Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Nyttig viden: Hvad kan man efter akademiet?

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy

Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Nyttig viden: Hvad kan man efter akademiet? Empty
IndlægEmne: Nyttig viden: Hvad kan man efter akademiet?   Nyttig viden: Hvad kan man efter akademiet? EmptySøn Sep 01, 2019 11:43 am

Hvad kan man efter årerne på akademiet?

Forklaring
Har du også gået og tænkt over, hvad din karakters fremtid er efter de har været på akademiet? Her har vi nogle forslag og ideer til hvad man kan. Opslaget vil blive fyldt op på som vi får flere ideer. Har du nogle forslag, så skriv gerne til en admin over pm.

Videre gående uddannelse
The university of Athena er et sted, hvor du kan tage en videregående uddannelse og sætte dine drømme igang.
Hvis man gerne vil følge magien, kan man tage på University of magic som ligger i Moonlight Falls, dog er der kun adgang for overnaturlige væsner og dem som ikke besidder magiske evner har svære ved at komme ind - dog er det ikke umuligt.
Tilbage til toppen Go down

Nyttig viden: Hvad kan man efter akademiet?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyttig viden: Værelserne på akademiet
» Nyttig viden: De Første
» Nyttig viden: Jul 2019
» Nyttig viden: Ferier
» Nyttig viden: Boligområderne, Gaia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Alt om Athena Akademiet-
Gå til: