Athena
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tidslinje

År: 2020
Årstid: Sommer
Måned: August

Fuldmåne:
3. August
Nymåne:
19. August
Latest topics
» Adrenaline keeps on rushing in
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 22:10 by Giselle

» A simple shape shifter.... or...
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 22:01 by Arthas

» Well hello there!
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 21:53 by Jael

» When and where am I? - Michael
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 21:17 by Michael

» A View From The Top
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 20:45 by Mirabelle

» Missed me?
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 20:42 by Jael

» Carnal Desires
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 20:39 by Michael

» Jael's Instagram
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 20:01 by Jael

» Let the Right One In
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyToday at 19:49 by Olivia

Top posting users this month
Manuel
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyYou cannot run from fate [emne og plot søgning] 9688_210You cannot run from fate [emne og plot søgning] Empty 
Michael
You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyYou cannot run from fate [emne og plot søgning] 9688_210You cannot run from fate [emne og plot søgning] Empty 
Lenina
Alexei
Lilith
Giselle
Mirabelle
Alazul
Elion
Jael
Statistics
Der er i alt 298 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Theia

Vores brugere har i alt skrevet 46454 indlæg in 3233 subjects
Top posters
Tidus
Lilith
Niklaus
Freya
Razor
Reign
Joy
Cassandra
Luca
Avila

You cannot run from fate [emne og plot søgning]

Go down 
ForfatterBesked
Azura

Azura

Antal indlæg : 197

You cannot run from fate [emne og plot søgning] Empty
IndlægEmne: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyOns 29 apr 2020, 12:24

You cannot run from fate [emne og plot søgning] 019a9ca6995eb3fb042c4e61bb1744e40fa39ad0

You cannot run from fate [emne og plot søgning] 9d7d8c5d9711d7b3ae24edba2e92ee6aYou cannot run from fate [emne og plot søgning] Tumblr_pohg2a2K3j1vbv96wo3_250 You cannot run from fate [emne og plot søgning] Tumblr_p58ewthJmA1sazneho1_400

"The She-Bear of Avalon," the old man said with a disgruntled sigh. "She's wilder than any beast I've ever known, she can run as fast as the wind and with her strength alone she could tear down a house." - "But?" asked the young man, hearing the door creep open behind him. "But she does not need her fists to break your heart," Keeva said, as she stepped in, a grin on her face.

You cannot run from fate [emne og plot søgning] 9228a1c54e28ed1d934443fbcd5f6df1286cc689

You cannot run from fate [emne og plot søgning] 79feebf1d5fe2e4206301f2db97cb998084c1e3c
Avalon:

Information om Avalon på dansk
You cannot run from fate [emne og plot søgning] 79feebf1d5fe2e4206301f2db97cb998084c1e3c

You cannot run from fate [emne og plot søgning] 9228a1c54e28ed1d934443fbcd5f6df1286cc689

Mathans:

Information om Mathan på dansk

Kort om Keeva
Kronprinsesse af Avalon, den eneste og retmæssige datter af kong Arran Alasdair og dronning Sorcha Alasdair. Hendes slægt er stolte over deres land og deres ophav, og selv er hun beskrevet som en fri og viljestærk kvinde. Hun er passioneret i alt hun laver, og selvom vægten om at være royal ligger på hende, er det ofte noget hun skyder til side. Hun er en livsnyder, en ung kvinde der tager livet som det kommer og forsøger ikke at lade andres tanker om hende forstyrre hendes mål i livet.

Hvad jeg søger
Venner: Jo flere, jo bedre. Keeva er en meget social person, i hvert fald når hun vil være det, og det er sagt at hun er meget gavmild. Hun holder altid sine venner tæt knyttet til sig, og det er ikke uhørt at de bliver rodet ind i unoder.
Alliancer: Som royal er hun forventet at danne alliancer på kryds af landegrænserne. Avalon er kendt for dets stærke folk samt deres eksport af alkohol, hvilket kunne være en fin start på et eventuelt samarbejde.
Kærlighedsinteresser: Keeva er en fri sjæl, hun holder sig ikke fra at gå efter hvad der pirrer hendes interesse, og dette afspejles også i hendes kærlighedsliv. Hun tror på at kærlighed er en fri kraft der svæver blandt de levende og kan slå ned som et lyn hvor end guderne vælger det.
Fjender: Som royal er det klart at der vil være fjender, dog er Avalon mest set som en fredelig øgruppe i disse dage. Dette stopper dog ikke had fra a blomstre.
Andre relationer: Har du selv en idé? Er der noget du mangler til dit plot? Skriv gerne, for jeg er villig til at høre det hele!

Andet
Jeg begår mig bedst på engelsk, men vil kunne overtales til at skrive dansk med engelsk dialog.
Jeg har ved siden af Athena min egen side plus et fuldtidsarbejde som jeg brænder meget for, så jeg er ikke altid den hurtigste til at svare (dette betyder ikke at jeg har mistet interessen!)
Jeg er åben overfor de fleste ting i emnet selv, men at nedgøre eller mindreværdige min karakter uden for spillet vil jeg gerne frabede mig.
Mine svar kan variere meget i længden, men dette forekommer ofte hvis jeg kun har min mobil at svare med.
You cannot run from fate [emne og plot søgning] 4307dd8072558b023dbc23b8ad8f97fdbc1cd7bc
Tilbage til toppen Go down
Gwen

Gwen

Humør : I am trying to find back to the person I once was, but it is hard with the hate growing and tearing me apart inside
Antal indlæg : 104

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyOns 29 apr 2020, 22:43

jeg stiller gerne Gwen til rådighed. Smile
Azura

Azura

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyOns 29 apr 2020, 22:58

@Gwen skrev:
jeg stiller gerne Gwen til rådighed. Smile

Ej hvor fedt! : )

Nu har jeg smugkigget lidt på Gwen's profil, er der noget bestemt du søger til hende?
Gwen

Gwen

Humør : I am trying to find back to the person I once was, but it is hard with the hate growing and tearing me apart inside

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyOns 29 apr 2020, 23:04

Jeg har en idé Gwen har valgt rejse da hendes forældre fundet ud af hvor hun bor, det er første gang hun ude er ude og rejse. Hun kunne måske ende I Avalon hvor de mødes ved en tilfældighed.
Azura

Azura

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyOns 29 apr 2020, 23:06

@Gwen skrev:
Jeg har en idé Gwen har valgt rejse da hendes forældre fundet ud af hvor hun bor, det er første gang hun ude er ude og rejse. Hun kunne måske ende I Avalon hvor de mødes ved en tilfældighed.

Elsker den idé! Men Keeva er kun lige blevet 24 i år, så det skal helst ikke ligge for langt tilbage i fortiden.
Pt. befinder hun sig i Gaia, skal det lige nævnes, men et fortidsemne er altid en mulighed : D
Gwen

Gwen

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyOns 29 apr 2020, 23:11

jeg har også en anden idé der måske vil virke bedre, er lige kommet i tanke om den. Da hendes far for nyligt er taget til Gaia for at finde Gwen kan det være render ind i hinanden da hun flygter fra nogle af hans mænd. Dog ved ikke hvordan det kan passe med din karakterer.
Azura

Azura

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyOns 29 apr 2020, 23:38

Uuuh! Det lyder fedt!

Hmm, måske hun løber mod skoven hvor hun løber ind i Keeva?
Maya
Royal
Maya

Humør : Maybe I'm not meant to be loved by someone like that.
Fag : Billedekunst, Musik, Kemi, Psykologi & Kampsport
Antal indlæg : 188

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyTors 30 apr 2020, 13:15

Can Maya just please meet this she-bear and be all fascinated by her???? <3
Azura

Azura

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyTors 30 apr 2020, 19:36

@Maya skrev:
Can Maya just please meet this she-bear and be all fascinated by her???? <3

Hell yeah! < 3
Maya
Royal
Maya

Humør : Maybe I'm not meant to be loved by someone like that.
Fag : Billedekunst, Musik, Kemi, Psykologi & Kampsport
Antal indlæg : 188

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyFre 01 maj 2020, 06:52

Nooooice <3
Gwen

Gwen

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptySøn 03 maj 2020, 20:02

Det kan vi sagtens sige. Jeg går i gang med at lave det nu. ^.^
Arthas
Royal
Arthas

Humør : "lost memories"
Fag : ingen
Antal indlæg : 27

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyTirs 05 maj 2020, 16:11

Jeg er frisk på et emne, med Arthas her, hvis det frister. Very Happy
Azura

Azura

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyLør 16 maj 2020, 11:49

@Arthas skrev:
Jeg er frisk på et emne, med Arthas her, hvis det frister. Very Happy

Vi har allerede skrevet sammen i PM har vi ikke? : P

Men det kunne være fint! Hvad tilbyder du?
Azura

Azura

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] EmptyLør 25 jul 2020, 22:54

OFFICIAL NOTICE!

Denne emnesøgning gør sig ikke længere gældende, da karakteren er blevet ændret pr. dags dato.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You cannot run from fate [emne og plot søgning]   You cannot run from fate [emne og plot søgning] Empty

You cannot run from fate [emne og plot søgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Emne søgning & Fravær :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: