Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Do not touch me cw-tw

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 9:09 pm


Tid: 23:00
Sted: Devils point
Påklædning: og dagens udseende hot
Til : @Connor McAndrews

Endnu en lørdag aften var i gang, og der var tydeligvis gang i byen denne aften, the Devils point var fyldt godt op, der var endda folk i kø udenfor for at komme ind. Der var travlt musikken spillede og rundt omkring var der flere shows i gang, imens bartender gik rundt med drinks. Nyx stod ude i omklædnings rummet, for at iføre sig dagens tøj, og rette det sidste til ved håret, hun var i godt humør ind til videre og gik som altid at snakkede med sig selv, hun var ikke helt som de andre stripper, hun havde klart et par skruer løs og var altid med på den værste, men hun var også dygtig til sit job.
Efter 5 minutter var hun klar, og trådte ude i det store rum, før hendes blik vandre rundt med et legene blik i de brune øjne. Hun fandt den gruppe af mænd, der havde booket hende til lap dance og et lille show, fordi de fejrede polterabend for deres kammerart.
Som hun begyndte sin opvisning, udviklede det sig lidt for hurtigt, da de alle havde fået for meget at drikke. De begyndte at tage fat i hende, og da hun lavede en fræk dans ved gomme, pressede de andre mænd hende ned mod ham, så hendes underliv bag tøjet rørte ham" slip mig " vrissede hun, og mærkede langsomt en vrede stige i hende, som de ignorerede hende, før hun kunne nå at slå fra sig var den ene af mændene gået over grænsen " kom så din luder " sagde han imens han pressede hendes hoved mod hans skød, så hendes ansigt rørte hans lem der tydeligt var stift under hans bukser, imens en af de andre tog fat ved hendes bryst, og en anden lagde en hånd mod hendes bagdel.
Hun var en stærk kvinde, men dette var for meget, og hun skulle også stadig være professionel selvom hun var tæt på at synke sine tænder ned i mandens skød, med bed sig i læben i stedet ..
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 9:23 pm

Outfit

Connor havde ikke været så længe i byen men nok til at hans temperament havde kostet ham et job eller to. Dog havde han været heldig at få sig et nyt job som udsmider på stripklubben Devil's Point. Så var hans fysik brugbar og han kunne nyde en tiltalende udsigt imens han tjente penge. En Winwin i hans bog.
En af de andre udsmidere havde allerede sat ham i gang hvilket passede ham fint. Der var ikke noget værre end at skulle vente på at skulle i gang. Han havde en aura af at han ikke var behagelig at gøre sur hvilket hjalp i et arbejde som det her, så han gik egentlig lidt roligt rundt og kiggede efter om der skete noget. Der gik heller ikke længe inden han fik noget at lave. En flok af mænd, tydeligt et polterarbend virkede til at have fået alt for meget at drikke og respekterede derfor på ingen måde et nej. Han gik meget målrettet der hen og rev hånden på hendes bagdel væk inden han tog ved kraven på ham der åbenbart var gommen, løftede ham op som om han ikke vejede noget hvorefter han sagde: "Jeres aften er slut her..... I får muligheden for at gå selv"
En af de andre slog Connor med en næve i ansigtet men der kom en grim knasende lyd hvorefter manden tog sig til hånden og begyndte at klynke. Connor kiggede koldt på ham og sagde: "Hvis i er her inden jeg har talt til tre kan i ikke gå her fra!"
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 9:54 pm


Den gruppe mænd var alle idioter, det var slet ikke meningen at man måtte behandle en stripper, på denne måde det var langt over grænsen. Det var heldigt det var hende det gik udover, nogle af de andre havde ikke klaret det særligt godt, og ville måske ende med at være sygmeldt efter sådan en oplevelse, men for Nyx var det ikke første gang. Men bare fordi hun lige nu ikke kunne gøre dem noget, betød det ikke at hun ville glemme dem, hvis hun en anden gang så en af dem, ville hun ikke være bleg for at tømme en af dem for blod.
Hun kæmpede bravt for ikke at bide mandens skød, dog knurrede hun dybt af dem, imens hun sagde en masse grimme ord, på så mange forskellige sprog som muligt.
Den lille gruppe morede sig uden tvivl, og de grinede hånligt som de pressede hende længere ned i gommens skød, så han hård lem pressede sig mod hende, imens hun mærkede en hånd på vej ind under hendes tøj for at gramse på hendes bryst. ¨
Få minutter efter, kom Connor og han fik dem fjernet fra hende, hvilket gav hende en mulighed for at rejse sig op, og stirre på dem med kolde øjne, før hun dog så mod ham som han fik et slag men der ikke skete ham noget, hun grinede muntert en smule psykotisk af mandens klynk.
De valgte dog hurtigt at det var bedst at gå " hvis vi ser dig igen luder, kan du bare vente dig" lød det fra gomme før han fulgte hurtigt efter de andre.
Nyx sukke let, før hun satte sig ned på en stol og kaste blikket imod Connor, med hovedet let på skrå, og et forførende smil på læben " tak for hjælpen ? du er ny her ?" sagde hun lidt kryptisk, imens hun hævede et øjenbryn og begyndte at rette på sit tøj med den ene hånd, uden at fjerne blikket fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 10:32 pm

Connor kunne hurtigt mærke at hun var vampyr hvilket i første omgang fik ham til at undre sig over at de overhovedet kunne overmande hende. Men det var nok fordi de var over hende som de var og hun virkede også til at ville holde en professionel tone på stedet. Samtidig havde han dog også en idé om hun nok ville kunne flå dem levende hvis hun ville.
Han kiggede kort efter dem som de besluttede sig for at gå men fik opmærksomheden hevet tilbage på hende da hun talte til ham. "Så lidt, det er en del af jobbet. Ja det er jeg. Så længe det nu holder" Han var fokuseret på hende og nåede derfor ikke at reagere på den flaske der blev kastet i nakken på ham. Flasken gik i stykker og han tog nogle dybe indåndinger som hans øjne kort glødede rødt. Heldigvis fik et par andre dørmænd styr på gommen og smidt ham ud, ellers havde han selv gjort noget han nok ikke burde. En lille buttet mand kom der hen og sagde: "McAndrews! Er du ok? " Han nikkede til den lille mand og sagde: "Ja jeg har det fint, der skal mere til end en flaske" Så kiggede manden på hende og spurgte: "Nyx hvad fanden skete der?"
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 10:46 pm


Hvis de havde angrebet hende på gaden, havde de ikke levet nu, men hun ønskede ikke at miste sit arbejde, og havde et par gange været i kamp med andre kunder, så derfor skulle hun passe på. Hun kiggede efter dem med vrede øjne * de skal dø* lød stemmen i hendes hoved, før hun rystede på hovedet, som om hun kæmpede mod sig selv, men hun var også en smule skizofren.
Hun kom lidt tilbage til verden igen, og så mod ham med et intenst blik, smilede køligt men forførende ved hans svar " syntes nok jeg ikke havde set det kønne ansigt før " svarede hun ham, med en drillen undertone i hendes let hæse stemme.
Nyx nåede heller ikke at opfange flasken, som ramte ham hun så kort mod gommen som blev slæbt ud, før hendes blik kiggede mod ham, idet hans øjne lyste kort rødt.
Hovedet gled let på skrå, imens hun betragtede ham intenst, hun nåde ikke at sige noget før manden kom hen til dem, og hun så på ham med et neutralt udtryk, men skævede dog mod Connor som han svarede manden, før hun selv fik et spørgsmål.
Nyx rejste sig op og trådte et skridt imod manden, før hun lagde armen over kors " DE var ude på mere end en dans" vrissede hun utilfreds, og fnøs koldt " hvis ikke jeg havde fået en advarsels i forrige måned havde de slet ikke fået lov til at rør mig " svarede hun spydigt, før hun så smilede og så mod Connor med nysgerrig øjne.
Han ville nok bemærke, at hendes humør og kropsprog, ændre sig meget hurtig.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 11:14 pm

Egentlig havde Connor også mest af alt lyst til at flå dem fra hinanden eller banke dem til de ikke trak vejret længere men han havde i forvejen haft svært ved at få et job så han passede på så godt som han nu kunne. Ikke at det gjorde det nemmere.
Da hun så nævnte hvordan hun ikke havde set ham før der inde, trak han let på smilebåndet inden han sagde: "Det er min første aften her". Et par dybe indåndinger gjorde også at hans blå øjne vendte tilbage igen.
Så stod han lidt roligt som manden kom hen til dem og lyttede til som hun svarede. Så kiggede manden på Connor og sagde: "McAndrews, tag dig en pause og noget at drikke så får jeg lige en til at rydde op her" Connor nikkede til ham som manden gik igen hvorefter han kiggede tilbage på Nyx. "Noget du kan anbefale at drikke, nu jeg åbenbart har pause?"
Kort tog han og rystede lidt i jakken så de sidste glasskår ikke blev siddende i hans nakke
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 11:33 pm


Hendes øjne hvilede fast på ham, imens hendes lange uglede hår langsomt begyndte at blive korterdet var en af hendes evner, at kunne skifte udseende, dog ikke højde og ansigts from, hun tænkte slet ikke over at det skete. Nyx smilede frækt til ham, som han svarede hende " ser man det, velkommen til" svarede hun med en pludselig munterhed i stemmen.
Han interesserede hende og hun var nysgerrig på ham, men det var ikke noget nyt, hun ville ikke have noget imod at komme tætter på ham.
Hun kighede mod manden, som han gav Connor lov til at få en pause, hun fnøs let før han kiggede på hende, og lytte til hendes ord " godt Nyx vi vil så nødigt miste dig ved du jo " sagde han " du kan også tage en pause, hvis jeg husker rigtig har du først en privat session om en time " efter disse ord for lod ham dem.
Hun stirrede kort irriteret efter ham " forbandet skabning " mumlede hun lavt for sig selv, og ryste på hoved før hun vendte blikket imod Connor og sendte ham et nyt smil " hvad med lidt vodka ? " svarede hun spørgende, med en legende tone og tog let fat ved hans arm, hun havde ikke helt regnet hans race ud endnu.
Nyx førte ham hen til et lille bord i et af de mere mørke hjørner " vent her " beordrede hun, før hun forsvandt og kom kort tid efter tilbage med en flakse vodka og 2 glas som blev sat på bordet.
Hun satte sig ned med et suk, før hendes blik vandre mod ham med hovedet let på skrå " dit navn er ?" spurgte hun drilsk, og sendte ham et frækt smil, før hun hældte op til dem begge to.



Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyOns Jun 15, 2022 11:45 pm

Connor bukkede nærmest med nakken og kom med et diskret smil som hun bød ham velkommen, han havde skam lagt mærke til det frække smil hun kom med men han tænkte at det nok hørte til hendes arbejde. Han kendte hende jo ikke endnu, og arbejdet var stadig nyt så han havde ikke den fjerneste idé om hvad han kunne tillade sig at reagere på endnu.
Det var tydeligt at den buttede mand irriterede hende og hvis ikke hendes blik havde fortalt det, så gjorde hendes ordvalg om ham.
Connor nåede ikke så meget andet end at følge med som hun trak afsted med ham, han kunne sikkert godt lade være men det så han ingen grund til. Derefter satte han sig til rette ved bordet hun havde udpeget og ventede på hende. I første omgang tænkte han ikke over om der var en grund til det var i et af de mere diskrete hjørner. Så tog han mod glasset med vodka og smilede en anelse mere afslappet og svarede hende: "Ja efternavnet fik du jo styr på. Jeg hedder Connor, hvad med dig? andet eller Nyx?"
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 4:35 pm


Nyx kunne slet ikke lade være med at flirte, og hvorfor skulle hun ? han var en pæn mand, hun ville ikke have noget imod at prøve, at komme med ham hjem hvis han ville have hende med sig. Hun boede ikke noget fast sted, hendes kuffert i sit skab ude i baglokalet var fyldt, med de mest vigtige ting, hun sov ofte hos mænd dog var det ikke alle der overlevede efter en nat med hende. ¨
Hun smilede fortsat til ham, som han nikkede før hendes opmærksomhed var imod manden, der blev ikke lagt skjul på at hun ikke brød sig om ham, men han havde også flere gange prøvet at tilbyde hende at være sammen....
Nyx havde valgt det mere mørke hjørne, for de begge kunne få mere fred, og så kunne hun også bedre forføre ham, flasken blev sat på bordet med glassene, som hun fik sat sig ned og rykke sin stol lidt tætter ved ham.
Efter den klare væske var hældt op, skubbe hun det ene hen til ham, før hun selv tog det andet og snuppe en let tår, før hendes blik vandre imod ham.
Hun hævede let et bryn " Connor " gentog hun nysgerrigt, og smilede til ham " Nyx Destrange " svarede hun ham, før hun tog en tår mere af væsken, imens hendes ene hånd lagde sig mod hans lår uden hun tog blikket fra ham" du hjalp mig" sagde hun så lidt mystisk, før hun smilede køligt " må jeg lege lidt med dig ?" spurgte hun så, imens hendes hånd rykkede sig lidt højre op, for at vær nær hans lem, imens en finger let strejfede ham.
Hun lagde ikke skjul på hvad hun ville, og hun håbede på han var frisk, hun skulle nok sørge for han ikke fik problemer.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 7:25 pm

Selv var Connors hjem meget simpelt og lå ikke just i det pæneste miljø. Men han havde fået det til at være et ok flot hjem på trods af økonomien havde været begrænset. Det var i hvertfald det tætteste han havde været på at have et hjem i alt for mange år. Han havde levet så længe at han ikke holdt så meget styr på tid længere.
Connor tænkte ikke over om hvor vidt hun ville forføre ham, der var ikke så meget der skulle forføres, de virkede jo begge to til at være væsner der gav efter for deres lyster.
"Rart at møde dig Nyx. Ja selvfølgelig hjalp jeg dig, den slags små svin kan jeg ikke klare. Stod det til mig var det heller ikke blevet løst så fredeligt"
Som hendes hånd nærmede sig hans lem, trak han let på smilebåndet og sagde: "Det må du gerne ja.. I det omfang du kan tillade dig" Han ville da heller ikke klage over en privat forestilling hjemme ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 8:10 pm


Nyx havde levet en stor del af sit liv på gaden, så det med et fast hjem, ville ikke passe hende hun havde det fint med at finde nye steder at sove, dog sparede hun penge sine penge op men havde ikke en plan til hvad de skulle bruges til.
Hun betragtede ham let med hovedet skrå, før hun tog en tår mere imens hun afventede hans svar, han var stærk uden tvivl og hun ønskede ikke at gøre ham sur, det ville nok komme når han lærte hende at kende.
Hendes øjne gløde kort som han snakke om mændene fra før, og hendes hånd strammede grebet om glasset " i lige måde" svarede hun kort, før hun vrissede let " de burde dø, men som du nok hørte, har jeg haft en del kampe så jeg prøver at lade være " svarede hun tydligt irriteret" men hvis jeg ser dem igen, i byen så skal de få betalt " efter disse ord gled et kynisk smil kort over hendes læber, før hun rystede på hovedet og vendte tilbage til et mere normalt smil.
Det var ret tydeligt at hendes humør, og sind var forskruet, som han svarede hende lyste hun let op, slap sit glas før hun lænede sig mod ham " jeg kan give dig en prøve, så må du jo overveje om du vil se mig når jeg får fri " sagde hun hviskende i hans ører før hun nappe ham i øreflippen.
Uden tøven, lod hun sin hånd finde vej under bukserne, for at lade hendes fingere mærke ham, for så at bevæge hånden i et fast greb om ham, før hun trak hans bukser lidt mere ned og skubbe bordet lidt væk med den anden hånd.
Nyx rejste sig op, og i en let bevægelse trak hun sin g streng af, for at ligge den på stolen ved siden af, før hun placerede sig på hans skød og gnubbe sig drilsk imod hans lem, imens hun lagde armene omkring ham, med hendes øjne rette mod hans.

Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 9:13 pm

Connor havde også en beskeden opsparing, der dog som regel blev taget af hvis han manglede ting til hvad han betragtede som en slags hellig pligt.
Indtil videre var det et stort sværd og et par skydevåben samt den motorcykel han brugte til at komme rundt på. "Kampe har jeg selv haft mange af, det er som regel derfor jeg skifter job. Enten det eller når jeg finder et par undergrundskampe for pengenes skyld"
Det var en god måde at bruge hvad han kunne og så lidt ekstra penge. Så tog han og tømte resten af sit glas og med sin næste kommentar, gjorde han også klart at han var en mand der vidste hvad han ville have: "En prøve lyder lækkert. Så går jeg ud fra du sagtens kan klæde dig lækkert på og give en privat forestilling hjemme ved mig?" Han var altid hudløst ærlig. Som hendes hånd fandt ned i hans bukser, ville det også være tydeligt at han lige som andre Engle var velsignet på mange måder, han var absolut ikke lille når det kom til størrelsen af manddom. Det virkede som om det eneste der var lille på ham var hans lunte ang temperament.
Han gjorde heller ikke noget for at stoppe hende i hvad hun ville, det var jo lækkert
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 9:40 pm

Nyx havde en lille samling af dyre smykker, som hun havde stjålet igennem tiden, selvfølge ikke den slags der kunne skade hende, men mere spænede ting ejede hun dog ikke.
Som han snakkede kiggede hun meget interesseret på ham, imens hun tømte sit glas " du har haft mange jobs ?" spurgte hun let, før hun smilede til ham " så du er en rigtig mand " sagde hun lidt kryptisk. " jeg har arbejde her i 5 år, og ellers levet af tyveri" sagde hun roligt, dette sted var fint for hende, det skaffede hende nem tilgang til føde, og til hendes lyster. Og så var det nok det eneste sted, der accepterede en skør kvinde som hende.
Som han svarede hende grinede hun muntert, og sendte ham et frækt smil " det kan jeg, og jeg kan også skifte hårfarve hvis du har en anden der tænder dig " savrede hun drilsk "så er det en aftale, privat show hos dig jeg har fri kl 4 " svarede hun så.
Nyx mærkede ham, han var stor og lækker, et smil gled over hendes læber som hun satte sig på ham. Hun lod sig gnubbe mod ham til hun selv blev fugtig, og lod så ham trænge op i hende, pressede sig så langt ned mod ham som hun kunne, før hun sukke og så på ham.
Hun begyndte at bevæge sig over ham, tydeligvis med styr på det, og hun var ret god, hun lænede sig mod ham, og lod sin tunge danse op ad hans hals, før hun drilsk nappe ham i skulderen, så hendes skarpe hjørnetænder kort prikke mod hans hud uden at lave hul. Hun fortsatte med at ride ham, sørgede for at være lidt pirrende og gav ham ikke hele pakken med det samme, han måtte også have noget at glæde sig til.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 9:54 pm

Han nikkede til da hun så spurgte ind til om han havde haft mange jobs, det måtte han jo konkludere at han havde. "Det har jeg ja.... Det var via mine undergrundskampe at en anbefalede mig at søge jobbet her..... Det kan være du skal med og se en gang?"
Han ville da ikke klage over at hun var ved ringside, en sexet kvinde samtidig med han vandt i ringen? Der var i hvertfald mange der ville blive misundelige. Og hvis ikke før, ville hun også få muligheden for at se hans kampevner hvis den slags interesserede hende.
Da hun så nævnte hvordan hun kunne skifte hårfarve, rystede han ganske let på hovedet og sagde:"Det bliver ikke nødvendigt. Og så håber jeg ikke dit privat show er hurtig overstået" Han holdte selv længe til den slags.
Som hun gnubbede sig og lod ham glide op i hende, knurrede han lavt af lyst inden hans intense blik var fastlåst i hendes. Han kunne godt mærke hvordan hun holdte lidt tilbage, sikkert for at han havde endnu mere at se frem til. Der lod til at være en generel holdning om at man ikke måtte røre pigerne med mindre de selv ville have det så han placerede hænderne på stolekanten så måtte hun selv flytte hans hænder hvis hun ville
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 10:17 pm

Nyx hævede let et bryn, som han tilbød hende at tage med en dag, det lød ikke dårligt og hvis deres aften gik godt sammen, ville hun da ikke have noget imod at se ham igen. Interessante folk fangede altid hendes nysgerrighed, og hun ville da gerne se hans evner, og hvis han kunne bruge hende lidt som et ekstra trofæ ville det være meget fint " jeg vil meget gerne med dig "svarede hun let.
Som han svarede hende på at hun ikke behøvede ændre sig, smilede hun skævt til ham, det måtte være et tegn på han kunne lide hvad han så nu " jeg kan blive ved så længe du ønsker det" svarede hun kort, med en let tørhed i stemmen, han skulle ikke regne med at hun ville gøre det hurtigt og hun var vampyr så hun kunne holde til en hel del.
Hun bevægede sig over ham, satte lidt mere tempo, og kræft i imens hun så ham dybt i øjnene " du må gerne røre mig" hviskede hun i hans ører, før hun tog fat om hans ene hånd og lagde den mod hendes bryst, før hun lagde hans anden hånd mod hendes hofte.
Nyx var ikke skrøbelig, og hun ville også have noget ud af det, hun pressede sig hårde ned imod ham, og lod et let suk slippe før hun mødte hans læber, i et meget krævende kys, uden at stoppe med at bevæge sig, han fyldte dejligt i hende, og hun var sikker på det nok skulle gå vildt for sig når hun tog med ham hjem.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 11:26 pm

Han trak på smilebåndet som hun lod til gerne at ville med ham, en ting var ens evner i ringen men det handlede lige så meget om det show man kunne skabe. Og hvis man nu havde hende med der kunne være rigtig sød ved en, ville det helt sikkert påvirke hans omgivelser.
"Det håbede jeg du ville sige"
Da hun så erklærede at hun kunne blive ved så længe han ønskede det, knurrede han lavt og virkede meget tilfreds. "Det får vi at se" Selv var han utrolig holdbar på mange måder, flere hundrede år i Skærsilden gjorde det ved en.
Hun virkede ikke til at have noget imod at han rørte ved hende så han gjorde heller ikke mere for at lade være. Hånden placeret på hendes hofte tog godt ved så hun også kunne mærke hvor stærke hænder han havde, og som hun skiftede over i et krævende kys, tog han hårdt ved hendes balder og nød hendes bevægelser. Det var noget af en smagsprøve han fik på noget deer sikkert endte meget voldsomt hjemme ved ham
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyTors Jun 16, 2022 11:50 pm


Nyx ville i hvert fald meget gerne med, dog skulle han nok også passe lidt på hende, for sådan et sted ville der helt klart være, et par folk som ikke brød sig om hende. Hun sendte et let smil " men så skal du også vinde " sagde hun fast.
Hun hørte hans lette knurren, og betragtede ham nøje som han svarede " jeg glæder mig allerede" svarede hun med et glimt i øjet. De skulle nok få det sjovt, hun var i hvert fald ikke kendt for at give op, og måske han var mand nok til at tage hende ordenligt ? ikke alle mænd fik hendes lyster dækket nok, mange var mere interesseret i selv kun at få nydelsen, hun havde da dræbt et par stykker fordi de mente de var færdige, og hun slet ikke havde fået noget ude af det.
Nyx fortsatte lige nu, passede det hende fint, hun mærkede hans hænder mod hende, og lod et let støn slippe før deres læber mødtes. Hans styrke var tydelig, og det tændte hende hun pressede sig hårde ned imod ham, imens hun lod sin tunge danse med hans, før hun slap kysset og lod en hånd gribe fat i vodkaen, før hun tog en ordentlig slurk, og sørgede for også at give ham en hvis han ville, før hun satte den tilbage.
Hun kyssede derefter hans hals igen, imens hun satte tempoet lidt op, og nappe ham drilsk i halsen igen, der ville ikke gå længe før hun ville stoppe deres leg, de skulle også have noget at se frem til....
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 12:11 am

Connor ville heller ikke have noget problem med at passe på hende der nede, der skulle nok være nogen der ikke brød sig om hende eller for den sags skyld prøvede at tage hende selv. Han gengældte hendes smil nærmest stolt og sagde: "Jeg taber aldrig..." For nogen en måske arrogant sætning at sige men det ændrede ikke på at han aldrig havde tabt.
Han var så absolut ikke kendt for at give op, nærmere tværtimod. Når han først havde besluttet sig for noget, så fortsatte han til han opnåede det. Og måske var hun en af dem der rent faktisk kunne mætte hans lyst, han var i hvertfald spændt på om det ville være tilfældet.
Et par gange stødte han selv til med stor styrke bare så hun fik en idé om hvad der ventede hende hvis hendes private show viste sig at være godt nok. Det regnede han nu med det var. Han tog ganske fint imod en tår vodka imens han fastholdte et fast greb i hendes balder
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 3:39 pm


Så længe han passede på hende, ville hun gerne med ham, det ville sikkert være meget spændende, som han smilede stolt smilede hun let tilbage " godt så skuffer du mig ikke" svarede hun, at han var arrogant var hun ligeglad med, hun var altid interesseret i folk der var selvsikre.
Nyx ville gøre sit bedste for at tilfreds stille ham, og sig selv måske de begge, kunne nå det der normalt ikke ville. Som han selv stødte til, kiggede hun ham lysten i øjnene imens en let knurren slap hendes læber, imens hun pressede sig helt ned mod ham og tog hans fulde størrelse, med et tilfreds suk.
Som han også drak vodka, fjernede hun den igen og mødte hans læber endnu engang, imens hun langsomt satte tempoet ned, hun stoppe med at bevæge sig sad på ham, med blikket i hans med et intenst blik.
" du er engel " hviskede hun mod hans ører, nappe ham drilsk før hun trak hovedet tilbage og studere ham nøje, måske han ville lade hende smage et par dråber under deres leg ? Det ville sikkert tænde dem begge, eller i hvert fald hende.
Hun løftede sig af ham, før hun vendte sig rundt og lænede sin ryg imod ham, hovedet hvilede mod hans skulder " det var smagsprøven, stadig interesseret" spurgte hun mod hans ører før hun slikke ham op ad halsen og efterlod et kys mod hans kæbe.
Nyx morede sig helt fint, hun glæde sig allerede til at få fri, så hun kunne tage med ham. Han havde fanget hendes opmærksomhed, og hun var nysgerrig på ham, som hun sad der på ham, tog hun flasken igen og tog en slurk, før hun rakte den om til ham.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 4:22 pm

Han kiggede meget intenst på hende og smilede diskret inden han svarede: "Hvis jeg skuffede dig, havde jeg heller ikke din interesse..... Og det ville være kedeligt"
Ganske rigtigt var han meget selvsikker, sådan var han blevet med tiden. Alt den modgang han havde oplevet, havde han klaret med oprejst pande så der var ingen grund til at være andet end selvsikker.
Han slap selv et stille suk som hun pressede sig helt ned over ham og fandt så igen hendes blik med en nærmest brændende intensitet. Så hun gættede hvad han var? Det havde han nu også regnet med hun gjorde.
"Det er jeg ja..... Ikke som de fleste andre dog...." Det var som om han var stolt over at være faldet, det gjorde ham fri til at gøre sin gerning og leve sit liv nøjagtigt som han ville. Hvis hun under hendes privatshow skulle få lyst til at smage hans blod, ville han nok heller ikke stoppe hende.
Han lagde hånden højt ved hendes inderlår som hun satte sig med ryggen til ham og nappede hendes øre en gang. "Selvfølgelig er jeg det. Nu skal du baer have fri først, den tid må egentlig gerne gå hurtigt"
Han tog imod flasken og tog en stor slurk af den
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 7:28 pm


Hun besvarede hans intense blik " ja det ville være trist " svarede hun let, han var selvsikker uden tvivl, og det tiltrak hende. Nyx var også selvsikker, men med hendes humør der ændre sig ofte, eller hendes snak med sig selv, eller stemmen i hovedet, kunne godt få nogle folk til at tro, at hun var dum men hun var faktisk ret intelligent.
Som han slap et suk, knurrede hun let imens hans blik virkede meget intenst, hendes var nysgerrigt og der var et glimt af noget legesygt, som han svarede smilede hun bredt og lo kort men muntert " så du er ikke en af guds børn " svarede hun drilsk, og lagde hovedet let på skrå, de færreste engle ville lege med en som hende, så hun havde en fornemmelse af, at han måtte være smidt ud ?
Som hun fik sat sig med ryggen mod ham, mærkede hun hans hånd mod sit inderlår, hvilket fik hende til at smile skævet, og lod en tilfreds knurren slippe fra hende, hans lille nap fik hende til at slippe et suk før hun lo muntert af hans ord " også mig, jeg skal nok prøve om jeg kan slippe før, men hvor skal vi mødes når jeg får fri ? "svarede hun, hvorefter de begge fik drukket lidt.
Hun putte sit hoved imod ham, og gav ham et let kys lige under øret, det skulle nok blive en god nat, han virkede til at være en mand efter hendes hoved.
Hun lod en hånd strejfe hans lem, før hun lod en finger kører over hans hoved, imens de andre rørte hans skaft.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 7:40 pm

Det kunne godt være hun ind imellem havde nogle humørsvingninger eller snakkede med en stemme i hovedet men det var langt fra det mærkeligste han havde oplevet. Han havde heller ikke nogen tanke om hun var dum, der virkede til at være tanke bag handling ved hende.
Da hun så fint fik kommenteret på at han nok ikke var en af guds børn, smilede han nærmest ildevarslende og så hende dybt i øjnene imens de blev nærmest brændende røde ganske kort.
"Ikke længere....."
Som hun alligevel sad og legede lidt med hans lem, rakte han en finger ind og legede kort med hendes klit inden han svarede: "Du finder mig nok når du har fri, så bare tag dine ting og så tager vi min motorcykel"
Det ville uden tvivl blive en voldsom nat men ikke noget han klagede over
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 8:15 pm


Nyx betragtede ham, som han kiggede på hende med næsten røde øjne, lagde hun hovedet nysgerrigt på skrå, og smilede stort til ham " har du været uartig ? " spurgte hun med en drilsk undertone, og et meget frækt glimt i øjet. Hun tog lidt mere fat ved ham, og lod sin hånd kører frem og tilbage, som han rørte ved hende knurrede hun tilfreds, der var noget dyrisk ved hende, hun var ikke helt som andre fuldblods vampyrer.
Som han svarede nikkede hun let "jeg finder dig, så du har en motorcykel " sagde hun interesseret, og slikkede ham op ad halsen, før hun så nappe ham let.
Nyx slap ham let, før hun rejste sig fra hans skød, og tog sine trusser på igen, imens hun kiggede intenst på ham, og bed sig let i læben.
Hun glæde sig allerede, til at se ham nøgen, vodkaen i hendes glad blev tømt, før hun tog en ny tår af flasken. Nyx lænede sig over ham, for kort at møde hans læber i et intenst kys, imens hendes øjne hvilede dybt i hans, så trak hun sig fra ham " jeg må smutte, et par rigmænd har bestilt en dans " sagde hun, og sendte ham et frækt smil.
Som hun forlod ham, vrikkede hun let med rumpen og forsvandt i mængden....
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 8:31 pm

Connor kiggede nærmest tilfreds på hende imens han sagde: "Meget.... Lad os bare sige at Guds fornemmelse for retfærdighed er for blød til min smag"
Den knurren hun kom ved var en tiltalende lyd, så han glædede sig bare endnu mere til et privar show hvor der ikke var nogen hæmninger.
"Det har jeg ja..." Nok var han ikke nogen rigmand men det var stadig en rigtig flot og solid motorcykel, han var da også stolt af den.
Som hun rejste sig og kyssede ham, gengældte han kysset og så efter hende som hun forsvandt i mængden. Så fik han taget bukserne på igen, tog en god slurk vodka og gik tilbage til sit arbejde. Tiden skulle jo gå
Tilbage til toppen Go down
Nyx

Nyx


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 45

Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw EmptyFre Jun 17, 2022 9:18 pm


Nyx betragtede hans tilfredse udtryk, hun hævede let et øjenbryn, imens hun sendte et let smil " uhh en fræk engel " svarede hun, tydeligvis interesseret og med en legfuld stemme, en eller to gange havde hun formået at lokke et par engle i fordærv. Hun smilede til ham, som han besvarede kysset før hun forsvandt.

Lidt senere stod hun i omklædnings rummet, og skiftet til et sexet sæt undertøj før hun lukkede læderjakken, og trak et par sorte lårkorte shorts på, og et par lange sorte støvler. Hun pakkede en lille weekends taske, før hun smilede tilfreds.
Med tasken over skulderen, gik hun ud og begyndte, roligt at søge efter ham, håbede han ikke havde fortrudt.
Men efter kort tid fandt hun ham, oppe ved baren hvor hun stillede sig bag ham, og lagde en hånd på hans skulder " klar smukke" spurgte hun frækt, imod hans ører.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Do not touch me cw-tw Empty
IndlægEmne: Sv: Do not touch me cw-tw   Do not touch me cw-tw Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Do not touch me cw-tw
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Touch me - David (CW)
» A little touch of magic
» The first touch of danger
» You can torment me all you want, just don't touch her - Cheryl
» Keeping in touch - Calista

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden :: Devil’s Point-
Gå til: