Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTors Maj 09, 2019 9:39 am

Hun lyttede til Niks ord og undrede sig. Hvorfor ville han ellers have hun åbnede munden og så helt op? Hun kiggede efter ham og så han kom tilbage med et eller andet. Hun undrede sig over hvad det var og hun blev lettere forskrækket da han tog fast om hendes kæbe. Hun forstod ikke hvorfor han gjorde det når hun havde lovet ham ikke at lukke munden. Hun kunne smage metallet i munden og kunne mærke hun ikke kunne lukke munden igen så hun slappede roligt af i munden. Da han tog fat i hendes hals blev hun meget nevøs og frygtede han ville dræbe hende men lyttede til hans ord. Hun forstod ikke hvad han mente men nikkede bare ja til det. Hun vidste ikke hvad han havde tænkt sig men havde heller ikke nogle grund til at nægte hans ønske. Hun rødmede da hun blev kaldt for hans legetøj. Hun blev svagt ked over lussingen pga. gamle minder men blev helt tom i hovdet og kiggede meget da han tog sin pik frem. Hun havde ikke prøvet at give et blowjob meget længe og lukkede sine ben sammen. Hun kunne mærke at der kom en lille varm knude i maven på hende. Hun mærkede han tog fat i hendes hovde og brugte det som var det en bokse pude for pikken men hun havde intet i mod det. Hun kunne mærke hvordan hele hendes krop ønskede et men hendes hovde ønskede andet. Hele hendes krop havde lyst til at overgive sig til lysten og nyde det der skete og håbede det ikke var sidste gang den slags ville ske men hendes hovde fortalte hende at det var voldtægt og det derfor var forkert og han burde få det af vide selvom det føltes fantastisk at mærke hans tykke pik glide ind og ud forbi hendes våde læber og hendes liderlige tunge. Hun prøvede virkelig at kæmpe i mod sig selv og vidste i sidste ende hvilken del hun ville lytte til selvom hun håbede på den anden inderst inde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTirs Maj 21, 2019 10:31 pm

Det var tydeligt at mærke da Ellysa fik et chok, og han smilede over det. Han så på Ellysa efter han havde snakket, og så hun nikkede. ”God pige.” Han fornemmede svagt hendes humør skifte en del, og han smilede over hende. Han betragtede hende, og så alt hun gjorde. At hun lukkede sine ben mer sammen. Han brugte hendes mund, og mærkede hun ikke kæmpede imod, hvilket undrede ham en smule. De fleste vil kæmpe imod med dette, men det betød vel bare at hun var trænet i forvejen. Han brugte hendes mund så hans pik var helt stiv. ”Jeg tror det fint. Jeg tror jeg vil bruge noget andet på mit nyeste legetøj.” sagde han, og skubbede hende ned og ligge på maven, inden han tog et fast greb om hendes hofter. Han hev dem op, inden han pressede sig imod hendes mis, og trængte op. Han lod hende ikke en gang vende sig til det, inden han kneppede hende hårdt. Han trådte på hendes ansigt, og så ned på hende. ”Du vil ikke slippe løs igen før jeg er træt af dig. Er det forstået legetøj? Og fra nu af kalder du mig Herre.” Han smækkede hende hårdt på røven, og fortsatte med at kneppe hende. Ligeglad med om hun vil grade af det. Hendes nydelse betød intet mere. Hun skulle kun tilfredsstille ham, lige meget hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTirs Jan 07, 2020 1:02 pm

Hun lyttede til hans ord og smilede lidt "God pige" tænkte hun. Hun var langt fra en god pige og det tror hun inderst inde også godt at han vidste. Hun stønnede over at han brugte hendes hoved. Det var dejligt og pirrende på samme tid. Hun lyttede til hans ord og blev skubbet til. Hun udrede sig lidt over det når han bare kunne ha bedt hende om det. Hun smilede lidt over hans greb og prøvede ikke at grine over det. Hendes smil ændrede sig hurtigt da hun mærkede hvordan han pressede sig hårdt ind i hendes krop. Et lille støn forlod hende og hun nød det meget men sagde intet. Hun lyttede til hans ord og nikkede "Javel herrre. Kan jeg sige andet? Så som Master? Det føles lidt mere naturligt" Hun rødmede meget over det og holdt sig for munden. Hun kunne allerede nu mærke hendes krop og hendes hjerne var ved at ændre sig og blive til den nymfoman hun inderst inde havde. Hun frygtede kraftigt hvad han ville tænke om hende og var nevøs for om hun var for underlig. Hun stønnede over at mærke hun blev trådt på og hun dryppede lidt over det. Hun kunne mærke ham kneppe hende hvilket kun gjorde hendes tanker værre. Hun ville prøve at snakke med ham når han var færdig og høre hvad hans tanker om nymfomaner var da mange ikke brød sig om dem. Hun kunne godt lide Nik også selvom han "voldtog" hende og var "hård" mod hende lige nu. Hun havde intet i mod det og fandt det bare dejligt men hun ville ikke ødelægge hendes venskab med ham ved at være en for liderlig freak. Hvis han prøvede at give hende ud til andre eller lade andre bruge hende ville hun gøre kraftigt modstand. Hvis hun skulle bidde pikken af så ville hun gøre det. Hun var loyal over for kun 1 partner af gangen og denne partner lige nu var Nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTirs Jan 07, 2020 4:24 pm

Mens at Nik stod der og brugte hendes mund, hørte han klart og tydelig at hun stønnede over det. Noget om Nik elskede at høre. Som han fik hende ned og ligge, med røven i vejret, hørte han det lille støn som undslap Ellysa, da han trængte op i hende. Hun virkede virkelig til at kunne lide det. Han hørte det som hun sagde, og så lidt undrende på hende. ”Så du ønsker at kalde mig Master i stedet for? Hm. Så gør det tøs.” sagde han, og slog hende hårdt på røven, så det efterlod et rødt håndaftryk der. Han fortsatte med at kneppe hendes mis dybt og hårdt, og lagde mere vægt på sin fod, som var på hendes hoved. Allerede nu virkede hun ærligt som en som var knækket. Dog kunne han ikke være sikker på det.
Efter lidt tid, fik han sin orgasme i hende. Han trak sig ud, og slap hende. ”Når. Vær så et dygtigt lille legetøj, og rengør din master. Vis hvor meget du nød at blive brugt af ham.” Han forventede ikke at hun vil gøre det på nogle måde, da han først lige var begyndt og lege med hende, og hun derfor umuligt kunne være knækket endnu. Dog var han klar over, at han kunne tage fejl omring hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTirs Jan 07, 2020 7:39 pm

Hun lyttede til hans ord og smilede. Hun havde intet imod ordet tøs. For hende var det meget normalt. Hun stønnede over hans slag og kunne mærke varmen på røven. Hun stønnede over han kneppede hende og kunne meget godt lide det. Hun nød det men ville ikke indrømme det hvis han spurte. Hun sprøjtede på ham da hun mærkede hans tykke sæd flød inde i hende. Det var for meget for hende. Hun lyttede til hans ord og smilede. Hun sætte sig på sengen og får ham over til hende. Hun smiler og tager fat i hans pik og presser på den mens hun langsomt wanker ham opad. Hun slikker hans nosser lige så langsomt dråbe for dråbe til hun lader sin pik glide langs hans skaft intil hun når pikhovdet. Med et lille smil deeptroather hun ham uden problemer og sutter ham. Hun lader en hånd glide bag om ham og hun tager fat i hans røv og klemmer lidt. Hun smilede og lod en finger glide tættere på hans hul men stoppede hende selv og tænkte at Nik med sikkerhed ville skride hvis hun prøvede. Hun sutter hans pik helt ren og smiler ved at efterlade et lille blidt kys på hans pik hovde og kigger venligt på ham "Sådan Master. Så er du helt ren"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyLør Jan 11, 2020 3:08 pm

Som Nik slog hende på røven, hørte han hendes støn. Åbenbart kunne hun lide det. Eller det lød ihvertfald sådan. Han havde på fornemmelsen, at hun elskede at mærke ham kneppe hende lige nu, hvilket han smilede over.
Da han kom i hende, mærkede han hvordan hun selv sprøjtede ud over han, og han valgte ikke at sige noget til det. Han fik hevet sig ud af hende, og så på hende, som hun valgte at sætte sig i sengen, og hive ham over til hende. Normalt vil han ikke have de sad i sengen imens, men for nu lod han hende gøre det. Han mærkede hendes mund omkring sin pik, og han så på hende, som hun begyndte at rengøre hans pik med sin mund. Han var overrasket over at hun gjorde det, men tilfreds med hende. Det betød bare hun kunne blive en god slave.
Da hun var helt færdig, hørte han det hun sagde. “Jeg er overrasket over dig. Du virker til at være trænet i forvejen som en lille lydig slave, hvilket er godt. Jeg er nysgerrig på hvor dine grænser mon går.” Han gik roligt over til en skuffe, og trak den ud. Nede i den lå der et halsbånd, som han tog op og gik tilbage til Ellysa med. Uden et ord tog han halsbåndet om hendes hals, og låste det således kun han kunne få det af hende igen. “Nu kan alle se du er ejet” lød det, som han hev hende ned på gulvet igen. “Fortæl mig. Kan du lide din nyeste plads på alle 4 ved min side?” Han så roligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTirs Jan 14, 2020 12:08 am

Hun nød vert et sekund og kunne mærke hendes krop var vild med det. Hun blev en smule trist over han hev sig ud af hende og ville ha han forsatte.
Hun lyttede til hans ord og smilede svagt "Jeg er ikke en slave.. jeg...jeg er bare en ærlig lige nu alt for ærlig liderlig engel som virkelig godt kan lide man er hård og elsker en god hård pik...jeg.... jeg vil ikke mene jeg er en "slut" men vil sige jeg har en stor glæde for dem jeg godt kan lides pik...Og jeg ved godt hvor mine grænser er hvis du ønsker at høre dem master" Hun rødmede lidt og kiggede væk. Hun kiggede på han gik væk og undrede sig lidt. Hun mærkede hans hårde bevægelser og tænkte han ikke behøvede at være grov. Hun ville gerne ha taget det på hvis det havde glædet ham. Hun kigger lidt på ham og sukker "Jeg er ligeglad om folk kan se den slags. Jeg er ikke bange for at folk ved sådan noget. Jeg har allerede prøvet at gå nøgen før uden problemer. Har også haft en dildo og buttplug oppe og har generalt prøvet et par ting. Men du behøver ikke at være så grov i dine handlinger. Jeg skal nok gøre det du vil ha. Ikke fordi jeg bange for dig men fordi jeg godt kan lide dig. Selvom du er sikker vant til at skulle bruge magt og frygt for at få din vilje. Det behøver du ikke med mig" Hun smiler venlig til ham "Og jeg har intet i mod at være på alle 4. Men jeg gætter næsten du vil flå mig ud så alle kan se mig og alle kan se du bruger mig og du vil tro det vil gøre mig pinlig beørt eller knække mig men beklager" Hun smiler svagt "Det vil ikke virke."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyLør Jan 18, 2020 3:04 pm

Som hanstoppede, mærkede han godt at hun blev trist, hvilket fik ham til at smile. Hun kunnemåske blive hans lille pikluder hvis hun fortsatte på denne måde her.

Ellysa begyndte at snakke, og Nik hørte roligt det som hun sage. Han smilede en smule over det. "Så du påstår at du kan lide mig? Interessant. Og jo, jeg vil meget gerne høre hvor dine grænser nu en gang går." Han så ned på hende med et roligt blik. Han så hvordan hun lige nu rødmede over et eller andet, men han valgte ikke at kommentere på det.
Efter han havde givet hende halsbåndet på, hørte han igen hun snakkede. Han hørte hvert et ord, og så blot på hende. "Så det jo godt. For du skal beholde halsbåndet her på end til jeg tar det af dig igen." Han tog fat i hendes hals halsbånd, og trak hende med sig, således at hun skulle gå på alle 4. Han fik hende op i stuen, og så på hende. "Smid tøjet." han ventede roligt på at se om hun vil gøre det, inden han vil gå en tur med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTirs Jan 21, 2020 11:30 am

"Jeg kan meget godt lide dig. Jeg har ingen grund til at frygte dig og jeg vælger at stole på det bedste i dig intil jeg får bevis for andet. Og hvis du gerne vil høre dem så kan jeg skrive dem ned for dig. Hukommelsen kan svigte og fejle og ord i snak kan blive misforstået men igennem skrift bliver de ikke. Det er i vert fald det jeg tror på" Hun smiler venligt og roligt til ham. Hun kiggede roligt på ham og lyttede til hans ord. Hun havde intet i mod at skulle have halsbåndet på men det gjorde det en smule besværligt at vaske sin hals. Hun blev trukket ned og kiggede svagt på ham og gik på alle 4 med op i stuen. Den var ikke noget skræmmende som hun havde forventet. Ingen store kroge med lig på, ingen bajler af blod over alt og ingen kiste med forskellige kvinder i. Det lignede et normalt lille sted. Hun lyttede til hans ord og trak på skulden. Hvis han bare ville se hende nøgen kunne han bare ha sagt det der nede. Hun smed tøjet lige så stille og stod nøgen. Hun havde tydelige skader på sin krop og hendes ryg lignede som var den blevet torturet. Hun står og kigger roligt på ham "Du behøver ikke at spille ond og være hård. Jeg kan som sagt godt lide dig og vil gerne gøre de ting du nu vil have uden at du behøver at flå og trække og alting. Det hedder at være venlig. Noget jeg kan regne ud du ikke er vant til at se folk være mod dig" Hun smiler venligt og nusser ham blidt på den ene kind inden hun giver ham et lille kys på den. Hun kigger roligt på ham og venter på at hun bliver slået, sparket, råbt af eller bare bliver behandlet som en køter igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyTors Jan 23, 2020 1:23 pm

Det som Ellysa sagde, hørte Niklaus klart og tydeligt. At hun meget godt kunne lide ham. Hvad mente hun dog med, at hun kunne lide ham? Han kendte ikke helt dette udtryk, men vil ikke sige noget, hvis bare hun i det mindste stadig adlød ham. Og end til videre, virkede det som om hun gjorde det. Hun sagde også, at hun vil skrive tingene ned, da det var nemmere end ord. Et suk forlod ham, da han ikke vidste hvor han helt havde noget at skrive på, da han så sjældent brugte det. Dog så han på hende. ”Jeg skal nok finde noget til dig, som du kan skrive det ned på. Men du får mig ikke til at skrive dine regler ned som du vil få. Dem forventer jeg du lære uden ad. Hvis ikke, så er det surt for dig, da du vil blive straffet hvis du glemmer dem.” sagde han, og så roligt ned på hende.

Da han begyndte at gå op i stuen, så han hvordan hun nu valgte at følge efter ham på alle 4, som en lydig lille køter. Han smilede en smule over det. Han så ned på hende, da de var kommet der op, for at se hendes reaktion på hans sted.
Da han havde bedt hende smide tøjet, så han hvordan hun trak på skulderne, inden hun smed det, og nu stod nøgen foran ham. Hans blik vandrede roligt ned over hendes krop, som havde en del skader. Hun var åbenbart vant til smerte gættede han på. Mens han så på hendes krop, hørte han de ord som hun sagde. At han kunne være venlig over for hende. De ord var så fremmede for ham, da det ikke lå til ham at være venlig. Han var vant til altid at være hård, og få sine slaver til at frygte ham, inden de adlød ham. Ellysa valgte at gøre noget, som ingen nogle sinde havde prøvet på før. At nusse hans kind, og give den et kys. Uden så meget som at tøve, gav han hende en hård lussing. ”Det der vil jeg ikke have du gør igen. Er det forstået?” lød det med en hård stemme, som han så på hende med et hårdt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)   Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx) - Page 2 EmptyOns Jan 29, 2020 12:39 pm

Hun smilede roligt til ham "Tak. Og jeg skal nok prøve at huske dem men det vil være mest retfærdigt hvis jeg fik lov til at læse dem og så få lidt tid til at lære dem at kende. Fordi ingen kan huske noget på bare en dag ved at få det af vide via mund. Ikke engang de klogeste eller stærkeste kan. Kun dem med den bedste hukommelse kan. Og jeg har en god hukommelse men langt fra den bedste"

Hun holdt sig for kinden i et shock og kigger forviret og en smule såret på ham "Jeg prøvede bare at være venlig.. Og vise noget venlighed... Men okay.. Hvis du bare vil ha en tom dukke uden noget som helst...Så fint. Så får du det da bare sådan" Hun kiggede roligt på ham og sagde ikke mere. Hun ville ikke skænke ham et ord mere. Kun tomme ligeglade blikke.
Tilbage til toppen Go down
 
Du ny her sir du? Jamen lad os da lege lidt så ~ Ellysa (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jamen hvad har vi dog her... (Fortidsemne) - Todd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet indendørs :: 3. sal :: Kollegieværelser :: Piger-
Gå til: