Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

a new pet?//amalie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

a new pet?//amalie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyTirs Feb 02, 2016 11:37 pm

Hun hørte hvad han sagde og tog imod colaen. Hun bed sig i læben og så ned i bordet. Det vil føltes flovt at sige nogle af dem nok. Eller rettere sagt, det vil føles utrolig mærkeligt. Skulle hun bare sige dem? Hun vil gerne havde, at han skrev dem ned på kontrakten også, så de stod der. Hun nåde dog svare før han igen talte. Hun lyttede til det, og nikkede stille. Hun smilede tilbage til ham forsigtigt. "Selvfølelig tager jeg det seriøst. Vil ikke forhaste mig ud i noget jeg ikke ved hvad er, og hvad der vil ske." sagde hun roligt. Dog da han sagde, hun bare skulle skrive under og de SÅ snakkede om grænserne, bed hun sig hårdt i læben, og rystede på hovedet. "Vil ikke skrive under uden det står på den også." sagde hun med en fast stemme, og så lige tilbage på ham. Han skulle ikke tro, at han kunne snyde hende på nogle måde ved ikke at overholde hendes grænser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyTirs Feb 02, 2016 11:44 pm

han smilede til hende "min kære amalie, hvis du ikke føler at mit ord er bindende nok til det ville jeg med glæde skrive dem ind i kontrakten" han smilte til hende roligt som hun satte det fast "jeg forstår godt du ikke vil snydes ind i noget her så lad mig skrive ned her" han tog en pen fra en skuffe tæt på, en meget fin fyldepen som han havde brugt til at skrive resten af kontrakten med "bare nævn dine grænser så skriver jeg dem ned" han smilede til hende og tjekkede hvor meget blæk der var i hylsteret. Når hun ville begynde at sige sine grænser ville han skrive dem ind i kontrakten som en klausul som var tilegnet den underskrivende parts ønsker. Da han var færdig med at skrive dem ind lod han den glide hen over bordet og tilbage foran amalie "sådan kære Amalie, håber du finder det lidt bedre nu" han smilede roligt til hende mens han ventede på hun blev færdig med at læse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2016 12:13 am

Hun bed sig i læben og så væk fra ham. Det var jo ikke fordi hun ikke stolede på ham, men man vidste aldrig hvad folk kunne finde på, hvis det ikke stod klart og tydeligt i det man skrev under på. Dog kiggede hun på ham igen, da han sagde han nok skulle skrive det ned. Hun fugtede sine læber kort med tungen, og så roligt på ham. Det var nu hun skulle komme med alle sine grænser. "øm først og fremmest, ingen ild, stearin eller lignende. Det vil jeg ikke gå med til. Ikke noget som helst der har med lort eller tis at gøre" Hun bed sig i læben og så væk da hun sagde det, da det føles underligt. Dog vidste hun at nogle vil kunne finde på at gøre det, hvis man ikke satte sin grænse imod det. "Jeg vil helst ikke have alt for meget smerte, da jeg ikke vil kunne holde til for meget. Du må gerne straffe mig og sådan, men ikke for voldsomt. Øm er ikke med på fisting af nogle form, og ved ikke helt angående at du bruger min røv. Min mund og fisse er jeg med på, men er ikke sikker på det andet. Er okay med legetøj til en hvis grad hvis du får lyst til det."Hun bed sig i læben, og prøvede om der var noget hun lige manglede at nævne? "Er ikke lige sikker på, om der er mere. Kan ikke lige komme i tanke om, om jeg mangler noget." sagde hun med en forsigtig stemme. "Ellers hvis jeg kommer på noget, må du skrive det på også" sagde hun, og så lige på ham, for at se om han vil love det her, og om han vil holde det.

Da han skubbede den over til hende, læste hun den igennem igen, og bed sig i læben. Så på ham roligt. Skulle hun nu også skrive under? "Jeg vil have lov til, at til hver en tid, at kunne komme ud af det her, hvis det ikke er mig. Lover du det?" spurgte hun, og vil vide det inden hun vil skrive under.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2016 10:06 pm

han smilede da hun læste den igennem, og han kunne ikke vente på at få hende som sit kæledyr. Han smilede bredt til hende da hun sagde at hun gerne ville have chancen for at komme ud af det når hun vil "selvfølgelig kan du det" han blinkede til hende lidt friskt og aede hende på kinden "du har mit løfte, det ville ikke være sjovt hvis du ikke vil være med mere jo" han smilede til hende og pegede på kontrakten hvor der stod "den underskrivende part kan annullere kontrakten hvis hun ønsker det" han smilede roligt på hende og rejste sig op for at gå om bag hende og lagde sine hænder på hendes skuldre "hvis der ikke er mere der skal gøres tror jeg vi kan skrive under nu" han smilede roligt til hende og lagde sine hænder blidt på hendes skuldre og gav dem et forsikrende tryk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2016 10:49 pm

Hun så på ham da han sagde hun selvfølelig sagtens kunne komme ud af det når hun vil. Det var hun glad for. Hun læste det hurtigt igen. Han virkede virkelig til, at han vil have hun skyndte sig at skrive under, hvilket ikke gjorde hende helt tryg? Hvorfor havde han så travlt med det? De kendte jo knap nok hinanden, og hun var usikker på det her nu. Skulle hun bare stikke af nu? Hun mærkede da han lage hænderne på hendes skulder, og hun så op på ham stille. Bed sig i læben. Så ned på papiret igen. Hvorfor ikke prøve? Hun kunne altid bare sige hun ikke vil mere, og så smutte? Hun tog kulepinden, og skrev under på det. Så roligt op på ham. "Når jo, vil også gerne have et stopord hvis du skulle overskride en af mine grænser. Og du skal stoppe hvis jeg bruger det." sagde hun, og så på ham. Var han mon med på den?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 9:22 pm

han smilede sødt til hende før han klemte blidt på hendes skuldre "forståeligt" han smilede til hende roligt og gik hen til et skab med en vin og tog en flaske ud "hvad siger du til at fejre at vi skal begynde på dette forhold" han smilede til hende roligt og tog to glas som han satte på bordet og fyldte lidt op i hendes glas som hun kunne smage på det, hvorefter han hældte et fuldt glas op til sig selv, hvis hun kunne lide det ville han hælde et fuldt glas op til hende "skål til at få et nyt kæledyr og en ny herre" han smilede og holdt sit glas op for at vente på hun skålte med ham. Da de var færdig drak han lidt af det med et smil og så på hende roligt og fokuserede på hendes halsbånd "hvad med jeg får købt dig et nyt et af dem der, hvis du ikke har noget mod nogen der har lidt flere diamanter i" han smilede til hende og drak lidt mere af sin vin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 10:03 pm

Da Elijah gik over til et skab og fandt vin og to glas frem, fulgte Amalie ham med blikket. Hørte det spørgsmål han stillede hende, og fugtede kort sine læber med sin tunge. "Øm.. jo kan vi sagtens?" sagde hun med en forsigtig stemme. Da han kom over og hældte lidt op i et glas til hende, så hun lidt på glasset, inden hun tog det op, duftede til det. Så op på Elijah da han sagde skål, og hun løftede kort glasset for at skåle tilbage, inden hun tog en tår af det. Hun rynkede på næsen, og satte glasset fra sig igen med det samme. Hun kunne meget bedre lide hvid end rød, da det smagte bedre i hendes verden.

Hun lagde hurtigt mærke til, at han så på hendes halsbånd, og bed sig i læben over det. Var nervøs for han ikke kunne lide det, men why? Hun plejede ikke at tage sig af, hvad andre syntes, eller jo nogle gange. Da han snakkede, spærrede hun øjnene op da hun hørte hvad han sagde. "Du.. du vil købe et med diamanter i, til mig?" spurgte hun helt målløst. "Men.." hun bed sig i læben og så ned. "er ikke ude efter dine penge eller noget, og ved ikke om det vil være for meget?" sagde hun med en lav stemme, og så lidt ned af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 10:41 pm

han så på hende med et halv hårdt blik "du har kun været mit kæledyr i 2 minutter og så nægter du allerede mine order" han smilede derefter dog og rakte ud for at age hende kind "det kan godt være du ikke er ude efter penge, men jeg vil ikke have mine kæledyr går uden et ordenligt halsbånd, har du et katte navn du vil have i stedet for Amalie, så kan jeg lave et lille navne skilt til den også" han smilede til hende blidt og drak det sidste af sin Vin før han gik om til hende roligt "nå, men nu er det ikke fordi jeg ikke nyder at snakke med dig som et normalt menneske, men jeg vil nu gerne have at jeg kunne vise min lille misser hvor hun skal sove henne" han smilede til hende roligt og aede hende ned over kroppen nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 10:55 pm

Da han så på hende med et halvhårdt blik, så hun ned i bordet, og krympede sig en smule ved hans ord. "U.. undskyld. Det.. det var ik sådan ment, at jeg... jeg vil ikke..." Hun bed sig i læben, og det var tydeligt hun ikke kunne lide at blive skældt ud, eller hvad man skulle kalde det her. Hun mærkede hans hånd mod sin kind, og så forsigtigt op på ham. Lyttede til det han sagde, og rystede på hovedet af hans spørgsmål. "Nej.. Jeg har ikke et kattenavn. Burde jeg have det?" spurgte hun usikkert. "Kan du ikke bare lave den, med mit rigtige navn?" Hun fugtede kort læberne med tungen, og fangede sin underlæbe mellem sine tænder.

Da han rejste sig op, så hun roligt på ham da han kom over til hende. Hun nikkede stille til det han sagde, og håbede lidt det var i en seng. Da han aede hende ned over kroppen gik der en kuldegysning igennem hende, da det føltes rart.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 11:12 pm

han smilede til hende og gik om bag hende roligt, han tog fat om hendes skuldre blidt og aede dem roligt før han førte hende ind i et rimeligt stort soveværelse "her kommer du til at sove når du er her, men lad mig lige forklare mine egne regler, når du er min kat, og vi er privat har du ikke tøj på, du går ikke på to ben og hvis jeg beder om seksuelle ting giver du dem til mig, forstået?" han smilede roligt til hende mens han hviskede det i hendes øre meget sensuelt, mens lod han sine hænder hvile på hendes mave. hun duftede rart og han var meget klar på at hun bare ville have sex nu. Han gav hende et smil som han trak hende ind i soveværelset roligt og lukkede døren "jeg ville mene at vores aftale starter nu" han smilede roligt til hende kyssede hende på panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2016 11:26 pm

Hun fulgte med ham ind i et temmelig stort soveværelse. Hun så sig om. Var det her hende alene eller skulle hun dele med ham? Da han begyndte at forklare sine regler, så hun på ham. Egentlig vil hun helst ha haft de regler først før hun havde skrevet under. Hun bed sig nervøst i læben og så ned. Nikkede dog stille som svar. Hun var ikke helt sikker på, hvad hun syntes om det, ikke at måtte have tøj på, og skulle gå på alle fire. Måtte hun så heller ikke snakke, og kun miave eller hvad? "Skal jeg så også kun miave, eller må jeg snakke normalt?" spurgte hun, og så om på ham. Hun fulgte med ham ind, og så roligt på ham. Smilede lidt over kysset på panden, men blev blot stående.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyMan Feb 08, 2016 11:32 pm

han aede hende lidt mere og så ud til at tænke over det lidt "jeg tror godt vi kan sige du må tale, siden det ville være kedeligt ikke at have en at snakke med" han smilede til hende og knappede hendes bukser op så de faldt til jorden "jeg er sikker på at dit udseende er meget fint under dette her" han trak hendes bukser roligt af hende og satte sig på senge kanten, den var meget stor og dejlig blød "kom, tag resten af tøjet af så vi kan ligge her bare se lidt tv" han smilede til hende roligt og aede hendes kind igen, det var rart at kunne ae en kvinde i stedet for bare at have sex med hende. han gav hende et smil som han lagde sig ned på sengen og klappede ved siden af sig roligt og ventede på hun kom tættere på så han kunne ae hende lidt mere, hun var meget nuttet så hendes image som en kat passede hende fint
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyTirs Feb 09, 2016 11:45 pm

Hun ventede på hans svar, og var glad over det han gav hende. Hun vil gerne kunne tale, og ikke hele tiden skulle miave som en kat, da det ikke vil være sjovt i længden nok. Dog da han begyndte at knappe hendes bukser op, så hun usikkert på ham. Det her vil blive svært for hende. Hun var ved at fortryde nu, at hun havde gået med til det så hurtigt. Hun bed sig i læben da hun ikke længere havde bukser på. Hørte hvad han sagde da han havde sat sig på sengen. Hun vil gerne se film, men hun var usikker på, om hun turde lade ham se hende nøgen? "Må jeg ikke godt beholde det på?" spurgte hun meget usikkert, og så ned i gulvet. Det var tydeligt hun var yderst nervøs lige nu. Hun gik nervøst tættere på ham, og så på ham. Bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 EmptyMan Feb 15, 2016 9:46 pm

han skulle til at sige noget da hans telefon ringede. Han tog den og så roligt på hende før han svarede personen i den anden "du har fået fat i Elijah" han rejste sig fra sengen som han hørte på sin søster forklare mødet han skulle med til nu "jeg forstår" han slukkede for samtalen "beklager Amalie, men du bliver nød til at vente her hvis du vil... eller skal vi tage dette en anden gang" han smilede til hende roligt mens han gik hen til døren "det er dit valg, der ligger en ekstra nøgle på bordet sammen med mit nummer, skriv når du har lavet en beslutning men jeg har ikke tid til at blive her nu. Han så på hende roligt og gav hende et lille smil "vi skal have arbejdet på din generthed" han smilede til hende og gik hen til hoveddøren som han smuttede ud af. Hans bil ventede uden for som han satte sig ind i og blev kørt til mødet mens han holdt øje med sin mobil.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie - Page 2 Empty

a new pet?//amalie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: