Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Help me please? - Eli

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyTors Dec 03, 2015 11:09 pm

Tid: kl. 19.30 ca.

Sted: Storsalen.

Vejr: Regn og kølig vind.

Omgivelser: En masse elever som enten er på vej til klasse eller snakker sammen.

Aira Holdte hendes skulder taske tæt på sig, hun kiggede rundt lidt genert og rette på hendes blå hår. Hun var kommet til akademiet for nogle dage siden og havde fået lov til at vente med timerne indtil hun var faldet godt på plads. Hendes sag var lidt speciel, mest fordi hun kom ind på akademiet midt i skoleåret, grundet hendes mindre familie problemer. Hun sukkede højt og rette på hendes lyslilla cardigan og hvide sommer kjole.

Hun elskede menneske tøj, det var så dejligt og flot. Hendes outfit i dag bestod af tykke cremefarvede strømpebukser, et par lyse laksko, en hvid sommerkjole med lidt blonder, en pastel lilla cardigan og en lang halskæde i hvid læder med et lille plastiksmykke vedhæng som lignede sølv. Og for at toppe hele hendes outfit af, havde hun nogle hvide plastik roser i hendes hår og flotte øreringe.

Hun gik ned af en korridor og fandt det værelse som hun var blevet bedt om at møde op i om 10 minutter cirka. Aira kiggede på hendes lille armbånds ur og sukkede svagt. ”For tidligt..” Hun kiggede rundt om sig, fandt en lille stol, over for døren og satte sig ned.

Hun håbede at Hr. Eli kunne hjælpe hende med de små løse ender om hendes timer og en lille job så hun havde nogle penge til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyFre Dec 04, 2015 12:01 am

Eli sad over for en af de mere udfordrede elever på de ældstes årgang, han havde en meget ukontrolerbar ulvestadie når det kom til fuldmånen "hør her liam, hvis du vil så kan du bruge et af kælder rummene som dit sikre sted, det skal jeg nok sørge for, og i værste tilfælde skal jeg selv personligt stå vagt over dig og sørge for at du ikke skader nogen, jeg er en stor mand, jeg kan tage det" Liam så på Eli med et stort smil "tak mr. Mars, det er så stor en hjælp for mig at have dig her" han var en god dreng. Eli og Liam rejste sig på samme tid og Eli gav liam hånden "jeg sender besked når det er klart, vi har en uge eller to inden fuldmåne" han så på klokken og åbnede døren for liam da han så den næste "kom inden for Aira, det er dig ikke sandt?" han smilede til hende og signalerede til hun skulle komme indenfor "kan jeg byde på noget, en sodavand? kaffe? Kakao?" han smilede før han satte sig bag bordet "nå alt det til side, hvad vil du snakke med mig om, jeg er din vejleder så længe du er her på akademiet" han smilede venligt "du kan kalde mig Eli, mr. Mars, og oh captain my captain" han smilede og grinte lidt da han sagde det sidste som var fra de døde poeters klub "men jeg er din ven her, og jeg vil hjælpe dig så meget jeg kan" han smilede og åbnede en dåse sodavand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyFre Dec 04, 2015 7:59 pm

Jeg smilte svagt da den anden elev gik ud af lokalet og hun så Eli. ’Nøj han er flot..’ tænkte hun og nikkede kort på hovedet da han sagde hendes navn. Hun rejste sig og smuttede elegant efter ham og ind i rummet, satte sig på en stol foran hans bord og hev nogle papirer frem, en notesblok og en kuglepen.

Hun var altid godt forberedt, for hun tog dette seriøst. ”Øhm.. Jeg vil bare være sikker på at jeg er ordenligt tilmeldt mine timer, hvor de er og hvilken lærer jeg har?” Hun kiggede ned på hendes papir. Der stod kun hvilke timer hun havde valgt. Hun kiggede derefter op igen og lagde hovedet lidt på skrå. ”Plus.. Er der nogle små jobs man kan få her i nærheden, sådan et fritidsjob Hr. Mars? Jeg har ikke nogen indkomst så..”

Hun så lidt trist ud, mest fordi hun følte sig hjælpeløs på dette punkt, da hun lige for tiden skulle passe sig selv og ikke havde nogen hjælp fra hendes familie på det punkt.
Hun kiggede kort op på ham og studerede hans ansigt og kort hans sindstilstand, med hendes lille fe evne, da hun gerne ville vide og han var irriteret over at få hende på hans skuldre og skulle tage sig af sådan en pige som hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyLør Dec 05, 2015 1:06 am

han så næsten med det samme hun så trist ud og han kunne ikke lade være med at føle sig engageret "well, jeg kan sige det sådan her, kollegie værelserne er meget billige med inkluderet mad, det er derfor vi har dem, hvad angår et job kan jeg sagtens skaffe dig et interview med hvilken som helst butik i gaia i hvert fald" han smilede venligt til hende og tog en tår af sin cola og så på hende "jeg er ikke glad for at blære mig med det men jeg er faktisk en milliadær, det her gør jeg kun for at hjælpe jer yngre væsner med at passe ind, med andre ord, jeg hjælper jer ikke på grund af at jeg ikke for løn hvis jeg ikke gør det, men fordi jeg har lyst til det" han smilede til hende, denne pige var en sød en kunne han nærmest sige med det samme. Han smilede venligt til hende og tog en tår mere af sin cola.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyLør Dec 05, 2015 1:12 am

Hun smilede varmt til ham og kiggede ned på hendes papirer, der var mange muligheder for hende her, specielt med uddannelse og job. Dog kunne hun ikke lade vær med at studse sig over at han lige skulle pointe ud af han ville hjælpe dem ’yngre’ væsner, det synes hun ikke så meget om.

Hun skrev de forskellige ting ned som han sagde og kiggede derefter op på ham. ”Hvilke jobs tænker du på?” hun bed blidt i den ene modsatte ende af kuglepennen som hun skrev med. Dette punkt var hun lidt nysgerrig på, og hun ignorere lidt det med at han havde så mange penge, hun følte sig meget fattig da han lige pointere det ud.

”Jeg har ingen penge lige nu, så skal bruge det snart..” Hun kiggede lidt ned og pillede ved kanten af hendes kjole og vidste ikke hvorfor hun pludselig havde det så skidt med sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyLør Dec 05, 2015 1:39 am

han smilede til hende og kunne ikke lade være med at drille lidt "tjo jeg tænkte noget i retning af eksotisk danser" han så på hende før hans læber brød i et smil "jeg driller dig bare, jeg tænkte du kunne få et job som en kassemedarbejder i den lokale blomsterhandel, jeg ved tilfældigvis de mangler en, jeg kan sætte et møde op hurtigst muligt, og hvad angår dine boligforhold skal jeg nok lave en aftale at du betaler når du får løn hos floristen" han smilede til hende og skrev noget ned på et stykke papir som han satte fast på sin skærm som en huske seddel før han skrev en til og gav til Aira "her er adressen, du kan tage der hen når timerne er slut i dag" han smilede til hende med et venligt blik i øjet mens han tænkte over hvad der ellers var han skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptySøn Dec 06, 2015 12:35 pm

Hun smilte varmt og nikkede imens hun kiggede ned på det lille stykke papir. ”Tak Mr. Mars.” Hun pakkede hendes ting sammen og rejste sig på kort, det var et hurtigt møde, hvilket hun ikke havde forventet at det ville gå så hurtigt. Aira kiggede på ham med et mildt smil og pillede ved en løs snor i hendes trøje. ”Der er ikke andet jeg skal? Eller du vil have?” Spurgte hun, da hun var klar til at forlade lokalet imens hun rettede kort på hendes kjole og hår. Hun havde først timer og noget tid, så heldigvis havde hun tid nok til at kigge rundt på skolen og få et bedre overblik over hvor hun boede nu og skulle blive det næste stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptySøn Dec 06, 2015 6:20 pm

Elijah så på hende med et roligt blik da hun var på vej ud af kontoret og spurgte ham om der var andet "hvis du har problemer vil jeg meget gerne lytte til dem, jeg er herfor det samme" han smilede til hende og rodede gennem hendes papirer som han havde fået ind da hun blev flyttet ind på akademiet "for eksempel hvorfor du først kommer ind på skolen ved jule tid i stedet for at starte om sommeren som alle andre" han smilede til hende venligt, hun var en god pige, så meget kunne han se på hende, for nu "hvis det ikke kommer til at bore ind i dine timer selvfølgelig" han drak det sidste af sin cola og kiggede ned i dåsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyMan Dec 07, 2015 4:15 pm

Hun rystede kort på hovedet og kiggede ned i gulvet, hun bed sig lidt i underlæben hvor hun ved et uheld kom til at bide hul, så det blødte lidt. ”Ahh.. Undskyld.” Hun vendte sig lidt rundt og trak et lille blødt lommetørklæde op af hendes lomme og tørrede blodet af. ”Jeg.. Bryder mig ikke om at snakke om min fortid.. Det er et nyt kapitel i mit liv og jeg vil meget gerne lægge det andet bag mig..” Det var tydeligt at det havde været noget frygteligt som havde sket i hendes liv og hun brød sig ikke om at snakke om det. Aira kiggede derefter op, stadig med lidt blod på hendes underlæbe, hun slikkede det kort af og rette lidt på hendes mørkeblå hår. ”Så.. Ja..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyMan Dec 28, 2015 1:14 am

Eli var efterhånden så gammel at han havde lært at kontrollere sin blodtørst, så da hun bed hul på sin underlæbe og så væk fra ham gav han sig til at trække vejret dybt og talte til ti for at ikke overgribe sig på en elev. Han rejste sig roligt op fra bag sit store skrive bord og gik om foran det "jeg forstår dig skam godt, jeg har også en lidt uheldig fortid med min familie, hvis du nogensinde føler dig meget stresset kan du altid komme på besøg her, mellem 8 og 13 er jeg din ven i det her lokale, efter det er jeg fri. Han gav hende et smil og tog et lille plaster fra sin skuffe som var næsten usynligt når man satte det på "brug det her til det lille hul. Husk jeg er nok en af de eneste vampyre på skolen som holder tilbage når de ser eller lugter blodt " han gav hende det i hånden og gik hen for at åbne døren "men vi ses nok senere, så jeg håber det ikke er på grund af noget dårligt" han smilede til hende med sit traditionelle venlige vejleder smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptySøn Jan 03, 2016 12:09 pm

Aira smilte lidt og tog plastret ned i hendes lille taske imens hun kiggede op på Eli med et blidt smil.

”Tusind tak, skal jeg nok huske.” Hun nikkede kort og gik hen imod døren. Inden hun gik ud vendte sig kort om og kiggede op på Eli imens hun svagt overvejede noget, dog rystede hun kort på hovedet og gik ud på gangen hvor hun fandt et lille spejl og satte plastret på hendes læbe. Hun vidste ikke helt hvordan hun havde det med vampyren hun lige havde snakket med. Hun vidste de var farlige og der var noget over ham her. Han kunne umuligt være så sød hele tiden. Hun trak vejret dybt og gik ned igennem gangen, hun ville tilbage på hendes værelse nu og slappe lidt af. Alle disse nye ting var næsten lidt for meget og hun skulle virkelig bruge meget energi på at fokusere.

Aira noget ikke langt ned af gangen før der var en som pludselig greb hendes håndled, svingede hende rundt og holdte hende tæt ind til sig.

”Neeeej, sikke en lækker lille fe.” Hviskede en mandelig stemme ind i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptySøn Jan 03, 2016 10:57 pm

af og til kunne Elijah ikke lade være med at tænke på hvad der ville ske når elever gik ud af den dør, for mange hørte han aldrig fra igen. men så igen han så mange af dem når han gik til frokost. han samlede sin vandre stok op fra dens holder og pudsede det fine kranium der var knoppen af stokken, den havde en gemt afdeling med en sølv klinge som ikke kunne ses når han bare gik med den. Kraniet selv var lavet af damaskus stål, noget af det hårdeste man kunne få og en klar rød rubin i det ene øje samt en blå diamant i det andet øje. han tog sine spejlglas aviators på og gik ud af døren og ned til kantinen.

han kunne have sværget han havde set den søde Aira være i problemer men hans sult var for stor til han lagde mærke til noget andet, han havde virkelig koncenteret sig for ikke at suge den søde pige helt tør for hendes blod så han måtte skynde sig at få sin blod ration fra køkken stuen. Da han havde fået den og tømt den næsten på stedet rettede han på sin fine jakke og så ned på en lille dråbe blod der var til overs på køkken disken som han slikkede op meget roligt før han vendte sig rundt og gik tilbage mod hans kontor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyMan Jan 04, 2016 11:51 am

Aira mærkede hvordan den store arm hev hende rundt og hun blev presset op af en mur imens hun kiggede op på fyren foran hende. Det var en af de store varulve som flere gange havde piftet efter hende og råbt, de sidste mange dage. Hun hev efter vejret og mærkede hvordan frygten dukkede op i hendes brystkasse da varulve have begge arme på hver side af hendes hoved og et ben imellem hendes ben. Hun krammede hendes taske tæt ind til sid og drejede hendes hoved væg imens hun knep hendes øjne sammen.

”Nå, lille fe, hvornår vil du så med mig hjem?” Spurgte varulven. Han lænede sig ned og snuste til hendes hår og kom med et utrolig klamt støn efter det.

”Jeg kunne også bare tage dig med nu.. Bare rolig, du vil aldrig slippe væk fra mig..”
Hviskede han ind imod hendes øre og hun peb højt imens hun prøvede at skubbe ham væk.

”Nej, gå væk med dig!”
Skreg hun op og kæmpede for at komme ud af hans arme. Det ville slet ikke være smart af hendes at forvandle sig, for så ville han nemt kunne fange hende og klemme livet ud af hendes lille krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyTirs Jan 05, 2016 11:47 pm

Eli var roligt på vej tilbage til sit kontor da han hørte den pivende lyd af en fe i knibe, dog var han ikke hurtig til at reagere, han ville se eller nærmere høre fra hans let skjulte position hvad der forgik, ingen grund til at fortage forhastede konklusioner. Desuden var det ikke hans job at gribe ind, det var vogterne der skulle gøre det når de ikke havde travlt med at klø sig selv i røven.

Da det endelig begyndte at gå over på grænsen til voldtægt trådte Eli ud af sit skjul med et let suk, hvad var de vogter så travlt optaget med. Han rømmede sig meget kort før han så direkte på varulven med sine blodrøde øjne, han vidste at fyren kunne mærke det hårde blik og ville have hårene i nakken ved at stå op. Han tog et skridt frem "jeg ved ikke hvem borede den ide ind i dit lille simple hoved at prøve at voldtage en medstuderende var en super genial plan mens du var på skolens grund, men lad mig forklare en ting, når du gør sådanne ting på skole grunden vil du blive straffet, hårdt" den hårde lyd af Elijahs knoer der poppede da hans fingre led sammen i en knyttet næve fik hele korridoren til at blive helt stille "lad pigen gå og du slipper med en halv slem gennembanking og indespæring ved vogterne, hvis ikke dræber jeg dig på stedet" hans røde øjne skannede samtidig varulvens krop for at finde svage punkter, ar, blinde vinkler og alt andet som ville give ham den bedste mulighed for maksimal skade på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  EmptyOns Jan 06, 2016 6:47 pm

Varulven kiggede over på vampyren imens han knurrede grumt, dog greb han pludselig fat i Aira’s hår og hev hende hurtigt hen til sig og op, så hun kun lige stod på hendes tåspidser.

Aira skreg op og greb ud efter hånden i hendes hår, smerten skød igennem hendes nakke og ned igennem hendes ryg imens hendes lange øre bevægede sig nedad. Hun tabte hendes taske på gulvet og en masse ting faldt ud af den og ned på jorden. Den store ulv bevægede sig ned og grinte grumt til Elijah. Han snuste til hendes hals og slikkede over hendes hud.

”Nej, gå væk din klamm-..”
Hun greb ud efter hans hænder og gispede svagt i afskyd da hun mærkede den varme og klamme tunge imod hendes utrolig sensitive hud. Aira’s øjne lyste svagt op i vreden og hun rev hendes hånd over ulvens ansigt og kradsede tre lange dybe sår hen over hans kind, dog reagerede varulven voldsomt, og kastede hende igennem gangen og ind i en væg.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Help me please? - Eli  Empty
IndlægEmne: Sv: Help me please? - Eli    Help me please? - Eli  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Help me please? - Eli
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: Stueetagen :: Storsalen-
Gå til: