Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Event: Oktober 2021

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Event: Oktober 2021 Empty
IndlægEmne: Event: Oktober 2021   Event: Oktober 2021 EmptyLør Okt 02, 2021 9:48 am

Oktober kalender Athena:


Her kan du finde alle de ting som finder sted, på siden i Oktober 2021 herinde på Athena. Du kan bruge datoerne i dine emner.

Gaia & Atheria:
- 6. Oktober: Nymåne kl 13:05
- 16. Oktober: Årets haunted house bliver sat op i Aston park i Gaia for alle kan komme og få et godt gys.
- 22, 23 & 24. Oktober bliver der vist gyserfilm om aftenen ved parken, som en drive in bio.
- 20. Oktober: Fuldmåne kl 16:57
- 30- 31. Oktober: Halloween fest i Aston park, med diverse haunted houses og forlystelser.

Moonlight Falls:
- 2. Oktober: Byen bliver pyntet med lys og gør klar til de mørkere tider.
- 6. Oktober: Nymåne kl 13:05
- 16. Oktober: Efterårsfest i landets parker.
- 20. Oktober: Fuldmåne kl 16:57
- 24. Oktober: De dødes dag, det siges at gaderne i Moonlight Falls bliver hjemsøgt af de døde der prøver at finde deres tideligere elskede og familier. Mange sætter lys op for at holde dem ude af deres hjem.
- 25-31 Oktober: Week of the dead, her tændes ekstra lys i gaderne og og i hjemmene for at mindes dem man har mistet igennem tiden.
- 31. Oktober: fejring af Samhain
Tilbage til toppen Go down
 
Event: Oktober 2021
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Event: Maj 2021
» Event: September 2021
» Event: November 2021
» Event: December 2021
» Event: Februar 2021

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Års-kalender for siden-
Gå til: