Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

  What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyTirs Nov 21, 2017 11:39 pm

Tid : 02.30
Dag : Lørdag
Sted : Gågaden i Gaia
Omgivelser : ingen i denne del af gågaden
Vejr : Koldt og blæsende, truer med regnvejr
Tag : @jeremiah
Tøj : http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Alliance+Children+Rights+21st+Annual+Dinner+Kw-KCJBALxnx.jpg - Samt - https://gloimg.samcdn.com/S/2015/201510/source-img/1446142910164-P-3344050.jpg
---------------------------------------------

Lørdag aften, normalt ville Silje sidde på sit værelse, hun ville studere til næste uges timer, eller øve sig på sine sange, måske blive færdig med en sang hun var i gang med!
Men ikke denne aftenen, hun havde fået blod på tanden, altså det der med at drikke alkohol, da hun havde mødt en pige på skolen, der for noget tid siden havde taget hende med til en privat fest, hvor der blev drukket en del! Det var rart at drikke, sådan virkelig meget! Fordi så tænkte hun ikke på sine forældre og deres død for under 1 år siden.

Faktisk var det virkelig dejligt, at mærke virkningen af alkoholen, ramme hende krop, hendes sanser og ikke mindst hendes tanker. Hun havde været glad hele tiden og klar og på det meste.

Men lige nu sad hun på en bænk med sin kjole på og sin læder jakke, hun frøs virkelig meget! Hun var virkelig påvirket af alkoholen, samt at hun frøs skide meget! hun lagde armene omkring sig. Hun anede ikke hvor dem hun var taget i byen med var taget hen, de var skiltes ved et uheld, og Silje havde ikke nogen af deres nummer på hendes mobil, hun havde glemt at spørge efter dem inden de var taget i byen.

Hun havde en stor dåse øl ved siden af sig på bænken. Hun burde tage tilbage på skolen, men hun var for fuld til at finde vej, hun havde ikke flere penge, og kunne derfor ikke tage en taxa. Hun håbede inderligt at der ville komme en som kunne køre eller i det mindste følge hende hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyTors Nov 23, 2017 5:38 pm

"Seems about right.." sagde han roligt som han stoppede op foran pigen på bænken. Hans mørke øjne faldt ned over hendes krop, den korte kjole, alt for afslørende.. Blikket gled op til det sorte hår det omkransede hendes unge ansigt. Han smilede let som han fortsatte frem mod hende.
"Should you really be out here? All by yourself? Do you feel safe?" spurgte han hende og lod et bekymret ansigtudtryk pynte sit ansigt, uden rigtig at være det. Hvorfor skulle han? Hun var ikke hans problem.
Han tog en dyb indånding gennem næsen og mærkede med det samme hendes race, hørte hendes bankende hjerte, som en absolut kærkommen følelse spredte sig i hans krop. Åh.. Lille.. Lille menneske. Hvad har du dog rodet dig selv ud i!
"Maybe you shouldn't.. There could be all kind of evil creators lurking in the dark, just waiting to grab you?" forslog han hende og sendte hende et alt for venligt smil, han fik det næsten dårlig over sig selv.. Men nå ja, skuespil var det jo! Det var fint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyTors Nov 23, 2017 10:15 pm

Hun vidste ikke hvordan fanden hun skulle komme hjem igen! for ingen penge, betød ingen taxa. Hun var ret sikker på at det ikke var muligt for hende at kunne overtale en Taxa mand til at køre hende uden betaling. Hun sukkede tungt, det var sku ikke fordi det var særlig nemt for hende at tænke med det alkohol hun havde drukket i sin krop. Kort kom overvejelsen at rejse sig og begynde at gå, men hun magtede det ikke, for hun ville alligevel ikke finde hjem, hun anede ikke hvad vej hun skulle gå. Normalt ville hun ikke have så svært ved det, men hun kunne ikke tænke!


Det var ikke rigtigt gået op for hende at der var kommet en hen i mod hende, hun kiggede først op, da der blev talt, hun regnede ikke lige frem det var til hende, men hun kiggede sig omkring efter han var begyndt at tale. Damn det var til hende. "Jeg kan ikke huske hvordan fanden jeg kommer hjem til skolen" sagde hun og så på ham med et stort og useriøst smil. Hun kløede sig i nakken og rettede efterfølgende på håret. " Du skulle vel aldrig gå på Athena? for det gør jeg, og jeg er lidt på skideren" sagde hun og grinte, ja hun kunne ikke være seriøs, det var der vidst igen tvivl om. " Der sker da ikke noget? Her er helt fredeligt,? skulle jeg være bange for noget? " sagde hun og så på ham, hun kunne virkelig ikke være seriøs, og slet ikke da han så alvorlig ud. Hun rejste sig og drejede rundt med armene ud til siderne, og grinte. " jeg elsker at være fuld! det er kun min anden gang i mit liv jeg har drukket alkohol jeg ELSKER DET" sagde hun og råbte " Elsker det" inden hun igen drejede rundt og var dog ret tæt på at falde denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyLør Nov 25, 2017 5:38 pm

Jeremiah holdte fast i det venlige smil som han blot trådte nærmere hende. Blikket gled op og ned af hendes krop igen. Han kunne godt bruge det, ja.. Ingen tvivl. Hun var en lækker lille snack, men var hun mon værd at holde i live? Han kunne jo sagtens tage hende med hjem.. Smide hende i et bur? Se hvor meget hun kunne holde til. Hun duftede godt.. Men det gjorde mennesker jo altid.. Men igen, den der duft af alkohol han kunne dufte fra hendes ånde, han kunne både høre og se hun var fuld også selvfølgelig. Det ville give hendes blod en ekstra skarp kant, det kunne han godt lide.
"Really?" sagde han og smilede til hende, skulle han virkelig lade som om han gik på akademiet? Det ville ikke være først gang han havde løget, men virkelig.. Han lignede ikke ligefrem en elev, gjorde han? "Sure, I can take you home, don't worry" sagde han så til sidst.. Han kunne altid skifte mening hvis han fandt hende kedelig. Ind til videre var hun ret sød, så lille og hjælpeløs, det var det bedste.
Han rakte ud efter hendes hånd og trak hende ind til sig da hun var ved at vælte efter at have drejet rundt som en gal.. Seriøst? Men ja, hun var fuld, folk var dumme når de var fulde.
Han støttede hende til hun havde genvundet balancen, inden han slap hende igen.
"Come on, follow me.. And oh.. What do I call you?" sagde han roligt og spurgte hende om hendes navn. Inden han satte i gang og regnede med at hun ville følge efter ham.. Det gjorde de altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyLør Nov 25, 2017 6:55 pm

Silje havde ikke rigtigt styr på hvad hun sagde og hvad hun gjorde! Hun var glad! Og havdet det godt. Ja hun måtte nu altså indrømme at den unge fyr som stod ved hende, var virkelig lækker! Og ikke mindst mega HOT!, ja hun kunne slet ikke finde nogen andre ord for det. ”Damn du har nogen smukke øjne!” sagde hun og grinte til ham. Bare han ikke spurgte efter hendes alder! For så ville han nok bare skride, ja for hun var jo ikke lige frem voksen sådan helt endnu! Som han sagde at han gerne ville følge hende hjem! Blev hun mega glad” . ” årghh fedt, for jeg er helt serisøt på skideren” sagde hun med et grin.

Han tog hendes hånd og trak sig ind til sig, og holde hende! Ufgggh det fik hende til at rødme i hele ansigtet! Damn det var virkelig pinligt! At være ved at falde, *seriøst silje kom ind i kampen, det her er alt for pinligt* tænkte hun men grinte bare af det. ” Ey, kunne du ikke tænke dig at feste videre? Sådan virkelig? Jeg kunne godt tænke mig at feste videre med dig?” sagde hun og smilede, men begyndte bare at følge med ham. Hun var normalt ikke en som bare gik med fremmede folk, men hendes hjerne var fucked op af alkoholen og hun kunne ikke tænke fornuftigt.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyOns Nov 29, 2017 10:15 pm

Jeremiah trak tøsen efter sig som han gik gennem gågaden og hen til det sted han vidste han havde sin bil parkeret. "Are you trying to sweet talk me?" sagde han lidt halv flabet men skyndte sig så at sende hende et uskyldigt smil. Bare lidt længere med den her facade og så havde han hende, så længe hun ikke opdagede hvad der forgik. "Well isen't this just your lucky night then, don't worry, I'm gonna help you" sagde han til hende og sendte hende endnu et lige så uskyldigt smil som før. Han fik så øje på bilen lidt længere fremme og tænkte kort over om han skulle prøve at overtale hende til at tage med sig eller om han bare skulle kaste sig over hende og smide hende ind bag.. Hun var trods alt menneske, der var ikke meget hun kunne stille op. Dog var det den første mulighed langt sjovere. "Sure.. I know a place.. Here you go, I'll take you to a party" løg han og fik låst bilen op med et let tryk på nøglen, før han åbnede døren for hende og ventede på hun ville sætte sig ind i bilen.. Det var alt, alt for nemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyTors Nov 30, 2017 9:36 pm

Hun mærkede godt at han trak hende efter sig, det var heller ikke fordi hendes ben var helt så samarbejdsvillig med hendes hjerne, men hun gjorde ikke noget ved det, for hun havde ingen problem med at lade ham gribe hende! For han var altså en hot fyr! Det var der slet ikke nogen tvivl om. ” uhmm nej da, jeg er bare ærlig” sagde hun og rødmede helt vildt i hovedet. Okay det her ville hun nok fortryde i morgen, hvis hun overvejede ville kunne huske det her!. Hvor de var på vej hen var hun ikke sikker på! For hun var virkelig i tvivl om hvor skolen lå i forhold til hvor de var lige nu. Som de kom over mod hans bil, opdagede hun at han ville have hende til at køre med ham. Hun tøvede som de stod ved bilen, da han åbnede bildøren for hende, trådte hun tilbage. Hun turde ikke! Hun skulle ikke ud og køre i bil med en fremmede det var en ting der var helt sikkert! ” Jeg tror bare jeg går, jeg tror godt jeg kan huske vejen” sagde hun og vendte sig rundt for at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah EmptyTors Dec 14, 2017 1:07 am

Jeremiah rystede lidt på hovedet og bag hendes ryg smilede han kort dæmonisk for sig selv. Han havde allerede lagt en plan selvfølgelig, han vidste hvad han skulle med menneskepigen, uden at vide at den plan snart ville blive ødelagt. Han holdte stadig døren for hende da hun sagde hun hellere ville gå, og godt selv kunne finde vej? Hvorfor fanden havde hun så ville have hans hjælp til at starte med? Han så efter hende som hun var på vej væk fra ham, han smækkede bildøren i igen og fulgte efter hende, nå men så måtte han jo bare dræbe hende her når han ikke kunne få hende lokket med. Han løftede en hånd og tog et godt greb om blodet der omsluttede hendes hjerte, noget han kunne gøre med sin evne og uden at røre, han kunne kontrollere hendes blod og dermed hendes hjerte. Han klemte kort til om hendes hjerte så hun faldt om på vejen og lå helt stille. Han havde stadig fast om hendes hjerte som han nærmede sig hende og bøjede sig ned over hende. "Forkert valg tøs.. Giv mig bare en god grund til at holde dig i live nu.." sagde han så og bøjede sig ned over hende, styrrede stadig hendes hjerte, men gav hende mulighed for at leve.. Lidt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





 What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty
IndlægEmne: Sv: What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah    What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah Empty

Tilbage til toppen Go down
 
What the hell is what I'm doing, I'm drunk!! - Jeremiah
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I'm drunk, I'm angry, But fucking hell! I still love you! ARGH! - Luca (xXx)
» XXX My fix - Jeremiah
» Who are you ?-- Jeremiah -- XXX
» How are you going to welcome me back? - Jeremiah(xxx)
» Merry Christmas you filthy animal - Jeremiah (AU) xxx

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: