Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hey! give me a job! - Liam XXX

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptySøn Nov 26, 2017 8:20 pm

Tid: 23:20
Sted:Louvre's Gentelmen's Club
Vejr: Køligt, diset
Påklædning: Her
Partner: @Liam


Louvre's Gentelmen's Club. Han havde været her mange gange. Det var faktisk et af hans yndlingssteder!  Hvor kunne man ellers tage hen og se på folk der smed tøjet, eller dansede frækt uden at man behøvede at bruge tid på at overtale de til det?
Det eneste minus var at han ikke bare kunne springe på dem. Men det var vel også okay.
Men nu havde han fået en ide! Arbejdet på cafeen hvor han arbejdede PT var ikke nok. Ikke for en fyr med så højt et forbrug som ham! Når man godt kunne lide lækkert tøj, samt at gå i byen hele tiden, så skulle der nogle penge i kassen!
derfor havde han besluttet sig for at han ville søge arbejde her! For hvad kunne være bedre end at få løn for at kigge på halvnøgne dansere?!
Desuden passede han perfekt ind her! han var en virkelig god bartender i forvejen, og så var han jo pisse lækker! Selvfølgelig skulle han arbejde her! det var da logik!

Han gik ind på klubben og så lidt søgende rundt, ledte efter en der kunne ligne chefen! Her var som altid fedt, hele stemningen gjorde ham tilpas. Han havde nu ikke tænkt sig at søge job som danser, men som bartender, ikke fordi han ikke kunne være danser, for.. helt ærlig! Han var jo sindssygt lækker! Men han ville ikke gide det! Han havde det bedre med selv at vælge hvem der skulle rage på ham. Og han var da godt klar over hvad de der dansere blev udsat for, han havde jo ligesom selv været en af de kunder der gramsede så snart han kunne komme til det!

Han gik op til baren, og fik fat på bartenderen. ”jeg vil gerne tale med chefen” sagde han blot, og forventede så lidt at bartenderen ville være så venlig at hente vedkommende, eller vise Matt vej frem til vedkommende.


//sorry for længden og at det tog sin tid >.<


Sidst rettet af Matt Man Jan 15, 2018 5:40 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTirs Nov 28, 2017 1:37 pm

Aah. Endnu en aften, endnu et besøg til klubben han nu engang bestyrede på vegne af Jeremiah. Den mand havd ejo så sindssygt travlt, og... Helt ærligt, hvem bedre ville der nogensinde være til at bestyre en stripklub end Liam selv? Så det var i virkeligheden bare den perfekte aftale, og han tjente da også selv en god slat peng epå det her... Men det var nu stadig ikke her han fik de fleste af sine penge fra, nej, det var fra hans små 'opgaver' ved siden af. Men i alt fald var han nu på vej hen til klubben, og fik parkeret til Tesla omme bagved, ved personale parkeringen de havde der. Den blev låst efter ham, og han tog bagdøren indenfor. Han nåede knap nok indendørs før han fik besked om at der var en oppe i fronten af klubben, ved baren, der godt ville tale med ham.

Nå. Det var hurtigt... Folk plejede først at hive fat i ham efte rhan havde været her lidt tid. Han fortalte dem roligt at de lige måtte bede vedkommende om at vente fem minutter - han skulle lige have smidt sine ting og sådan. Så der var en af de ansatte der gik tilbage til Matt - den samme som bartenderen havde fået fat i og sendt afsted, og forklarede ham det med et smil, fø rhun gik igen. Liam selv fik lagt sin taske fra sig, rettet på sit jakkesæt, og miksede selv en martini sammen fra baren der var bagerst i klubben, før han med selvsikre skridt gik hen til fronten af klubben.

Her fik han selvfølgelig øje på Matt, og nikkede smilende til ham, for at vifte let med hånden mod et bord ude til siden, der så ud til umiddelbart altid at blive holdt ledigt netop til Liam. Han satte sig ned i det bløde sæde, og smilede så til Matt - den fyr var nu rimelig pæn at se på, måtte han da indrømme. "Jeg hørte du ville tale med mig?" sagde han så med sit sædvanlige, charmerende smil.

// Outfit her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTirs Nov 28, 2017 8:16 pm

Han havde brummer en smule da han var blevet bedt om at vente. Noget han ikke brød sig om! Han vidste at han var vigtig så at lade ham vente var ikke noget han var fan af overhoved. Han havde dog brugt vente tiden på at bestille sig en cocktail en Gimlet! Det var ikke en drink ret mange vidste hvordan man lavede, men han vidst ese kunne finde ud af det her! 
Han stod i baren og nød den da han lagde mærke til en herre der kom gående. Oh my.. han så nikket og vundet hen mod ham, normalt brød han sig ikke om at blive hidkaldt, men hva fanden! Manden var jo helt rigtig skåret så han kunne vel godt få lov til at huse en smule rundt med Matt.. så nu. 
Han gik over mod Liam med en attitude der klart sagde at han ikke var genert overhoved. Han ventede ikke engang på at han fik lov at sætte sig, han satte sig blot, lænede sig tilbage i stolen, og lagde det ene ben over det andet mens han havde sin cocktail i hånden. Et smil bredte sig op hans læber dan Liam sagde at han havde hørt Matt Vilæe tale med ham. 
"Jeg ville bare høre hvornår jeg skal starte som jeres nye bartender?" Sagde han selvsikkert og roligt, som om de allerede havde aftalt at han skulle starte. Han tog endnu en slurk af den lækre cocktail, mens hans lyseblå øjne gled over og ramte Liams. 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyOns Nov 29, 2017 4:27 pm

Liam fik sat sig godt til rette, og kørte en hånd igennem hans hår inden han tog sig en tår af sin martini, mens han stille observerede Matt, og lyttede til hvad han sagde. Et skævt smil bredte sig over Liam's læber som han satte glasset fra sig igen. Der var da vist godt med attitude lige der, og mod, på grænsen til det dumdristige hvis han havde siddert overfor f.eks. Jeremiah og ikke Liam. Men Liam var typen der værdsatte en god attitude, og den selvsikkerhed det fremviste. Det var som regel den type der var bedst til al arbejde de havde at tilbyd eher, trods alt.

"Det må da siges at være et meget ligefremt spørgsmål," kommenterede han, stadig med det smil. "God attitude. Jeg kan i alt fald godt se dig passe ind her. Men hvis du vil være her, skal jeg som minimum se dig i aktion. En test aften, måske?" foreslog han, og lænede sig let forover, med sine egne blå øjne låst fast på Matt's. "Og så kan vi se på det derefter."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyOns Nov 29, 2017 5:37 pm

Han sende blot Liam et skævt smil da der blev talt om hans attitude, jep! Den havde fået ham langt! Okay den havde også givet ham en del problemer, men primært havde den kun gjort godt for ham. Og det virkede da bestemt til at den også havde sin effekt denne aften. 
Han tog en tår af sin cocktail som Liam sagde at han ville passe ind, men at de jo måtte have en prøve aften, og tasten kunne de tage bag efter. 
Matt smilede både skævt og selvsikkert. 
"Honey.... Der er ikke så meget at snakke om.. jeg kommer ikke til at skuffe dig" hans blik var låst på den flotte mand foran sig. Der var ingen der kunne tage fra Matt at han var selvsikker, og han vidste hvad han ville have, OG hvad han kunne få, hvis blot han spillede sine kort rigtigt. 

Han drak sin cocktail ud, og kørte en rettelse hånd gennem det slot satte hår. "Jeg går ud fra vi starter med det samme?" Sagde han blot, med en meget sikkert stemme på at han da skulle have sin første prøve aften i aften. 
Helt ærlig, hvem skulle kunne sige nej til ham? Han var samtidig også en fantastisk bartender, og hans personlighed passede som Liam havde sagt det godt ind her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyMan Dec 04, 2017 1:01 pm

Liam's smil blev en smule bredere, lettere skævt, som Matt fortsatte så selvsikkert der. Det mindede ham helt ærligt lidt om hvordan han selv havde været førhen, hvilket nok kun var en god ting for Matt. Han drak stille videre af sin martini som Matt blev færdig med sin egen drink og foreslog at han kunne komme på test med det samme.

"Hvis du insisterer, så er det rent faktisk perfekt timing. Den anden bartender har meldt sig syg idag. Hun ligger vist med noget lungebetændelse. Så det ville være bare tættere på bordel delen af klubben, du kommer på prøve i." forklarede han ham med endnu et af sine utroligt charmerende smil.

//undskyld det blev kort ;__;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyOns Dec 06, 2017 10:16 pm

Han betragtede Liam mens de sad der, og lagde da heller ikke skjul på det. Hvorfor skulle han? hvis ikke Liam selv vidste at ha var et syn for guder - hvilket var umuligt- så skulle han da vide det! Han lagde hovedet en smule på skrå da Liam begynde at forklare at det passede perfekt, da den ene af hans bartendere var syg.
"Fantastisk" sagde han blot i det han rejste sig fra stolen. Han knappede et par knapper på i sin skjorte så den var åben til lige under brystet, samtidig med at han tog sin læder jakke af.
Han kørte en rattende hånd gennem håret som han så på Liam med et skævt smil. "Jamen... skal jeg så ikke bare gå i gang.. chef?" sagde han med et skævt smil og et blink med øjet.

Han gik selv hen mod den bar hvor han skulle stå. Han kende stedet, og vidste hvor baren var. Han gik om bag bardisken og kiggede lige rundt så han lige kunne se hvor de forskellige ting de befandt sig.
Han havde været bartender før OG været fuld så mange gange, så han kender de fleste drinks og cocktails uden ad. Han vende blikket mod Liam, en sidste gang inden han tog imod de første bestillinger.

Aften gik helt fint. Han var vant til stressen på caffen, så det hylede ham slet ikke ud af den. Det klarede han helt fint, og han holde sig helt i ro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyFre Dec 08, 2017 7:27 pm

Liam lagde da selvfølgelig godt mærke til hvordan Matt kiggede på ham, og nød det i fulde drag. Hvorfor skulle han ikke? Han var jo ekstremt lækker. Intet under han aldrig havde problemer med at finde nogen man lige kunne have sex med og suge sjælen ud på samtidig. Mmhmm. Alene tanken gjorde han en smule sulten... Det var også en uges tid siden sidst. Måske man skulle finde en tilfældig en man som minimum kunne tage en bid fra her senere ude på natten.

Hans øjne fulgte Matt som han rejste sig, og han smilede og nikkede blot til hvad Matt sagde. Der var jo åbenlyst ikke nogen grund til at fortælle ham hvor baren var, da han allerede var på vej derhen, og tydeligtvis havde været her mange gange før. Så Liam lænede sig blot tilbage i sit sæde og nød resten af aftenen så godt han kunne.

Midt på aftenen havde han forladt klubben med en af de mange, der havde lagt an på ham den her aften. En kort tur på et hotelværelse lige i nærheden senere, og Liam var dejligt mæt, og trådte ind i klubben igen ca. en halv time inden lukketid. Han fik snakket med den anden bartender om hvordan Matt havde klaret det, og han havde jo så åbenbart brilleret. Fantastisk! De manglede også virkelig at have flere bartendere at skifte imellem, så det var jo fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptySøn Dec 31, 2017 7:24 am

Han havde altid nyt arbejde som deres! En masse folk, musik, fest og sprut! Ja det kunne faktisk ikke blive bedre! Aften var gået fodt, der havde været gang i den og han syntes sku selv han havde klare det godt. Okay hvorfor så beskeden? Han havde klaret det pisse godt! De sidste var ved at gå, og Matt var ved at ordne baren og rytte op efter sig selv, også selvom han heldigvis var god til at rydde op efter sig selv efterhånden så der var heldigvis ikke så meget. 
Han mixede den sidste drink, selvfølgelig til sig selv, ja den fortjente han sku!
Hans blik gled over på Liam som der var blevet lukket. Han havde sat sig på en af bar stolene på den anden side af baren, og sad lige nu og nød sin belønning for denne aften. 

"Nåååh?... Hvornår skal jeg starte?" Spurgte han roligt og drak lidt mere af sin drink. Selvtilliden var der stadig, og det var bestemt ikke en man kunne tage fra ham. Og det var da også en del af hans charme. I hvertfald hvis du spurgte ham selv!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyMan Jan 01, 2018 10:07 pm

Liam havde stille og roligt holdt et halvt øje med Matt her den sidste halve time, inden de sidste kunder blev gennet ud af døren og langt de fleste strippere var taget hjem, kun nogle få tilbage til at rydde op og lukke af som roen lagde sin over klubben da dj'en også havde fri for i nat, og den anden bartender var lige blevet færdig, og vinkede til Liam mens han gik ud af døren.

Liam smilede svagt og nikkede til ham, så efter ham som han forlod bygningen, før hans øjen faldt på Matt igen som han bundede sin drink, og gik hen til den af barerne som Matt nu lige var igang med at gøre klar, så det glas han selv havde drukket af også kunne vaskes op, når Matt skulle vaske sit eget op. "Du kan starte næste uge," svarede han Matt, valgte ikke at kommenter epå den kække attitude da hans egen trods alt ikke var meget anderledes. "Det lader da i al fald til at du passer ind her. De andre har kun haft gode ting at sige omkring dig." sagde han så med et lille, skævt smil. "Så velkommen til,"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyMan Jan 01, 2018 10:54 pm

Matt så roligt på ham som han sagde at han kunne starte i næste uge. Han nikkede tilfreds som han tog Liams og sit eget glas og vaskede dem af. Han grinte lidt da han sagde de andre kun havde haft gode ting at sige om ham. "det er jeg nu ikke så vant til" grinte han blot. For det meste brokkede folk sig over han attitude, men et sted som her passede den nu nok meget godt ind!

Han så på Liam da han sagde velkommen til. "tak... nårh.. kan jeg byde min chef på noget særligt?" spurgte han og sende ham et skævt smil. Han stod og kiggede bøgerne med drinks igennem, "men ærligtalt.. i burde opgradere jeres menu kort, der mangler virkelig nogle af de nye cocktails" grinte han blot som han stod med albuerne mod baren, lænet fremover og strittede nærmest med hans bagdel.
"jeg mener.... jeg har lavet cocktails i dag som jeg lavede for flere år tilbage! og jo folk kender dem, men de burde jo komme her ind og så en FANTASTISK oplevelse, lækre dansere, og endnu lækre drinks" sagde han og sende ham et blink med øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTirs Jan 02, 2018 1:28 pm

"Hmm... Kan godt se din attitude ville gøre dig upopulær andre steder. Her kan alle lide den," sagde Liam bare med et smil og træk på skuldrene. "Du mødte sikkert Nicholas i nat, gjorde du ikke? Så har du meget hurtigt kunne finde ud af at der ikke er noget problem for dig med at passe ind her." sagde han med et let grin, og kørte en hånd gennem sit rimelig perfekte hår. For ja, den kære heksedæmon vidste han havde være tpå arbejde i nat, og med hans både freaky udseende og rimelig ligefremme væremåde, samt hans voldsomme og konstante banden og selvtillid der lyste ud af ham, så ville det nok have været nemt for Matt at se han ikke var den eneste der var meget kæk i det.

"Noget særligt? Kommer meget an på hvad du mener." det skæve smil antydede dog præcis hvilken retning Liam's tanker gik i, men kunne man overhovedet bebrejde ham, når han nu engang var den type dæmon han var? Nej, vel? "Og jeg er ikke den der bestemmer hvilke cocoktails der er på listen. Det har jeg ladet vores bartendere om. Så du ændrer så meget du vil på det, du skal bare blive enig med Martin om det," sagde han så, og trak let på skuldrene - Martin var den bartender der oftest arbejdede den anden af de to bardiske der var herinde. Men måden Liam's øjne fortsat betragtede Matt på, gjorde det tydeligt at hans tanker nok stadig gik hen mod det seksuelle, alene grundet de få ord Matt havde sagt før, og nu også lidt det blink der, som der fik smilet til at blive lidt bredere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTirs Jan 02, 2018 1:57 pm

Jo han havde mødt alle der havde været på arbejde denne aften, og han havde været vild med dem alle. Det har var virkelig et sted for ham! Et sted hvor han kunne være, gøre og opføre sig som han ville, inden for rimelighedernes grænse selvfølgelig 

Han stod og var ved at kigge i menukort da han hørte Liams svar på om han kunne tænke sig noget særligt. Han så op på ham og lagde godt mærke til hans svar. Han kunne ikke undgå at smile som han rettede sig op. Han svarede ikke nærmere på det næste Liam sagde. Han gik i stedet bare ud fra baren, og om foran Liam mens han løsnede sit slips. Læderjakken havde han lagt for længst. "Jeg spurgte... Om min chef ville have noget særligt.. såh.. hvad har de lyst til.. chef?" Spurgte han med en klar tone af flirt. Han var da ikke dum, han vidste da godt at Liam ville have ham. Og hvorfor skulle han ikke også ville det? Matt var sygt lækker. Og han ville da heller ikke have noget imod at komme i bukserne op sin lækre nye chef.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTirs Jan 02, 2018 3:14 pm

Liam betragtede ham blot med et af sine skæve, charmerende smil som han så hvordan heksen rettede sig op, og igen førte al fokus over på Liam. Åh, men hvor han dog elskede at tiltrække sig folks fulde opmærksomhed, det var sådan en dejlig blid hånd der strøg hans - rimeligt store - ego! Men for fanden altså, hvordan kunne folk da ogsålade være, så lækker som han vidste han selv var? Og det lod til at Matt var på præcis samme måde, så det har MÅTTE jo bare ske før eller senere! Ikke også? Jo, jo det skulle da netop lige ske!

Liam's øjne tog en kort tur ned og op af Matt's krop igen, kigged ekort på det løsnede slips før hans blå øjne fandt Matt's gråblå. "Hmm... Hvad jeg har lyst til?
Jeg tror jeg har lyst til en lille lækkerbisken som dig..."
nærmest spandt han, som han trådte et skridt nærmere på Matt og lagde sin hånd på hans hofte. Han kigged eham fortsat ind i øjnene som han lænede sig tættere på, deres læber kun en centimeter eller to fra hinanden. "Er min lille nye bartender med på den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTirs Jan 02, 2018 7:17 pm

Han smilede som Liam ikke lagde skjul på hvad han ville. Men hvorfor skulle han dog også det? Matt var jo død lækker, så selvfølgelig havde Liam lyst til ham! Og han ville da heller ikke lyve, han havde da også lyst til ham. Liam var da en meget pæn fyr. Så hvorfor skulle han ikke selv have lyst til det? Desuden, så var der nu ikke noget sjovere end at rode lidt rundt med sin Chef.
Han smilede skævt over det Liam sagde. "oh... så det har du?" sagde han blot med et skævt smil og et glimt i øjet. Hans smil bredte sig kun da trådte nærmere.
Da Liam spurgte om det var noget han Matt var med på, lagde han hovedet lidt på skrå. "så du tror lidt smiger er nok?" sagde han med en flabet tone, inden han fjerndede den ellers korte afstand der var mellem deres læber da han valgte at gå tilbage mod baren.
"Jeg har ikke tænkt mig at sige ting som... det her gør du sikkert med alle dine ansatte,.... for det ved jeg du gør" sagde han blot med et skævt smil.
"men bare så du er helt klar over det, inden det her udvikler sig til noget andet" sagde han og så på ham. "hvis du regner med jeg kommer til at tilbede dig efter det her, så tager du fejl.. du vil ærligt blot være et lækkert knald, intet andet! så snart du har trukket dig ud af min fantastiske røv, så er du blot min chef igen - med mindre du selvfølgelig fortrækker det omvendt-.... Men jeg håber vi er enige?" sagde han blot roligt og med en meget klar tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTors Jan 04, 2018 12:58 am

Liam holdt skarpt øje med hver evig eneste lille bevægelse Matt lavede, hans dejlige, skæve smil, den flabede, frække tone i hans stemme. Det hele var noget han godt kunne lide, han elskede at se selvtillid hos andre, især dem han gerne ville have fat i til en hurtig omgang. Enten skulel der være spandevis af slevtillid, eller også skulle det være sådan små generte typer som han viste en heeeelt ny verden. Enten eller, han var ikke rigtig til alle dem i midten. Eller, jo, ville han nok være hvis han havde gået længe uden sex, men det var sjældent han gik så meget som to dage uden.

"Det er ikke smiger hvis det er sandheden," sagde Liam så blot med et skævt smil til heksen foran sig, og hans blå øjne fulgte ham som han fjernede sig fr aham og gik tilbage mod baren igen. Liam grinte blot og trak let på skuldrene af det næste han sagde. For jo, den var jo sand nok, nærmest alle vidste godt hvor mange af de ansatte han havde ligget i med. Det var mere regelen end undtagelsen, trods alt.

"Selvfølgelig. Et knald er et knald, men jeg har på fornemmelsen at det her bliver et af de bedre af slagsen." sagde han blot, som han igen gik tættere på Matt. "Så... Hvor foretrækker du at det her sker? I et af vores rum," han hentydede med et kast af hånden til gangen bagerst i klubben, der gik ned til de rum der var bordel delen af klubben, "... Eller vil du med og se hvordan din chef bor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyFre Jan 05, 2018 9:03 am

Han kunne ikke undgå at ryste lidt på hovedet dog med et smil da Liam mente at det ikke var smittet hvis det var sandheden. Så det mente han ikke? Ha! Noget sagde ham at Liam her var vant til at få sin vilje. Men hey! Det ende han jo også med i det her tilfælde. Og nu de var enige om at det her blot var et knald, så hjalp det også en del på det. 

Han smilede skævt da Matt kom hen til ham igen, og han hørte hvad han sagde hmm valgmuligheder? Han sende ham et flabet smil. "Min nye chef har måske kun et skud i bøssen?" Spurgte han som han satte en hænder mod Liams bryst og skubbede ham op mod baren. Her var jo ingen, de var alene. 
Matts hænder gled ned, og begynde at åbne hans bukse "vi kunne jo varme lidt op, inden du viser mig hvordan du bor" sagde han blev med et skævt smil, inden han gled ned på sine knæ, og ellers åbnede rasten af Liams bukser. Og uden nogle videre tøven greb han fat om Liams lem, og tog ham i munden. 

Han tøvede ikke med at vise Liam hvad han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTors Jan 11, 2018 2:39 am

"Kun et skud i bøssen... Tsk tsk tsk," sagde Liam, med et skævt, selvtilfredst smil. "Jeg kan sagtens køre hele natten, hvis du kan holde til det. Du har ingen anelse om hvor længe jeg har gjort det her. Jeg har gjort ting du ikke engang ville drømme om." sagde han blot til heksen foran sig, og hans smil blev kun bredere da han lod sig blive skubbet tilbage, op af baren, og kort efter mærkede Matt's hænder igang med at åbne hans bukser.

"Hmm.... Det lyder som en aftale..." sagde han med en lav knurren i sin stemme, som han hurtigt havde fundet ud af at mange fandt rimelig sexet, så selvfølgelig kørte han med den, som han så heksen gå på knæ foran ham mens han fik åbnet bukserne, og så uden videre bare begyndte at sutte den af på ham. Og ja, det var da i al fald langt fra første gang heksen havde gjort det her, det var tydeligt at mærke. Liam havde nu også haft bedre, men det var stadig højt oppe på skalaen det her, så han lod et let støn forlade sine læber som hans hånd gled ned for at tage fat i Matt's hår og stille og roligt guide hans hoved frem og tilbage.

// du ska nok proppe XXX i titlen nu Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptySøn Feb 04, 2018 2:20 pm

Matt så på ham som han begynde at blabre løs om at Matt havde slet ingen ide om hvilke ting han havde gjord, eller hvor længe. Matt løftede bare et øjenbryn. "Okay, mr. perfekt... tie nu bare stille og lad mig arbejde ikke" sagde han blot med en tone der fortalte at snak ikke imponerede ham. Og det gjorde det heller ikke. Folk kunne snakke og fortælle alt de ville. Han ville hellere se handling! Hvis Liam var så sikker på at han var så god, så burde han vise det, i stedet for at prale med det! Prallen prallede nemlig af på Matt.

Matt der allerede var godt igang med blowjobbet, mærkede Liams hånd mod sin nakke, hmm så han ville gerne guide? i det mindste fik Matt da selv lov til at styre det mere. Han fortsatte, tog Liam til roden flere gange, inden han satte farten lidt op, sugede en gang i mellem som han gled op. Lod tungen være med og arbejde omkring hans lem, og forkælede ham genbaralt . De fleste ville nok ikke have det godt med at gøre det her midt i det hele, men det rørte nu ikke Matt videre. Skulle der komme nogle måtte de jo bare kigge væk, eller Joine. Matt var lidt ligeglad, han havde i hvertflad ikke tænkt sig at stoppe med mindre han mod al forventning blev bedt om det! Hvorfor være flov over noget så uskyldigt som et blowjob? Og JA, det var hans første dag på arbejdet, men hvis man fandt sin chef lækker, og omvendt, hvorfor skulle man så ikke kunne have lidt sex med ham? Hvorfor var det så stort et problem at man havde en smule sex med sin chef eller de andre ansatte? Det var jo bare sex?
Problemet i denne verden var at folk lagde alt for meget i noget der virkelig var så simpelt! Følelser behøvede ikke være en del af sex! Faktisk så var han overbevist om at sex var langt bedre jo færre følelser der var indblandet! Og mellem Matt og Liam var der ikke det der lignede følelser!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyMan Feb 05, 2018 1:13 pm

Liam sukkede let og rullede svagt med øjnene som han lænede hovedet tilbage og lukkede øjnene for at nyde øjeblikket istedet. Tja, han var du selv meget glad for snakken, men når heksen ikke var, så var det vel bare det. Så hvorfor ikke bare nyde det istedet? Så det gjorde han da, og lod let sine fingre køre gennem Matt's halvlange hår, lige for øjeblikket var hånden der bare og guidede ham ikke engang, han lod jo til at vide præcis hvad han havde gang i, og det fik da også et smil frem på Liam's læber.

Ligesom Matt var der absolut ingen betænkning fra hans side af på det faktum at de havde gang i det midt i klubben. Om ikke andet var han selv bestyrer af stedet og kunne helt simpelt beordre folk til at skrubbe af hvis de blev irriterende eller prøvede at stoppe dem midt i det hele. Men tværtimod, dem der allerede arbejdede her vidste udmærket godt at det her var en hverdagsting når man havde med dæmonen her at gøre, så de gik bare i lidt større buer udenom dem og lod dem være i fred. Ligeså langsomt mærkede han da også sen behagelige fornemmelse som hans nydelse fik bygget sig op i takt med at heksen foran ham udnyttede sin ekspertise, og det betød da også at der endelig var nogle støn der slap ud af Liam i ny og næ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTirs Apr 03, 2018 3:08 pm

Der var ingen der ville kunne fortælle Matt at han ikke var god, det vidste han at han var. Måske var der dem der var bedre, men han var i hvertfald ikke dårlig. Og hvis folk syntes det, så var de i hvert fald, nogle mærkelig nogle, og tænde på noget helt vildt mærkeligt!
Og selv Liam her begynde da også at vise tydelige tegn på at nyde hvad der foregik! Hånden der hvilede i hans hår, var helt i orden. Det var ikke fordi Matt ikke brød sig om dominans, tværtimod! Men han kunne nu bedst lide at få lov til at klare det selv.
Det med dominanten kunne komme senere, når de lige havde kendt hinanden et par minutter mere!
Han holde sig bestemt ikke tilbage, gav den alt hvad han havde. Måske var Liam erfaren, og en mand der knaldede alt og alle, men Matt vidste selv at han var erfaren og god, så ikke engang en lækker dæmon skulle komme og fortælle ham noget andet. Det regnede han nu heller ikke med skete.

//Sorry for længden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey! give me a job! - Liam XXX Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! give me a job! - Liam XXX   Hey! give me a job! - Liam XXX EmptyTors Apr 05, 2018 4:45 pm

Mmhmm... Det var da vist lidt af en dejligt lækker en der nu kom som tilføjelse til staben, og Liam havde så absolut heller ikke noget imod at det var en med erfaring. Siden han af og til gik tilbage til nogen af hans ansatte, dem han umiddelbart havde nydt første gang mest med, og der var da også helt klart en god chance for at Matt her ville ryge på den liste. I alt fald hvis det stod til Liam,så skulle der eksperimenteres lidt mere med den frække lille heks. Han lod nu let sine negle køre over mandens hovedbund, kun lige så det kunne mærkes, ikke så det gjorde ondt. Spredte benene en smule mere så han havde endnu bedre adgang end ellers.

Han lukkede til sidst øjnene igen som han lænede hovedet bagover, lod det hvile mod toppen af ryglænet. Et langt, lavt støn forlodh ans læber som Matt fandt en af de bedre vinkler, og hans hofter bevægede sig let da hans tunge fandt et af de mere sensitive områder, hvilket da også hjalp en del til at få ham hen mod målstregen, mærkede den søde ekstase der bare ventede på at blive udløst inden længe...
Tilbage til toppen Go down
 
Hey! give me a job! - Liam XXX
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Why am I back here - Liam xXx
» You don't know me - Liam (XXX)
» What does a guy have to do to get a job? - Liam
» Give me something new! - Niklaus (XXX)
» Who am I? Where am I? Why am I here? - Liam (privat) (XXX)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St. :: Louvre's Gentelmen's Club-
Gå til: