Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Challenge accepted - Eli

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyTirs Feb 02, 2016 10:43 pm

han tog fat i hendes hår som hun suttede på hans pik "oh du er så god til at give blowjobs, jeg elsker det" han nød at få blowjobs af hende nu, han var glad for at hun havde været så nem at overtage "men jeg tror du mangler dit halsbånd" han smilede roligt til hende, hun klarede sig overraskende godt over for at han var så veludrustet, han var ikke sikker på de normale mål men han kunne sagtens ramme forbi 18 cm i længde når han var helt stiv "det ser vi på når du er færdig med at give dit vidunderlige blowjob" han smilede til hende og stødte lidt mod så hun fik hans pik dybere ned i sin hals. Han nød at have så køn en slave nu, nu skulle han bare have hende ud af bagdøren og så kunne han tage hende hjem og bruge til hans lyster det næste stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyTirs Feb 02, 2016 10:55 pm

Hun stønnede kort da han tog fat i hendes hår, og gjord det mere og mere grundigt da han roste hendes blowjob. Hun slog blikket væk fra ham og lukkede kort øjne for at fokuser, for han var ekstrem stor og det skulle jo helst ikke blive ubehageligt for ham. hun satte tempoet op og øgede trykket lidt mere i munden ved at suge lidt mere til, hun var dog ved at få den galt i halsen da han nævnte halsbåndet. HALSBÅNDET!! hvor kunne hun glemme det?
ville hun blive straffet nu? hun måtte gøre dette så godt som muligt, måske slap hun hvis hun gjord et godt? hun øgede tempoet endnu mere, og fokuserede ekstra meget. hun så op på ham med sine smukke blå øjne og lagde håret over til den ene side så det ikke hang i vejen for hendes øjne. hun forsatte udenproblemer påtrods af han bankede hans pik længer ned i halsen. hun havde ikke det stor i mod det, udover hun var lidt øm?
Hun forsatte med sit blowjob i godt stykke tid, og når han kom ville hun ikke sluge sædet, før hun fik ordre på det. men blot side med et sødt smil foran ham, og se ham i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyTirs Feb 02, 2016 11:07 pm

han kunne godt lide hendes blowjob og da han endelig var ved at komme trak han bare hende helt ned over den hvorefter han fyldte hendes mund med sæd, han skulle ikke en gang sige hun skulle sluge, da hun allerede havde gjort det "goodt gooodt, du har været en god pige Almira, men jeg kan ikke lade dig slippe for at miste dit halsbånd, selv om jeg havde købt dig et nyt et alligevel" han smilede til hende og så roligt på hende "som straf skal du kneppes af mig først hvorefter at Vlad kommer ind, du skal give ham et godt blowjob først og så vil jeg beslutte om du er blevet straffet nok" han så på hende med roligt blik men med et lille smil "det er ikke en hård straf vel, jeg er en god herre over for dig, husk det" han smilede og aede hendes kind før han førte hende op og stå, han lod sin arm kredse rundt om hendes hofter og trak hende ind til sig, hans pik var stadig hård "du skal være glad for jeg har et nyt et til dig ellers var jeg blevet meget skuffet over dig" han smilede og kyssede hende blidt på munden "men kom i gang med at kneppe mig søde Almira så vi kan komme videre med aftenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyTirs Feb 02, 2016 11:49 pm

Almira stønnede da han trak hende ind over pikken, og hun slugte hans sæd. hun sad og smilede stolt, men det smil falmede hurtigt da han sagde hun ikke slap. hun så trist ned i gulvet, der var et eller andet der sagde hende dette var forkert? hun plejede altid at huske sine ting. hun bed sig i læben og rødmede " undskyld.. må jeg ikke nok slippe? jeg gør det aldrig igen?" tiggede hun og så op på ham med tårer i øjne " jeg plejer aldrig at smide mine ting væk?" hviskede hun forvirret og mærkede hvordan en tårer forlode hendes øje og var på vej ned af hendes lyserøde kind.
hun syntes ærligtalt ikke det var en fair straf, men hun havde bare intet at skulle have sagt? hun nikkede da han sagde hun skulle huske på han var en god herre. rejste sig elegant da han hjalp hende op, og sig blive trukket helt tæt ind til ham. hun kunne mærke at han tydeligvis stadig var hård for neden, hvilket fik det til kilde lidt for neden. hun rødmede, og følte sig en smule flov og at have smidt det væk, og i det hele taget var hun også lidt sur, hadet at skuffe ham.
hun kyssede ham blidt igen. hun nikkede og førte ham hen til en stol uden armlæn og mærkede på hans pik og den stadig var fugtig, hvilket den var. hun satte sig over pikken og stønnede højt da han fylde hende helt ud. almira lagde sine hænder på hans skuldre og så ham i øjne, før hun begynde at bevæge sig elegant og sexet op og ned over hans stor pik. det forsatte hun med i men hun stønnede højlydt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2016 12:02 am

han smilede til hende som hun begyndte at kneppe ham på denne måde, hun var ved at blive en god slave. Han greb om hendes baller og masserede dem mellem hans fingre mens hun red ham så sexet. han smilede roligt mens han begyndte at sutte på hendes ene bryst "kan du lide at blive kneppet i gennem af din herre slave?" han smilede til hende og fortsatte med at slikke hendes brystvorter og lege med hendes baller, han var glad for at hun havde så god en krop, og der lå uden tvivl noget træning bag hendes bevægelser. Han nød det så meget de næste par minutter at han helt glemte alt omkring sig før han til sidst fyldte hende op med sæd men holdt hende på plads lidt tid før han gav slip på hende "god pige Almira" han aede hende blidt på hovedet da han fik hende ned på gulvet igen "ikke vær trist, jeg er ikke sur på dig, men du bliver nød til at vide at dine handlinger har konsekvenser i stedet for bare at tro du kan snige dig uden om dem" han smilede roligt til hende mens han tørrede hendes øjne for tåre "hvis du er hurtig lover jeg at du må sove hele natten med mig i min store seng" han smilede venligt til hende og aede hende oven på hovedet "så gå nu hen og kald Vlad ind, ok?" han smilede roligt til hende og aede hende en sidste gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2016 12:18 am

Hun stønnede endnu højer under hans berøringer, og sutten på bryst. det brænde sig utroligt dejlig inden i hende. hun nikkede til hans spørgsmål, det var nu hende der kneppede ham men, hvis han følte det var omvendt skulle hun ikke sige noget. hun bed sig i læben, da hun nåede sin maksimum og kom. men hun forsatte i samme tempo uden at stoppe for han manglede stadig, heldigvis kom han selv ligefter. hun sukkede tilfreds og faldt lidt sammen på ham, hun skulle lige have pusten. hun smilede kort da han aede hende, men blev igen ked af det da han fik sat hende ned på gulvet igen. nu havde de lige haft det så godt.. hun sukkede og lyttede til det han sagde. uanset om han var sur eller ej, var det her på ingen måder sjovt, og dog den lille fordel hun fik for det kunne da ikke skade vel? en nat i den store seng? bare tanken fik hende til drømmeland. hun og nikkede roligt og rejste sig op, hun gik hen til døren. I det hun tog i håndtaget løb det kold ned af ryggen på hende og alt kom tilbage... hun stod og så på døren i chokket tilstand, hun kunne huske alt der var skete på før og efter... hendes hjerte bankede hurtigere, hun viste der havde været noget galt. alt stod klart for hende spillet, aftalen, sex, han seneste ordre? hun måtte spille med lige meget hvor lidt hun havde lyst til det, han skulle ikke vide hun var kommet tilbage.. hun bed sig i læben og åbnede døren. " Vlad?" spurgte hun sukker sødt " de må gerne komme ind nu " sagde hun og smilede et falskt, men sukker sødt. Hun gik uden at se op hen til Mr.mars og satte sig på gulvet ved siden af ham, stadig med blikket fæstnet til jorden. Det her var på ingen måder godt...hun knyttede sine hænder af nervøsitet og prøvede at lade som om intet var hændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2016 10:21 pm

han kunne høre hendes hurtige rytme af hendes hjerte, hun var vågen igen. Han smilede bare, hun opførte sig som før men derefter kunne han bare genstarte hende igen, måske lægge hende i dybere slumre end før. Han ville udnytte at hun ikke ville afsløre det men hendes pokerface var elendigt "god pige, du må godt give ham et blowjob nu" han smilede roligt til hende og ventede, hvis hun ville løbe ville han ikke have noget problem med at fange hende roligt. hun var kun et menneske, og han var en vampyr der havde levet mere end 1800 år så der var ikke meget hun ville kunne gøre her, det var skak mat for ham.

Han ventede roligt på at hun startede på hans ordre "kom nu i gang almira, jeg venter på du tager din straf" han smilede til hende roligt men hans blik var udfordrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2016 10:40 pm

Almira sad og bed sig læben, hun havde virkelig ikke lyst. Hun smilede kort til dem før hun kravlede hen til Vlad. Hun smilede frækt til ham og begynde at åbne hans bukser. hendes hjerte bankede endnu mere. skulle hun tage chancen og løbe? nej.. hun havde intet tøj på.. det ville være dumt..
hun trak ned i hans bukser og gik mere op på knæ så hun bedre kunne nå. hun tog fat om den med sine silkebløde hænder og lagde hovedet lidt på skrå så hun kunne se ham i øjne i mens hun lagde sine lyserøde bløde læber om den. hun blinkede kort til ham inden hun lod sit hoved bevæge sig helt ned til roden uden problemer. hun sugede hårdt så læber lukkede sig rigtig godt rundt om pikken og tungen lå perfekt op af siden på den så han ville få den bedste mulig oplevelse. hun kørte hovedet frem og tilbage i kort og hurtigt tempo stadig hvor hun sugede kraftigt og tog den helt roden hver gang. hun holde sin øjne på ham smilede lidt frækt i mens.

Hun forsatte sådan i godt stykke tid, og kæmpede kraftigt med sin psyke. Men hvis hun ikke vil tilbage i hypnosen skulle hun spille med lidt længer tid. hun forsatte ind til han kom og når han gjord det ville hun sluge som hun plejede. derefter ville hun trække sig tilbage til pladsen ved sin af Mr.mars
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 10:32 pm

hun var svag, og bange, han kunne praktisk talt lugte stanken af frygt fra hende mens hun gav Vlad et blowjob, da hun var færdig og satte sig ved siden af ham smilede han til hende roligt. Hun havde brudt hans psykiske angreb, hvilket nok var skyldt hun var i det samme lokale som før. Han rejste sig roligt op og så rundt, han tog det sidste af sin wiskey og bundede det før han vendte sig rund og de blå øjne blev blod røde "sov" selv ikke den mest trænede hjerne ville kunne stoppe så meget psykiske angreb, hun ville være udmattet af hendes forsøg på at modarbejde ham, men siden han havde gjort dette siden middelalderen var det ikke mange som rent faktisk kunne stå i mod flere af hans angreb, hvis de altså bare var dødelige.

Da hun sov nikkede han til Vlad som samlede hende op over skulderen og de gik sammen ud af bagdøren hvor han havde en bil stående, Almira blev smidt ind i bagage rummet før de kørte til mars palæet med en rimelig fart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 10:46 pm

Alt virkede faktisk til at have gået godt, han virkede ikke til at have bemærket det? Eller hvad hun sad lidt og havde en træls fornemmelse i maven. Hun smilede sødt tilbage til ham og så kort efter ham som han gik rundt. Hun slikkede sig kort om læberne og rettede på sit hår. Hendes hænder rystede næsten og hun lukkede øjne for at hun vinde kontrollen tilbage. Hun kiggede ham i øjne da han vende sig i mod hende. Hun så hvordan hans øjne ændrede farve. Det havde hun set før men ikke ved ham. En fyr havde før haft fat i hende og når hans øjne blev røde var det Aldrig et godt tegn.
Da han sagde sov, reagerede hendes krop med det samme "nej!" Udåndende hun, før hele hendes krop gav op en del efter den anden og øjne lukkede roligt i.
Alt blev sort.

Hun drømte om alt hun havde været igennem, den lange periode som slave og hendes forældre der efterlod hende ved barnepigen og tog ud og rejste. Alt der havede plaget hende gik igennem hendes sind og terrosiret hendes drømme så hun i sine drømme græd. Ikke noget hun reagerede på fysisk på udover tårer der måske forlod hendes øjne i søvne. Ellers lod hun bare fudstændigt livløs bag i bilen og vågnede på intet tidspunkt på vejen til palæet. Og vågnede nok heller ikke foreløbigt før hun fik Bedsked på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 EmptyMan Feb 08, 2016 11:15 pm

han smilede da Vlad åbnede smækken omme bag i og trak hende ud af bagage rummet og løftede hende over skulderen, han åbnede døren og blev mødt af to tjenere som bukkede "godaften hr. Mars, bliver Hr. Dragoniv noget tid" Eli smilede til tjeneren "Carlos, han kom kun for at smide mit nye legetøj af, klargør kæderne og hæng hende på væggen ved min seng" han smilede roligt til Carlos som nikkede roligt til bage og tog den sovende pige og bar hende oven på. Eli selv gik ind i sit  bade rum og vaskede sig roligt før han gik tilbage til sit sove kammer, Almira hang på væggen med benene spredt så han kunne se alt, hun havde en tynd kæde der havde små kugler på ledende der strammede ind mod hendes underliv og pirrede hende, han kunne se hun allerede var blevet våd. Roligt gik han hen til hende og så på hende "jeg gentager min ordre fra tidligere, du er min slave, du har altid været min slave, dit liv før dette er ubetydeligt i forhold til hvad du er nu, du gør alt hvad jeg siger med et rungende JA, og dit svar til hvad du er vil altid være "min herres luder slave"" han så på den roligt sovende kvinde og vidste hun havde hørt kommandoen "vågn nu som min slave Almira" han smilede roligt og satte sig ned i en stol der stod lidt fra hvor hun hang.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Challenge accepted - Eli    Challenge accepted - Eli  - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Challenge accepted - Eli
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: