Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I need to se you again ( Cw )

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Naomi

Naomi


Humør : Munter
Fag : Psykologi, Biologi, Idræt, Samfundsfag
Antal indlæg : 110

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 6:33 pm


Naomi hyggede sig tydeligvis, og hun måtte da også indrømme, at han så super godt ud med hvalpen. Hun smilede stort til ham " han er også rigtig fin" svarede hun muntert, hun betragtede ham og hvalpen, imens hun nussede dem på hende, det var ret tydligt at se at de to, nok skulle få det godt sammen. Som hvalpen slikkede ham grinede hun let, og nikkede " Snow lyder godt" sagde hun blidt, som hvalpen nappe ham, grinede hun igen men der kom vist karma.
Naomi blev væltet da alle de andre vovser, valgte at kaste sig på hende. Hun havde en hund i håret, en hund på maven, en hund på foden og en hvalp der åbenbart havde kastet alt sin kærlighed på hende, og var i fuld gang med at slikke hendes ansigt, så hun blev nød til at lukke øjne " hey ikke nappe min næse" brummede hun, og prøvede let at puffe dem væk, men det virkede til de morede sig.
Det var helt sikkert, et kønt syn som hun lå der omringet.
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 6:47 pm

Roman havde sikkert godt kunne komme ud af det med de andre hvalpe også, men Snow var bare noget specielt. Det var som om båndet allerede eksisterede, før han overhovedet havde lært hunden ordentligt at kende. Han så over på hende. "Jeg synes det passer godt til ham." Han trak på smilebåndet, da hun blev væltet af hvalpene. Det så ud til hun også nød at være der med hundene.
"Jeg skal have ham med hjem i dag, så jeg skal lige ordne nogle ting inden vi går." Han blev bare siddende med den rebelske hund i skødet, der dog var begyndt at falde i søvn nu. Han lagde mærke til hvordan poterne spjættede svagt. Det smeltede selv ham, der ellers ikke lige sådan blev smeltet af ting.
Tilbage til toppen Go down
Naomi

Naomi


Humør : Munter
Fag : Psykologi, Biologi, Idræt, Samfundsfag
Antal indlæg : 110

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 7:36 pm


Naomi kunne godt mærke, de to allerede havde noget sammen, det var ret sødt at være med til at se, og hun var ret beæret over at hun måtte komme med ham. Hun kiggede på ham med et stort smil " han er en fin Snow " svarede hun blidt, Naomi fik flytte den fra sit hår, for at sætte den på sig i stedet, de virkede lidt til at de blev trætte, og sov på hende. Hun så hen på Roman men turde ikke helt at rykke sig, så ville de bare vågne igen " ej hvor skønt, selvfølelig der skal vel skrives under?" svarede hun spørgende, hun havde jo kun prøvet at hente en kat, og det var fra et internat.
" er jeg så sikker på, du stadig har tid til mig ?"spurgte hun lidt drilsk, imens hun nusse den af hvalpene, som lå tæt på hendes hals, og sov roligt hos hende. Hun smilede lidt for sig selv, det var nu hyggeligt at være her, og så især med ham.
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 8:13 pm

Roman var helt enig i at Snow var en fin. De var nu alle sammen fine. Han var sikker på de nok skulle få gode liv. Han håbede på det. "Det er han." Roman fik lagt hunden fra sig, der hurtigt faldt i søvn igen. "Jeg går lige ind og får det ordnet. Bare bliv og hyg med dem." Roman havde overvejet hvem han skulle tage med ud at hente Snow, hvis han overhovedet skulle tage nogen med. Naomi havde været et oplagt valg for ham. Hun havde selv et dyr og var nok den mest rolige af dem han kendte heromkring.
Samtidig troede han også, at hun var den der ville synes bedst om det. Hun så i hvert fald ud til at nyde det i fulde drag, hvilket var en skøn ting at se. Han trådte op til døren. Han skænkede hende et sidste blik, før han gik ind og ordnede alt det praktiske. Han kom tilbage med noget mad Snow var vant til, et tæppe der duftede af hans mor og en snor. Han så mod Naomi. "Jeg går lige over med det her i bilen først."
Tilbage til toppen Go down
Naomi

Naomi


Humør : Munter
Fag : Psykologi, Biologi, Idræt, Samfundsfag
Antal indlæg : 110

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 9:44 pm


Naomi ville ønske hun kunne tage en med hjem, men det gik desværre ikke, så måtte hun bare tilbyde at passe Snow. Hun smilede varmt til ham " helt okay " svarede hun roligt, og gav sin fulde opmærksomhed til hvalpene, som han forsvandt indenfor.
Imens han var væk, vågnede Snow, og kom hen til hende også, så alle 5 lå nu på eller ved siden af hende og sov, måske hendes engel magi også påvirkede dem lidt ? eller også kunne de mærke, hun elskede dyr.
Hun hyggede sig helt fint, og vente roligt på han kom igen, som han kom så hun mod ham " okay" svarede hun roligt, i døråbningen kunne hun se Terrie betragte hende.
Men det så sikkert også lidt sjovt men sødt ud, som hun lå der og var omringet, dog var hendes tøj ikke så rent længere, men det gjorde intet.
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 9:52 pm

Roman fik smidt tingene bag i og tog snoren og halsbåndet med tilbage til huset. Han stak en hånd ned til hvalpene. "Snow, kom her." Flere af hvalpene kom rendende. "Jeg kan ikke tage jer alle med hjem," sagde han med en svag ærgrelse i stemmen. Han samlede Snow op og fik ham i halsbånd og snor. Han så på Naomi.
"Skal jeg efterlade dig her og hente dig igen i morgen?" Han synes hun så ud til at nyde det, så det kunne da godt være det ville friste hende. Han stod og aede Snow i hans arme, mens hun enten blev klar til at smutte igen, eller besluttede at hun ville blive. Han regnede dog ikke med den sidste del, men hvem kunne vide det med sikkerhed.
Tilbage til toppen Go down
Naomi

Naomi


Humør : Munter
Fag : Psykologi, Biologi, Idræt, Samfundsfag
Antal indlæg : 110

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 10:09 pm


Naomi smilede som han kaldte på sin hvalp, og de alle kom løbende hen til hegnet, det gav hende mulighed for at komme op og stå. Hun børstet lidt skidt af tøjet, og rette lidt på håret, før hun så på ham og kunne ikke lade være med at grine " jeg må nok heller komme med dig" svarede hun, før hun selv gik hen til hegnet og klatre over, den hvalp der var forelsket i hende pev som hun kom om på den anden side. Naomi smilede lidt trist til den " du får det bedre hos en anden " sagde hun blidt, og stak hånden over for at nusse den en sidste gang, før hun vendte sig imod ham og Snow.
Hun smilede varmt til ham " så det vel bare at komme hjem med ham ? "sagde hun spørgende, og trådte hen til ham, for at nusse Snow lidt bag øret, før hun klappe Roman på bagdelen. Og begyndte at gå mod bilen.
Dog skævede hun lidt trist tilbage på de andre hvalpe, men så igen på ham " du må endelig sig til hvis du får brug for pasning " sagde hun blidt, og nikkede mod hans søde hvalp.
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 10:18 pm

Roman så på hvalpen der pev. Han overvejede kort at tage den hvalp med også, men det var der slet ikke plads i hans hjem. Han synes det var sødt hvordan Naomi allerede havde knyttet sig til en hund. Det havde været det samme med ham, første gang han var der. ”Lad os.” Han satte Snow ned og gik langsomt tilbage til bilen. ”Det kan godt være det bliver nødvendigt.” Hvert et blad, græsstrå og sten skulle snuses til, så der gik lidt før de kom tilbage til bilen.
”Kan du sidde med ham på vej tilbage?” Roman havde sørget for hunden ikke havde risiko for uheld, som hvalpe godt kunne have i starten. Snow var kommet af med det nødvendige allerede, hvilket skulle gøre turen tilbage blev uden problemer. Forhåbentligt.
Tilbage til toppen Go down
Naomi

Naomi


Humør : Munter
Fag : Psykologi, Biologi, Idræt, Samfundsfag
Antal indlæg : 110

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 10:40 pm


Naomi ville heller ikke lade ham tage en hvalp mere, to hvalpe ville næsten være dømt til kaos, men hun kunne mærke det var svært at gå fra den. Men man skulle gøre hvad der var bedst, for dyret og hun havde heldigvis sin kat derhjemme.
Hun gik roligt ved hans side, imens Snow snusede og tissede, hun smilede til ham " jeg vil i hvert fald gerne " sagde hun blidt.
Som de nåde bilen nikkede hun let " jeg skal nok holde ham" sagde hun blidt, det var bare hyggeligt. Hun fik sat sig ind og spændt sig fast, før han gav hende Snow som logerede med halen.
Noami betragte den søde hvalp, og nussede ham blidt, fik et lille slik på halsen før det så ud til, at han lagde sig til rette på hendes skød, med hovedet vendt imod Roman.
" han er altså skøn " sagde hun muntert, og strøg ham blidt over ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 10:47 pm

Roman sørgede for Snow havde lagt sig, før han gik over til førersædet og satte sig ind. Han førte køretøjet væk fra huset og ud på vejen. Han så kort over mod dem da hun nævnte han var skøn. "Jeg er enig. Jeg håber han vil falde godt til."
Han vidste at de første par dage handlede om at lade ham undersøge hjemmet og bare finde sine ting. Det var først efter han var faldet til, at Roman ville begynde at træne ham. Det var nødvendigt når de var hvalpe. Der lærte de ofte så meget hurtigere end når de var voksne. "Men det skal nok ske," sagde han til sin egen forhåbning. Han vidste det blot handlede om tid og tålmodighed. Tid havde han, tålmodighed havde han en okay mængde af. Men med dyr var det anderledes. Han var altid blidere ved dyr end mennesker - de fleste mennesker, i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Naomi

Naomi


Humør : Munter
Fag : Psykologi, Biologi, Idræt, Samfundsfag
Antal indlæg : 110

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 11:05 pm


Naomi smilede til ham " det er jeg sikker på han gør, har du fri de næste par dage?" svarede hun spørgende, som de begyndte at kører sov hvalpen tungt, og hun nød turen " tillykke med du er blevet en far nu" sagde hun lidt drilsk, da de nærmede sig hans hjem.
Hun var ikke sikker på, hvor længe han ville have hun blev, men hun skulle i hvert fald op, og hente sin taske og mobil, det havde hun slet ikke haft med på tur.
Hun var sikker på, de to nok skulle finde en god hverdag sammen, og at Snow nok skulle blive en dygtig hund, hun vidste ikke så meget om racen, andet end at de vist krævede en del motion.
Naomi kiggede blidt ned på den sovende hvalp, han så så fredfyldt ud, det var ret kært et smil bredte sig på hendes læbe ved synet.
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 11:20 pm

Roman nikkede som svar. "Jeg har ferie i en uge," fortalte han, mens hans blik var rettet mod vejen. Han rynkede brynene en anelse, da hun snakkede om han var blevet far. "Far ligefrem?" Han vidste ikke om man faktisk snakkede sådan om det. Det var jo ikke rigtig hans barn, men måske lidt alligevel? Det føltes bare underligt at blive omtalt sådan.
Roman fik parkeret bilen tilbage ved lejlighedskomplekset. Han så over på den sovende hvalp. "Det er næsten synd at vække ham." Han vidste det blev nødvendigt, men han så bare så fredsfyldt ud, som han lå og sov i Naomis skød. "Skal du med op?" Han havde ikke lige set, at hun ikke havde alle sine ting på sig. Men han ville gerne have hende med op lige meget hvad.
Tilbage til toppen Go down
Naomi

Naomi


Humør : Munter
Fag : Psykologi, Biologi, Idræt, Samfundsfag
Antal indlæg : 110

I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 EmptyLør Jun 25, 2022 11:31 pm


Naomi smilede til ham " det lyder godt, det får i sikkert også brug for " sagde hun blidt, før hun kiggede ned på den sovende hvalp, og strøg ham forsigtig over ryggen, så han slet ikke bemærkede det.
Hun lo blidt " altså folk siger, at få hvalp er ligeså, hårdt som at få børn, så han er vel dit pelsbarn" sagde hun muntert. Som de parkere så hun på Roman og nikkede let " ja men det nok vigtig, han får tisset af ?" sagde hun blidt, og tog selen af hun rykkede blidt på ham så han vågnede langsomt, hun rakte ham til Roman som han kom til hendes side før hun selv steg ud.
Naomi smilede " jeg går med op, min taske og mobil er der" sagde hun muntert " og så tror jeg det er bedst, at bestille en taxa hjem " tilføj hun og fulgte med ham.
Hun blev ved ham en times tid, før hun krammede ham farvel, og sagde at, hun ville ringe til ham i løbet af ugen. Før hun forlod ham og Snow for at tage en taxa hjem...

// out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I need to se you again ( Cw )   I need to se you again ( Cw ) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I need to se you again ( Cw )
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Southside :: Southside Centrum :: Bymidten :: The sirens club-
Gå til: