Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I need a place to stay ( CW)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptySøn Jul 24, 2022 10:45 pm

Connor havde ganske vist levet længe og selvom meget af den tid havde været i Skærsilden, så havde han alligevel skabt sig et navn blandt sekter i Europa primært. Der var hans navn ensbetydende med udryddelse typisk. Han havde trukket et blodigt spor gennem de sekte han havde fundet der havde ondt i sinde. Så Caine frygtede ikke den slags individer men hvis man tænkte på hendes fortid, kunne han godt forstå hvis den frygt summede i hendes baghoved.
Han trak vejret hurtigere som forløsningen nærmede sig og holdte hende helt tæt på som hun trykkede sig mod ham, og ganske kort efter hun borede fingrene i, ramte hans forløsning. Han udstødte et højt støn og holdte hende tæt og pressede sig mod hende så hun kunne mærke den pulserende fornemmelse fra hans lem
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptySøn Jul 24, 2022 11:07 pm

Som han også var ved at være der, mærkede hun ham som han kom og slap selv et dybt suk. Hun holdt sig op imod ham for at holde følelsen så længe som muligt, til hun blev nød til at slippe ham og lod sig dump ned på sengen. 
Madi kigge op på ham, og trak ham blidt ned ved siden af sig, så hun kunne putte sig ind til ham, og lagde sit hoved imod hans brystkasse, imens hun selv fik sin krop til at falde til ro igen " åhh det var skønt" sagde hun med en let hæs stemme efter den aktive del. Hun kysse hans brystkasse lidt, og nusseed ham næsten kærligt op af brystkassen med en fingre. For en stund tillod hun sig at være tæt med ham, og være mere sig selv, samtidig med han så en mere sårbar side af hende, en side der ønskede at finde sand kærlighed en dag.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptySøn Jul 24, 2022 11:38 pm

Han tog selv et par tunge åndedrag inden hun trak ham ned at ligge ved siden af sig hvor han lod hende putte sig ind til ham så meget hun ville. De virkede begge til at have brug for lige at sunde sig ovenpå hvad de lige havde været igennem.
Så smilede han varmt og strøg hende let på ryggen imens han sagde: "Meget.... Det er faktisk slet ikke nogen tosset måde at vågne op på..."
Han kunne godt mærke på hende at hun ikke var sådan hele tiden, måske endda sjældent. Det virkede ihvertfald som om at en så sårbar side af hende var et sjældent syn, derfor sagde han heller ikke noget så de bare kunne nyde den stund sammen. Sandt at sige var der jo ikke nogen af dem der var helt sikre på hvad deres respektive fremtider bragte
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptySøn Jul 24, 2022 11:48 pm


Madi sukke stille som han nussede hende, og de begge fik lige lov til at slappe lidt af igen, det var trods alt lidt af en tur de lige havde haft, men hun havde virkelig nydt det og hendes sind var lige nu roligt. " ja det ikke helt så skidt" svarede hun blidt, som hun nussede ham op af maven " lyst til at lege lidt videre fra i går? "spurgte hun let imod hans hud.
Hun vidste ikke sin sårbare side så ofte, men med ham lige nu følte hun sig tryg nok, til at lade facaden være nede, og nød den ro der lige nu var i hendes sind.
Madi kravlede op for at ligge sig på maven imod ham, så hun kunne kysse hans hals, imens en hånd gled op til hans hår for at nusse ham lidt, imens hun hævede hoved for at finde hans læber, i et meget intenst men smule sårbart kys imens øjnene gled i og gav sig hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 6:36 am

Det var ganske vist en noget aktiv måde at stå op på men samtidig heller ikke noget der generede ham det fjerneste. Hvem ville klage over det?
Han sukkede tilfreds og lukkede kort øjnene som hun strøg ham op af maven, det var lidt en af hans svagheder. Da hun så spurgte om de skulle lege lidt videre fra dagen før, kiggede han kort lidt eftertænksomt og smilede varmt til hende. "Ja hvorfor ikke? " Det havde jo været underholdende så de kunne jo lige så godt more sig mere med det.
Endnu en gang sukkede han nydende som hun kyssede hans hals og kyssede så igen med samme lidenskab inden hans blik endnu en gang fandt hendes
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 3:45 pm


Madi kunne ikke helt sige hvorfor hun blev, normalt ville hun smutte før en person ville vågne, at ligge og nusse sådan her var ikke sket for hende før. Det føltes rart men var også lidt skræmmende, men hun havde ikke lyst til at gå fra ham endnu. Hun bemærkede han så ud til at nyde, når hun nussede ham ? måske han også var lidt blød bag alt det mandlighed ?
" truth or dare? " spurgte hun han let, nu var de alligevel begge nøgne på sengen, så legen kunne vel udnyttes lidt ? Hun nød deres kys, lagde så meget i det som hun kunne mønstre, før det langsomt blev brudt og hendes øjne mødte hans.
Som hun lå der på ham, så hun næsten fredelig ud, og hendes facade var endnu ikke oppe. Hun nussede hans krop de steder hun ikke selv lå, dog endte hun med at kravle af ham, og satte sig i skrædders stilling ved hans side.
Madi nussede ham over kroppen, imens hun betragtede ham nysgerrigt, lod blikket kort strejfe hans manddom, men rørte ikke ved den ikke endnu selvom hun nok ville tage ham en gang mere, før hun forlod ham " jeg ved ikke hvorfor jeg stadig er her, men Connor du er særlig" sagde hun med en undrende stemme, som hun sendte ham et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 7:16 pm

Han kunne næsten mærke på hende hvordan tanken om den nærhed var skræmmende men kun fordi hun havde nævnt i hvertfald noget om hendes fortid.
Han var måske også lidt en softie når det kom til stykket, de fleste tog sig bare ikke tiden til at se mere end en side af ham. De fleste så ham som et til tider voldsomt muskelbundt og dem der kendte til hvad han var så ham ofte som værre end det.
Blikket blev eftertænksomt med et drilsk smil inden han sagde: "Hmm..... Truth"
Han gav sig lige så meget hen i det fantastiske kys inden han kiggede varmt på hende som hun satte sig op, hun var meget tiltalende også selvom hun var tyndere end hvad der var sundt.
Da hun så kommenterede at han var særlig, smilede han tilbage til hende og sagde: "Det vil jeg tage som en god ting... Du er også særlig.... Kan ikke nødvendigvis sætte finger på noget bestemt men stadigvæk"
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 7:49 pm


Madi var nok ikke en af dem der dømte folk, hun følte ikke rigtig hun kunne, selvom folk gerne ville dømme hende. Hun var stadig nysgerrig på ham, selvom det hele var så anderledes nød hun, sin tid hos ham det var rart at være lidt væk fra gaden, og han havde været så sød ved hende.
Hun nussede ham blidt ved hans ben, som hun sad og så på ham, før hun rynkede tænksom på næsen " har du nogensinde overvejet at finde en kvinde at bo med? " spurgte hun lidt nysgerrigt.
Han skjulte sikkert ting, og hun håbede lidt på hun også kunne komme undre huden på ham, ligesom han havde med hende. Hun lænede sig frem for at kysse hans mave let, før hun så på ham og grinede let " nej der er vist heller ikke så mange som mig " sagde hun drilsk, og prikkede ham let i siden som hun lo muntert.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 8:02 pm

Connor kendte alt til at blive dømt, så det var en meget uvant situation for ham at hun ikke dømte ham. I flere dele af verden, blev han set som en koldblodig morder, specielt i okkulte kredse.
Det var dejligt som hun nussede hans ben hvilket fik ham til at smile for derefter at svare på hendes spørgsmål.
"Tanken har strejfet mig en gang imellem. Men desværre så er de ret hurtige til at male et knapt så pænt billede af mig. En karriere som min har åbenbart ikke tiltrukket kvinder..." Det ville da være rart på et tidspunkt så der måske var nogen der holdte af ham for ham og ikke hvad han var.
Som hun prikkede ham i siden, ville hun opdage at han prøvede ganske vist at holde det tilbage men han var rent faktisk kilden. Så grinede han lidt sammen med hende og kiggede intenst på hende.
"Nej det må man sige..... Truth or Dare?" Han lagde ikke skjul på at han ville hellere end gerne svare på hendes spørgsmål. Han var bare ikke vant til at fortælle om sig selv så derfor var han ikke så god til at indlede den slags samtaler
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 8:38 pm

Madison betragtede ham lidt, som han svarede hende, hun var sikker på der måtte være en kvinde til ham måske han ledte de forkerte steder. Hun lænede sig frem for kort at kysse hans kæbe, en smule kærligt før hun trak sig tilbage igen " der er sikkert en derude et sted, du er ikke så slem igen " svarede hun opmuntrende. Hun kunne lidt fornemme han var kilden, hvilket fik hende til at kilde ham drilsk over det hele, hendes hånd strejfede hans lem før hun igen rette sig op.
Hun var heller ikke van til at snakke om sig selv, så det ville nok gå, hun så lidt tænksomt på han " truth " svarede hun så beslutsomt.
Madi var glad for han, kunne se igennem det med hun var for tynd, nogle folk ville med det samme sige hun var syg. Men han var sød imod hende, hun kunne ikke lade være med at nusse ham, imens hun ventede på hans spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 10:14 pm

Der kunne selvfølgelig nok være end er ude til ham, nu havde han heller ikke ledt aktivt efter det så han var selvfølgelig nok delvist skyldig selv.
"Det er du en af de første der siger, nu er det selvfølgelig også rimelig sjældent at et besøg fra mig betyder noget godt. Men tak fordi du ser forbi mit hårde maskuline ydre" Sagde han med en drilsk stemme.
Da hun så begyndte at kilde ham mere aktivt, kunne han heller ikke lade være med at grine og kæmpede lidt legende imod. Som hun strejfede hans lem, kiggede han kort noget mere drilsk på hende. Da hun så valgte truth, fik han et mere eftertænksomt blik som han valgte sit spørgsmål: "Nu skal jeg jo se om jeg kan finde på et godt spørgsmål.... Hvad din 'guilty pleasure' som folk ikke kender til?" Det føltes rigtig dejligt at blive nusset på den måde
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 10:36 pm


Madi sendte ham et let smil, som hun kort lænede sig frem for at se ham dybt i øjnene " folk dømmer også mig, så jeg kender godt til det " sagde hun blidt" måske du skulle prøve at gå i byen, i et pænt jakkesæt og måske lige få styr på håret " sagde hun før hun drilsk uglede hans hår, før hun igen lænede sig tilbage. Hun grinede let " maskulin ?" sagde hun drilsk og kiggede søgende rundt, før hun mødte hans blik igen, og begyndte at kilde ham. Som han begyndte på spørgsmålet nussede hun ham istedet for, så han kunne holde fokus, som spørgsmålet kom, så hun på ham med et tænksomt blik.
Madi kiggede en smule væk, imens hun strøg ham op af benet og videre op " hmm nok at være med i en trekant, men det sker så sjældent " sagde hun ærligt " jeg er biseksuel, så en trekant med en mand og en and kvinde, er noget af det bedste" sagde hun og skævede til ham, det var første gang hun fortalte at hun ikke kun var til mænd.
Hun lod sin hånd finde vej til hans lem, lod den blidt tage fat omkring ham, nussede hans hoved med en fingere " truth or dare?" spurgte hun, som hun lænede sig frem og lod sine læber slikke ham op ad skaftet imens hun så ham intenst i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 11:41 pm

Da hun så foreslog ting han kunne gøre for måske at møde en, trak han lidt på smilebåndet og trak lidt på skuldrene. "Det var faktisk ikke nogen dårlig idé.... Nu er jeg efterhånden nået et punkt hvor jeg har råd til lidt mere så det var måske værd at prøve"
Selvom at blive kildet egentlig var sjovt, var det nu også godt nok at hun nussede så han havde muligheden for at finde på et godt spørgsmål. Han nikkede til hendes svar, egentlig overraskede det ham ikke, hun virkede jo rimelig eventyrlysten.
Som hun tog stille om hans lem, smilede han og tænkte over hvad han skulle vælge, men nåede det ikke rigtigt inden hun begyndte at brugen sin mund mod hans lem. Stille sukkede han og lukkede kort øjnene inden han fandt hendes blik igen og sagde: "Dare"
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyMan Jul 25, 2022 11:56 pm

Hun smilede til ham, og nikkede let " jeg kan være din wingman " sagde hun drilsk, og blinkede til ham som hun for sit indre så sig selv skubbe ham hen til en kvinde et sted i byen. Madi kiggede let op på ham, som han intet sagde til hendes lyst, var det så åbenlyst ? " sig mig er det så åbenlyst?" spurgt hun nysgerrigt og blinkede til ham.
Hun mærkede ham med det samme vokse, ved hendes berøring og slap et suk imod hans skaft, som hun lod tungen vandre op til hoved som hun tog i munden, før hun lod sine fingre lege med hans kugler, lukke kort øjnene for selv at nyde denne stund, der var mange kvinder der ikke ville gøre den slags, men hun nød det faktisk.
Madi slap ham så, som han stillede hende et spørgsmål, hun så tænksom på ham, som hun smilede skævt " til at vise mig din sande form, og derefter tage mig så voldsomt som nogensinde før" svarede hun og bed sig i læben. Det var lidt af en udfordring men hendes krop ville have mere, og hun var nysgerrig på at se hans sande jeg, måske forstå ham bedre.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 7:01 am

Han grinede kort men varmt inden han nikkede og sagde: "Wingman? Ja det kunne da være det virkede"
Hendes næste spørgsmål fik ham til at trække drilsk på skulderen og blinke til hende. "Det kan man vel godt sige" Man måtte alligevel give hende at når hendes lyst meldte sig så gjorde hun da noget ved det. Forfriskende at møde en der ikke lagde skjul på hvad de havde lyst til.
Så lagde han holdt tilbage kort inden han kiggede ned på hende og sukkede nydende over hvad hun gjorde, man kunne godt mærke hvordan hun kunne lide at gøre den slags.
Da hun så gav sin dare, blev han kortvarigt stille inden han sagde: "En dare er jo en dare.... Så får du at se hvorfor de fleste går...."
Han rejste sig op fra sengen og trådte ud på gulvet hvor der var lidt mere plads og tog en dyb indånding. Det var som om luften omkring ham begyndte at koge og han blev dækket af en kulsort røg og man kunne se inde i røgen at hans skikkelse voksede til omkring 2,20m og et kort sus kom da hvad der nok var et par vinger sprang fra hans ryg. Kort efter forsvandt røgen og hans nu større og tilsvarende muskuløse skikkelse stod foran hende. Hans hud var blev, næsten grå og man kunne se et hav af grusomme sår fra piskeslag og brændemærker der langsomt var helet. Hans øjne glødede rødt og på hans ryg var et kæmpe sæt sorte vinger der manglede fjer rundt omkring, som om nogen havde forsøgt at plukke dem. Hans stemme var noget mørkere nu. "Sådan ser jeg ud...."
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 11:57 am

Madi sendte ham et flabet smil " yes, det kan kun blive godt, og hvis hun ikke vil have dig, så snupper jeg hende da barer " sagde hun en smule drilsk, men kunne ikke lade være med at grine. Hun så igen grundt til at holde på sin lyst, den var en del af hende og ofte hjalp den hendes sind, og gav hende følelse af at igen bestemte over hendes liv. Hun nød at kæle for ham, men holdt dog op ret hurtigt, som hun var klar til at se ham.
Madsion fulgte ham med blikket, som han gik ud på gulvet " hmmm " svarede hun let til ham, og betragtede ham fascineret som han skiftede form. Han blev enorm hun følte sig pludseligt endnu mindre, som han tårnede op, men hun så ikke bange ud, mere nysgerrig på ham og af en eller anden årsag tændte den mørke stemme hende mere.

Hun rejste sig op, før hun roligt trådte hen imod ham, stoppe foran ham og så op imod ham " er folk bange for denne form? " spurgte hun lidt undrende. Madi lod forsigtigt en hånd stryge over ham, så langt hun nu kunne nå, hun slap et let støn som hun følte hans muskler. Hun viste ham at hun ikke frygtet ham, hun vandre let omkring ham, lod sine fingere glide over hans mørke fjer, imens hun betragtede hver en del af ham før hun igen stod foran ham. Hun lade en hånd imod hans hofte og nussede ham blidt
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 7:00 pm

Han gengældte hendes flabede smil med en tilsvarende drilsk latter og sagde: "Det lyder faktisk slet ikke som nogen dårlig idé"
En ting var at han selv mente han var på jorden med et formål men det var jo ikke ensbetydende med at man ikke kunne nyde de andre glæder livet havde at byde på, såsom at lade sin lyst få frit løb.
Det var underligt at hun ikke frygtede ham men samtidig så var der nogen der blev tiltrukket af mørket, så et eller andet sted var han lettet over hendes reaktion.
Da hun så spurgte om folk var bange for hans sande form, kiggede han ned på hende med de glødende røde øjne og nikkede en enkelt gang. "Som oftest ja.... De fleste forbinder denne form med at nogen skal dø...." Det var også ret ofte tilfældet.
Som hun igen stod foran ham, løftede han meget blidt den ene vinge og strøg hende ned langs siden med den. Han kunne ikke bestemme sig for om hun så forbi hvordan han så ud eller om hun rent faktisk så ham for hvad han var
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 7:50 pm

Madi lo muntert " så det en aftale " sagde hun let, som hun blinkede til ham, hun kunne sikkert finde en kvinde til ham. Hun frygtede ikke hans form, nok mest af alt fordi han ikke ville hende ondt, og hun havde i sit unge liv set slemme ting. Det skræmte hende ikke rigtig, og hun følte sig tiltrukket af ham lige meget hvilken form han havde, hvis hun havde været meget ældre, kunne hun godt se sig selv som hans kvinde.
Hun mødte hans røde øjne " hmm ja okay " sagde hun let, et skævt smil bedre sig på hendes læber " hvad vis jeg fortalte dig, at jeg tænder på begge former ?" spurgt hun. Som hans vinge rørte hende slap hun et let støn.
Madison lod sine hænder løbe over ham igen, hun strejfede hans større lem kort, imens hun så op på han. Hun så mere skrøbelig ud nu, hvor han var blevet så stor, men hun følte sig stadig tryg ved ham, uvidende om at hun forvirrede ham.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 8:54 pm

Ganske rigtigt så ville han ikke gøre hende ondt, det havde hun jo ikke givet ham en grund til. På det punkt var Connor egentlig meget direkte. Ville han gøre dig ondt, så vidste man det med det samme.
Da hun så nævnte at hun tændte på begge hans former, kiggede han først undrende på hende men smilede dog stadigvæk. "Så ville jeg sige jeg er overrasket...."
Han knurrede noget dybere end hidtil som hun strejfede hans lem men på trods af det dybere toneleje var man ikke i tvivl om at det var af lyst. Så tog han et skridt tættere på hende og lænede sig ned for at kysse hende imens han lod en finger mærke imellem hendes ben.
"Ja det er du vist....."
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 9:09 pm


Madison kigge indgående på ham, hun var heller ikke sikker selv, men hun kunne mærke trangen til ham igen. Hun smilede skævt" du sagde jo jeg var særlig" sagde hun blidt. Sukke let som han reagerede på hendes berøring. Som han bukkede sig ned mødte hun hans læber, og gav sig hen i kysset men brød det for at sukke som han nu rørte hende "har du nogensinde misbrugt din form" spurgte hun uden tvivl frækt. Selvom hun godt vidste han var endnu større nu, men hun var også så forbandet nysgerrig.
Hun løftede hovedet kort for at se op på ham, før hun lukkede øjnene og lod igen sine læber møde hans skaft. Imens hun langsomt prøvede at trække ham med hen til en væg, så hun stod bed ryggen mod væggen. Hendes øjne brændte lystent, som hun tog ham i munden og kælede for ham, tog ham så langt hun kunne før hun slap og så op på ham. En hånd sneg sig bagom ham for at røre vingerne " tag mig " sagde hun næsten bedende, som hun så på ham med store øjne.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 10:52 pm

Han trak på smilebåndet inden han sagde: "Det er du også..."
Han kyssede med stor lidenskab og tillod sig selv at nyde hende suk som han rørte ved hende. Da hun så spurgte ham om han havde misbrugt hans form, rystede han på hovedet inden han sagde: "Nej du er den første der vil i nærheden af mig på den måde i den her form...." Det var ikke første gang at folk havde været fascineret eller nysgerrige omkring hans form men aldrig til det punkt at de var seksuelt tiltrukket af den.
Han knurrede endnu en gang dybt af lyst som hun brugte sin mund mod hans lem der var meget tydeligt klar til hende inden han så kiggede ned på hende. Han svarede ikke på hendes krav med ord men med handling. Som de stod ved væggen, løftede han hende op med de store hænder solidt placeret på hendes balder. Det var tydeligt at han var endnu stærkere i hans sande form. Så sænkede han hende langsomt ned over hans lem så hun kunne få hele fornemmelsen med uden at han endte med at skade hende. Det skulle nok nå at blive mere intenst
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 11:16 pm

Madi kiggede lidt på ham " så det jo næsten en ærer at få lov, måske noget du selv har håbet på engang ?"svarede hun en smule spørgende, det kunne jo være han havde drømt om at få lov en dag. Hun mærkede hans lem vokse, han var klar til hende og hun var tydeligvis klar til ham, dette blev nok den vildset omgang hun havde prøvet- Men hun vidste også at han passede på hende, og hendes krop kunne klare mere end man regnede med, hun var jo heller ikke menneske.
Som han løftede hende op, som var hun let som en fjer, hendes ben svang sig halvt omkring ham, så godt de nu kunne nå den større form af ham. Hendes øjne brændte lysten som hun så på ham. Som han sænkede hende ned over sig, mærkede hun for første gang at hun blev helt udfyldt, det gjorde en anelse ondt, men kroppen skulle bare lige vænne sig til ham.
Madi slap et dybt støn, hun nød det fuldt ud og lod sine hænder vandre over hans muskuløse overkrop, imens hun fastholdte hans blik " fuck Connor, det for vildt, du er for lækker " sagde hun, før hun slap et suk. Hun lænede hoved frem for at kunne slikke ham let, så langt op ad ham hun kunne nå, imens hendes ene hånd forsvandt ind i hans fjer og hun pressede sig selv imod ham med et dybt støn, og blev nød til at kaste hovedet bagover af ren nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyTirs Jul 26, 2022 11:50 pm

"Har aldrig rigtig tænkt over det men så kom du..." Når så mange andre så sådan på ham, var det rigtig nemt at se sig selv som et monster, så han havde aldrig rigtigt tænkt den vej når han var i sin sande form. Men det fik hun ændret på.
Igen for at passe lidt på hende, lod han hende lige sunde sig over at blive fyldt ud på den måde så hendes krop kunne vænne sig lidt mere til det inden hans blik låste sig i hendes og hans hænder tog godt ved hendes bagdel. "Er den her Engel som du havde forestillet sig?" sagde han inden han begyndte at løfte og sænke hende en anelse mere bestemt så hun kunne mærke stødene fuldt ud men stadig så der var mere at mærke
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyOns Jul 27, 2022 12:08 am

Madi var glad for han måske, bare engang kunne se sin form som noget andet, end et monster for hende var han meget særlig og utrolig tiltrækkende. Hun var også glad for han ville vise sin form, det kunne være han havde frygtet hun ville gå, men han havde nok ikke forventet hun ville have ham.
Hun vænnede sig til ham, aldrig havde hun været så fyldt før, men det var lidt som om de indre dæmoner rent faktisk kunne lide hvad hun gjorde.
Hun kiggede også intenst på ham, som han snakkede smilede hun frækt " jeg havde ikke forventet noget, men du skuffer ikke" sagde hun. Som han begyndte at bevæge hende, gled hovedet bagud, øjnene blev lukket i imens hun ikke kunne holde støn tilbage. Hele hendes krop skreg på ham, hun følte sig for første gang, helt tilfredsstilet. Madi kunne ikke gøre så meget mod ham lige nu, hele hendes krop nød ham, lyde strømmede nydende fra hendes læber som hun gav sig fuldt ud til ham " du er min engel " sagde hun stønnede, og fik endelig rette hovedet op for at møde hans blik, imens hun nappe sig frækt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 EmptyOns Jul 27, 2022 6:38 am

Normalt set generede det ham faktisk ikke at folk så ham som et monster, det var jo typisk modstandere eller ofre der så ham sådan hvilket kunne være nyttigt. Men bare det at hun så anderledes på ham gav alligevel en underligt tilfredsstillende fornemmelse i maven om at være mere end et monster.
"Det tager jeg som en god ting" Sagde han med et lokkende smil på læben imens de glødende øjne hvilede på hende.
Det var så utrolig lækkert at se hvordan hun gav sig helt hen i nydelsen både med hvad hun gjorde og de lyde hun kom med. Som deres blikke mødtes og hun sagde de ord, voksede hans smil en anelse inden han sagde: "Det kan jeg lide at høre...." Så begyndte han at sætte lidt mere fart på bevægelserne men stadig så hun fik fornemmelsen af at blive helt fyldt ud hver gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I need a place to stay ( CW)   I need a place to stay ( CW) - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I need a place to stay ( CW)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Do you need a place to stay ?
» Why i can't stay away from you - Yuri
» Stay away! - [Joseph D]
» I don't really believe I've seen such a place before
» I don't know how long I'll stay

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Natklubben, Philotes-
Gå til: