Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hvad er rimeligt?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Hvad er rimeligt? Empty
IndlægEmne: Hvad er rimeligt?   Hvad er rimeligt? EmptyLør Dec 25, 2021 2:48 pm

Jeg er ked af at skulle spørge om det her men samtidig føles det nødvendigt. Hvor længe er det rimeligt at skulle vente på svar? Jeg har prøvet at være tålmodig, skrive til dem jeg har tråd med og stadig ser jeg dem svare på andre karakterer. Tips til at holde en karakter i gang vil være dejligt, llers må jeg nok indrømme at jeg ikke ser meget grund til at blive på siden
Tilbage til toppen Go down
Lucille

Lucille


Humør : Say hello to the reaper kid
Antal indlæg : 79

Hvad er rimeligt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er rimeligt?   Hvad er rimeligt? EmptyLør Dec 25, 2021 2:58 pm

Hey, er ked af du føler det sådan.

Tror generelt man må være tålmodig, da man aldrig ved hvad folk går igennem. Og nogen gange kan det være nemmere at svare med nogle karakterer, frem for andre. Kan godt forstå det er frusterende, når man ikke har mange tråde der bliver svaret i, eller generelt mange tråde.

Jeg vil påpege, at der lige nu to trådsøgninger der er postet for nyligt, som du eventuelt kunne tage fat i dem, og høre om de vil tråde hvis du ikke allerede har gjort det. Ellers, er mit bud på at høre nogle venner som der også er interesseret i at skrive, om de kunne være interesseret i at lave en karakter på siden og tråde med dig her? Smile

Ved vi har en tråd, men som jeg også skrev inden vi startede den op, der ville være svingene trådsvar. Og det er grundet personlige problemer blandt andet, hvor jeg har valgt at prioriterer tråde jeg havde let at svare i, fordi jeg ikke har det store overskud lige nu.

Igen, ked af du føler det rammer dig personligt. Som jeg nok kan sige fra alle, aldrig er intentionen, men nogen gange må man bare være tålmodig, selvom det kan være svært.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Hvad er rimeligt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er rimeligt?   Hvad er rimeligt? EmptyLør Dec 25, 2021 3:17 pm

Jeg har også stor respekt for at folk har deres egne problemer, det har jeg selv. Jeg må bare væbne mig med tålmodighed så godt jeg nu kan for jeg ved godt at det ikke er folks intention men man kan ikke helt undgå at føle sig lidt "left out" når det virker som om det er ens egne tråde der bliver valgt fra. Og jeg har altid været glad for siden så derfor vil jeg gøre hvad jeg kan for at undgå at forlade siden
Tilbage til toppen Go down
Lucille

Lucille


Humør : Say hello to the reaper kid
Antal indlæg : 79

Hvad er rimeligt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er rimeligt?   Hvad er rimeligt? EmptyLør Dec 25, 2021 4:12 pm

Kan jeg godt forstå, mit bedste bud er eventuelt at skrive til Catherine som der er kommet tilbage efter 5 år, tænker sikkert i kan finde på noget rigtig godt sammen Smile
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Hvad er rimeligt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er rimeligt?   Hvad er rimeligt? EmptyLør Dec 25, 2021 4:21 pm

Det er et forsøg værd Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er rimeligt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er rimeligt?   Hvad er rimeligt? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er rimeligt?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: XI :: Spørgsmål, samt ris og ros-
Gå til: