Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Another Storm

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Another Storm  Empty
IndlægEmne: Another Storm    Another Storm  EmptyTors Okt 31, 2019 11:38 pm


Another Storm  Tumblr_pfj19m4oII1xyacbfo1_500
TID | 19:32
STED | Moonlight Falls
VEJR | Storm varsel. Regn.
OUTFIT | Him

Emne til - @Mark





Vinden piskede mod hans ansigt, som han cyklede imod vinden. Det var heldigvis en lørdag for ham, så han skulle blot hjem til sin mor og ikke academiet, efter at ha været på arbejde lidt uden for MoonlightFalls, som pizza bud. Han lukkede sine øjne et kort sekund, før han åbnede dem igen og holde den ene arm en smule op foran sit hoved, siden han kunne mærke hvordan regnen slog mod hans ansigt som piskeslag. * Hvorfor skulle det også lige regne nu!? *. Han havde godt nok hørt at det ville trække op til storm og vinden blev kræftigere og kræftigere end han havde regnet med, samt hans telefon plingede engang imellem med nogle vejr advarsler for at sige til folk at de skulle holde sig indendørs. Det var anden gang han havde været ude i en stærk tropisk storm varsel efter arbejde. Han var nået et godt stykke mod Gaia, inden han pludselig mærkede sin cykel hvor svær den blev at styre, inden han kiggede ned og lagde mærke til det flade forhjul. " Nej!, det kan ikke passe ". Han sukkede opgivende, før han rullede lidt med sine øjne og trådte af cyklen, inden han begyndte at gå.

Han følte sig kold og våd mens han gik i noget der kunne minde mere om et brusebad end et regnskyld. Han sukkede svagt, før han rundede et hjørne og lagde mærke til et hus ikke så langt fra hvor han var. Langsomt begyndte han at små løbe mod det, stadig holdende om cyklen, inden han parkerede den og gik op mod døren. Huset så stort og stilfuldt ud, hvilket også gjorde at han ikke var så bange for at nærme sig det. Han gik hen og bankede blidt på døren, før han ventede på at en person ville åbne for den. Hans halv krøllede hår lå vådt og dryppede ned over hans ansigt og de forårs grønne øjne så uskyldigt mod døren, ventende på om der faktisk var nogle der ville åbne, ellers måtte han vende om. Han bankede forsigtigt på igen, dog denne gang lidt hårdere, men ikke for meget. Han gav et svagt nys fra sig, mens han stod og ventet, før han kiggede op mod himlen og mumlede til ham sig. " Sig det løgn.. jeg er bare ikke ved at blive syg ".


Tilbage til toppen Go down
 
Another Storm
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» In the eye of the storm
» Eye of the Storm
» The storm in a heart
» Lure The storm
» In The Middle Of A Storm

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter-
Gå til: