Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Been Naughty Again? (Novah) CW/TW

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Been Naughty Again? (Novah) CW/TW - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Been Naughty Again? (Novah) CW/TW   Been Naughty Again? (Novah) CW/TW - Page 4 EmptySøn Feb 09, 2020 7:16 pm

Hun så blidt på ham som han svarede, og kunne nu ikke helt lade være med at grine lidt af ham. ” Det virker ikke som om du har prøvet det før” sagde hun drillende. Hendes blik fulgte ham som han kom ned og side i badekaret sammen med hende, tros at hun var øm og egentligt blot ville nyde vandet sammen med han, var det et forholdsvis dybt badekar så hun flyttede på sig så hun sad hen over Caine i karet. Hendes underliv hvilede direkte mod hans uden at hun trængte ned over ham, hun kyssede ham kærligt og lidt krævende på munden, inden hun rettede sig op tog noget vandet og sæben og vaskede hans væsker af hendes overkrop, mens kunne hun ikke dy sig for at bevæge hendes underliv pirrende over hans. Det var nu ikke fordi hun var klar til at tage en omgang mere men hun drillede ham blot lidt.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Been Naughty Again? (Novah) CW/TW - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Been Naughty Again? (Novah) CW/TW   Been Naughty Again? (Novah) CW/TW - Page 4 EmptySøn Feb 09, 2020 7:55 pm

Han grinede lidt inden han så strøg hendes ben ganske stille. "Det har jeg skam.... Men den slags skal ikke tænkes over, det skal nydes i stedet for.... Det bliver alt for kedeligt hvis det altid er planlagt... Men nu må vi se.... Det kan være du finder ud af mere om mig...."
Han trak lokkende på smilebåndet som hun gned sig over ham, for at give igen, tog han godt ved hendes bagdel med begge hænder og trak hende ind en gang imellem. Ikke så deres underliv blev forenet igen, men bare så han fik drillet igen.
Tilbage til toppen Go down
 
Been Naughty Again? (Novah) CW/TW
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» A naughty night, or ( tw )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Parken-
Gå til: