Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

will you let me have a taste? - Zander

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

will you let me have a taste? - Zander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: will you let me have a taste? - Zander   will you let me have a taste? - Zander - Page 2 EmptyMan Dec 18, 2017 10:20 pm

Jovist, man kunne da godt dele seng med andre. Men når man så ud som Mark gjorde, så burde man måske ikke forvente at ens sidepartner ikke prøvede på noget. Uanset om der var en partner eller ej. Efter det de lige havde delt i sofaen, så måtte han erkende at han stadig havde lyst til vampyren.

Han tog imod hjælpen og blev fulgt ind i sengen som han satte sig på. Han rullede opgivende med øjnene da han fik at vide han skulle sove i sengen. ”En sofa ville have været fin. Jeg er trods alt ikke så krævende.” han indså dog hurtigt at det ikke var noget Mark ønskede og han endte med bare at ryste opgivende på hovedet med et smil på læberne. Han nikkede en gang som han fik at vide han skulle blive siddende, well han havde ikke så meget valg, han var ret svimmel endnu. Det var dog ikke længe han måtte vente på ham, vampyrer, fandens hurtige. Han smilede lidt som han fik øje på både sodavand og slik, og tog imod det med et venligt smil ”Tak. Jeg er sikker på det er helt fint.” Han åbnede sodavanden og tog en tår af den. Okay han var blevet ret tørstig. Han stillede sodavanden på gulvet og begyndte langsomt og rejse sig. ”Jeg får brug for min trøje hvis jeg ikke skal dø af kulde.” Han var kommet op og stå og var på vej imod døren, han havde ikke planer om at udnytte Mark på den her måde, og lade ham rende rundt efter alting for ham. Så hvis han ikke stoppede ham, ville han langsomt bevæge sig imod trappen og stuen, efter sin trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: will you let me have a taste? - Zander   will you let me have a taste? - Zander - Page 2 EmptyMan Dec 18, 2017 10:44 pm

Mark kommenterede ikke på hvad Zander sagde med sofaen. Nu blev det sådan her! Han kunne ikke have at Zander lå nede på sofaen og var dårlig. Mark var nød til at have ham tæt på så han hele tiden kunne høre hans hjerterytme. Den var heldigvis begyndt at blive mere normal. Den var stadig en smule sløv, men det gik nok over når Zander havde fået sovet lidt. 
Mark så på ham da han talte om hun trøje og at han ville hente den. Mark stoppede den. "Under dynen med dig! Du kan låne en af mig" sagde han og fulgte igen Zander hen til sengen og fik ham til at sætte sig. 

Han gik over til sit skab og fandt en t-shirt frem af sine egne, han rakte den til Zander. "Forresten... Jeg ved selvfølgelig ikke om du har sovet sammen med en vampyr før men... Uhm.. jeg er ret.... Død.. når jeg sover" forklarede han. "Altså.. jeg trække Rikke vejret.. og lægger for det meste helt stille" forklarede han så. Bare lige så Zander ikke vågnede midt på natten og gik i panik over det. 

Han fandt 2 par natbuker frem, og holde det ene mod Zander "de her er nok en del behageligere at sove i end dine jeans" konstaterede han, igen han valgte at tage fat om bunden på sin T-shirt og hive den af over hovedet, og afslørede den markante og flotte overkrop. Han stod godt nok med ryggen til Zander, men det var tydeligt at selv hans ryg var trænet. Han åbnede sine bukser og trak den af, men hun for at trække natbukerne på, der sad perfekt om hans hofter. 
Han vende sig rundt, og gik selv hen til sengen for at fjerne dynen og sætte sig i sengen lænet op af sengen gavlen. "Hvis du vil se film, så er der omkring 4-5 forskellige streaming tjenester" konstaterede han blot. 
Han så lidt længselsfuldt hen mod Zanders slik pose. Heldige Zander....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: will you let me have a taste? - Zander   will you let me have a taste? - Zander - Page 2 EmptyTirs Dec 19, 2017 1:00 am

Han kiggede på Mark som nu var ved og finde en trøje til ham igen. Han forstod ikke hvorfor han ikke bare gik ned og hentede Zanders egen trøje der lå nede i stuen. Dog valgte han ikke og sige noget, og tog bare imod T-shirten der blev rakt til ham. Han trak den over hovedet som han hørte det vampyren havde og sige, og han smilte bare. ”Well det giver mening, du er trods alt teknisk set død jo.” han trak dog bare lidt på skuldrene over det, tydeligvis ikke påvirket af det.

Han tog imod natbukserne og kiggede kort på dem, før han igen kiggede på op på den anden fyr igen. Han gik dog i stå, og kiggede bare på Mark som lige nu stod med ryggen til. Shit, han var virkelig veltrænet, den ryg. Han bed sig selv let i læben og sænkede sit blik. Nej nej nej det her går ikke, stop det så Zander! Han kiggede op igen som Mark havde fået skiftet til natbukser og gik hen og satte sig i sengen. Det betød dog også at han fik lov og se overkroppen forfra, med de der natbukser der sad helt perfekt. Det her blev en lang nat. Han måtte bare vende sig om og få sovet. Ja der var ikke andet for. Han sank en usynlig klump, og fik åbnet sine bukser imens han sad ned. Det mindre han skulle stå op jo bedre. Han rejste sig derfor kun for at tage bukserne af, og tage natbukserne på. De var en lille smule løse om hoften, så de hang lidt længere nede end de egentlig burde, og afslørede toppen af hans boksershorts. Langsomt bevægede han sig om på den anden side af sengen, og greb slikposen, og sodavanden på vejen. Han fik placeret sig ved siden af Mark, og lænede dovent hovedet imod hovedgærdet. ”Det her var bestemt ikke sådan jeg forestillede mig aften skulle ende.” han kiggede op på mark med et skævt smil som han åbnede slikposen og tog et stykke slik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: will you let me have a taste? - Zander   will you let me have a taste? - Zander - Page 2 EmptyOns Dec 20, 2017 8:56 am

Det virkede ikke til at der var ret meget omkring vampyr som kunne chorkere Zander, og det var jo meget rart. At man ikke skulle igennem det der panik halløj hver gang.ø man fortalte noget nyt. Zander var meget roligt, åben og afslappet overfor det hele, så det var faktisk meget rart. 

Hans blik kunne da ikke undgå at bevæge sig over fyren da mens han skiftede tøj. Han var en flot fyr! Ingen tvivl om det. Og havde han ikke haft partner, kunne han bestemt godt finde på noget. Men han holde sig i skindet. Men måske skulle han også passe på. For det kunne være farligt at se for meget til Zander. Især når man fandt han tiltrækkende. 

Han sukkede tungt men afslappet da de begge sad i sengen, han hørte hvad Zander sagde. At det bestemt ikke var sådan her han havde forestillet sig aftenen. Mark så på ham. "Men jeg håber da stadig du  er okay med det" sagde han roligt. Han sad lidt. "Var det så, sådan som du havde håbet på?...altså bidet?" Spurgte han som han igen så på ham. Han vidste godt at det aldrig var helt muligt at forestille sig hvordan det ville være. Men Zander havde sikkert givet det nogle tanker. 

Han sad lidt "altså... Hvis.... Hvis du skulle have lysten en anden gang,.. så er du velkommen til at kontakte mig" foreslog han så. 
Men hvorfor? Han havde lige siddet og sagt til dig selv, at han ikke skulle være for meget sammen med Zander, og at det var farligt for ham. Men det blod! Det var så fantastisk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: will you let me have a taste? - Zander   will you let me have a taste? - Zander - Page 2 EmptyOns Dec 20, 2017 9:53 pm

Zander havde lige snuppet et stykke slik i munden som fyren kiggede på ham, og han vendte sit blik over på ham. ”Ohh ja. Det er okay. No harm done.” han sendte ham et smil og tog et stykke slik mere før han valget og svarer på den anden del af spørgsmålet. ”For at være ærlig, så var det langt bedre end jeg havde turde håbe. Det bestemt ikke sidste gang.” Et lavt grin forlod ham som han hørte sine egne ord, okay det lød måske en smule desperat. Men well det var jo sådan han havde det.

Han lagde slikposen fra sit på natbordet, og kravlede ned under dynen, så han nu lå på siden vendt imod Mark. Han kiggede søvnigt op på vampyren, well det tilbud var da ikke dårligt. ”Det tror jeg at jeg vil tage imod.” han sendte ham et smil og rykkede lidt på sig, men besluttede sig hurtigt for at t-shirten var for varm, og den irriterede ham ærligt. Så op og sidde igen, dynen skubbet ned af overkroppen før han hev den t-shirt over hovedet han havde lånt. Det afslørede så den veltrænede overkrop og han lagde sig langsomt ned i sengen igen. Dynen blev dog kun trukket halvt op af overkroppen denne gang, han havde det underligt varmt. Måske fordi kroppen forsøgte og kompensere for det manglende blod? Vel uanset hvad så var han udmattet, og der gik ikke mange sekunder før han faldt i en rolig og afslappet søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: will you let me have a taste? - Zander   will you let me have a taste? - Zander - Page 2 EmptySøn Dec 24, 2017 8:20 am

Det var en lettelse at vide at det her ikke havde været for voldsomt til Zander, på trods af at Mark måske var gået lidt mere til den ind han normalt ville hos andre. Han havde vidst hele tre gange, og så havde han ikke været mild som han drak fra Zander. Men fyren virkede til at han ikke havde haft noget imod det. Tværtimod.. han ville oven i købet gøre det igen!? 
Hvis Mark kunne lave en aftale med ham, ville Mark kunne gå sin sult stillet hos Zander en gang i mellem, og Zander ville kunne gå til Mark når han fik lyst til det igen. Selvom han ikke helt forstod lysten til det.. altså.. ikke når der ikke var noget andet indblandet. 
Men Mark ville være glad for at Zander kontaktede ham, det gjorde at han var sikker på at Zander ikke pludselig blev drukket fra, af en af dem der ikke kunne stoppe, eller for den sags skyld. Ville stoppe.... 

Han smilede da Zander sagde at han ville tage imod tilbudet. Fantastisk! Det ville gøre det en hel del nemmere for Mark. Han drak ikke fra ufrivillige, såh hvis Zander havde lyst til at komme ind i mellem så ville det da være fantastisk. 
Han betragtede Zander som han faldt i søvn, et roligt smil gled over hans læber, som han selv fik lagt sig ned på puden og med dynen trukket om sig. Han faldt i en tung søvn, og virkede som han havde sagt, langt mere død end levende.

//Out
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: will you let me have a taste? - Zander   will you let me have a taste? - Zander - Page 2 Empty

will you let me have a taste? - Zander
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Can you help me? - Zander
» A zip of blood - Zander (Xxx)
» I need your help!.. and your blood! - Zander xxx
» Just a taste (tw)
» Want to have a taste? //Heather// [CW]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: The King Quarter centrum :: Natklubben; Nightmare-
Gå til: