Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Can anyone spell 'Hello? there?'

Go down 
ForfatterBesked
Maverick

Maverick

Humør : Trying to come back!
Antal indlæg : 1137

Can anyone spell 'Hello? there?' Empty
IndlægEmne: Can anyone spell 'Hello? there?'   Can anyone spell 'Hello? there?' EmptyFre Jun 28, 2019 2:06 pm

A topic to @Emory and @Christian

Sted: Sygehuset Moonshine
Vejr: Solen skinner kraftigt udenfor
Tid: 14.56

Tidus er stadig i koma.
Tivo - påklædning og udseende

"Long time no see Emory," lød det fra Tivo. Han var gået ned for at hente denne roommate. Specielt nu når Constantine havde sat vagter op rundt omkring. Bare for at sikre sig der ikke sket noget med Tidus. I hvert fald, ikke alle og en hver kunne komme ind nu, derfor var Tivo gået ned for at hente Emory. "Such a shame it is in such bad terms." han stak hænderne i lommen og gjorde en lille grimasse. Han begyndte at gå op til rummet. Her forventede han at Emory fulgte med ham. "There is still no answer how it happened." Han forventede at dette ville være en af hendes spørgsmål, derfor svarede han bare med det samme på det. "But how are you??" han sendte hende et charmerende smil som han så ned på hende.
Da de kom op til Tidus værelse, ville hun blive mødt af et syn, af en Tidus der bare lå helt stille. Øjnene lukket i og med en masse ledninger stukket ud af sig. han var iført den sædvanlige hvide kittel. Huden var blegere end sædvanligt... endda kold og grå at se på.
Tilbage til toppen Go down

Can anyone spell 'Hello? there?'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I put a spell on you
» Did someone cast a spell or curse?? Amaryllis

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Amena :: Syghuset Moonshine-
Gå til: