Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Can you help me ? Cw

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyOns Jun 15, 2022 9:36 pm


Hun kunne vel godt, sende ham et par pirrende billider, for at drille ham lidt når hun ikke var hos ham, tanken fik et let smil frem. Lucy nød deres leg, og lyden af hans nydelse tændte hende endnu mere, som hun fortsatte med at bevæge sig over ham, ved hvert et stød pressede hun sig så langt ned som muligt, og lod et suk slippe.
Hans tunge mod hendes barm, fik hende til at stønne let, og hendes brystvorter strittede glædeligt imod ham, hendes øjne åbnede sig og hun så på ham, med et intenst blik, imens hun let legede med hans hår, og forsatte sine bevægelser, langsomt øgede hun tempoet, og tog hans ene hånd for at lægge den mod hendes hofte, så han kunne hjælpe til " du er min " hviskede hun sukkende, og nappe sig let i læben.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyOns Jun 15, 2022 9:42 pm

Caine ville på ingen måde klage over at få billeder af hende når de ikke var sammen. Og hvis det var pirrende billeder, ville han absolut heller ikke brokke sig, det ville bare skabe endnu mere intensitet når de skulle ses igen.
Så tog han godt ved hendes hofte som hun flyttede hans hånd hvorefter han selv tog ved med den anden hånd. "Det er jeg nemlig...."
For hver gang hun lod sig glide ned over ham, stødte han selv mere til imens han pressede ned med sine hænder så der kom endnu mere styrke og den stigende hastighed gjorde det endnu mere lækkert.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyOns Jun 15, 2022 10:23 pm


Lucy smilede som han tog fat omkring hende, det gjorde det hele en smule nemmere da han også, var langt stærkere end hende så det sparede på hendes kræfter.
Hun stønnede som han pressede hende hårde ned, og deres tempo steg, imens hun betragtede ham med lystige øjne.
Lucy lænede sit hoved frem, for at kysse hans hals, nappe hans øreflip før hendes læber fandt hans, i et meget intimt kys.
Imens hun fulgte hans bevægelser, og tydeligvis nærmede sig en ny orgasme.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyOns Jun 15, 2022 10:43 pm

Deres øjne slog næsten gnister som tempoet og styrken steg ved hvert stød og vejrtrækningen var også præget betydeligt.
Han lænede hovedet lidt som hun kyssede op af hans hals og sukkede nydende som hun nappede let. Så gav han sig hen i det intime kys og bølgede lidt mere med hoften for at bevare styrken i stødene men også for at hun kunne mærke det mere.
Så holdte han hende tæt imens de fortsatte og hviskede kærligt mod hendes øre:
"Min helt egen Lucy....."
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 4:23 pm


Hendes øjne strålede i hvert fald af lyst, hun nød at mærke ham, hendes vejrtrækning var mere hyppig, og hun var tæt på at komme endnu engang.
Lucy fulgte hans bevægelser, imens de kyssede og som han trak hende helt tæt, stønnede hun dybt og orgasmen rulle over hende imens hun strammede omkring ham.
Hun så ham dybt i øjnene som han snakkede" min Cain "svarede hun kærligt tilbage, og kyssede hans kæbe let igen.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 7:19 pm

Den glød hun havde i øjnene, den måde hendes vejrtrækning blev mere hyppig var intet mindre end berusende.
I takt med at hun fik sin orgasme og strammede så lækkert omkring ham, holdte han hende helt nede så hun fik hele fornemmelsen med inden han så hende i øjnene. "Min Lucy...."
Som hun så begyndte at kysse hans kæbe igen, begyndte han ligeledes at bølge let i hofterne så hun vidste at nydelsen ikke var slut endnu
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 7:44 pm


Lucy stønende som han pressede hende helt ned imens den varme, som hendes krop slappe af igen, begyndte hun også at bevæge sig med ham, smilede varmt af hans ord. Som de sad der gik der i hvert fald en 1 times tid før de begge havde fået en del ud af det.
Hun rejste sig blidt fra ham, med et smil på læben før hun roligt, begyndte at tage sit tøj på igen før hun lænede sig hen til ham, og gav hans læber et kærligt kys " du er skøn " sagde hun blidt, før hun grinede muntert " hvad siger du til vi finder noget at drikke? " spurgte hun let, efter deres hygge var hun blevet ret så tørstig.
Lucy rakte en hånd mod ham, og nappe sig let i læben imens hendes blik vandre over hans nøgne krop.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 9:06 pm

Den næste time fløj nærmest afsted med intens lidenskab der brændte klart mellem dem inden de begge to ramte et lækkert klimaks sammen. Efter hun havde rejst sig, rejste han sig sammen med hende og sagde: "Det var faktisk slet ikke nogen dårlig idé. Hvad har du lyst til at drikke?" hvorefter han tog sit tøj på så hun kunne nyde udsigten imens.
Så gik han hen til enden af rummet med hende og viste endnu en overraskelse, et køleskab forklædt som bogreol.
"Jeg bruger det her til hvis jeg er alt for optaget af en god bog"
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 9:24 pm


Hun nød synet af ham, som han klædte sig på igen, før hun lænede sig blidt mod ham, og lagde en arm om livet på ham" måske bare en cola ? " svarede hun ham blidt. Dog hævede hun et bryn, som de ikke gik mod køkkenet, men hen til en anden reol, hun kiggede på ham som han åbnede for køleskabet, og smilede af hans ord "du har da også bare alt " sagde hun kærligt, og kyssede ham kort på halsen.
Før hun kiggede og lod ham vælge deres drikkevarer.
Man måtte give ham, at han var god til indretning.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 9:46 pm

Som hun bad om en cola, nikkede han en gang og fandt sådan en til hende, selv tog han også en.
"Sandt at sige er det når jeg bliver tørstig og er for doven til at gå ud i køkkenet" Sagde han og grinede drilsk inden han så gik hen til den mystiske mørke dør.
"Vil du se den særlige bogsamling? Der er kun en anden end dig og mig der har set den her samling...." Han sukkede stille som hun kyssede ham på halsen, inden han så gav hende et meget lidenskabeligt kys
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 10:05 pm


Lucy tog imod sodavanden, og skruede låget af for at tage en stor tår, efterflugt af et tilfreds suk før hun grinede let af ham " dit hjem er jo også enormt " svarede hun muntert.
Hun fulgte med ham, og kiggede meget interesseret på døren, før hun så på ham " meget gerne, hvem har mere set den ? " svarede hun spændt, og så på ham før hun besvarede hans meget lidenskabelige, imens hun lagde armene kærligt omkring ham, hendes øjne var lukket imens hun nød deres kys.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 11:20 pm

Han smilede en gang og sagde: "En 'ansat' jeg bruger til at lokalisere folk hvis de prøver at slippe udenom deres forpligtelser overfor mig. En dusørjæger kan man sige. Når man gør i det overnaturlige må man ind imellem ty til midler udover den normale ordensmagt"
Deres kys virkede til ingen ende at tage hvorefter han langsomt åbnede øjnene og smilede til hende.
"Dem vil jeg altid gerne have flere af....."
Så gik han hen til døren og lagde hånden ved låsen hvorefter han sagde nogle meget mærkelige ord på et underligt sprog hvorefter døren gled op til et lokale der var i lidt mere begrænset belysning. Rummet var noget mindre og der var en montre til hver bog og et par hvide handsker lagt ved hver.
"Her er min mest specielle samling"
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyTors Jun 16, 2022 11:39 pm

Hun betragtede ham som han fortalte om det, og nikkede let til ham, det var en svær verden at forstå men hun ville ikke dømme ham " okay, sker det ofte?" spurgte hun blidt.
Kysset var fantastisk, nok det bedste de havde haft, hun stoppe dog også langsomt som han gjorde, og mødte hans blik " det må vi " svarede hun kærligt.
Som han gik hen for at åbne døren, satte hun sin sodavand på gulvet, hun ville ikke tage nogle risiko, før hun fulgte efter ham.
Hendes øjne blev store, som hendes blik vandre rundt på de meget sikrede bøger, hun vandre forsigtig rundt, og betragtede alt med stor interesse" det er jo helt vildt " hviskede hun, før hun stillede sig ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 12:06 am

Han rystede lidt på hovedet og sagde: "Nej heldigvis ikke..... Jeg skal nok spare dig for detaljerne men den mest præcise måde at beskrive det på er at man kommer altid til at holde sin aftale"
Han vidste godt at hun nok ikke ville være fan af nogle af de ting han havde gjort.
Så lod han hende kigge lidt rundt inden han lagde armen på hendes ryg og sagde:
"Der er nogle interessante bøger her imellem også.... En af dem er lavet som en manual til hvordan man bekæmper alt det Kirken ikke kan lide, så den syntes jeg ikke de skulle have" Det var rimelig almen viden at Kirken ikke ligefrem var tolerante overfor andre overnaturlige racer end Engle
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 4:02 pm


Hun kiggede på ham, før hun smilede blidt, han var en stærk mand og hun kunne godt fornemme, at han nok var typen man ikke skulle løbe om hjørner med. Men hun frygte ham ikke, deres forhold var anderledes og med hende, var han en ret så kærlig mand " ja okay" svarede hun blidt, og spurgte ikke mere ind, han virkede til ikke at ville uddybe endnu.
Hun sukke svagt som han rørte ved hende, imens hun kiggede lidt rundt, før hun vendte rundt så hun kunne se ham i øjnene.
Som han fortalte hævede hun et øjenbryn, og sukke let " det godt du passer på den bog så " svarede hun ærligt, og kyssede ham let på halsen, imens hun placerede en hånd mod hans brystkasse, imens hendes øjne så dybt i hans.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 4:15 pm

Caine var ganske vist nådesløs når det kom til ret mange ting, det skulle man ikke tage fejl af. Men hun gjorde noget ved ham, det var som om verden mente de skulle mødes og han kunne ikke være mere glad for at det skete.
Da hun så kyssede hans hals, sukkede han stille og nydende inden han lod blikket fortabe sig i hendes.
"Det er også sådan jeg ser på det.... Den er farlig i de forkerte hænder...."
Roligt lænede han sig ned og kyssede hendes kraveben og et par gange på halsen inden han fandt hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 6:55 pm


Lucy var også glad for at have mødt ham, hun havde ikke mange omkring sig, der kunne forstå hende eller hun kunne være sig selv overfor.
Hun smilede let ved hans nydende lyd, før hun lytte til hans ord, og nikkede blidt imens hendes øjne hvilede i hans " ja " svarede hun blidt.
Som han kyssede hende, sukke hun nydende og smilede kærligt til ham, som deres læber mødtes, lænede hun sig ind mod ham, i et varmt kram. Tænk at man kunne elske en anden, på så kort tid hun ønskede ikke at komme hjem snart, men blev også nød til det.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 7:29 pm

Der var mange der var der for Caine men kun fordi de havde en forventning om at få noget ud af det. Dette kunne Caine selvfølgelig også bruge mod dem, hvilket han som regel også gjorde. Men hun var nok den allerførste der var der for ham, fordi han var ham. Ikke noget med formue eller titel.
Som hun lagde armene om ham i et varmt kram, smilede han kærligt og lagde så også armene om hende og holdte hende tæt.
Tiden til de skulle ses igen var alt for lang bare ved tanken, men de vidste godt begge to at hun blev nødt til det før eller siden
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 7:45 pm


Lucy var ikke interesseret i hans titel eller penge, hun var mere nysgerrig omkring hans personlighed, og hans eventyr. Hun nød deres karm, det føltes så skønt før hun så op på ham, med et let trist blik " jeg bliver nød til at komme hjem snart" hviskede hun blidt, før hun kyssede hans kæbe " men måske vi kan teste min seng derhjemme " sagde hun kærligt, og nussede ham let ved nakken.
Hun så på ham med et varmt blik, før hun mødte hans læber i et intimt kys.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 8:23 pm

Han strøg blidt hendes kind imens han så hende dybt i øjnene med et nærmest beroligende smil.
"Sandt.... Men vi er aldrig længere væk end en besked, et billede eller et opkald.... Og vi skal nok snart se hinanden igen, det lover jeg...."
Så lod han sig fortabe i det intime kys inden han så lod blikket falde i hendes igen hvorefter han sagde lidt drilsk:
"Jamen dog Lucy..... Hvis ikke jeg vidste bedre så ville jeg tro du forsøgte at lokke med mig..... Men det lyder som en god idé"
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 8:43 pm


Han beroligende smil føltes rart, og hans hans hånd mod hendes kind, fik et varmt smil frem imens hun lyttede til hans ord, og nikkede let "det ved jeg godt, jeg skal nok skrive til dig " svarede hun blidt. Han skulle nok få i hvert fald en besked om dagen fra hende, også så han vidste at hun var okay.
Deres kys var meget skønt, og fyldt med følelse det var svært at slippe det igen, hun grinede munteret som han svarede hende drilsk " ej ups, det må da være en fejl " svarede hun drilsk tilbage, før hun slap ham blidt " skal vi gå op og få pakket mine ting ? " spurgte hun blidt, og gik roligt ud af rummet, for at tage sin sodavand og tage en tår, imens hun så imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 8:51 pm

"Og jeg til dig.... Så nemt slipper du ikke af med mig igen...." Deres følelser var stærke så de ville nok ikke kunne lade være når det kom til stykket.
Det var nu en herlig lyd som hun grinede af hans fjollede kommentar. For at drille tilbage, kiggede han forvirret men med et drilsk blik i øjnene: "En fejl? Så vi skal ikke teste din seng eller?....."
Han kunne heller ikke lade være med at slippe et kort varmt grin inden han tog og gav hende et kys mere. Som de forlod rummet, lukkede døren selv bag ved dem.
"Ja lad os det. Skal vi forbi og hente noget eller har du det du skal bruge hjemme?"
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 9:29 pm


Hun sukkede dramatisk for sjovt, før hun rakte let tunge ad ham" hmm " svarede hun drilsk, før hun grinede muntert igen. Lucy smilede bredt som han drillede tilbage, det var så hyggeligt " jo jeg tror måske det smart at få den testet " svarede hun så, hun nød hans kys før hun gik ud og ventede på ham.
Hun tog hans hånd og flette sine fingre i hans, som hun lod ham fører hende mod soveværelset så hun kunne pakke sine ting " jeg tror jeg har det jeg skal bruge" svarede hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyFre Jun 17, 2022 9:36 pm

Der var nu noget ganske særligt over den måde de drillede hinanden så kærligt på, han var da heller ikke færdig med at drille: "Ellers må jeg jo bare være forsigtig?" Kendende de to, så kom det nok heller ikke til at ske.
Så flettede han sine fingre med hendes og gik op i soveværelset sammen med hende hvor han også lige fik pakket en taske med det mest basale i. "Super, så lad os komme afsted" Ganske kort løftede han hende op med hænderne på hendes bagdel så hendes ben blev viklet omkring ham hvorefter han gav hende et lidenskabeligt kys. "Ups den smuttede..." Grinede han inden han satte hende ned så de kunne gå ud til bilen
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 EmptyLør Jun 18, 2022 2:20 pm


Det var så dejligt befriende, at kunne fjolle lidt, hun rystede let på hovedet af hans ord " altså min seng burde være holdbar nok " svarede hun drilsk tilbage.
Som de begge fik pakket færdig, kom hun hen til ham igen med et let smil på læben " ja lad os det" svarede hun blidt.
Som han løftede hende grinede hun muntert, og så ham dybt i øjnene, besvarede grådigt hans kys før hun blev sat ned igen.
Hun lo blidt af hans ord " hvis du fortsætter når vi aldrig noget " svarede hun kærligt. Hun fulgte efter ham med ud til bilen, smed sin taske på bagsædet før hun satte sig ved siden af førersædet og spændte sig fast, før hun så kærligt på ham, og lænede sig ind for at give ham et kærligt kys.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Can you help me ? Cw - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 15 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Can you help me ? Cw
Tilbage til toppen 
Side 15 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: