|
| it's some bullshit | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: it's some bullshit Søn Sep 09, 2018 9:16 pm | |
| Tid : omkring kl 2 om natten Dag : Fredag Sted : en stor parkerings plads nær gågaden Omgivelser : En masse unge mennesker der er fulde og høje Tag : @AceEndnu en weekend var startede, og var der noget bedre end at starte en weekend med druk, fest og stoffer samt bilræs! Nej det var der ikke, det var også derfor at Jozephine var taget i byen med en masse venner. Der skulle festes hele weekenden, drikkes og tages en masse lort. Sådan at hun helt sikkert ikke ville kunne huske weekenden når de nåede mandag. Det gjorde hende dog heller ikke noget overhovedet, faktisk elskede hun sådanne weekender, for så kunne folk beskylde hende for diverse ting og hun kunne fortælle hun ikke kendte til det, for hun kunne ikke huske det. Hvilket hun havde gjort et del gange særligt overfor tøser hvor hun havde kneppede med deres kærester flere gange på weekend. Betød det noget for hende? Overhovedet ikke, faktisk var hun ligeglad. Det var hun også denne aften, hun var allerede godt stiv og mega påvirker af diverse ting og udover det, så havde hun stjålet en bil tidligere på aften, der havde været en masse underlige ting ind i bilen. Da hun var kommet over til de andre på pladsen og hun viste bilen frem, var der en af dem der fortalte hende at den bil hun havde stjålet tilhørte politet og var en civil bil, hun grinte bare af det og sagde ” Helt sikkert not… jeg er sku ligeglad så kan jeg i det mindste køre rundt og lege strømmer er du jaloux?” svarede hun blot tilbage, hun kunne ikke lade være med at grine og de kunne de andre ikke der stod ved hende, flere af dem valgte at gennem gå politibilen for at finde ud af, om der var noget de kunne bruge i den. At Jozephine havde stjålet en civil politibil med nøglerne i bilen og at den havde stået uden for et pizzaeria var hun ligeglad med, det var en bil og den kunne bruges. Men det faktum at det rent faktisk kunne give hende problemer var hun ikke i stand til at tænke over for nu. Der var ikke gået rent lang tid før en af dem som holde øje råbte ” POLTIET KOMMER!” og alle panikkede ikke, men skyndte sig ind i bilerne og kørte væk, Jozephine gjorde det sammen, eller hun havde problemer med at starte bilen, selvom nøglerne var i ville bilen ikke starte, det her var på ingen måde godt. ” kom nu start for helved!” råbte hun og begyndte nu at panikke, hun kiggede i bagspejlet og kunne se en politi bil og kort efter en mere komme tættere og tættere på hende. Hun opgav at starte bilen, og var glad for hun havde valgt at tage flade sko på denne af, hun kom ud af bilen og valgte at sætte i løb. Der var ingen tvivl om at hun var godt og grundig påvirket, men hun var ligeglad hun skulle væk. For hun skulle fandme ikke tages med en stjålen politibil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: it's some bullshit Man Sep 10, 2018 12:55 pm | |
| Mark stod lidt længere henne skjult i mørket, klædt i sin uniform, som han den aften igen røsrev sig fra sit tankemareridt med den ene time efter den anden i patrujlevognen. Ind til der endelig var sket noget spændende! Ind til videre havde de stoppet et par fulde cykellister, kørt en eller to mindreårige hjem til deres bekymrede forældre. Der havde ikke engang været et rigtig slagsmål endnu? Men nu! Nu skete det. En flok fulde og sikkert på andre måder påvirkede teenagere var gået så langt til at, have stjålet en civilvogn. Mark og hans makker var de første til at ankomme, ligesom vognen der var stjålet kørte de også i en magen til civilvogn. Mark stod hurtigt ud af bilen, som han kunne se flere politibiler nærme sig i det fjerne, både med blink og udrykning - hvis det ikke ville skræmme tyvene væk, ja så vidste han ikke hvad. Måske var det allerede for sent?
Men lige som han tænkte tanken, så fik han øje på tøsen over på den anden side af vejen, som han betragtede hende løber hen af gaden, direkte imod dem. Han krydsede roligt gaden, og som hun nærmede sig, stillede han sig roligt op midt på fortovet med armene over kors. "Stop!" udbrød han så, som den autoritære stemme skød klart igennem. "You seem in a bit of a hurry, running form something miss?" spurgte han så, som et letter ondskabsfuldt smil fik hans mundviger til at bue en smule op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: it's some bullshit Man Sep 10, 2018 5:52 pm | |
| Overvejelserne om at der kunne være andre betjente i området end dem der kom med blink og larm, var ikke noget Jozephine på nogen måde havde overvejet, det blot derfor hun havde sat i løb derfra. Hun turde ikke tage chancen om at blive siddende i den stjålne politibil. Men hvordan det var gået til at hun lige pludselig ikke havde muligheden for at starte bilen, vidste hun ikke dog var det heller ikke noget hun ville tænke på nu. For lige nu galt det bare om at komme væk så hurtigt som muligt, hun havde været den sidste der forlod området og derfor også den eneste i nærheden af den stjålne politibil, hvilket jo bare betød at hun ville få hele lorten. Men hvad havde man ikke forældre til? Hun ville bare få sine forældre til at betale bøde, hvor svært kunne det være, alt imens at hun tænkte dette var hun i løb, dog havde hun været nød til at sætte tempoet ned, hendes dårlige kondi og alkoholen og stofferne i hendes blod, var ikke den bedste kombi når man skulle løbe stærkt.
Hun kiggede op og nåede kun lige at stoppe op lidt under 2 meter fra manden der havde stillet sig op og bedt hende stoppe, hun gav ham et hurtigt elevatorblik. FUCK! ”panser!” Sagde nærmest ude at stand til at få styr på sin vejrtrækning. Det her var på ingen måde godt! For fanden, hvorfor havde hun også forsøgt at starte den bil og køre væk i den, i stedet for at køre med en af de andre. Hun trådte et par skridt bagud, for at prøve at holde afstand til ham. Jo mere afstand desto bedre, for så kunne han ikke bare tage fat i hende. Jozephine stak hånden i baglommen på hendes jeans, for at være sikker på hendes stoffer hun havde på sig var der, men de var væk! Hun ledte panikken i de andre lommer men de var der ikke hun måtte have tabt dem i mens hun løb eller måske fået lagt dem i den stjålne politibil? Det var ikke godt! Panikken ramte hende mere og mere, selvom hun inderst inde godt vidste at hun ikke havde nok på sig til at det kunne give en dom, men kun ville give en bøde, så dum var hun altså heller ikke trosalt. ” Jeg har en aftale så vi ses” Sagde hun blot til hans spørgsmål. Hun gik baglæns for hun turde ikke vende ryggen til ham, særligt fordi hun havde luft nok til at skulle løbe mere lige nu.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: it's some bullshit Fre Sep 14, 2018 12:14 pm | |
| Mark var ikke mange sekunder om at regne ud af pigen tydeligvist var påvirket, men om det var mere end bare et par drinks med veninder, kunne han endnu ikke bedømme. Han gik dog frem mod hende, som han ventede på en forklaring - ikke at det blev til særlig meget, kvinden havde uden tvivl rigtig travlt med at komme væk..
"Yes?" sagde han i en nu mere kølig tone, som han lod sit blik danse op og ned af hende, bedømte hende lydløst. "You're not going any where before you'd answered my questions!" sagde han så strengt og trådte bare frem, som hun bakkede bag ud, havde ikke tænkt sig at lade hende løbe væk - hvis hun satte i løb nu ville det også være virkelig dumt for hende selv. Det ville uden tvivl få hende til at se endnu mere skyldig ud end hun allerede gjorde. "What are you doing out here, all on your own? Where's your friends?" spurgte han så bare og hævede strengt et øjenbryn af hende - klar til at høre hendes løgnhistorie, for så at pille den fra hinanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: it's some bullshit Fre Sep 21, 2018 6:53 pm | |
| Når man havde stjålet en politibil, var mega påvirkeret af stoffer og havde haft stoffer på sig, og faktiks stadigvæk troede man havde dem på sig, ville man så ikke også være nervøs? For det var Jozephine, hun havde ikke i sinde at lade sig fange, men et sted vidste hun også godt at hvis hun vendte rundt og løb ville det give hende større problemer, end hvis hun bare valgte at holde en vis afstand til ham. ” Du kommer ikke til at stemme over mig? Har jeg gjort noget? Næ det har jeg ikke så kan ikke se nogen grund til at du vil snakke med mig!” Sagde hun og kiggede omkring sig, hun ville være sikker på at der ikke var flere betjente til at omringe hende, for hvis de var i gang med det, havde hun i sinde at stikke af, heldigvis fik hun mere og mere styr på sin vejrtrækning.
Det virkede ikke på nogen måde at denne betjent havde i sinde at lade hende gå uden at skulle have alt muligt ud af hende, men det fik han ikke. Hun havde ikke tænkt sig at fortælle ham noget som helst, hun forsøgte virkelig at holde øje med ham og ting omkring hende, men da hun var så påvirket var det faktisk svært for hende. ” Du havde ikke tænkt at det måske var dem jeg var på vej hen til? Og at jeg faktisk har travlt og det var derfor jeg løb? Jeg har ikke gjort noget, du har ikke noget på mig, så var med at du smutter videre og spise kage sammen med dine klamme kollegaer? Åhh du var måske for dum til at få en ordentlig uddannelse og du måtte tage til takke med at blive betjent, jeg har sku ondt af dig og ikke mindst din familie, hold kæft hvor må de være skuffede over dig” Sagde hun og fnyste inden hun grinte kort og sendte ham et stort og provokerende grin.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: it's some bullshit Lør Sep 22, 2018 5:41 pm | |
| Mark fulgte hende bare med øjnene, klar til at sætte efter hende, hvis hun skulle være så dum at begynde at løbe igen - "But if you haven't done anything? Why won't you talk to me then? Promise if you tell the truth, I'll give you a ride to your friends, and you won't be late.." sagde han så bare, nu havde han vidst ikke flere undskyldninger, havde hun? Men i stedet begyndte hun bare at smide eder i hovedet på ham, hvilket fik et frækt smil frem på hans læber og et mørkt blik i hans øjne - "Oh come on now miss, that's no way to talk to a cop!" grinede han så bare, og så tog han et skridt frem mod hende og lagde sin hånd på hendes skulder - før han vendte hende om i en hård bevægelse, for selv om sirener ikke var lige så stærke over vandet som i vandet - så var Mark mere end bare en smule pumpet, han var jo bygget af muskler - han kunne slå næsten hvem som helst ud, foruden en vampyr måske?
"Let's get you in the car, shall we! - then we'll talk.." sagde han så bare og fandt et par håndjern frem fra bæltet, som han hurtigt fik omkring hendes håndled bag på ryggen og fik dem låst. Så tog han fat i hendes arme og begyndte at skubbe hende frem mod bilen på den anden side af gaden. "Hmm you smell nice, what is that? Oh.. a little bit of angel mixed with a little bit of drugs.. my favourite!" grinede han bare, som han åbnede døren til bilen og skubbede hende ind bag i den, før han satte sig ind foran, sammen med den anden politimand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: it's some bullshit Lør Sep 22, 2018 8:10 pm | |
| At sætte i løb var nok det hun havde mest lyst til, men hun valgte ikke at gøre det, for det kunne bide hende selv i røven senere. At han ikke kunne forstå at hun ikke havde gjort noget og ej heller ville tale med ham, gjorde hende faktisk ret sur og irriteret derfor blev der også rullede kraftigt med øjnene. ” Kan ikke se nogen grund til at tale med dig? Jeg har ikke gjort noget, hvad er det du ikke forstår? ” Sagde hun og så på ham, hun kunne godt mærke at hendes temperament steg noget mere selvom hun prøvede at holde det nede. Det var fuld bevidst at hun ikke svarede på at han kunne køre hende til sine venner, for hun var ikke dum, som om han ville køre hende derhen. Jozephine havde mistet fokusset på betjenten, da der skete nogen ting bag hende, hendes koncentration var derfor rettede mod det der skete, end mod betjenten. Hun mærkede godt hans hånd på hende skulder og hans ord, hun prøvede at skubbe ham væk og komme på afstand af ham, men han var langt stærkere end hende. Hvilket ikke ville være noget nyt, der var en hel del som var stærkere end hende. ” Jeg smadre dit usle fjæs!” Sagde hun vredt og prøvede at undgå håndjernene men han var noget mere trænet til det med at ligge i håndjern end hun var til at undvige det, selvom hun havde prøvet det en hel del gange. ” Jeg skal ingen steder” Sagde hun og prøvede at støde i mod, dog valgte hun at opgive og bag følge med, dog ikke helt uden modstand. ” jeg nægter at tale med dig” Sagde hun og kunne godt fornemme at det her ikke ville blive noget godt. En betjent kom løbende over til bilen og rakte Ace noget, hun så hurtigt hvad det var, hendes pung med id kort og alt sådan noget. Samt hendes pose med det hvide pulver men også en anden pose, hun panikkede. Hun kunne mærke hvordan hendes hjerte bankede i hendes bryst, hun slog hovedet hårdt bagud ind i nakkestøtten. ” fuck!” sagde hun så stille hun kunne, hun havde kun haft en pose altså posen med det hvide pulver i, hendes amfetamin. Den anden pose var ikke hende ” Sir jeg fandt dette i den stjålne politibil, det er tøsens du har bag i, pung og stoffer” Sagde manden og rakte dem til Ace. Den anden pose måtte være en af de andres, hun havde selv kun en pose, for hun gik aldrig med mere på sig som kunne give mere end bare en bøde, det her var på ingen måde godt.
Jozephine sagde ikke noget hele vejen, hun kiggede bare ud ad vinduet. Hun havde ikke på nogen måde i sinde at samarbejde, men heldigvis kendte han hende ikke, det var jo kun en god ting. Havde han vidst hvem hun var, havde han nok ikke været sådan som han havde.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: it's some bullshit Ons Okt 03, 2018 3:37 pm | |
| Mark nikkede mod sin makker, der præsenterede ham for pigens ID og stoffer. Han vendte sig om mod hende i bilen og smilede bare sukkersødt, "Bad luck I guess, ha'? Now I'm afraid you'll have to spend the night in jail.." sagde han bare, som bilen kørte ind på stationen, og Mark fulgte jozephine ind, og overgav hende til en anden officer, for så selv igen at skulle ud på patrulje igen.
//out |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: it's some bullshit | |
| |
| | | | it's some bullshit | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 28 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 28 gæster :: 1 bot Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|