Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Rebirth - Francis

Go down 
ForfatterBesked
Rebekah
Mange titler
Rebekah


Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.
Fag : Intet
Antal indlæg : 176

Rebirth - Francis  Empty
IndlægEmne: Rebirth - Francis    Rebirth - Francis  EmptyTirs Maj 01, 2018 8:59 am

S: Wonderland, Sunvale
T: Formiddag
O: Beskrives
V: Solrigt
P: Hår + tøj
Emne til: @Francis aka ma babe <3


I udkanten af skoven, til den lille landsby Sunvale der netop var begyndt på ny at blive genbygget som den så ud fra sin storhedstid, var der pludselig denne morgen noget som overlyste hele byen. Det var som en utrolig mængde energi af sol der forplantede sig et sted. På trods af borgerne havde omvendt sig mange til lysefeer igen, så var der nu noget over stedet som faktisk fik solen til at stråle med mere magt nogensinde. De fleste kendte til sagnet, at en dag ville Rebekah Sinclair komme hjem og redde dem fra mørket. Men det var ikke hele sandheden, for ude ved udkanten af skoven var der pludselig en pige som rejste sig op. Mange havde ikke engang set Rebekah før, det var så længe siden. Derved også sagt hvis folk havde set hende havde hun kun været 12 år - ikke ligefrem så genkendelig udover de røde lokker.
Rebekah stod blot i udkanten af skoven, uden nogle minder fra sit gamle liv. Alt hun huskede var, at hun var herfra og havde levet her hele sit liv. Hun vidste ikke engang sit eget navn. Rebekah så sig omkring, med de store mørke dådyr øjne. Ganske uskyldig. Her fik hun øje på nogen der arbejdede inde i landsbyen og gik nærmere. Hun så sig omkring, og smilede ganske stille.
"What a lovely day it is today, the birds sing so wonderfully," smilede hun til en fremmed hun arbejde.
Tilbage til toppen Go down
 
Rebirth - Francis
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Morning Of Rebirth
» Rebirth sucks - Seelie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: X :: Wonderland-
Gå til: