Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyOns Feb 28, 2018 1:08 pm

Andrew bed sig lidt i læben, men rakte så hånden over og lagde den på Barrys, hans stemme var rolig og Barry mærkede hvordan hans krop langsomt faldt til ro. Han kiggede på Andrew og smilede genert til ham "t-t-t-t-tak...d-d-d-det s-ss-s-svært a-a-at h-h-h-holde d-d-d-det u-u-u-under k-k-k-k-kontrol" han hadet når det skete og lige meget hvor meget han øvede sig og trænere sine evner....kom der altid et tidspunkt, hvor han ikke kunne kontrollere dem *jeg skal seriøst ringe til ham *

"Går det bedre nu?" han nikkede stille, han mærkede en lettelse da Andrew skiftede emne og begynder at tale om at de skulle se dragon Ball sammen, han kunne ikke stoppe med at smile....Han havde en ven...*omg...* Han rystede på hovedet af det og kløede sin næse "mmmm-m-m-m-mmmm-måske  b-b-b-burde v-v-v-vi k-k-k-komme t-t-t-tilbage t-t-t-til u-u-u-u-undervisning.. sagde han og kigge på sit ur

//sorry det lidt kort <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyLør Mar 03, 2018 10:36 am

Det var nu meget rart at se at det hjalp på Barry at Andrew havde taget hans hånd. Det var lidt underligt, men han følte sig selv meget roligt og behageligt tilpas i nærheden af Barry. På trods af de lige havde mødt hinanden, så fandt han virkelig Barrys selskab rart og behageligt. Og så var han da heller ikke en grim fyr. *hov... hvad?* Han rystede tanken fra sig. Sådan kunne han da ikke sidde og tænke om en fyr han lige havde mødt, og som mildest talt trængte til en ven.
Han vende dog hurtigt blikket mod Barry da han talte om at de nok hellere måtte komme til time. Gud ja.. time...

Andrew kløede sig lidt i nakken. "tja.. det må vi nok hellere" gav han ham ret, inden han rejste sig fra gulvet. Han rakte en hjælpende hånd ned mod Barry. "faktisk ville det være første gang jeg pjækkede for timen hvis jeg blev væk... det går jo nok ikke" grinte han lidt.
Men kunne sige meget om Andrew, men mødepligtig og flittig det var han! Han gik meget op i sin skole. Desværre var han begyndt at halte med lektorne efter at han havde truffet Charlie...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyTirs Apr 03, 2018 7:55 pm

Andrew kløede sig lidt i nakken. "tja.. det må vi nok hellere" gav han ham ret, inden han rejste sig fra gulvet. Han rakte en hjælpende hånd ned mod Barry. Barry smillede og tog i mod hånden og lod sig blive hevet op, hans kinder blev lidt røde da han nu stod meget tæt på Andrew og grinnede "s-s-s-s-ss-såm-m-mm--mm-m-måv-v-vv-vi k-k--kk-k-komme a-a-afsted"sagde han og tog hans hånd

Han så ned på sine hænder, han skulle måske få fat i sin heks...men...han ville ikke gå ham på og Barry kunne ikke lide at hver gang han var sammen med ham at han blev mindede om at Christofel ikke var hans...og det var ikke en tanke han var så stor fan af...men i det mindste var de stadig venner og det var mere end han kunne ønske

Han lukkede dørren efter sig og gav Andrew et genert smil "s-s-skal d-d-du n-n-noget e-e-ee-efter s-s-ss-skole?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyOns Apr 04, 2018 8:58 pm

Han fulgt Barry ud af værelset og så på ham. Det var underigt han havde alligevel gået på skolen længe, men havde aldrig lagt mærke til Barry før.. var det fordi han ofte ikke var til timen? eller var der fordi han altid havde siddet nede i enden af klassen? Eller hvad var det der gjorde at de aldrig havde mødste? de kunne tydeligvis have brugt hinanden noget før!
Han så på Barry da han spurgte om Andrew skulle noget efter skole. Han rystede på hovedet. "ikke andet end lektier" sagde han med et roligt smil.
"noget du ville?" spurgte han roligt. Han trak sin taske lidt på plads på sin skulder.
Det med at han skulle lave lektier var både sandt og lidt løjen, han skulle FORSØGE at lave lektier, desværre var han meget distraheret for tiden, og kunne ikke fokusere på at lave dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyTors Apr 05, 2018 6:44 pm

Han så på Barry da han spurgte om Andrew skulle noget efter skole. Han rystede på hovedet. Barry smilede og nikkede stille til ham "h-h-h-hvis d-d-d-du h-h-har t-t-t-tid...." sagde Barry stille i mens de gik tilbage imod klassen, endelig ville han bare gerne hænge ud med nogen...og siden han ikke ville flytte ind i sin ny lejelighed før om nogle måneder og de venner han havde var ikke mange...han havde kun 4...eller 3....Christofel....var noget helt for sig selv.

Han sukkede drømmende da han tænkte på heksen....og hans overarme.....og når han strækkede sig hvordan man så kunne se lidt af hans veltrænet mave "mmmmm" sukkede han, og fik helt røde kinder og kiggede over på Andrew og kløede sig i håret.
"hhehe...m-m-mine t-t-tanker...f-f-fløj l-l-lidt v-v-væk der" sagde han og åbnede døren til klasselokalet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyTors Apr 05, 2018 7:33 pm

Han kunne ikke undgå at smile da Barry spurgte om Andrew havde tid bag efter. "Selvfølgelig! Det kunne kun være hyggeligt! Jeg er i forvejen for distraheret til at lave lektier, så jeg kan lige så godt bruge tiden på noget hyggeligt i stedet for bare at sidde og stirre ned i bøgerne" grinte han lidt. Det var rigtigt nok, heller bruge tid med Barry, ind at ende med at sidde og endnu en aften og tænke på Charlie.. 

De var op vej mod klasse lokalet, og en pludselig og meget anderleds sukken kom fra Barry, så Andrew noget overrasket ud. Han kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet da Barry rødmede og prøvede at forklare. Han puffede lidt til ham. "Med sådan et suk, er jeg næsten nød til at vide senere HVAD dine tanker pludselig fløj væk til" grinte han lidt som han stoppede ved døren Barry var bed at gå ind af. "Jeg har historie, vi ses senere" sagde han med et blink med øjet til Barry
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyFre Apr 06, 2018 11:56 am

Han kunne ikke undgå at smile da Barry spurgte om Andrew havde tid bag efter. Barry smilede til ham glad for at høre at han ikke skulle være alene...igen...så alene som han var gav det ikke mening at han boede på skolen, når han ikke en gang havde en roomie.....nok derfor han ledte efter en ny lejlighed.

"l-l-l-lyder ret s-s-s-smart....a-a-alt er b-b-b-beder e-e-end a-a-at s-s--side o-o-og g-g--g-g-glo...". De var op vej mod klasse lokalet, og en pludselig og meget anderledes sukken kom fra Barry, så Andrew noget overrasket ud. Barry kunne ikke gøre for det...Christofel...han gjord bare ting imod engelen...og han....det var ikke fordi han havde lavet....altså...han var ikke jomfru...men tæt på....og Christofel......mmmmmm jah....fuck. han kiggede over på Andrew med helt røde kinder "t-tt--time n-n--nu...d-d-drenge s-s--snak e-e-efter...." sagde han og gik ind ad døren

^jumpy jumpy in time^

Da han var færdig med time gik han over til historie lokalet og ventede på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyTors Apr 12, 2018 10:39 am

Han kunne ikke helt lade vær med at grine lidt over Barry der blev mere end almindelig forlegen over at Andrew havde bemærket det pludseligt og meget anderledes suk der kom fra ham. 
Barry blev helt rød i hovedet jo, det måtte være noget særligt siden man kunne blive så flov. Han spillede og nikkede som Barry sagde at et var time nu, og drengesnak sende.

Da timen tonen var slut var Andrew ved at pakke sammen, mens læren var nede og tale med ham. Ham var bekymret over Andrew pludselige nedgang i timen, og at han ikke huskede at lave sine lektier. Derfor var det også et tungt suk der kom fra ham da han kommissionen af døren til klasseværelset. Han stoppede dog op da han se Barry. Et let bedrøvet men også ansrængt udtryk hvade hvilet på hans ansigt som han kom ud, men dette gled dog over i et smil og et langt mere blidt udtryk. Han kom over til ham. "Dit eller mit værelse?" Spurgte han med en drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyTors Apr 12, 2018 11:48 am

Et let bedrøvet men også ansrængt udtryk hvade hvilet på Andrews ansigt som han kom ud, men dette gled dog over i et smil og et langt mere blidt udtryk.
Barry smilede til ham som han om over, men hans kinder blev røde "Dit eller mit værelse?" Spurgte Andrew med en drillende tone. Barry stirrede på ham og stak tungen ud, "uuuhg!....uu-u-u-udenfor?...."

Han pegede på Andrew "m-m-mm-m-m-m-men s-s-s-så s-sss-s--s-skal d-d-d-dd-d-duo-o-oo-også f-f-f--fortælle h-h--h-h-hh-h-hemmeligheder....d-d-d-det i-i-i-i-ikke k-k--k-k-kun m-m-m-m-mig s-s-ss-so s--ss--sss-skal". Han tog Andrew hånd og fik dem hurtigt op på tagetaf skolen, han havde sku' ikke energi til at gå langsomt eller støde ind i flere "klassekammeratter". Han slap Andrew og lukkede døren efter sig,inden han satte sig på kanten, det blæste stille men solen skindede det kunne ikke være mere end 7 grader,men det var dejligt. Han sukkede stille inden han kiggede over på Andrew "d-dd-d-d-det....e-ee-en h-h-heks...h-h-hans n-n-n-navn e-e-ee-ee-er c-c-c-c-christofel.." sagde han stille og sukkede med et drømmene blik i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyTors Apr 12, 2018 12:44 pm

Han nikkede som Barry spurgte om de skulle gå ud, tja det var nok en meget god ide. Det ville nok også se forkert ud hvis de gik hånd i hånd ind på et af deres værelser!... Han så dog lidt overrasket ud da Barry sagde at Andrew også skulle fortælle sine hemmeligheder, og det ikke kun var Barry. Den eneste hemmelighed han havde PT var Charlie. Og det var ikke et emne han havde ret meget lyst til at tale om. Han vidste hvad der skulle til, han skulle komme sig over Charlie. Måske prøve at finde en anden?..
Han fugte med Barry op til taget, tja her var der da ingen der forstyrrede dem. Det ville da være meget rart.

Han fulgte med Barry hen til kanden, og satte sig med ryggen op af stakittet. Han så på Barry som han begynde at fortælle. Han kunne ikke helt holde et smil tilbage. Han så på Barry. "jeg kan regne ud det er en du er vild med?" sagde han roligt. Han bed sig lidt i læben.
"hmm men.... har han en mage?" spurgte han så. Han havde hørt om det her fra Azreal. En Heks havde en mage, såh... hvis Barry ikke var den mage, så havde han ikke den store chance hos en heks desværre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyFre Apr 13, 2018 1:04 pm

Han fulgte med Barry hen til kanden, og satte sig med ryggen op af stakittet. Han så på Barry som han begynde at fortælle. Han kunne ikke helt holde et smil tilbage. Barry smilede genert til ham og nikkede stille med hoved " j-j-j-ja....h-h-h-han....v-v-v-ved i-i-i-ikke h-h-h-hvordan d-d-d-det s-ss-s-skete....mmmm-m-m-m-mmmm-men p-p-p-p-pludselig...v-v-var h-h-h-han a-a-a-alt j-j-j-jeg k-k-k-k-kunne t-tt-tænke p-p-p-på . Han bed sig lidt i læben og kiggede væk j-j-j-ja snøfter han stille.

Han var ikke sikker på hvorfor han skulle være så uheldig... det var ikke fair...Barry havde altid satte andre folk og det de ville og havde brug for først....aldrig sig selv...og den eneste gang han gør noget så selvisk som at forelske sig.....var det fucking med en person som aldrig ville elske ham fordi der var en eller anden der ude et sted som var helt perfekt for Barrys heks....fordi det var Christofel...Han var Barrys. Han så væk et øjeblik og mærkede den tunge følelese vokse inden i ham "m-mm-mm-men....h-hh-h-hellere v-v-vv-være h-h-h--hans v-v-v-ven...e--e-e-end i-i-ingenting...s-s-s-selvom d-d-d-detg-g-gg-gør o-o-ondt" sagde han stille og vente sit blik til Andrew. "s--ss-s-sorry....d-d-d-det v-v-var i-i-i-ikke m-m-meningen a-a-at v-v-v-være s-s-så d-d-dd--d-depri...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 EmptyFre Apr 13, 2018 1:40 pm

Andrew lyttede til hvad Barry fortalte. Han kende selv den følelse. Den ene dag kunne man bare være sig selv og som man plejede, og den næste var alt man tænkte på og alt man gjorde centreret om denne ene person. Åh hvor havde han selv prøvet det. Hans forbandede følelser for Charlie havde gjord så meget ved ham, og var lige nu skyld i at han ikke engang kunne følge med i timerne mere... Han var gået fra en fyr der vidste hvad de skulle lave i timen allerede inden læren gjorde det, til en der havde glemt at lave hele 3 historie opgaver..

Han sukkede lidt da Barry fortalte at denne heks havde en anden mage. Han vidste godt hvad det betød... det betød at Barry ikke havde en chance. Han havde ikke den mindste lille chance for at være det han gerne ville for manden han var forelsket i. Han vidste det fra Azreal. Ikke at han var forelsket i heksen, men kunne han på den ene eller anden måde betyde det samme for heksen, så ville han med glæde gøre det! Da Barry undskyldede over at han var depri, rystede Andrew på hovedet.
"det skal du ikke undskylde... jeg ved hvordan du har det" Han sukkede og lænede hovedet tilbage mod gelænderet.
"Siden jeg var teenager har jeg været forelsket i min bedsteven.. senere blev han min Alpha.." han sukkede lidt. "Lucian havde ingen ide om at jeg var til mænd... jeg har altid set meget op til ham, og jeg var bange for at skuffe ham hvis han fandt ud af at hans barndoms ven var til mænd" forklarede han. Hans arme hvilede på hans knæ, da han havde trukket benene op mod sig.
"Mine følelser for ham forsvandt.... men kun fordi jeg havde forelsket mig blindt i en anden... men.." han lukkede øjnene lidt. det gjorde ondt bare det at tale om det. For jo mere han talte om det, jo mere virkelig var det. Han åbnede dem lidt igen. "Den mand jeg er forelsket i,.. er ikke til mænd.. Og jeg ville aldrig kunne fortælle ham om mine følelser for ham.. for jeg ved det vil skræmme ham væk" han vende blikket mod Barry. "hvorfor skal kærlighed være så besværlig?..." han så lidt ned. "det ville være meget bedre hvis man slet ikke kunne føle noget...."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew   I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I love chemistry, but i hate people...please help me - Andrew
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Now I hate people that go snooping around in my business - Amery
» Love to Hate it
» We choose who we hate. Should I hate you for this? - Dexter
» Fireworks in chemistry
» Do you hate me or not ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 2. Sal :: Videnskabelige fag-
Gå til: