|
| New job, i like it! - Jai | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: New job, i like it! - Jai Søn Nov 11, 2018 7:46 pm | |
| Tid – 12 tiden om formiddagen Dag – Lørdag Sted – The Ritual tattoo shop Vejr – Små regnende og koldt Outfit – sorte meget tætsiddende og lavtajlede jeans med huller hist og her. En hvis top og en hættetrøje med lynlås ikke særlig stor hættetrøje dog ikke fræk eller viser ret meget andet en lille smule skin mellem buksekanten og trøje kanten. Håret op sat i hestehale. Tag - @jaiEndelig efter at have været i England i omkring 1½ måned var det lykkes Gabbie har få opholdstilladelse og lov til at arbejde, normalt ville det tage endnu længere tid end det havde gjort, det var i hver fald det hun havde fået af vide. Men grunden til at det var gået så hurtigt, var fordi hun havde sin datter, og man frygtede for hendes liv. Dog ville Gabbie på ingen måde klage over at det er gået hurtigt. Nu var det bare at vente på de kunne få statsborger skab, hvilket desværre bare tog så meget længere tid end godt var, Heldigvis havde Gabbie fået hjælp til at få Angel i en børnehave, sådan at hun selv havde muligheden for at kunne finde et arbejde og tjene sine egne penge, end de penge de fik fra staten for bare at kunne overlever. Heldigvis havde Gabbie og Angel et hjem, nemlig hos hendes bror. Planen var dog at hun gerne ville have sit eget, men sådan blev det ikke lige nu. Gabbie havde brugt flere dage og timer på at skrive en job ansøgning som hun kunne aflevere rundt omkring, men hendes evne til at skrive engelsk var ikke frem særlig godt til at kunne skrive ansøgningen på Engelsk. Hun have derfor skrevet den på Italiensk og havde fået en ny veninde hun havde mødt, til at hjælpe hende med at skrive den på Engelsk. Heldigvis havde det givet potte næsten med det samme, hun havde været i en tattoo shop og aflevere hendes ansøgning, der var heller ikke gået ret lang tid efter at hun kom til en ansættelses samtale, hvor hun havde så mange af de billederne, som hun havde kunne få skaffet fra sin eks mand igennem en fælles ven i Italien. Hun var blevet ansat mere eller mindre med det sammen, og havde allerede nu få dage efter sin første arbejdsdag, dog var det på en lørdag. Hvorfor det lige skulle være en lørdag, forstod hun ikke, andet end at hun havde fået af vide at hun ville være alene i biksen sammen med Jai som var cheffen, sådan at hun bedre kunne falde til samt at han kunne holde øje med hende og hjælpe hvis der skulle være brug for hjælp. Gabbie var desværre ikke den bedste til at finde rundt i byen endnu, derfor havde hun også sin mobil fremme med gpsen slået til. For at være helt sikker på at hun kunne finde shoppen. Det lykkes hende og hun skyndte sig at ligge mobilen tilbage i lommen og gå det sidste lille stykke hen til shoppen inden hun trådte ind. ” Hey” Sagde hun stille som hun stod ved disken. Hun kunne ikke lige få øje på Jai, men han måtte jo være der et sted, dog ville hun helst ikke bare gå rundt for at lede efter ham, hun kendte trosalt ikke butikken særlig godt og med hendes evne til at fare vild, ville hun slet ikke tvivle på at hun sagens ville kunne fare vild i shoppen her. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: New job, i like it! - Jai Søn Nov 11, 2018 8:27 pm | |
| Jai havde nettop haft hans shop i 1 en halv måned, og han manglede stadig et par medarbejder for at skabe et fuldt team, så det ikke ville blive et problem hvis der skulle opstå sygdom, eller nogle skulle have ferie. Derfor havde han haft en seddel i vinduet, og søgte efter endnu en tatovør, helst en mand da han ind til videre havde 3 kvinder, men en kvinde mere gjorde ham ikke noget, så var der noget kønt at kigge på. Han havde få dage før, haft samtale med en kvinde, der lige var kommet til landet som søgte stillingen, ikke hans første valg, da hendes engelsk ikke var helt godt, men han ville da i det mindste give hende en chance da hun virkede til at have meget brug for et job. Så nu var hun blevet ansat på prøve, men han havde aftalt at hendes første dag, ville være hvor det kun var ham der var på arbejde med hende, og han vidste at der kun var skrevet en i bogen, og det var en tatovering der højst ville tage 2 timer for en dygtig person.
Jai var klædt sorte hullet bukser, en hvid t-shirt der ikke sad helt løst så man kunne fornemme hans veltrænet krop, og tatoveringer var til at se flere forskellige steder på ham, samt et par Piercing og store øreringe. Han befandt sig ude i baglokalet, hvor han i denne stund var igang med at skjule alle de stoffer han normalt solgte, væk for at den nye kvinde ikke skulle finde dem på første dag. Han var en smule spændt på hvordan det ville gå, men det måtte tiden jo vise...
Han hørte lyden af klokken, der fortalte ham at der var kommet en person ind ad døren, hvilket fik ham til at rejse sig for at forlade baglokalet. Jai vendte blikket imod hende som han gik hen til hende, og stillede sig foran hende med et skævt lidt lumsk smil på læben " velkommen til, klar til at arbejde `? " spurgte han roligt, med en let hæs dog dyb stemme, og et let hævet øjenbryn" kan jeg byde på kaffe, vand eller sodavand ? " og med disse ord, viste han hende hen til et lille køkken henne i hjørnet, hvor der stod et køleskab og en kaffemaskine, samt en håndvask og på en hylde over bordet stod der kopper og glas, selv snuppe han en red bull fra køleskabet, før han lænede sig op ad bordet imens han let lod blikket vandre over hende. Ærlig talt, var hun en ret hot kvinde, måske fordi han tænde på de mange tatoveringer han kunne skimte. Jai gav hende lidt tid til at vælge, og måske lige vænne sig til ham?
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: New job, i like it! - Jai Søn Nov 11, 2018 9:19 pm | |
| Nervøsiteten var ved at ramme hende noget så hårdt, hun prøvede virkelig at skjule det for, hvordan kunne man lige sikre sig et fast arbejde efter en prøve tid, når man var så skide nervøs. Et eller andet sted var nervøsiteten lidt på at det var nyt og hun ville skulle tale engelsk hele tiden, men også på om ejer af biksen kendte hendes eks mand? Hun kæmpede virkelig en inderlig kamp med sig selv om at skjule det og ligge tankerne væk, hendes eks mand vidste jo heller ikke at hun var her i landet eller hvor hun var. Det var sådan hun var nød til at sige til sig selv for at holde tankerne på afstand.
Gabbie blev revet ud af sine tanker, da hun hørte fodtrin og en der talte til hende. Hun sendte ham et oprigtigt smil og svarede. ”Tak, ja jeg er så klar jeg kan blive, tænker jeg. Du ved nød sted og nyt arbejde” sagde hun og prøvede virkelig at koncentere sig om at holde sig til Engelsk, hun ville ikke miste chancen for at få et job. Måske hun alligevel skulle genoverveje Engelsk undervisning. Hun fulgte efter ham om bag disken og over i hjørnet hvor der var et køleskab og lille køkken. ” Hmm jeg tror jeg kunne bruge en kop kaffe” Sagde hun og smilede, tog et krus og satte den under kaffe maskinen og lavede sig en kop kaffe. Var der nogen Gabbie ikke kunne undvære i sit liv så var det kaffe, det skulle helst være fra Starbucks men der havde ikke lige været en i nærheden på vejen hen til shoppen, så hun måtte nøjes med hjemme brygget og som altid var kaffen sort, ingen mælk og ingen sukker. ” hvad er planen for i dag? Jeg tænker der kommer en kunde eller?” Spurgte hun smilende som hun varmede sine finger på koppen. Da det gik op for hende at hun ikke havde taget overtøjet af. Hun gik hen til en knage række og lynede sin trøje op og tog den af. I bevægelsen af at tage trøjen af, falder hendes mobil ud af trøje lommen. Med et irriteret suk bukkede hun sig forover for at tage mobilen op, derved var røven i vejret i de stramme jean. ” Jeg taber den hele tiden” Sagde hun med et lille grin og satte den på lydløs og tilbage i trøje lommen.
Så nu var det vel bare at blive klar? Gøre maskiner og sådan klar til den kommende kunde, hun vel skulle tatovere. ” Er der en tegning af det jeg skal tatovere?” spurgte hun og sendte ham et smil, inden hun tog en tår af sin kaffe efter at have taget den op i hånden igen fra køkkenbordet. Gabbie kunne ikke helt finde ud af om hun følte sig klodset eller om hun overhovedet havde det rigtige tøj på? Måske der var en bestemt dresscode for kvinderne ? ...[/b][/b] |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: New job, i like it! - Jai Man Nov 19, 2018 6:42 pm | |
| Jai havde en klar tildens til at vælge medarbejder, han selv fandt tiltrækkende, men det kunne man vel ikke dømme ham for ? hende her var ikke en undtagelse, og der ville ikke gå længe inden han ville flirte med hende, ligesom med de andre. Han vidste hun ikke var den bedste til engelsk, men han ville lade hende få en chance og hvis det gik fint, kunne han måske give hende nogle en timer i engelsk. Men han var nød til at se om hun var dygtig nok? han havde et ry for at være en af de bedste i byen, og det skulle forblive sådan ! Han åbnede sin dåse, imens hun lavede en kop kaffe, og betragtede hende let, lytte som hun snakkede til ham og han smilede let " der kommer en her klokken 13:30 og vil fortælle hvad han ønsker at få, han er en af mine venner, så han ved du er ny og han er meget rolig" svarede han " så får du en halv time til at lave skitse og så kommer han tilbage" slutte han roligt af, imens han fulgte hende med blikket, som hun gik hen for at tage hendes jakke af.
Jai så sin chance og stod kort tid ved hendes side, som hun bukkede sig betragtede han grådigt hendes flotte røv, før han let gav den et klap " pas på med det der smukke, du frister jo " sagde han med en charmerende forførende stemme, før han smilede frækt til hende. For derefter at vinke hende med sig " jeg har skaffet et skrivebord til dig, hvis du bliver her, vil dette blive dit sted, og her på væggen over er du velkommen til at hænge ting op" fortalte han som de stoppe ved bordet. På bordet stod en ny tatto maskine, stadig i æske, et sæt med farver og en blok, samt et sæt med blyanter og andre skrive redskaber " dette er en startpakke, alle mine medarbejder modtager" sagde han let imens han lænede sig op ad bordet ved siden af hendes...
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: New job, i like it! - Jai Søn Dec 09, 2018 12:55 pm | |
| Det var rart at have muligheden for at f å et arbejde, hvor hun ikke ville blive skrottet for at have meget tatoveringer og ikke være den bedste til engelsk. Selvfølgelig vidste hun godt at dette kun var en prøve periode, så hun måtte virkelig gøre sit for at vise at hun kunne bruges og ville beholde jobbet. At Jai valgte sine medarbejder efter hvad han selv fandt tiltrækkende, vidste hun intet om, havde hun vidst det, havde hun nok ikke søgt jobbet. Hun ville helst ikke ende i samme situation som hun gjorde med sin eks mand, faktisk var en hun en anelse nervøs for mænd. Men hvem ville ikke være det? Med det hun havde levet i?
Heldigvis var Gabbie ikke en der sløsede eller ikke gjorde tingene til perfektion. Faktisk gjorde hun alt til perfektion, når hun tegnede og lavede andre ting som enten var til andre eller hende selv. Hun kunne godt lide at være kreativ, dog ikke kreativ som i at lave ting og male malerier, men tegne og sådanne ting. Hun hørte godt hvad Jai havde sagt omkring der ville komme en kunde som skulle have tegnet en skitse til sin tatovering. Dog blev hun hurtigt revet ud af den tankegang, da hun modtog en klap i røven. Det gav hende et sæt og et øjeblik for en følelse af angst igennem hende. Hun gjorde dog ikke noget, prøvede at skubbe angsten væk, før hun vendte sig mod ham og smilede stort. ” Jeg har en god røv, det behøver du ikke fortælle mig ” Sagde hun kækt og tog sin kaffe og gik over til Jai og til hendes skrivebord. ” Fedt, tak. Jeg kommer til at blive, jeg tror næppe du vil komme til at blive skuffet.” Sagde hun og smilede til ham.
At hun fik øje på udstyret der lå på bordet, tog hun maskinen op og smilede. ” Dette er ikke den nyeste model? Modellen nyere er bedre, men jeg kan sagens nøjes med denne til at starte med” Sagde hun og sendte ham et kækt smil. ” Dejligt med en start pakke, for jeg mistede alle mine ting tatoverings ting da jeg flygt….. jeg mener rejste fra italien” Sagde hun og håbede ikke at han ville blive mærke i ordet ”flygt” hun havde virkelig forsøgt at redde den. Han skulle ikke vide hvorfor hun var flygtet og i det hele taget at hun var flygtet. ” Så er det jo bare og vente” sagde hun og smilede en anelse usikkert, bare han ikke ville træde i det.
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New job, i like it! - Jai | |
| |
| | | | New job, i like it! - Jai | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 34 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 34 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|