Athena
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tidslinje

År: 2020
Årstid: Sommer
Måned: August

Fuldmåne:
3. August
Nymåne:
19. August
Latest topics
» So we are brothers?
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 10:30 pm by Jael

» Adrenaline keeps on rushing in
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 10:10 pm by Giselle

» A simple shape shifter.... or...
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 10:01 pm by Arthas

» Well hello there!
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 9:53 pm by Jael

» When and where am I? - Michael
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 9:17 pm by Michael

» A View From The Top
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 8:45 pm by Mirabelle

» Missed me?
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 8:42 pm by Jael

» Carnal Desires
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 8:39 pm by Michael

» Jael's Instagram
Admin news! [Vigtigt!] EmptyYesterday at 8:01 pm by Jael

Top posting users this month
Manuel
Admin news! [Vigtigt!] EmptyAdmin news! [Vigtigt!] 9688_210Admin news! [Vigtigt!] Empty 
Michael
Admin news! [Vigtigt!] EmptyAdmin news! [Vigtigt!] 9688_210Admin news! [Vigtigt!] Empty 
Lenina
Alexei
Lilith
Giselle
Mirabelle
Jael
Alazul
Elion
Statistics
Der er i alt 298 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Theia

Vores brugere har i alt skrevet 46455 indlæg in 3234 subjects
Top posters
Tidus
Lilith
Niklaus
Freya
Razor
Reign
Joy
Cassandra
Luca
Avila

Admin news! [Vigtigt!]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy

Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 833

Admin news! [Vigtigt!] Empty
IndlægEmne: Admin news! [Vigtigt!]   Admin news! [Vigtigt!] EmptyMan apr 06, 2020 6:48 pm

Heeeeello angels!

Jeg håber i alle sammen er sikre og passer godt på jer selv i disse mærkelige tider. Disse tider er mærkelige for os alle sammen, og derfor opfordre vi jer for at huske at passe på jer selv, måde mentalt og fysisk.

I de sidste par uger, har jeg været ved at opdatere små ting på siden. Ovre i højre side kan i nu finde en guide med diverse genveje. Derudover har jeg lavet en samlet guide til Athena, hvor der i næsten punktform står, hvor de forskellige informationer står henne herinde.

Lilith og jeg har derudover også snakket om, at det er på tide til en forårs rengøring. Det vil sige, at vi sletter brugere som ikke har været på siden  i Februar 2019!!

Derefter opfordre vi jer til at skrive til gamle medlemmer som i ved har været inaktive, og få dem til at lokke ind. Hvis man har flere brugere SKAL man logge ind på dem allesammen, ellers risikere de at blive slettet. Der tages forbehold om man har jævnligt opdateret sin fraværstråd og om: Hvem er Hvem listen er opdateret.

Sletningen foregår den 20 April. Derfor er der god tid. Skriv til @Lilith eller mig, hvis du er i tvivl omkring noget.

Note: Lilith har stadigvæk ingen computer, men er stadigvæk i live. Bare rolig Razz

I kan derfor sende Fc til både @Lilith og @Joy i disse tider.

Joy
På vegne af admin teamet.
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy

Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.

IndlægEmne: Re: Admin news! [Vigtigt!]   Admin news! [Vigtigt!] EmptyOns apr 15, 2020 1:07 pm

Løfter lige op i den her! ~

Admin
Joy

IndlægEmne: Re: Admin news! [Vigtigt!]   Admin news! [Vigtigt!] EmptySøn apr 26, 2020 2:18 pm

OBS. gamle inaktive brugere er nu slettet.

De kommende dage kommer jeg til at lave nogle få ændringer på siden. Opdateringer og opsamlinger. Derfor kan det godt være i kommer til at se noget som ser lidt mærkeligt ud. Jeg skal nok holde jer opdatereret når jeg er helt færdig !

Knus herfra !

Admin
Joy

IndlægEmne: Re: Admin news! [Vigtigt!]   Admin news! [Vigtigt!] EmptyMan jun 01, 2020 8:05 am

Update!

- @Alexander er nu blevet konge af Gaia fra først i maj!
- Beskrivelserne af diverse lande er næsten færdige!
- Lilith har endelig kunne få sendt sin computer til reparation, så she will be back before we know it!
- Vi har begge ret travlt pt, så svar på ansøgninger kan tage ekstra lang tid!
-  Husk at tjekke de tre nye racer ud, Thunderbirds, havfolk og de immune mennesker som kan findes under menneske beskrivelsen.

- I kan sende fc pt til både Lilith & jeg.
- Tilmeld jer gruppen og skriv når i klar til godkendelse.
- Hvis i ikke er blanding eller specialrace som afventer svar på en ansøgning, kan i sagtens emne uden farve. Dog kan der være tilfælde, hvor vi er nød til at kommentere og i evt skal ændre eller tilføje nogle ting.

Håber i alle sammen har det godt og nyder det gode vejr imens det er her! <3

- Joy

PS. Husk, at i altid kan tjekke om hvor aktive vi admins er under profilen, står der et aktivitets felt for admins. Her kan i se om vores aktivitet er: Lav, middel eller høj.

IndlægEmne: Re: Admin news! [Vigtigt!]   Admin news! [Vigtigt!] Empty

Tilbage til toppen Go down

Admin news! [Vigtigt!]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Grundlæggende :: Nyheder-
Gå til: