Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Dressed In Black

Go down 
ForfatterBesked
Asa

Asa


Humør : Mild(est talt forvirret)
Antal indlæg : 82

Dressed In Black Empty
IndlægEmne: Dressed In Black   Dressed In Black EmptySøn Apr 24, 2022 7:25 pm










Asa er en fuldblods heks, stammende fra det nordligste Skotland, født i en tid fuld af overtro og mistro; en tid han endnu ikke helt har forstået, at han har overlevet. Men, lidt over fire hundred år efter både med lykke og direkte ulykke, står han stadigvæk. Og han er ikke rystet totalt i sin grundvold.
Asa er enebarn til sine forældre Gomer og Siphrar Hopkins, begge desværre bortgået mange, mange hundrede år tilbage i hans levetid, og er derfor umiddelbart uden familie. Dette frigør ham dog ikke fuldkommen fra andre slags relationer.
Romantiske, venskabelige og måske endda fjendtlige relationer er der dog fuldkommen mulighed for, at blive dannet med denne milde kæmpe af en heks. Hans professionelle liv som healer og magiker er i nært hold af hans private, eftersom hans liv på nuværende tidspunkt foregår direkte på Athena Akademiet. Med andre ord: Kæmpen har brug for at blive luftet.









Sidst rettet af Asa Man Apr 25, 2022 1:59 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Asa

Asa


Humør : Mild(est talt forvirret)
Antal indlæg : 82

Dressed In Black Empty
IndlægEmne: Sv: Dressed In Black   Dressed In Black EmptySøn Apr 24, 2022 9:54 pm





Okay, okay, okay, okay ...

Okay - jeg vil starte med at sige jeg er super, super hyped over siden - og glæder mig til at komme i gang med en masse fed rollespilsdrama. Jeg er umiddebart klar på - quote on quote - hvad som helst med Asa. Så - let the plotting commence!





Tilbage til toppen Go down
 
Dressed In Black
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» But I take all the light and make it go black (cw)
» Can't I just get a black t-shirt? - Selene
» What if it's just an empty black hole? Leah
» The black widows- Aidan & Amabell
» The fated meeting of the black raven and white crow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: III :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: