Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 A Chrismas Mircale

Go down 
ForfatterBesked
Lazarus

Lazarus


Humør : "Wanne make me a monster i will play the part."
Fag : Ingen
Antal indlæg : 66

A Chrismas Mircale Empty
IndlægEmne: A Chrismas Mircale   A Chrismas Mircale EmptyTors Dec 28, 2017 5:00 pm

S Archers værksted
O dele til biler og hans egen bil, plus noget rock musik der køre i baggrunden
V Snen falder stadig
Tid 25 december, klokken 22,00
P
https://i.pinimg.com/736x/22/01/b5/2201b54670fb85299ac79cbc1d93b14b--dean-winchester-outfit-supernatural-outfits.jpg minus Jakken
@Anne
Julen, havde kunne mærkes for Archer der var ikke så mange i denne tid der skulle ha fikset deres biler det, alt sammen var jo iorden for langt de fleste. Han bed sig svagt i underlæben, mens han forsøgte og huske, hvad han skulle lave ved hans motor den skulle gerne være klar til det næste street race. Archer forsatte derfor sit arbejde lige så langsomt, mens han prøvede og regne ud, hvad han kunne gøre for at gøre den hurtigere. Da det kort efter lød en bil udenfor på dette tidspunkt, var en smule mærkelig. Han fik derefter lukke hans bil, hvorefter han træk sig en smule tilbage og gik hen og åbnet for porten. Hvem dukkede op på denne tid da porten var åbnet skulle han til og sige til personen at der var lukket, men han glemte helte det da han så hende.

”Yes what can i help you with, “ kom det fra ham, hvorefter han prøvede og holde hans øjne på hendes, men hun så sindsyg godt ud så det var sværte ikke og studere hende, ”just drive your car in and we will look on it miss ?” Kom det ganske charmerende fra ham, hvorefter han åbnet porten helt og ld hende køre ind, da den var kommet ind lukkede han igen og så på hende, ”so what the problem ?”
Tilbage til toppen Go down
 
A Chrismas Mircale
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Chrismas fells

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: