Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]

Go down 
3 deltagere

Skal vi have lidt nyt til profilerne?
Ja, vil være fedt at udforske ens egen karakter ydeligerer, samt andres.
Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty86%Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty
 86% [ 6 ]
Ja, men ikke for mange af felterne. (Skriv hvilke du vil fortrække)
Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty0%Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty
 0% [ 0 ]
Nej, jeg synes vi har nok ting til profilen.
Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty0%Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty
 0% [ 0 ]
Både og, nogle af tingene kunne være gode overvejelser.
Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty14%Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty
 14% [ 1 ]
Jeg har ingen holdning.
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 7

Poll closed

ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy

Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptyLør Jan 26, 2019 6:40 pm

Heeey Angels!

Så har vi endnu en ny ide til siden, og her igennem vil vi høre om jeres mening. Vi har tænkt over at lave flere felter i profilen, hvor vi nu har de standard, personlighed, evner osv.

Vi tænker få at lave den dybere, så man kunne skrive flere ting ind. Som et felt til sjove informationer og citater som ens karakter har sagt.
Vi har også snakket om at lave en familie boks, hvor man kan skrive sit stamtræ ind. Da det kan komme til at fylde på relationslisten, hvis ens karakter har en ret stor familie.

Derpå kunne en ide til et ekstra felt være nederst på profilen, hvor man kan sætte en liste over inaktive og aktive emner man har - hvis nogle skulle være interesseret i dette.

Skriv venligst her, eller kontakt mig over pm omkring din mening. Eller bare stem xD <3

Afstemningen slutter imorgen kl 15.00 <3

Joy,
på vegne af admin teamet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptyLør Jan 26, 2019 6:51 pm

Jeg ville elske med flere punkter til profilen! Synes det lyder som et fantastisk initiativ, og glæder mig til at se hvad der kommer til at ske. Kan specielt godt lide idéen med at man vil kunne have sine emner på sin profil - det vil gøre ting meget nemmere, og ville nok også gøre at jeg ville komme oftere på mine forskellige karakterer.

I nævner blandt andet
- Sjove informationer
- Citater
- Stamtræ

Jeg synes det kunne være rart med et felt hvor man evt kunne notere ting ned som man stadig søger til sin person? Jeg er en doven person og det er ikke altid jeg får tjekket en karakters emnesøgning, men profilerne elsker jeg at scrolle igennem - det ville også give mig selv en klar oversigt over hvordan og hvorledes jeg står i forhold til relationer :3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptyLør Jan 26, 2019 7:02 pm

Ok, fik lige et par idéer efter jeg havde postet før, så nu skriver jeg da lige en mere.

- Et felt for dem som måske har firma / netværk / mafia eller hvad end der nu er hip at have på siden.
- Et felt hvor man kunne indsætte link til en sang man synes passer til personen / profilen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptyLør Jan 26, 2019 11:39 pm

Uh fede idéer!

Ville også være mega nice hvis man kunne vælge flere køn til karakterer, eller bare sådan 'Mand, kvinde og Andet' Fordi det kan jo godt være man f.eks, gerne vil lave en non-binær karakter, gad jeg godt have på et tidspunkt - men det var lidt svært i hvert fald Very Happy
Lilith
En af de første 10
Lilith

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 339

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptyLør Jan 26, 2019 11:44 pm

Elian skrev:
Uh fede idéer!

Ville også være mega nice hvis man kunne vælge flere køn til karakterer, eller bare sådan 'Mand, kvinde og Andet' Fordi det kan jo godt være man f.eks, gerne vil lave en non-binær karakter, gad jeg godt have på et tidspunkt - men det var lidt svært i hvert fald Very Happy

Dette er der allerede planer om at gøre, det skulle gerne være i løbet af denne uge eller næste uge Wink
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptyLør Jan 26, 2019 11:45 pm

Lilith skrev:
Elian skrev:
Uh fede idéer!

Dette er der allerede planer om at gøre, det skulle gerne være i løbet af denne uge eller næste uge Wink

OMG Nice <3 I love it!
Joy
Admin
Joy

Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptyLør Jan 26, 2019 11:57 pm

Elaina skrev:
Jeg ville elske med flere punkter til profilen! Synes det lyder som et fantastisk initiativ, og glæder mig til at se hvad der kommer til at ske. Kan specielt godt lide idéen med at man vil kunne have sine emner på sin profil - det vil gøre ting meget nemmere, og ville nok også gøre at jeg ville komme oftere på mine forskellige karakterer.

I nævner blandt andet
- Sjove informationer
- Citater
- Stamtræ

Jeg synes det kunne være rart med et felt hvor man evt kunne notere ting ned som man stadig søger til sin person? Jeg er en doven person og det er ikke altid jeg får tjekket en karakters emnesøgning, men profilerne elsker jeg at scrolle igennem - det ville også give mig selv en klar oversigt over hvordan og hvorledes jeg står i forhold til relationer :3

Ok, fik lige et par idéer efter jeg havde postet før, så nu skriver jeg da lige en mere.

- Et felt for dem som måske har firma / netværk / mafia eller hvad end der nu er hip at have på siden.

Dejlige forslag, de vil helt klart blive sat på listen over overvejelser !
Joy
Admin
Joy

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptySøn Jan 27, 2019 3:02 pm

Jeg er hermed gået igang med at oprette nye profilbokse, hvilket nok kan tage lidt tid - så bær over med mig hvis der noget som ser lidt underligt ud xD

Hvis der nogle rækkefølger som i tænker kunne være bedre, navne til boksene eller bare spørgsmål - så tøv ikke med at skriv til mig <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptySøn Jan 27, 2019 3:07 pm

Hell yea! I can have two genders now! xD <3
Joy
Admin
Joy

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptySøn Jan 27, 2019 3:09 pm

Som sagt der arbejdes på sagen xD
Zitora

Zitora

Humør : Oh, you made an impression. Like a stone caught in my boot.
Antal indlæg : 370

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] EmptySøn Jan 27, 2019 9:41 pm

Skriver lige via Zitora - men tingene skulle gerne være lavet nu. Et par små ting efterfølger måske, men de helt store bokse skulle være på plads nu <3
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]   Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed] Empty

Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kedelig nyhed [Fravær]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: XI :: Spørgsmål, samt ris og ros-
Gå til: