Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 A terrible headache...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A terrible headache... Empty
IndlægEmne: A terrible headache...   A terrible headache... EmptyTors Jul 09, 2020 10:08 pm

A terrible headache... 105205

Tid: Aften
Sted: Gågaden - Markedet
Vejr: Lidt regn, og vind
Omgivelser: Bliver beskrevet i indlægget
Påklædning: Outfit
Emnepartner: @Mercedes

Efter at have vandret rundt imellem de mange boder, der var blevet sat op. Besluttede Tycho sig endelig for at stoppe op henne ved, en ganske simpel bod. Det så hvertifald sådan ud, for det virkede ikke til at der blev solgt noget vigtigt i boden - eller nærmere ikke noget vigtigt for ham. Et opgivende suk forlod hans mund, som han lod det næsten tomme blik glide lidt rundt, i de alt for våde omgivelser.

Det var dog klart, at alt var vådt, for det regnede som bare fanden lige på denne kolde aften. Der var ikke nogen særlig grund, til hvorfor denne muertos havde valgt at befinde sig på markedet. Men eftersom han havde kigget lidt rundt, besluttede han sig for at studere den simple bod nærmere, bare for at se hvad der blev solgt ved den. Ud fra afstand, havde han tydeligt kunne se at der blev solgt glas, og nogle vaser. Det var to ting, der ikke fascinerede ham særlig meget. Han kunne næsten ikke blive mere ligeglad, men på den anden side ville det ikke skade at undesøge det lidt nærmere. For måske kunne han bruge det til noget, men det var ikke sikkert endnu.

Som hans blik mødte salgskvinden, tænkte han lidt nærmere over, om han skulle tage chancen og købe lidt af det ganske fine glas der blev solgt i boden. En undrende mine spredte sig over hans ansigt, som han lod det tomme blik scanne det meste glas der lå fremme, samt nogle af vaserne.
Tilbage til toppen Go down
 
A terrible headache...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Markedet-
Gå til: