Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Eks-kæresterne mødes på legepladsen - Bex

Go down 
ForfatterBesked
Elena

Elena

Humør : -
Fag : Music + Psychology + Chemistry + History
Antal indlæg : 120

Eks-kæresterne mødes på legepladsen - Bex Empty
IndlægEmne: Eks-kæresterne mødes på legepladsen - Bex   Eks-kæresterne mødes på legepladsen - Bex EmptyLør Okt 06, 2018 1:39 pm

S: Legepladsen til efterårs fest i parken
O: Fint pyntet op til efterårs stemning inklusiv en anelse Halloween pynt.
V: Overskyet men okay lunt
P: Link
Emne til: @Bex <3

Naturligvis var hun glad for at tilbringe dagene ude og Aphrodite nød parken. Elena havde aldrig rigtig oplevet hele tingen ved at være i en park som barn, hendes opvækst var træning og at kunne klare sig selv i tilfælde at noget skulle ske. Ikke en barndom hun ønskede for Aphrodite. Den lille toårige pige havde sine lange sorte lokker sat op i to høje rottehaler, og de store blå øjne oplyste næsten hele legepladsen. Hun var klædt i et par lettere slidte cowboy bukser og en t-shirt, det var ikke fordi at Aphrodite ikke havde pænere tøj, men de var på en legeplads, og ingen gav virkelig deres børn deres pæneste tøj på legepladsen - specielt når penge ikke just var hvad hun havde mest af. Jane hjalp med det dog. Elena sad i sine egne tanker på en af de bænke der var omkring legepladsen.
Aphrodite var ikke just bange af sig, og af sin alder var hun kvik. Det kom af den evne der lå dejligt til Elenas far som hun selv var arving af.  Aphrodite fik øje på en dreng hun ønskede at blive venner med, måske det var en form for genkendelse hun fandt i ham - i hvert fald løb hun hurtigt over til ham.
"I'm Aphrodite, what is your name?" Spurgte hun og smilte til ham. Elena så let derover og fnøs lidt for sig selv som hun ønskede at det nogensinde havde været så simpelt for hende at få nye venner.
Tilbage til toppen Go down

Eks-kæresterne mødes på legepladsen - Bex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Parken :: Efterårs fest 2018-
Gå til: