde godt ondt og det kunne ses på hende tros hun prøvede ikke at vise det. ” ja Herre” sagde hun stille og kiggede ikke på ham.

Som hun stod der op ad væggen og han pressede sig ind i hende, prøvede hun at slappe af og det hjalp også på at hun var så våd som hun var ellers var hun sikker på at hun ville have endnu mere ondt end godt var. ”ja” jarmede hun som han fik presset sig helt op i hende! ” du er stor” pev hun og holde sine hænder stille som han holdt fast i dem. Hun prøvede at slappe endnu af for at kunne nyde det og hun mærkede at der var noget der sveg om hun var revnet eller hvad det var vidste hun af gjorde rundt ikke selvom det føltes sådan. Som han bevægede sig hende, begyndte jarmen også at gå mere og mere over i nydelse og hun begyndte at stønne lavt og en del mere nydende. ” jeg synes du blev lidt mild i det, er hårdheden ved at forsvinde” røg det ud af hende mellem hendes støn. Det var røget ud af hende og blev selv noget overrasket over det. ” Nægter at give dig noget som du kan komme af” sagde hun og prøvede at trække sig væk fra ham. Hvor styrken til at kæmpe lige nu kom fra, kunne hun ikke svare på men den var der, tros man kunne høre hende stønne af nydelsen og svagt spotte hendes jamren og ømme piv. I det mindste tog han ikke hendes høreapparater, så hun kunne høre ham og hvad han ville sige og gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyOns Jan 01, 2020 9:34 pm

Det var tydeligt at den lussing som Emma havde fået før, tydeligt gjorde ondt på hende. Dog prøvede hun ikke at vise det, men Nik kunne alligevel se det på hende.
Mens Nik pressede sig op i hende, hørte han hendes ja, og at hun sagde han var stor. Han smilede lidt over ordenen, at hun syntes ha var stor. Han kneppede hende dybt, og hørte hvordan hun begyndte at kunne lide det, inden han hørte hendes ord. Han smilede en smule sadistisk over dem. Han hørte hendes næste ord, og mærkede hun nu begyndte at kæmpe imod. Han sukkede over det, og rykkede hårdt i hende, så hun kom væk fra væggen af, uden han røg ud. Han fik hende ned på alle fire, hvor han hårdt pressede hendes overkrop ned, og pressede hendes hoved ekstra meget imod gulvet. ”Så du sys jeg er for mild imod dig tøs?” sagde han, inden han stillede sig med sin ene fod på hendes hoved. Dette vil mange finde nedladende, men Nik vil ikke stoppe med det. I stedet stillede han sig mer til rette, og kneppede hende nu endnu dybere og hårdere. Man kunne høre hans nosser som klaskede imod hende imens han stødte ind i hende, og han havde et fast greb om hendes hofter. Det vil sikkert efterlade mærker, men Nik var ligeglad med den slags. Han ønskede bare at få hende knækket, således at hun troede han gjorde alt dette for hendes skyld. Og at det var det bedste for hende. Så hun ikke vil tage med sin far hjem igen, når hun snakkede med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyFre Jan 03, 2020 11:01 pm

Kampen om at kæmpe imod ham som hun stod der, gav ingen muligheder for hende at komme væk. Dog blev hun rykket rundt med ham op i sig, gjorde blot at hun ikke gjorde nogen modstand. Hun lande på sine knæ på gulvet og hendes hoved og overkrop blev presset i gulvet, hun pev lidt over det men gjorde ingen modstand. Som han begyndte at støde i hende igen, kunne hun mærke at han kom langt længere op i hende og som om han fyldte hende endnu mere ud. Hans fod på hendes hoved gjorde det virkelig ydmygende for hende og hun lå der helt stille og pev lidt men man kunne godt ane små nydende støn fra hende selvom det ikke var meget og særlig høje.

”undskyld Herre, undskyld Herre” jamrede hun for at undskylde at hun havde gjort modstand mod ham. ” Jeg skal nok være sød Herre” prøvede hun at undskylde og få ham til at være sød ved hende. Hun mærkede hvordan tårerne trillede ned af hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyFre Jan 03, 2020 11:22 pm

Så snart Nik fik hende vendt rundt, mærkede han godt hun stoppede med at kæmpe imod, hvilket var godt. Så havde hun måske lært noget mens det var.
Han hørte hende pive, men at hun samtidig kom med nydende lyde også. Det betød hun kunne trænes meget mere. Han smilede over det.

Lige nu ignorere han hendes undskyld herre, og fortsatte bare med at kneppe hende hårdt og dybt. Han nød at have den fulde kontrol over hende lige nu, og var nysgerrig på, hvor længe der mon vil gå inden hun igen var ulydig. “Lige nu er du præcis som du altid skal være tøs. Lydig og uden at kæmpe imod mig. Fortsæt sådan hvis ikke du ønsker at få en ny straf. Forstået?” Sagde han til hende, og stødte ekstra hårdt nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyFre Jan 03, 2020 11:35 pm

Tros at han kom helt i bund og virkede til at være langt større sådan her og han holde hende nede som han gjorde med hans fod, det var bestemt ikke rart for hende at ligge sådan og blive trådt på og bare taget som han lystede at gøre. Hun prøvede ikke at gøre nogen modstand og som han blot ignorerede hendes undskyld. Gjorde det ondt på hende, hun kunne ikke forklare hvorofr hun fik det underligt inden i. Hun nåede sig ikke at tænke længere over det, før hendes støn blev noget mere tydelige og hørelig, han ramte hendes spot.

Hun lå stille og hørte godt hans ord, men kæmpede imod at skubbe den snart kommende orgasme fra hende. ” ja Herre” sagde hun som hun bed sig i underlæben og han begyndte at støde ekstra hårdt i hende, hendes jamren blev højre og stønnene blev højre, hun vred sit underliv nydende og hun mærkede hvordan hendes væsker løb ned af hendes inderlår. ” fuucckkkkk” jamrede hun som hun lå så stille hun havde mulighed for… Hun kom tættere og tættere på at være lige ved ” Må jeg komme Herre?” spurgte hun jamren og kæmpede virkelig mod at bare lade sin krop komme, hun vidste ikke om hun selv kunne holde det tilbage, hun var jo ikke trænet i det eller sådan havde prøvet det før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyFre Jan 03, 2020 11:53 pm

Nik hørte hvordan hun begyndte at stønne mere og mere over det, hvilket var godt. Han smilede roligt, og hørte hvordan hun bare nød det her lige nu. Det var tydeligt hun var tændt over det, og han hørte hendes Fuck. Han smilede lidt, og hørte hende efter lidt bede om lov til at måtte få en orgasme. Han smilede skævt “du har tilladelse tøs.” Sagde han, og vil lade hende komme. Han vil selv fortsætte lidt mere, inden han kom i hende, og trak sig ud. Han slap hende roligt, og så på hende. “Vær en god lille slave og gør din herres pik ren.” Sagde han med en rolig stemme. Nysgerrig på om hun vil gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyLør Jan 04, 2020 12:02 am

Hun lå og gjorde virkeligt sit for at holde sig tilbage, hun ville ikke kunne holde sig ret meget længere. Den var lige opover, den føltes dog ikke som de andre orgasmer hun havde prøvet. Hun havde virkelig svært ved at ligge stille, tros hun ikke kæmpede imod det var tydeligt at det ikke var modstand hun gjorde. Som han gav hende lov, til at komme gik der ikke mange sekunder efter for hun kom i en sprøjte orgasme udover Nik. Hun trak vejret forpustet og hendes ben rystede svag efter at være kommet.

At Nik kom op i hende var hun ikke i tvivl om, han kom dybt op i hende, så det gjorde lidt ondt på hende og hun fyldte at hun var lige ved at springe indvendig af det. Som han slap hende og bad hende gøre hans lem rent, rettede hun sig op og satte sig på knæene foran Nik, hun kunne mærke hvordan hans væsker allerede begyndte at løbe stille ud af hende. Hun tog ham i munden og begyndte at gøre den ren med et blowjob. Hun havde jo nærmest inden viden om det, andet end de få gange hun var blevet bedt om at gøre det på Nik, dog prøvede hun ihærdigt at gøre sin bedste for at Nik ikke skulle straffe hende for ikke at være god. Hun brugte både læber, tunge og hånden til hjælp, hun kunne dog ikke tage ham til roden overhovedet, nærmest kun lige halvvejs, men ikke uden at gagge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyLør Jan 04, 2020 12:12 am

Som nik gav hende lov til at få en orgasme, mærkede han hvordan hun sprøjtede meget ved sin orgasme. Han smilede lidt over hende, inden han kom i hende.
Da han havde trukket sig ud af hende, og bedt hende gøre ham ren, så han hvordan hun satte sig på knæ og prøvede at gøre ham ren. “God tøs. Jeg tror det på tide at få din ‘far’ her til, så han kan vise om du er hans datter eller ej. Hvad sir du til det?” Da han sagde ordet far, lavede han gåseøjne i luften, for at understrege ordet. Han så roligt på hende. “Og kan han ikke vise dig det, så skal du gå over til mig og sæt dig på knæ, og så lege med mig. Forstået?” Sagde han med en rolig stemme, men det var tydeligt han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyLør Jan 04, 2020 12:25 am

Tros at Nik snakkede til hende, forsatte hun da hun ikke havde fået lov til at stoppe. Men det var svært at koncentere sig om begge dele og særligt da han valgte at tale om hendes far stoppede hun med ham i munden og kiggede op på ham som hun brugte sin tunge til at lege med hans hoved imens. Hun nikkede og trak hovedet kort for at svare ” Ja Herre” sagde hun og forsatte med at gøre som hun havde fået ordre på.

Hun trak sig dog igen lidt efter og rettede lidt på sit hår og så op på ham ” hvis han er min rigtige far, kan han bevise det, hvis ikke han kan bevise det er han ikke min rigtige far vel Herre?” spurgte hun forsigtigt og så på ham. ” Vil de beskytte mig hvis han prøver at tage mig med ham Herre? Jeg vil ikke væk fra dem” sagde hun stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyLør Jan 04, 2020 12:57 am

Nik var meget tilfreds over, at hun valgte at fortsætte med at sutte ham, selvom han snakkede til hende. Han så ned på hende og hørte så hendes ja herre. Han var glad for hun forstod det.
Han mærkede hun fortsatte med at sutte ham, og han nød det meget lige nu. Han stønnede over det, og så på hende som hun stoppede igen. Han hørte hendes ord, og smilede lidt. “Jeg skal nok beskytte min slave tøs hvis det ender ud i det” sagde han roligt. “Men stop bare.” Han fik hende til at stoppe, og fandt så en mobil. Han gav den til hende roligt. “Skriv til ham, at han skal mødes med dig på resturanten Nyx i England ved en 22 tiden.” Han så på hende, og ventede til hun havde sent sin besked. “Tid til at komme i seng, så du frisk til at møde ham.” Han fik Emma i seng, og gik selv i seng.


Næste dag vågnede han ved en 20 tiden. Han fik noget tøj på, og gik så ind for at vække Emma. “Tid til at stå op tøs” han gik over til en skuffe hvor han fandt en kjole frem. Den var meget pirrende at se på, og den vil klæde Emma godt. Dog vil den ku gøre ondt, hvis han ønskede det. Han lod hende få den på, inden han demonstrede for hende, at den gjorde ondt. “Hvis du sku prøve på at stikke af fra mig imens, vil du mærke det her” hans stemme var rolig, inden han fik hende med sig ud af huset, og med over til resturant Nyx. De bede om et bord vær, dog tæt på hinanden, så nik ku holde øje med hende imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyLør Jan 04, 2020 1:36 am

Hun så op på ham og stoppede først som han bad hende stoppe. Hun havde ikke lysten til at stoppe men gjorde det alligevel, han bad hende om det! Hun ville gerne give ham noget godt, nu han passede på hende. ”Ja Herre” sagde hun og så på ham, hun tog imod mobilen og tøvede ikke med at skrive det han bad hende om, hvorfor skulle hun gøre det??? Hun rakte mobilen tilbage til ham som hendes far skrev ” Jeg kommer! Jeg skal nok være der og tage dig med hjem” hun så ikke selv svaret og vidste derfor ikke hvad han ville svare på det. Et sted ønskede hun det faktisk ikke, for det Nik fortalte og hvis det virkelig var sandt så var hun ligeglad. ” Okay herre” sagde hun og som han puttede hende i seng, tillod hun sig at give ham et kys på munden ” sov godt Herre” sagde hun inden, hun tog sine høre apparater ud og lagde dem ved siden af sig for at falde i søvn.

Emmanula anede intet og tid og sted, hun vidste ikke hvad dag det var, hvad dato eller hvilken tid på dagen det var. Hun vidste heller ikke at han havde vendt hele hendes døgnrytme, sådan fuldstændig. Hun vågnede som han vækkede hende, det første hun gjorde var at sætte sig op og tage sine høreapparater i og sagde ” godmorgen Herre, har de sovet dejligt?” spurgte hun forsigtigt, hun havde et smil på læberne og kæmpede kort med at få sine høreapparater i. ” jeg skal snart have nye batterier” sagde hun stille og håbede han vidste hvad hun mente med det. Hvis de løb tør ville hun intet kunne høre og han ville have langt mere magt over hende. Hun tog i mod kjolen og kom i den, det var ikke sådan en kjole hun normalt ville vælge af tøj. Dog da hun mærkede hvad den kunne gøre imod hende, pev hun og vred sig af den. Det var tydeligt at se og høre at hun godt mærkede hvad den kunne gøre. ” Ja Herre, men hvorfor skulle jeg ville stikke af?” spurgte hun og så på ham.

Hun fulgte villigt med ham ud af huset og udenfor, det var mørkt som var det nat. ” Hvad er klokken?” spurgte hun, det var underligt at det var mørkt? Hun havde jo sovet hele natten? Hun var forvirret men prøvede at skjule det så meget som muligt. Da de kom til Nyx nikkede hun som hun fik af vide hvilket bord hun skulle sidde ved. Nu var det bare at vente på at hendes far ville komme, hvis han kom? Hvad nu hvis han vidste han ikke kunne bevise det? Og derfor bare blev væk? Et sted ville det nok være det nemmeste for hende at håndtere. Der gik dog ikke længe før hun hørte den velkendte stemme som tydeligt var oprevet og vred spørge efter hende. En tjener viste ham hen til bordet. Emmanuela slog hurtigt et panisk blik over til Nik som hendes far satte sig ved siden af hende. ” du er min datter! Emmanuela, uanset hvad er du min datter! Der er nogen der har fjernet alle papirerne på dig, dine fødselspapir.. alt” sagde han og så på hende med et usikkert blik! ” kom nu så tager vi hjem, din mor savner dig og vi er bekymret for dig” sagde han og så på hende. Hun sagde intet, hun var ikke sikker på om hun måtte tage med sin far for Nik, hun havde ikke spurgt ham om det. Emmanuela rystede blot på hovedet og håbede nik så det, ” du lyver! Hvis du virkelig var min far, havde du papirerne! Hvorfor skulle nogen vælge at stjæle dem? De kan jo ikke bruge det til noget” sagde hun og svarede alligevel sin far, tros hun ikke viste om hun måtte. Hun tænkte slet ikke over at Nik måske kunne have fjernet dem for at få hende, de tanker lå slet ikke i hendes hoved.

Hun valgte at rejse sig fra bordet og se på sin far ” jeg tager ikke med dig, du ikke min far og har aldrig været det” det var hendes sidste ord før hun gik fra bordet og direkte hen til Nik som hun satte sig mellem hans ben og begyndte at åbne hans bukser for at gøre som hun skulle. Hendes far rejste sig og fulgte hende med blikket. Han gik direkte over til hende og greb hende i armen. ” du kommer med hjem! Hvad fanden laver du tøs” sagde han vredt og så på Nik ” Og du, du holder dig fra min datter! Du ikke engang hendes far eller i familie med hende” sagde han og prøvede at tvinge Emmanuela med sig, tros for hun kæmpe imod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyLør Jan 04, 2020 2:02 am

Nik havde givet Emma kjolen, og hørte hendes spørgsmål om hvorfor hun sku prøve at flygte. “Jeg tar bare ikke chancen tøs” sagde han roligt til hende.

Da de var kommet over til resturanten, sad nik roligt ved sit bord. Han hørte Emmas far komme ind, og gik over til Emma. Nik hørte alt det som han sagde, og hørte Emmas svar på dette. At hun ikke vil med ham, hvilket fik nik til at smile skævt. Han så roligt på Emma som hun kom over til ham for at sætte sig på knæ foran ham. Han mærkede hvordan hun begyndte at åbne hans bukser, hvilket han var tilfreds med. Dog kom hendes fr over og hev Emma op og væk fra Nik af. Nik så på faren med et roligt blik. “Tøsen ønsker at blive hos mig. Du ku ikke overbevise hende så bare drop det i stedet.” Sagde han med en rolig stemme, som han rejste sig op. Han fik Emmas far til at slippe hende, inden han skubbede Emma om bag sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyLør Jan 04, 2020 2:30 am

Emma var bange, hendes hjerte hamrede der ud af og hun prøvede at skjule det. Det var ikke Nik hun var bange for men derimod denne mand som skulle forstille sig at være hendes far! Hun troede ikke på ham, han kunne jo ikke bevise noget som helst! Han havde selv sagt det over ved bordet. At hun skulle kæmpe for at undgå at blive hevet med gjorde hendes panisk! Hun hviskede lavt ” hjælp mig Herre” hun vidste ikke om han hørte det men hendes far hørte det heldigvis ikke.

Som nik rejste sig gjorde Emma det samme, hun blev stående bag ham. Hun ville ikke have der skulle ske Nik noget! Han passede på hende! ” hvorfor kan du ikke bare acceptere at du ikke kan bevise du min far og bare skride! Du har alligevel aldrig givet mig det liv jeg skulle have!” sagde Emma og så på sin far som han stoppede op. ” så vi gav dig ingen ting? Er det, det du mener?” hvæsede hendes far og lod nærmest som om Nik ikke var der. ” Du er min datter om du vil indse det eller ej, denne fyr er intet godt for dig overhovedet! Du ved ikke selv hvad der er bedst for dig selv” sagde han og så illevarslende på Nik. ” jeg skal nok få min datter hjem før eller siden bare vendt” sagde han og så advarende på Emma ” Du skal nok lære din plads møg tøs! Den er hjemme hos din mor og jeg og ingen andre steder” sagde han og ville ikke begynde nogen slåskamp, da folk der var tilstede allerede var begyndt at kigge en del på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 EmptyFre Jan 17, 2020 2:55 pm

Nik kunne klart og tydeligt lugte frygten fra Emma, og vidste også godt, at hun var bange for sin far lige nu. Bange for hvad han nok ville gøre. At Emma sagde meget lavt ‘hjælp mig Herre’, hørte Nik uden problem. Emmas far derimod hørte det ikke, hvilket kun var en god ting nok.

Efter nik havde rejst sig op, hørte han det som Emma sagde til sin far. Det fik et smil frem på Niks læber. Det som hendes far sagde, rørte ikke nik det mindste. ”Emma har valgt mig da hun sys jeg er bedst. Så jeg forslår du aceptere det, og skrider hjem til din kone igen. Uden Emma.” Lød det fra Nik, som nu tog fat i Emma, og hev hende med sig ud af resturanten. “Kom. Lad os tage hjem tøs” sagde han, og fik Emma med sig. Han vil så vidt muligt ignorere Emmas far.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)   Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Where am i? Why does my family not love me?(CW/TW)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» We are family
» I will always look after family - Juliet
» Its never just a family dinner
» Friends that become family
» Is this what family is supposed to be?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det nordlige Aston :: Bolig området, over klassen-
Gå til: