Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 BREAKING NEWS - KUREN ER HER

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




BREAKING NEWS - KUREN ER HER Empty
IndlægEmne: BREAKING NEWS - KUREN ER HER   BREAKING NEWS - KUREN ER HER EmptyTors Apr 12, 2018 10:07 pm

Frygt ej mere - kuren er her!
HVIS - du har bankkontoen i orden!


Et hold af forskere har endelig opfundet en kur, der nu gør det muligt, at forvandle de forfærdelige monstre aka Los Muertos, tilbage til deres tidligere racer. Og hvilken nyhed! Endelig er det muligt, at få venner, familie og elskede tilbage!

Hvis altså, du har råd? Kuren har ikke været helt gratis - og derfor bliver den lige nu også solgt kun til de højest bydende. Så frem med pengepungen og ind i kampen, hvis du vil have kuren må du betale dig fra det!

Denne fantastiske nyhed havde selvfølgelig ikke været mulig, uden de dygtige forskerer, læger m.m. der har udviklet den. Derfor går der også en stor tak til: Umbrella Corporation og den ledende forsker bag deres team: @Marcel og Hospitalet i Gaia og den ledende overlæge bag deres team: @Jeremiah. Samt selvfølgelig et stort tak til alle andre forsker, læger m.m. der har bidraget med faciliteter, udstyr og tid.
Det kunne ikke være gjort uden dem!

Pssssttt!! Der går dog et par rygter om, at har man ikke penge nok, tager Umbrella Corporation også imod andre former for betalelse? Så er du lidt unik, enten i race eller evne - og har du tid til en lille undersøgelse - så kan du måske være en af de heldige, der går derfra med kuren alligevel? Good luck!

Stephen på vegne af journalistteamet.
Tilbage til toppen Go down
 
BREAKING NEWS - KUREN ER HER
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» BREAKING NEWS - KUR PÅ VEJ
» BREAKING NEWS! FARLIGE VÆSNER ANGRIBER!
» BREAKING NEWS - Er vi tættere på en kur?
» Breaking news - Cirque Éclipse er i byen!
» BREAKING NEWS: Byernes tilstand.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Breaking news-
Gå til: