Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide Empty
IndlægEmne: Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide   Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide EmptyLør Okt 07, 2017 12:20 am

Sted: Gaia, Philotes, Baren
Omgivelserne: Lys, larm og mennesker fuld af energi og alkohol
Tid: Ukendt, men det er nat udenfor.
Vejr: Ikke at det betyder meget, men en stjerneklar nat med blid vind fra nord.
Påklædning + Hår: Link
Emne til @Adelaide

Ugh. Hvorfor var han nu gået i byen igen? For at prøve at glemme hende? Hans forsøg var ligeså sølle som hans tanker om at få et arbejde her. Hvorfor var det nu han ville have et arbejde? Det var vel ikke så meget at han ville have et arbejde. Han havde bare set en poster på opslagstavlen, BARTENDER SØGES, noget der måske var et forsøg værd, men med hans humør, var chancen lille. Han havde posteren i hånden og smækkede den på bordet da han kom op til disken. Uden at tænke sig meget om, hev han sin pakke cigaretter op af lommen og med en hurtig bevægelse fik han fisket en cigaret i sin mundvige som pakken lukkede igen, hvordan han havde mestret evnen i at samle cigaretterne op med munden, kunne kun hans lunger svare på.
Tschh, lød lighteren blandet med den brændende tobak som han tændte den, uden helt at tjekke om han overhovedet måtte ryge her. Bartenderen foran ham skar en vred grimasse men virkede for travl til at sige noget til ham. Hun samlede papiret op som han havde smækket på disken og kiggede kort på det før hun vendte ryggen til ham og forsvandt fra sin post.
Der gik ikke længe før folk hobede sig op ved den nu forladte disk og begyndte at beklage sig. Zach rystede kort på hovedet som han nu ellers stod og ville nyde sin cigaret. Han klemte filteret mellem to tænder som han lagde begge hænder i bordet og hoppede over disken. Han så sig kort om før han kørte hænderne over diverse flasker med den fordummende væske de alle tørstede efter, ikke at han ikke selv drak det, faktisk ville han mene at han selv havde nydt nok af det til at vide hvad han lavede. Han hev et par glas op uden at lytte til deres bestillinger og klager og trak et par flasker ned. I en næsten systematisk bevægelse, vendte han vejret på den ene flaske efter den anden, alt imens han tog sig tiden til at tage et sug af sin cigaret. Flaskerne blev stablet ved siden af, i en flot række.
I et kort sekund var han sikker på at han nok skulle ende med at få sig selv smidt ud, men i det mindste kunne han tage og færdiggøre hans værk. Med noget sodavand på toppen, skubbede han drinksne frem, en klar væske der delte sig op i en mørkere væske i flere farver. Han pustede røgen ud gennem næsen og lænede sig tilbage mod disken som folk begyndte at tage fra sig. Han lagde armene over kors og tog endnu et hiv af sin cigaret. Han opfattede bartenderens skikkelse i hjørnet af sit øje og han vendte sig langsomt som han løftede sine hænder i luften. "Jeg vil lige sige at det var deres klageri der fik mig til det. Og siden jeg søger job her alligevel, kunne jeg vise hvad jeg har," sagde han roligt som han fik vendt sit hoved mod hende og... Camille? Hans udtryk gik fra noget så følelsesforladt til et stort spørgsmålstegn.


// Hvis du havde en anden slags start i tankerne, så sig til Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide Empty
IndlægEmne: Sv: Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide   Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide EmptyMan Okt 09, 2017 11:20 pm

Outfit
Hår og Makeup

Adelaide sad på hendes kontor og ordnede regnskab, sortering af vigtige dokumenter og meget mere. Natklubben klarede sig godt taget i betragtning af, hvor lang tid den havde været åben, hvilket gav flere penge til nødvendig arbejdskraft. Dog betød det også, at papirarbejdet voksede gevaldigt. Ikke at hun ikke kunne klare det, det var bare ufatteligt tidskrævende, hvilket ikke var specielt praktisk, da hun havde en ung søn på 14 år, som var i gang med at gennemgå sin pubertet. Dette betød, at han til tider kunne få diverse teenager anfald, som man ikke kunne gøre andet end at misbillige. Hans far, som også var Adelaides husbond, var en hårdhudet mand. Dette gjorde, at hun ofte skulle virke som en median mellem de to, så større udbrud ikke ville ske, da han ikke tolererede sådan opførsel. Adelaide var mere forstående i sådan en situation. Hun forkælede nok også den unge dreng lidt for meget, hvis du altså spurgte hendes mand, men det lå i hende. Et naturligt instinkt, hvis man kunne kalde det det.
Tre lavmælte bank kunne høres fra hendes dør. Hun drejede hoved mod den og lod vedkommende få adgang. Adelaide kunne forstå på hendes tanker, at hun var i et meget irritabelt humør.
"Hvad er problemet, Gabbie?" spurgte hun med en træt stemme. Ikke fordi, at hun faktisk var træt, men hun gad ikke døje med simple problemer, som den unge kvinde sagtens kunne klare selv. Alle hendes medarbejdere vidste, at man ikke skulle forstyrre hende, medmindre det var yderst nødvendigt. I øjeblikket ville hun bare afslutte det udmattende papirarbejde og komme hjem til sin familie.
"Der står en ung mand og ryger oppe ved baren!" udbrød hun. En irriteret og kold mine faldt over Adelaides ansigt, og hun rejste sig roligt op.
"Kære, hvad tror du vores askebæger er til, hm?," hendes retoriske spørgsmål blev stillet med en faretruende stemme, "eller har du måske flere dumme spørgsmål at stille mig? afsluttede hun. Den unge pige rystede på hoved men valgte alligevel at fortælle hende, at hun havde set den nyankomne gæst hoppe over baren, inden hun begav sig mod kontoret. Adelaide kiggede ned i sit bord, knyttede sine hænder, gav et kort nik fra sig og sukkede dybt. Hun gik mod døren og strøg forbi pigen.
Da hun kom ud til baren kiggede hun hurtigt rundt om sig. Musikken var høj, dansegulvet proppet og baren fuld af betalende gæster. Et skævt og tilfreds smil spredte sig på Adelaides læber. Dog fik hun øje på en ung mand, som hun ikke genkendte, der stod bag baren men en cigaret i hånden. Det måtte vel være ham, som var skyld i hendes pludselige afbrydelse. Hun begav sig hen mod manden, hvilket han havde lagt mærke til, da han vendte sig om mod hende med hænderne løftet. Hendes smil ændrede sig ikke, men hun lagde mærke til, at hans blik ændrede sig til noget spørgende. Hans tanker afslørede ham, men hun ville ikke lade ham vide dette. Hun lagde armene over kors i stedet, da hun nåede et par centimeter foran den unge mand.
"Jeg bebrejder dig skam ikke. Det viser blot et sundt initiative," sagde hun og rækkede sin højre hånd frem mod manden, "Adelaide Akeldama. Og du er?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide Empty
IndlægEmne: Sv: Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide   Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide EmptyFre Nov 17, 2017 7:18 pm

Hans udtryk var ikke til at tage fejl af, han lignede næsten en der havde set et spøgelse. Og grimasser var ellers en sjældenhed hos Zach, hvis ikke umuligt. Men det var heller ikke hver dag at nogen gik og lignede Camille på en prik. "Ehmmmm....." mumlede han næsten gennem skælvende tænder. Et øjeblik blev han trukket tilbage i tiden, Camille. Hvor han dog havde elsket hende til hendes sidste pludselige åndedrag.
Adelaide Akeldama, sagde stemmen der lød som Camilles men det var ikke hende. Talemåden, udtrykket og noget han ikke kunne sætte en finger på, bekræftede blot at det ikke var hans afdøde forlovede som stod foran ham. Hans ellers forvirrede udtryk, forsvandt langsomt som han blev sikker på at det ikke var hende, og al følelse forsvandt fra hans ansigt. Hans øjne faldt ned på hendes og han mærkede hans tænder dirre arrigt. Hendes hånd, Camilles hånd, Camilles død. Var det sikkert at røre hende? Han havde dog sine handsker på, så det var sikkert for ham, men tanken om muligheden for at gentage det hjerteskærende scenarie fik hans mave til at vride sig om sig selv. Han rakte sin egen hånd frem og lukkede den om hendes, kort men fast før han trak den til sig, ligeså hurtigt som han havde stukket den frem, "Zachary Lovegood. De fleste kalder mig dog bare Zach," introducerede han sig selv, fleste værende en overdrivelse - Han var ikke rigtig den type der havde venner, mere bekendte og folk der var blevet træt af hans distance. Kort efter hævede han cigaretten op til sit ansigt og tog et afslappet sug, efterfulgt af en indånding så røgen gled helt ned i lungerne.
"Det er en fin klub du har. Ikke at jeg kender meget til det selv. Men med en forståelse for hvordan folks lyster fungerer, er det her en magnet for dem," sagde han så mens han blik faldt tilbage på de nu forsvundne drinks. På et eller andet punkt brød han sig ikke meget om folk der tog på klubber, det virkede så... tidsfordrivende.
Han vendte hovedet tilbage mod Adelaide og bed sig kort i kinden mens han prøvede at finde bare det mindste træk der kunne minde ham om Camille. Lidt naiv måtte man vel godt være. Han åndede tungt ud og lagde en hånd mod disken, "Jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke bare ansatte mig her og nu så jeg kan arbejde med det samme," sagde han, som havde en jobsamtale været ligegyldig, han var altid typen der gik lige til pointen. Kunne dette alligevel ikke betegnes som en slags løs jobsamtale? Han kneb sine øjne sammen mens han afventede hendes svar. Var der mere hun ville vide om ham?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide Empty
IndlægEmne: Sv: Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide   Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dont know if I'd fancy my potential boss resembling my dead fiancé - Adelaide
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» And... You are? - Adelaide
» Please help me study ~ Adelaide
» welcome back //adelaide//-XXX-
» A meeting, with a wierd twist//Adelaide//xxx
» I dont need Saving

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Natklubben, Philotes-
Gå til: