Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 How you like that?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




How you like that? Empty
IndlægEmne: How you like that?   How you like that? EmptyTors Mar 04, 2021 5:16 pm

How you like that? 9082ce3699daea24b0d66ddaa0dc6b82

Tid: Sen eftermiddag, 17:30.
Sted: The Castillo
Vejr: Tørt, overskyet og 7 grader.
Påklædning: Hvid langærmet croptop, Sorte højtaljede hotpants shorts & læderlook overknee boots med blottede tæer.

Dansene: Dans 1.
Dans 2.
Dans 3.
Afslutnings dans

Tagged: @Chad D'Avino

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det var nu det hele skulle ligges ned! Scenen skulle brage og rummet dirre når Succubi pigerne overtog rummet. De havde alle sammen set frem til dette, en aften hvor de kunne vise hvad de kunne, i håb om måske at få en eller anden form for sponsor, så de kunne deltage i konkurrencer verden over. Der var ikke mange minutter tilbage til at det ville gå løs på scenen på The Castillo.

Hee-Jin kastede det sidste blik i spejlet foran hende, inden en af de andre piger greb i hendes arm og trak hende med dem. Hele hendes krop sitrede af spænding og forhåbninger. Inderligt håbede hun at dette ville lykkedes for dem, at få en sponsor. Ellers ville det sikkert være med til at få folk til at snakke lidt mere om dem og sprede ordet om hvem de var. Man havde vel lov at håbe.

Som det første nummer startede med at spille kom de ind på scenen og Hee-Jin sagde den "berømte" linje. Hendes blik skimtede ud over publikum og hun fik et kækt smil på læberne. Der var mange velkendte ansigter der nede, men også mange hun ikke kendte. Hun svor også hun spottede en af hendes lærer? Okay det var måske lidt underligt for hende, men hvad fanden? Hun forblev professionel og fortsatte med dansene som de havde øvet på i måneder, hvor det ikke så ud til at have nogen ende, men nu stod de her!
Tilbage til toppen Go down
 
How you like that?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: The Castillo-
Gå til: