Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Relationer søges.

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyLør Jun 18, 2022 3:41 pm

Hejsa.

Jeg søger nogle relationer til Roman her, når han er blevet godkendt.
Han er helt ny i området, og har derfor ingen relationer endnu. Derfor burde det være nemt at få sat gang i en masse.

Jeg er egentlig åben for alle relationer, så smid endelig alle jeres idéer. Det eneste jeg er påpasselig med at aftale på forhånd er romantiske relationer, da jeg føler kemi mellem karakterer har meget at sige her.

Lige lidt om Roman:
Han er en ret utilnærmelig gut. Han smiler sjældent og udstråler ikke ligefrem at han ønsker selskab. Han er høflig nok til en vis grænse, men generelt set gider han ikke særlig mange mennesker. Han tillader sjældent folk at komme ind på livet af ham, men hvis det sker, kan man forvente en overbeskyttende person der udviser total loyalitet.

Relationer jeg kan bruge:
En arbejdsgiver - han er bartender.
Fremtidige venskaber.
Fremtidige uvenskaber.
Evt. nogen der kan give ham en smag af det overnaturlige, da han endnu ikke ved det eksisterer.
Alt andet i kan komme på.

Jeg skriver både emner på engelsk og dansk, så jeres præferencer kan blive opfyldt.

jeg håber at høre fra jer!
Tilbage til toppen Go down
Declan

Declan


Humør : Tør du vide det?
Antal indlæg : 46

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyLør Jun 18, 2022 3:44 pm

Jeg er altid frisk, har 7 forskellige karakterer at lege med, så måske der er nogle du finder interessant
Min emne søgning
Tilbage til toppen Go down
Anastasia

Anastasia


Antal indlæg : 10

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyLør Jun 18, 2022 3:46 pm

Arbejdsgiver her (muligvis) Anastasia ejer The Sirens club som ligger i Southside. Og kunne udentvivl bruge en bartender Wink
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyLør Jun 18, 2022 3:48 pm

Declan skrev:
Jeg er altid frisk, har 7 forskellige karakterer at lege med, så måske der er nogle du finder interessant
Min emne søgning

Jeg smider lige en besked til dig, så kan vi finde på noget Smile
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyLør Jun 18, 2022 3:48 pm

Anastasia skrev:
Arbejdsgiver her (muligvis) Anastasia ejer The Sirens club som ligger i Southside. Og kunne udentvivl bruge en bartender Wink

Det kunne være super fedt! Jeg skriver lige til dig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Anastasia

Anastasia


Antal indlæg : 10

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyLør Jun 18, 2022 3:51 pm

Roman Konstantin skrev:
Anastasia skrev:
Arbejdsgiver her (muligvis) Anastasia ejer The Sirens club som ligger i Southside. Og kunne udentvivl bruge en bartender Wink

Det kunne være super fedt! Jeg skriver lige til dig Very Happy

Fedt fedt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kennedy

Kennedy


Antal indlæg : 143

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyTirs Jun 21, 2022 4:30 pm

Halløj!

Ved ikke om du har interesse i flere tråde, men tænkte jeg lige kunne smide mig og mine mange karakterer efter dig også!

Tænkte eventuelt Kennedy kunne være et godt sted at starte (er igang med at lave hende færdig, så der skulle ikke gå så længe), da hun er en del af det Serpents, som der også har en aftale med Anastasia. Ellers skriv gerne Relationer søges. 1f60d
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyTirs Jun 21, 2022 4:32 pm

Kennedy skrev:
Halløj!

Ved ikke om du har interesse i flere tråde, men tænkte jeg lige kunne smide mig og mine mange karakterer efter dig også!

Tænkte eventuelt Kennedy kunne være et godt sted at starte (er igang med at lave hende færdig, så der skulle ikke gå så længe), da hun er en del af det Serpents, som der også har en aftale med Anastasia. Ellers skriv gerne  Relationer søges. 1f60d

Jeg smider dig lige en PM!
Tilbage til toppen Go down
Fleur Solovyova

Fleur Solovyova


Humør : -
Fag : -
Antal indlæg : 81

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyOns Jun 22, 2022 1:47 am

Jeg smider gerne Fleur i puljen som en mulig relation gammel såvel som ny, men du er mere end velkommen til at tage et kig på om der er nogle af mine andre, der kunne være interessante (med undtagelse af @Eir, @Feyre Lethe eller  @Rhysand Kerr da disse lige nu er i overvejelses processen om omskriv eller skrot Relationer søges. 1f62c)
Tilbage til toppen Go down
Roman Konstantin

Roman Konstantin


Humør : People get mad when you treat them like they treat you.
Fag : None
Antal indlæg : 370

Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. EmptyOns Jun 22, 2022 1:52 am

Fleur skrev:
Jeg smider gerne Fleur i puljen som en mulig relation gammel såvel som ny, men du er mere end velkommen til at tage et kig på om der er nogle af mine andre, der kunne være interessante (med undtagelse af @Eir, @Feyre Lethe eller  @Rhysand Kerr da disse lige nu er i overvejelses processen om omskriv eller skrot Relationer søges. 1f62c)

Smukt. Du får lige en pm din vej lige straks!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Relationer søges. Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer søges.   Relationer søges. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Relationer søges.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: III :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: