Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I'll help you

Go down 
ForfatterBesked
Cimberlie

Cimberlie


Humør : Life is much more fun when you have a poison tongue
Antal indlæg : 287

I'll help you Empty
IndlægEmne: I'll help you   I'll help you EmptyLør Maj 04, 2019 5:47 pm

Tid: Aften
Sted: Twilight Street - Hos Cimberlie
Vejr: Lidt vind og regn
Omgivelser: Kommer i indlægget
Påklædning: Kjolen + Matchende stiletter

Emnepartner: @Gabbie


Det havde været nogle dage siden at hun sidst havde snakket med Gabbie, det var lidt underligt der plejede da ikke gå sp mange dage. Men det havde sikkert været fordi Gabbie s eksmand havde haft en finger med i spillet. Inde i huset havde Cimberlie gjort klar til at hun ville komme, hun var faktisk spændt på at Gabbie ville komme. Det var jo lang tid siden sidst, så lidt savn havde hun da fået til hende, så det skulle nok blive godt. Hun vidste slet ikke hvad aftenen ville byde på, men det var hun spændt efter at finde ud ad. Iført en sort lårkort kjole og matchende stiletter sad hun i den mørkegrås sofa. Det ene ben over det andet, og betragtede omgivleserne. Et smil bredte sig over hendes læber for det var et smukt syn, hvordan hendes møbler og stuen så ud. Resten af huset var ligeså smukt, der var indrettet klassisk stil, lidt gammeldags også med et twist af lidt moderne. Der var ikke nogle skrige farver, eller pang farver, det havde aldrig været hende sådan rigtigt. Farverne blev holdt kolde, og dybe. Sofaen hun sad i var mørkegrå, men der var andre møbler som havde andre farver, nogle var mørkerøde og andre var mørkegrønne. Dog var der også meget hvidt og sort, fordi det var jo klassik at have de to nuancer.

Det var et stort hus, det var tydeligt at se at hun havde penge, men det var ikke noget hun gik op i. Det havde hun aldrig rigtigt gjort, men hun klagede ikke over at bo pænt, og stilfuldt. Ja oveni det klagede hun generelt ikke over at hendes hus var som det var. Vinduerne var dækket til så solen ikke kunne ind, men nu var det aften og solen var ikke fremme. Så hun rejste sig kort fra sofaen, og gik hen til vinduet tættest på. Hun lod de pæne sorte gardiner glide til siden, og kiggede ud for at se om hun kunne få øje på Gabbie. Der var ingenting at se nu, kun nogle folk der vandrede rundt udenfor. Hun gad ikke kigge på dem, hvis det ikke var Gabbie kunne det være ligemeget jo, så hun gik tilbage mod sofaen. Dog kunne hun dufte noget bekendt, gad vide om det var hende. Skulle hun finde noget at drikke til dem, eller måske vente for at høre hende hvad hun havde lyst til.

Det var nok bedst at vente, så det gjorde hun, og lod blikket glide lidt rundt på omgivelserne inde i stuen. Der var pænt, og hyggeligt med en hvis dyster stemning over sig, og som hun stod ved pejsen der ikke var tændt ventede hun blot på at Gabbie ville komme, måske hun var forsinket eller at der var kommet noget i vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptyLør Maj 04, 2019 8:41 pm

Det havde ikke på nogen måde, været nogen nemme dage, Gabbie havde dårligt sovet siden dagen hvor hendes lille engel blev kidnappet af hendes egen far. Hun havde ikke haft kontakt til nogen, blot været der hjemme og været dybt ulykkelig over det der var sket. Hun havde ringede konstant til politiet for at sikre sig at de havde fundet hendes lille engel. Men det havde de ikke, der havde ikke været nogen som helst spor af hende eller faren. Heldigvis havde hun ikke været alene om dette, Luca var der for hende og gjorde alt han kunne. Hun vidste også at Luca helt sikkert selv forsøgte at lede efter faren og Gabbies datter.

Hun havde ikke svaret på folks opkald eller beskeder, hun havde ikke kunne rumme det. Hun forlod nærmest ikke huset, for tænk nu hvis politiet kom for at aflevere Angel eller for at fortælle de havde fundet hende og hun så ikke var hjemme og Luca ikke var hjemme og det måtte bare ikke ske.

Gabbie havde fået en at tale med, en form for psykolog ting, som blev betalt for hende, fordi hun ikke havde pengene til selv at kunne betale. Det var også derfor at hun havde taget kontakt til Cimberlie om de ikke skulle mødes og hygge denne aften og nat. Det havde nemlig været psykologen som havde givet hende opgaven at tage ud og hygge sig og prøve at slappe af. Gabbie havde sagt at hun jo ikke ville kunne slappe af før hendes lille pige var hjemme igen, men alligevel holde psykologen fast i at hun skulle tage af sted.

Det var også derfor at Gabbie sad på bagsædet af en taxa, som skulle fragte hende hjem til Cimberlie, hun vidste at Cimberlie boede i moonlight falls og derfor ville et menneske ikke kunne komme derhen. Dog havde taxaselskabet en som kunne køre derhen. Hun var lidt for sent på den, men der havde været en del trafik på vejen derhen. Da bilen endelig stoppede og hun havde betalt og steget ud af bilen, gik hun direkte hen til hoveddøren og ringede på døren. Hun havde haft en sportstaske med, med tøj i og andre ting, til at gøre sig klar til en bytur. Hun selv havde lige nu et par joggingbukser på og en af Lucas t shirt, der var bare noget trykt ved at have hans t-shirts på i øjeblikket. Da Cimberlige åbnede døren smilede Gabbie stort og sagde ” heey smukke, er du klar på noget hygge? Jeg har lagt planer for hele aftenen og natten” Sagde hun og smilede kæmpe stort, der var alligevel lidt i hendes øjne der alligevel gav lidt udtryk for at hun ikke var helt på toppen.
Tilbage til toppen Go down
Cimberlie

Cimberlie


Humør : Life is much more fun when you have a poison tongue
Antal indlæg : 287

I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptyLør Maj 04, 2019 10:48 pm

Synet af Gabbie gjorde at hun fik et stort smil på læben og hun gav hende et kort kram før hun bød hende indenfor. Synet af den store sportstaske fik hende til at nikke og hun lukkede døren efter sig, og så førte hun hende ind i stuen så hun kunne sidde ned, hvis hun havde lyst til det. Det var godt hendes hus var stort nok, der var to etager, så der var en trappe der førte ovenpå. Da de så stod inde i stuen gjorde hun tegn til at hun sagtens kunne sætte sig, og det var der masser af mulighed for, både i sofaer og stole, samt bord hvis hun nu følte for det. Man kunne vel aldrig vide, dog troede hun det ikke. Kursen satte hun så mod køkkenet efter noget at drikke til dem, hun vidste ikke helt hvad hun havde lyst til så hun kunne ligeså tage lidt forskelligt med ind til hende. Efter få minutter kom hun tilbage og sendte hende et smil, hvorefter hun placerede de mange flasker på bordet efterfulkgt af to glas"Det kan du tro jeg er smukke"svarede hun og blinkede til hende, for det var sandt hun var mere end klar. Desuden så skulle der jo også ske noget, så det var glimrende at hun sagde de ting, for det var netop det hun selv ville have foreslået. Hvis ikke lidt kaos og ballade men nu var det nok mest sjov og hygge Gabbie havde i tankerne, og det var Cimberlie helt iorden med.

Så rakte hun et glas frem mod hende, for hun tillod ikke at hun skulle undvære noget at drikke. Så hun regnede med at hun tog imod glasset, og begyndte at åbne flaskerne. Hver sin duft, og det var fantastisk"Jeg har som du kan se lidt forskelligt, så hvad har du lyst til"sagde hun og ventede spændt på hendes svar, og hvis hun ikke var sikker så kunne hun sagtens mixe noget sammen, for hun var jo bartender så det var slet ikke ngoet problem at lave noget lækkert ved at blande nogle af flaskerne. Hendes øjne gled ned over hende, og lod sig hvile på hendes ansigt, det var som om der var noget galt selvom hun ikke viste hende det. Cimberlie var god til at fornemme der var noget galt, men lige i øjeblikket spurgte hun ikke ind til det, men det ville sikkert komme"Jeg tillader ikke at du ikke skal have noget at drikke"blinkede hun til hende efterfulgt af et mildt grin. Hun stod nu og ventede på hendes svar, og reaktion.

"Hvilke planer har du planlagt, for du gør mig jo nysgerrig nu"sagde hun så og kiggede på flaskerne og stod fortsat med glasset rakt hen imod hende som i at hun skulle tage imod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptyLør Maj 04, 2019 11:04 pm

Gabbie gav Cimberlie et kæmpe kram som hun selv modtog krammet, og fulgte blot med ind i stuen, det havde været noget tiden siden hun havde været her sidst, og derfor havde hun svært ved at huske, hvordan der havde set ud sidst hun havde været her. ” Det er så længe siden at jeg ikke engang kunne huske at du bor så flot og dejligt” Sagde hun med et grin inden hun smed tasken opad væggen ud til gangen, hvor den ellers skulle stilles vidste hun ikke. Der var da heller ikke gået længe før hun havde smidt sig i sofaen og sat sig i skrædderstilling. Gabbie havde aldrig været god til det der med at skulle sidde pænt i en sofa med benene nede på jorden, så hun gjorde det sjældent, der var bare noget mere hyggeligt ved at sidde og kunne slappe af. ”Jeg håber du har tid hele natten smukke, vi skal ud og more os og have det mega sjovt og dejligt” Sagde hun som Cimberlie gik for at hente flasker og glas. ” Tak” Sagde hun og smilte stort. ” bare ren vodka, jeg trænger sådan til at mærke alkoholen ramme min krop i aften” Sagde hun og grinte lidt af det, Gabbie viste at hun ville komme til at fortryde det noget så groft den næste dag. Men så kunne det også være at hun holde op med at tænke så meget, som hun gjorde i øjeblikket.

Gabbie ville helst ikke komme ind på emnet, denne aften men det ville nok komme alligevel. Heldigvis blev hun hevet ud af sine tanker meget hurtigt som Cimberlie snakkede til hende igen. ” Vi skal drikke os spritte stive, først her og så videre i byen og bruge en masse fyres penge, for jeg er helt ærlig flad, ingen job ingen penge” Sagde hun og trak på skulderne og tog en tår af sin drink inden hun lod som ingen ting. Hun havde haft et job sidst de havde snakket og været sammen, men efter der skete det med hendes datter havde hun opsagt jobbet, eller nok rettere hun var blevet fyret, men det lyd bedre hvis hun sagde hun selv havde sagt det op. Det var kun Luca der vidste at hun havde mistet sit job, og at hun ihærdigt forsøgte sig at skaffe et nyt.
Tilbage til toppen Go down
Cimberlie

Cimberlie


Humør : Life is much more fun when you have a poison tongue
Antal indlæg : 287

I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptySøn Maj 05, 2019 5:49 pm

Da hun nævnte at hun var helt flad og ingen penge havde sendte hun hende et smil, og satte sig ned ved siden af hende i sofaen. Det var slet ikke penge som hun manglede, nej hun havde nok dog skadede vel aldrig at more sig lidt ekstra. At bruge nogle fyrer s penge gjorde det hele meget sjovere, og når de var de to så var det sikekrt at de godt kunne det. De kunne sagtens charmere sig ind på de mænd og fyrer der måtte være, det var faktisk ikke noget problem. Hun satte sig tilrette i sofaen med et ben over det andet som altid, og rakte ud efter en flaske der var ren vodka, og hældte noget i hendes glas. Hun tilføjede nogle andre ting også så den ville være god, og ikke kun smage af vodka. Ikke fordi hun havde noget imod vodka, men rent var aldrig lige hendes ting. Det kom vel af at hun var bartender, så der havde hun bare vænet sig til at mixe løs, så det blev der også gjort lidt her. Glasset med vodka, lidt whiskey og en sød fransk vin blev det til, og hun tog en stor tår af den. Den smagte jo fantastisk, tænk at hun havde gjort det så godt, uden at vide at denne kombination fandtes. Hun kiggede hen på Gabbie, og lagde hovedet på skrå, hvorefter hun grinede lidt"Vi skal da helt klart fyre den af i aften, jeg siger ikike nej til en tur ud"sagde hun og blinkede kort til hende efterfulgt af et bredt smil.

Det skulle nok blive sjovt det var hun sikker på. Hun tog endnu en tår af drinken, og lagde mærke til den store sportstaske, ja der var hvist masser af ting deri, måske hendes tøj til turen ud var deri, og der var sikkert andre ting også. Hun rejste sig så op fra sofaen og satte flasken ned på bordet, hvorefter hun kiggede på de andre flasker. Ja der var da masser af alkoholm, hun kunne desværre ikke blive fuld, hun blev altid afslappet og i godt humør. Ja hvergang hun fik alkohol blev hendes humør, eller ja det humør hun var eller er i forhøjet, så lige i øjeblikket var hun i godt humør. Så alkoholen ville gøre det forhøjet, så hun blev i endnu bedre humør"Vi skal da skåle for det bliver en god aften"sagde hun og rakte glasset hen imod hende og sendte hende et smil. Det her var hun klar til, det var en rigtig god ie hun havde, og desuden så virkede det dog stadigvæk som om der var noget galt, og hun vidste ikke hvad. Men det skulle hun nok finde ud af, det var helt sikkert, fordi hun skulle have det godt. For Cimberlie kunne hun ikke skjule hvordan hun havde det, og tage en facade på, fordi hun kunne godt gennemskue det. Hun smillede til hende, og stod med glasset rakt hen imod hende"Det her skal nok blive en god aften, jeg er klar hvad med dig"sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptyLør Maj 11, 2019 9:24 pm

Gabbie kiggede og fulgte nøje hvad det var Cimberlige puttede i sit glas og kunne ikke helt lade være med at grine af det. ” Seriøst, det en underlig drink den der? Smager det overhovedet godt?” spurgte hun med et grin. Gabbie var ikke selv typen som valgte at blande alt muligt sammen, det havde hun bare aldrig været til. Måske fordi hun var meget kræsen når det angik alkohol og hvad man blandede det med. ” Vi skal så meget fyre den af, og glemme alt det der er sket i øjeblikket, bare skubbe det væk med en helvedes masse alkohol, sådan at når vi vågner i morgen, har det hele bare været verdens værste mareridt” Sagde hun og kiggede ned på sin drink som hun holde i begge hænder. Hun sukkede kort inden hun valgte at tage en tår af sin drink igen og grinte lidt. ” Det bliver så lækker en aften, måske det kunne være at jeg kunne finde en kommende fyr? Du må være den perfekte til at hjælpe mig med det?” Sagde hun og kunne ikke lade være med at forstille sig, Cimberlie gå fra fyr til fyr og udspørge dem om diverse ting og sager for at kunne godkende dem til at blive Gabbies fyr.

” vi skal så meget skåle for det bliver en luksus aften” Sagde Gabbie og rejste sig for at skåle med Cimberlie. Nu handlede det bare om at Gabbie skulle gøres klar til at de kunne komme afsted. ” Gider du hjælpe mig med at gøre mig klar? Du så meget bedre til at sætte hår end jeg er, jeg har været i bad og alt det der, så skal bare skifte tøj og gøres endnu mere lækker” Sagde hun med et lille grin og tømte sin drink. ” ved ikk om min kjole kan bruges, men ellers må jeg låne en af dig,” Sagde hun som hun bukkede sig ned på knæ, for at åbne tasken og tage sine ting frem, da Gabbie finder en, af sin datters smukkeste kjole liggende i tasken. Hvordan hun havde fået den med ned i tasken, vidste hun ikke men det kunne være kommet med ned da hun havde pakket sit tøj, da hendes og datterens tøj lå i det samme skab. Gabbie stivnede og mærkede en knude i halsen og prøvede at holde sammen på sig selv. ” du ved at jeg flygtede fra Italien, for at redde mit og mit barns liv. Min eks mand har jo jagtet mig, forsøgt at finde mig og vil have mig med tilbage til italien. Han har fundet mig, du ved, sådan rigtigt. ” Sagde hun og havde en skælvende stemme, hun måtte ikke knække! Det skulle ikke ødelægge hendes og Cimberlies aften. ” Han er her i England, han har stalket mig et stykke tid, men for ikke så længe siden, kidnappede han min datter i hendes børnehave” sagde hun og løftede kjolen op til hendes ansigt og duftede til den mens et par tåre trillede ned ad hendes kind. De blev hurtigt fjernet og hun lagde kjolen ned i tasken for at finde sine egne ting. ” kan den her bruges? Sagde hun og smilede til Cimberlie og forsøgte at ligge låg på følelserne om sin datter.

//OOG Kjolen - https://2img.net/h/oi68.tinypic.com/2ey7uow.jpg
Tilbage til toppen Go down
Cimberlie

Cimberlie


Humør : Life is much more fun when you have a poison tongue
Antal indlæg : 287

I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptyFre Maj 24, 2019 11:46 pm

Da hun nævnte at hun måske kunne finde en kommende fyr gav hun et nik fra sig, for det kunne da være en god mulighed. Så kunne hun også få noget andet at tænke på, og de to skulle nok få det sjovt uden tvivl. De så begge to godt ud, så mon ikke også de kunne lokke sig til en helt masse, ja charme havde de begge to, måske Cimberlie havde mere, men det havde hun også altid haft. Hovedet lagde hun på skrå, og gav sig til at tage en stor tår af drinken i nærheden, der var stadigvæk mange flasker. Men så manglede de heller ikke jo, så det var vel kun en god ting. At hun var god til at finde fyrer, ja det kunne man vel godt sige, og dog så var hun selv uheldig når det handlede om fyrer. Men det betød heller ikke at hun ikke ville hjælpe hende, fordi det ville hun gerne. Cimberlie ville hjælpe hende med alt, der måtte være for nu kendte de jo hinanden godt. Hun sendte hende et smil, og tog flere store tårer af drinken, før hun så satte den ned på bordet igen, og lagde en hånd i siden, og den anden kørte hun igennem det lange blonde hår"Jeg skal nok hjælpe dig, jeg er god til at lokke fyrer til mig, men også tit de forkerte"sagde hun og blinkede til hende efterfulgt af et grin.

Da hun spurgte om hun ville hjælpe med at gøre hende klar gav hun et nik fra sig, og lagde hovedet på skrå. Hun var sikker på at de nok skulle intage dansegulvet, og stjæle alt der måtte hedder rampelys, især når de jo va to smukke kvinder"Jeg hjælper di med hår, og den kjole kan du sagtens tage på det er slet ikke noget problem"sagde hun og gav hende et smil. Hendes øjne hvilede sig på hende, og hun betragtede så flaskerne på bordet en smule, der var faktisk rimelig mange. Men de skulle jo også have meget alkohol jo, så flasker var de nød til at have jo, og hun havde jo rimelig mange. Da hun så begyndte at snakke om eks manden lyttede hun efter, og det var som om ordene der blev sagt ikke lød særlige venlige og glade, og det var som om det gik hende meget på, så hun lagde en hånd på hendes skulder, og kiggede på hende"Jeg tror ikke at jeg vil kunne holde mig tilbage hvis jeg ser ham"sagde hun bestemt, og det var sandt, for han fortjente en på hovedet, hvis ikke to på hovedet. Hun kunne også sagtens bide ham, det var heller ikke noget problem"At han kunne finde på at kidnappe din datter, jeg forstår det ikke"sagde hun og kom ved et uheld til at stramme grebet om hende skulder. Efter få minutter gav hun slip og gav hende et kram uden at sige noget, og hun var helt sikker på at hendes eks mand skulle fanges, dog var det ikke en god idé at han stalkede hende. Hvem kunne vide, hvornår han ville dukke op"Han kommer ikke til at røre sig så længe jeg er her"sagde hun bestemt, og strøg nogle tårer væk fra hendes ansigt"Husk ikke ødelægge dit flotte ansigt med tårer, du er alt for smuk til det"sagde hun opmuntrende og sendte hende et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptyTirs Jun 04, 2019 6:18 pm

Aftenen skulle ikke ødelægges fordi hendes eks mand prøvede at ramme hende, selvom hun var bange for at miste sin lille pige og hvad der kunne ske med hende eller hvad der var sket med hende. Var hun nødt til at prøve at give slip på det og ikke lade det styre hele hendes liv lige nu. Hun var jo tros alt ikke taget hjem til Cimberlie for at sidde og tude snot og være ulykkelig. Men det var nu alligevel svært at slippe det, for det var jo tros alt hendes lille pige det handlede om.
Dog kunne hun ikke helt lade være med at grine af Cimberlie, ” Det siger jeg dig, jeg er færdig med de forkerte typer” Sagde hun efterfulgt af et lille grin. Det var helt sikkert så hellere være single end at møde den forkerte, men hun vidste også godt hvad Cimberlie mente med det hun havde sagt.

Som hun havde vist Cimberlie kjolen og at hun gerne ville hjælpe hende med at få sat håret. Gabbie kunne sagens selv sætte sit hår, men Cimberlie havde bare altid i den tid de havde kendt hinanden været bedre til det med at sætte hår. Måske også nok fordi at Cimberlie var noget mere piget i det end Gabbie var, hun var lidt af en drengepige uden at det tog helt overhånd og hun lignede en mand. ” Fedt smukke” Sagde hun og rejste sig for at tage sin drink og lige skylle hele situationen ned med noget der var stærkt.

Som Cimberlie kommenterede på det med hendes eks mand, var med at til Gabbie i stedet for at blive mere ked af det, blot blev morderisk og vred. ” Han skal være heldig at det er dig eller mig der får fingrene i ham inden min bror og hans venner…” Sagde hun og grinte lidt, hun vidste at der var mange som var i gang med at hjælpe hende med at skaffe hendes datter tilbage, og hun skulle nok komme hjem igen. Når hun kom hjem igen, ville Gabbie gøre alt for at der aldrig ville ske hende noget igen.

Som hun strøg nogle tårer væk fra hendes ansigt, som havde fundet en lang vej ned af hendes kinder nikkede hun blidt og sagde ” Jeg skal prøve” Hun sende Cimberlie et stort smil og hankede op i de ting hun havde hevet ud af tasken og satte kursen mod Cimberlies badeværelse, hun vidste da heldigvis hvor det var henne. Det almindelige afslapningstøj blev taget af og lagt pænt sammen inden hun trak i kjolen, Gabbie var ikke typen som havde nylonstrømper eller sådanne ting på når hun skulle i byen, de var upraktiske og hun havde en tildens til altid at ødelægge dem inden hun havde fået dem helt på.

Efter at været kommet i kjolen og fået den ordentligt på, fik hun lagt en hurtig men lidt fræk make up. Gabbie var ikke til det helt store make up show, det havde aldrig rigtigt sagt hende noget, men lidt var der. ” Hvordan tænker du håret skal sidde? Jeg trænger til at blive klippet og få det frisket op, men det må vente. Spring ud i det ” sagde hun med et lille grin og som kiggede på Cimberlie i spejlet inden hun fik helt styr på det sidst af hendes make up.
Tilbage til toppen Go down
Cimberlie

Cimberlie


Humør : Life is much more fun when you have a poison tongue
Antal indlæg : 287

I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you EmptyFre Jun 05, 2020 1:16 am

Som Gabbie nævnte at hun var færdig med de forkerte typer bredte der sig et bredt smil, hen over Cimberlie's ansigt. Selvom hun ikke nævnte noget, så var det sommetider de forkerte type der var mest interessante. Men det var slet ikke øjeblikket for hende, til at smide hendes mening hen på Gabbie. Især ikke når det var hende som havde brug for hjælp, og til at komme lidt væk fra tankerne om alt det som var sket. Men vampyren var sikkert ikke bedre selv, for alle de gange hun selv havde rendt i forkerte typer, kunne hun vel næppe prædike om, hvor gode eller dårlige forkerte typer var. På en måde undlod hun at tænke mere over det, og vendte hendes blik på Gabbie.

Som hun havde fået fat i hendes glas, løftede hun det op til hendes mund, og tog en stor tår. Det var nærmest tiltrængt, dog havde det selvfølgelig været lidt bedr,e hvis det havde været blod. Men hun var nød til at nøjes med alkoholen, hvilket virkede ganske fint"Intet problem at få fingrene i ham, hvad han skal kunne gøre alligevel"lød det fra Cimberlie som hun drak lidt mere af glasset, før hun satte det ned på bordet i nærheden. Hovedet lagde hun på skrå som hun placerede en hånd i siden. Ja hvad skulle hendes eks kunne finde på, han ville da være dum hvis han mente han kunne røre dem begge to. Dog var det som om vampyren mere og mere nød tanken om det. Men hun sagde det ikke, der kom ingen ord ud ad hendes mund omkring det.

Hendes spørgsmål om hvordan håret skulle sidde fik Cimberlie til at tænke lidt, som hendes blik gled ned over Gabbie, og hun løftede en hånd op til hendes ansigt, hvorefter hun nærmest lod Gabbi's mørke hår falde lidt ned over ryggen og brystet. Så gik hun lidt tilbage, og sendte hendes veninde et bredt smil med et glimt i øjet"At have det løst, giver mange gode fordele, så det er en god idé at holde det sådan"sagde hun som hun betragtede hende selv og Gabbie lidt. Nu kunne man da hvertifald godt sige, at de begge to var klar som de begge to stod i kjole, og sko der sagtens kunne få en mand til at ønske at han aldrig havde lagt en beskidt hånd på dem. Endnu værre så var høje hæle et godt våben, det havde Cimberlie tit fundet ud ad.

//Sorry for ventetiden ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I'll help you Empty
IndlægEmne: Sv: I'll help you   I'll help you Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I'll help you
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Silent City :: Centrum :: Bolig området :: Twilight Street :: Hus nr. 2- 16-
Gå til: