Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 What are you doing here? ( cw / tw)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptyLør Jul 30, 2022 10:40 pm


Til: @Caine Rothwell

Sted: Lucy lille lejlighed
Vejr: Mørkt
Dato: 30/07
Tid: 23:30
Outfit

Det havde været en lidt lang hård dag, der havde været travlt på arbejdet, og hun var nød til at tage et par pauser, for ikke at ødelægge sig selv. Hendes kollegaer var heldigvis forstående, overfor hendes evner, og at hun ikke altid kunne klare alt det som de andre kunne. Hun havde i en af pauserne, skrevet til Caine for at hører om han ikke ville komme forbi, senere og overnatte, der var gået en del tid siden hun havde set ham. De begge to skulle jo passe deres hverdag, men hun savnede ham for han forstod hende, og her de sidste par uger havde hun mest brugt tid hjemme, og skrevet med folk på nettet, men det blev aldrig det samme.
Hun fik handlet ind til mad, og lidt hygge til dagen efter så hun kunne lave morgenmad til ham, fået gjort lidt rent men som tiden nærmede sig han skulle komme, var hun faldet i søvn på sofaen.
Ganske udvidende om at en mand, havde forfulgt hende det meste af dagen, og besluttet sig for at kidnappe hende, hvis det lykkedes. Han var listet med ind i opgangen, stået foran hendes dør i et par timer til der ikke længere kom lyde fra hendes lejlighed, før han fik låsen lirkede op og listede ind. Han var nok vampyrer eller også var han dæmon.
Lucy hørte intet som hun var helt væk, først da han stod foran hende, og i en hurtig bevægelse greb fat i hendes hår, vågnede hun med et skrig som hendes blik ramte ham, det var i hvert fald ikke Caine.
Manden vrissede af hende, som hun skreg og hun mærkede hans anden hånd, lægge sig stramt om hendes mund. Hun prøvede at sparke ham, men han var for stærk, og hendes krop var stadig træt " du kommer med mig smukke" sagde fyren koldt, som han løftede hende op og smed hende over skulderen, før han vandre imod hendes hoveddør.
Lucy håbede inderligt at Caine var på vej, for lige meget hvad hun gjorde, kunne hun ikke slippe fri fra hans greb.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptyLør Jul 30, 2022 11:14 pm

Caine havde også godt mærket savnet til hende for selvom de havde skrevet sammen så var det bare noget andet at se hinanden. Så da hun skrev om ikke han kiggede forbi, var han selvfølgelig blevet meget glad. Men der var en grim kildende fornemmelse i hans nakke af at der var noget galt, så derfor havde han også taget afsted hurtigt for at se om han kunne nå at se hvad det var. Det havde Caine lært meget tidligt om sine evner, den kildende fornemmelse skulle man reagere på.
Han hade sat sig ind i bilen og kørt afsted meget hurtigt, sørgede for at parkere lidt væk så han ikke trak for meget opmærksomhed til.

Outfit

Fornemmelsen var blevet stærkere som han havde nærmet sig hendes dør og ganske kort efter hørte han hendes skrig. Som den unge dæmon kom gående med hende over skulderen, stod Caine i vejen med øjne der var kulsorte og en stemme der kunne fryse de fleste til is:
"Sæt hende ned og jeg gør det af med dig hurtigt..... Krummer du så meget som et hår på hendes hoved, vil du opleve pinsler ulig noget du kan forestille dig.... " Det var ganske tydeligt at Caine ikke ville gå til side
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptyLør Jul 30, 2022 11:41 pm


Lucy savnede ham men det var stadig lidt svært, at finde rundt i de nye følelser hun ikke havde prøvet før. Der var igen der kendte til hendes kæreste endnu, på nær hendes bedste ven. Men så igen hun kendte ikke mange folk, selvom hun var en del af en flok, var hun ikke længere sammen med dem så ofte, de fik hende bare til at minde om, at hun ikke var så stærk som dem. Hun mærkede mandens følelser, kunne mærke han ville skade hende, hvilket skræmte hende endnu mere, og brudstykker af tanker fra fyren strømemde igennem hende, hvilket gav hende ondt i hovedet.
Hun kunne intet andet gøre ende at, hænge på ham som han åbnede hoveddøren og skulle til at træde ud. Lucy kunne ikke se Caine, men hun kunne kende hans stemme, og en følelse af håb gled igennem hendes krop, som han turede manden " Caine, lad ham gå please " sagde hun med rystende let træt stemme.
Manden stivnede som han så på den langt ældre dæmon, og det tog ham ikke mange sekunder, før han satte Lucy ned på gulvet, skævede kort til hende før han så imod Caine, det han prøvede at passere, og håbede hendes ord hjalp ham.
Lucy støttede sig let imod døren, som hun vendte blikket imod sin elskede, så på ham med bedende øjne. Selvom dæmonen havde dårlige planer for hende, ønskede hun ikke han skulle dø, sådan var hun ikke og hun håbede han forstod hende.
Den frememde dæmon prøvede at gøre sig lille, han fortrød meget hurtigt sit valg, men havde jo bare set hende som et nemt bytte, til at få blod og nok mere end det. Han havde ikke vidste hun havde en sindssyg far? eller hvad han var " jeg nåde ikke at skade hende, please lad mig gå, det var en fejl, det sker ikke igen " sagde han nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptyLør Jul 30, 2022 11:52 pm

Caine kendte hende godt nok til at hun ikke ville have den ynkelige dæmon til at dø, der udover kunne han mærke det på hende. Som den anden dæmon gjorde sig lille og nærmest tiggede om at Caine ikke skulle gøre ham noget, gik han hen og tog ved kæben af den noget yngre dæmon og sagde meget vredt: "Du skal være meget heldig med at jeg elsker hende så højt som jeg gør.... Ellers ville det ikke slutte så nemt.... Hør godt efter for jeg siger kun det her en gang.... Hvis dig eller noget omkring dig nogensinde gør hende fortræd vil jeg se dig som personlig ansvarlig.... Der vil ikke være et eneste sted hvor du er sikker.... "
Caine slap dæmonen og kiggede ned på ham med et brændende vredt blik. "Løb inden jeg skifter mening....."
Dæmonen løb så hurtigt hans ben kunne bære ham imens Caine tog en dyb indånding så hans øjne blev normale igen, han ønskede ikke at Lucy skulle se ham så vred. Med det samme var Caine henne ved hende og tog hendes hånd. "Jeg kom så hurtigt jeg kunne.... Er du ok min egen?..."
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptySøn Jul 31, 2022 1:23 pm

Lucy så den unge dæmon løbe væk, hun slap et lettet suk som hendes krop rystede let, efter chokket af at blive vækket på den måde. Alt var sket så hurtigt, men hun var glad for Caine var kommet ellers var hun nok endt, hjemme hos den unge dæmon, og hans tanker havde ikke været rare. Som Caine faldt lidt ned igen, og tog hendes hånd, tøvede hun ikke med at træde hen til ham og putte sit hoved imod hans overkrop, imens armene gled omkring ham " ja det tror jeg, det var bare lidt af et chok, han vækkede mig på sofaen " sagde hun. Før hun blidt slap ham og fik dem begge ind, før hun lukkede døren bag dem.
Lucy sendte ham et varmt smil, før hun gik ud i køkkenet for at finde en flaske, med rødvin frem og to glas som blev sat på sofabordet. Hun ville have ventet med vinen, men den ville også berolige hende, så var det bedre at få et glas nu. Hun sank ned på sofaen, imens hendes blik så hen imod ham, hun rødmede en anelse som hun kun sad i T-shirt og trusser " jeg er glad for du kom " sagde hun blidt, som hun ventede på han ville komme hen til hende, imens hældte hun vin op til dem begge, før hun tog en tår og slap et suk som hendes krop langsomt begyndte at slappe af nu hvor faren var slut.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptySøn Jul 31, 2022 1:45 pm

Caine var godt klar over at det ville chokere hende endnu mere hvis han endte med at dræbe den unge dæmon men samtidig ville han være sikker på at dæmonen ikke kom efter hende igen, hvilket også virkede til at være tilfældet.
Som hun puttede hovedet ind til ham, lagde han også armene om hende og nussede hende på ryggen.
Da de gik ind til hende igen, tog han frakken af og hængte på en knag inden han så smilede varmt og gik hen for at sætte sig ved siden af hende.
"Selvfølgelig gjorde jeg det.... Jeg er bare glad for jeg nåede det" Så tog han selv en tår af vinen hun havde hældt op og sukkede stille. "Du ser dejlig ud...." Sagde han med en stemme varm og rolig
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptySøn Jul 31, 2022 2:23 pm

Han havde redet hendes liv 2 gange nu, det kunne ikke fortsætte på den måde, hun måtte lærer at forsvare sig bedre. Måske en dag var han ikke i nærheden, til at redde hendes liv, hun vidste at hun i hvert fald skulle have sat noget sikkerhedes ting op i lejligheden. Hun smilede som han satte sig ved siden af hende, og hun rykke automatisk tætter på ham, for at hvile sig hoved imod hans skulder" det jeg også " svarede hun ærligt imens, hendes hånd lagde sig imod hans ben, som hun let nussede det imens hun smilede som han sagde hun så dejlig ud.
"du ser heller ikke værst ud" sagde hun en smule drilsk, før hun selv drak lidt mere vin, den beroligede hende en del. Før hun satte glasset fra sig, og uden tøven satte hun sig på hans skød, lagede hænderne imod hans skulder og nussede hans nakke let, som hendes øjne søgte hans. Lucy lænede sig frem for at søge hans læber, hun havde savnet hans nærværd, der måtte ikke gå så lang tid imellem, hendes krop savnede ham også. Hun kyssede ham længselsfuldt, før hun langsomt stoppe for at lade sin næse hvile imod hans imens hun så ham kærligt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptySøn Jul 31, 2022 4:12 pm

Velvidende at den slags ting kunne ske, havde Caine faktisk overvejet om han skulle hjælpe hende med at få sat overvågning op i hendes lejlighed, men det skulle først være når hun ville have det. Han havde jo selv en rigtig god sikkerhed i hans eget hjem.
Hendes smil ved hans ord, var en dejlig fornemmelse i sig selv så han kunne heller ikke undgå at smile inden han også tog en tår vin mere. "Jamen tak, jeg ville jo se ordentlig ud for dig" sagde han drilsk som han satte vinglasset fra sig.
Da hun satte sig på hans skød og nussede hans nakke, sukkede han tilfreds imens han ganske kort lukkede øjnene hvorefter han lagde armene om hende og gengældte hendes kys med samme lidenskab. Han måtte indrømme at tiden mellem de havde set hinanden havde været for lang til hans smag.
Så fandt han efter kysset hendes blik og smilede kærligt
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptySøn Jul 31, 2022 11:03 pm

'
Lucy var glad for han var her, hun havde virkelig savnet ham, men også frygtet at han havde fortrudt sit valg. Hun var glad for han ikke dræbte dæmonen, det kunne hendes hoved ikke lige rumme i dag, hun måtte virkelig snart finde et arbejde, der ikke krævede for meget af hendes sind. Hun smilede varmt som han svarede hende, før hun lo blidt " så har du for meget på" sagde hun, som hun trak let i hans bluse, før hun mødte hans læber og gav sig hen i kysset. Som kysset slutte mødte deres blikke, og hun smilede varmt til ham " der må ikke gå så lang tid imellem " sagde hun blidt, som hun kyssede hans kæbe kort " jeg har savnet dig" tilføj hun oprigtigt. Hun kunne allerede mærke hvor mere afslappet hun var, nu hvor han var hos hende, hun følte sig tryg som hun sad der på ham. Lod en hånd glide under hans bluse, for at røre hans hud på ryggen. Siden sidst havde hun udforsket sig selv en del, fordi hun havde manglet ham, og han havde skabt et lyst i hende, som hun ikke før kendte til.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  EmptySøn Jul 31, 2022 11:29 pm

Caine var skam meget sikker i sit valg omkring hende, han havde aldrig tvivlet et eneste sekund. Som de sad der kunne han godt mærke hvordan hendes arbejde havde tæret på hende, så han var kun ekstra glad for at han kunne give hende en ro hun så sjældent havde.
Som hun kommenterede at han havde for meget på, grinede han kort og sagde: "Har jeg? Det kan heldigvis fjernes" hvorefter han lige som hende gav sig hen i deres lidenskabelige kys. Han fandt hendes blik og smilede varmt og kærligt til hende imens han nussede hende på hendes ryg under t-shirten. "Jeg har også savnet dig.... Og du har ret, der skal ikke gå så lang tid igen.... "
Han havde også en gave med til hende men det skulle være en overraskelse. Sammen med hende, mærkede han en varme og en frihed han ikke troede muligt. Fordi hun så ikke dæmonen Caine men manden Caine.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What are you doing here? ( cw / tw)  Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing here? ( cw / tw)    What are you doing here? ( cw / tw)  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
What are you doing here? ( cw / tw)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum-
Gå til: