Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I didn't do it! - Amara

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

I didn't do it! - Amara Empty
IndlægEmne: I didn't do it! - Amara   I didn't do it! - Amara EmptySøn Sep 27, 2015 4:57 pm

Hun havde været oppe i et slagsmål til idræt. En af drengene havde ment, at pigernes fodboldhold skulle lukkes ned, fordi der alligevel ikke var nogen som så det. Audrey var måske ikke smart nok til at lade hver med at gå op imod en vampyr, men hun gjorde det alligevel. Så efter en del råben, havde han sat tænderne i hendes hals. Klassisk træk. Dog havde læren trukket dem fra hinanden og sendt Audrey til hospitalsfløjen og fyren til ledelsen. Audrey havde fået renset sit sår, og fået sat et fint plaster på. Dog stædig som hun var, mente hun, at det ikke var nødvendigt at hun blev. Lægerne havde sendt en af lærerne for at få hende til at overtale Audrey til hvad der var bedst for hende. Og det var så blevet Amara. Audrey havde ellers tigget og bedt om det ikke skulle være den lære. Nok fordi, at hun godt vidste, at det var hendes moder. Hun havde bare ikke konfronteret Amara med det. Måske fordi, at tingene var begyndt at gå godt igen. Hun startede for tre år siden, og brugte to af årerne på at have det elendigt. 

Audrey rejste sig op så snart Amara trådte ind. Hun støttede sig til væggen.
"Det her er altså ikke nødvendigt. Jeg har det fint!" Sagde hun og smilede stort falsk. Hun kunne ikke finde ud af, om hun faktisk skulle tage en samtale med Amara omkring dette. De havde den perfekte mulighed. Lægerne gik, fordi de vidste, hvor vigtig lærer og elev tid var. Desuden havde var Amara Audreys undervisere, og hun så hende næsten dagligt. Derfor var hun også kendt som om af Audreys støtte lærer, hun havde dog aldrig haft brug for det  - og heller ikke nu, følte hun da selv.
Hun satte sig dog ned og lod Amara komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Lilith
En af de første 10
Lilith


Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 339

I didn't do it! - Amara Empty
IndlægEmne: Sv: I didn't do it! - Amara   I didn't do it! - Amara EmptySøn Sep 27, 2015 5:26 pm

Påklædning Hun er iklædt i dette tøj

Hun havde netop været på vej ned til et møde, da hendes mobil havde ringet og de havde meddelt at der havde været en slåskamp. En af hendes elever havde været op og slås, og den anden havde været noget så luset som en skabt vampyr. Hun var direkte skuffet over den mandelige elev, og hun havde sat det som en side note, at give knægten en mega skideballe. Dog skulle hun nu tage sig af en stædig tøs, en tøs som ikke gad lytte til lægernes ord, specielt da de sagde hun skulle blive i sengen. Som hun vandrede igennem gangen, var det med et irriteret udtrykke i ansigtet. Hun magtede ikke dette, hun havde så mange andre planer for denne dag også var det dette hun skulle bruge den på. Dog kunne hun vel ligeså godt for det overstået også kunne hun komme videre til det næste på hendes liste.
Det var med et fast greb hun åbnede døren, og så direkte imod pigen. Hun mindede hende ret meget om en kæreste hun havde haft engang. De samme blå øjne og det samme blonde hår, dog rystede hun det væk og gik i stedet hen til hende "først sætter du dig ned" hun skubbede hende med lethed ned på sengen igen. Hun rynkede brynet, kørte blidt en tot hår om bag hendes øre "Og nu kan vi snakke om hvorfor du ikke gider følge lægernes ordre? De er her for at hjælpe dig" brummede hun og lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

I didn't do it! - Amara Empty
IndlægEmne: Sv: I didn't do it! - Amara   I didn't do it! - Amara EmptySøn Sep 27, 2015 5:45 pm

Hun kiggede Amara i øjnene. Hun kørte en hånd igennem sit hår.
"Jeg har fag jeg skal læse op i. Jeg skal træne.. jeg har ikke tid til at sidde her og blomstre. Der er så dødkedeligt her." Forklarede hun. Rummet var helt hvidt, ingen andre farver overhovedet. Hun var altid den som sagde meget i klasserne, men havde ikke rigtig sagt noget siden hun fandt ud af Amara var hendes mor. Eller jo i de andre fag. Audrey kørte en hånd igennem sit hår.
"Desuden så finder jeg mig ikke i, at vampyrer skal komme her og tro, at de kan tage mit blod bare fordi de ikke kan tåle en diskussion, hvad er der retfærdigt ved det?" Tilføjede hun. Ikke i nogen vred tone, og dog. Det var som om, at hun havde skiftet karakter. Måske fordi, hun var en smule vred over, at Amara havde forladt hende. Ikke at Audrey ikke havde haft et godt liv, for det havde hun. Hendes far var gift med en meget smuk blondine kaldes Melissa. Og hun havde en halv lillebror. Hendes liv havde nærmest været perfekt, det alle drømte om. Nok derfor at hun hadede at få sin lille cirkel af lys slået i stykker. Hun havde endda brugt sin evne til at undersøge det. 
"Desuden så kan jeg jo bebrejde dig for at smadre balancen i mit liv." Sagde hun pænt irriteret og vendte kinden til.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I didn't do it! - Amara Empty
IndlægEmne: Sv: I didn't do it! - Amara   I didn't do it! - Amara Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I didn't do it! - Amara
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» So... There you are... - Amara
» silence is golden // Amara//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 3. sal :: Hospitalsfløjen-
Gå til: