Athena
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Athena regionen: det bedste sted for alle overnaturlige og alle mennesker i verden

IndeksIndeks  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tidslinje

År: 2020
Årstid: Sommer
Måned: August

Fuldmåne:
3. August
Nymåne:
19. August
Latest topics
» Doctors make a lot of money...right? (CW)
Multisøgning til mine elskinger  EmptyToday at 7:07 am by Giselle

» Brugerhjælp: Hvem er klar til godkendelse?
Multisøgning til mine elskinger  EmptyToday at 12:18 am by Valentina

» Pretty little.... ( Emne søgning )
Multisøgning til mine elskinger  EmptyYesterday at 10:42 pm by Alazul

» In the night
Multisøgning til mine elskinger  EmptyYesterday at 10:39 pm by Hayes

» There Are Worse Things Than Murder
Multisøgning til mine elskinger  EmptyYesterday at 6:51 pm by Zitora

» I'm not always disgusting.
Multisøgning til mine elskinger  EmptyYesterday at 5:27 pm by Nicholas

» Just another morning - Manuel
Multisøgning til mine elskinger  EmptyYesterday at 5:18 pm by Jun-ho

» Tag, you're it
Multisøgning til mine elskinger  EmptyYesterday at 3:16 pm by Manuel

» I was forced into this.
Multisøgning til mine elskinger  EmptyYesterday at 2:58 pm by Manuel

Top posting users this month
Giselle
Multisøgning til mine elskinger  EmptyMultisøgning til mine elskinger  9688_210Multisøgning til mine elskinger  Empty 
Lenina
Multisøgning til mine elskinger  EmptyMultisøgning til mine elskinger  9688_210Multisøgning til mine elskinger  Empty 
Michael
Caine Rothwell
Alexei
Jael
Manuel
Heather
Jonas
Yakov
Statistics
Der er i alt 300 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jannike

Vores brugere har i alt skrevet 46744 indlæg in 3247 subjects
Top posters
Tidus
Lilith
Niklaus
Freya
Razor
Reign
Joy
Luca
Cassandra
Avila

Multisøgning til mine elskinger

Go down 
ForfatterBesked
Andrew
Alfa
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 414

Multisøgning til mine elskinger  Empty
IndlægEmne: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyMan okt 07, 2019 5:26 pm

Da jeg har holdt en længere pause fra Emna verden, er mange af mine gamle emner desværre gået tabt.

Jeg vil rigtig gerne igang igen, derfor har jeg valgt at lave en multisøgning til alle mine dejlige basser <3
Skriver lidt info om dem! og i er meget velkommen til at læse mere om dem på deres profiler <3

Multisøgning til mine elskinger  Giphy
@ANDREW

Alder: 25
Race: Vareulv
Seksualitet: Homoseksuel

Andrew er en typisk nørd! Og det er også sådan de fleste vil se ham! Der er ikke mange der ville regne med at en genert fyr som ham, faktisk også var Alpha.
Han er Alpha af koblet Light moon, som han tidligere var beta af, men som han overtog som Alpha, efter hans Alpha og bedsteven døde.
Han er sød og kærlig, og han bekymre sig meget for andre! Betyder du noget for ham, vil han gøre alt! Og han går meget op i altid at gøre det rette!

Søger:
-Venner/veninder
-Medlemmer til hans kobbel
-Flirts (til en start mere bare flirt og sjov, end noget seriøst)
-Roomie på akademiet

--------------------------------

Multisøgning til mine elskinger  8858395ecfb71b674f17e66df572c3bf
@FILIP

Alder: 29(kropsalder)
Race: Fuldblodsengel
Seksualitet: biseksuel

Filip er lære og rådgiver på akademiet, han har været på skolen siden angrebet fra de mange skyggevæsner.
Han er en meget roligt og fattet mand. Han er meget gammeldages i det, men kan stadig være med på alt det nye.
Men han er nu engang bare typen der hellere vil læse en god bog hjemme, foran pejsen, end at sidde og se serie eller f.eks gå i byen.
Han elsker dyr, og er også lære i deres pasning og pleje. Han er en livsnyder til fingerspidserne!

Søger:
-Venner/veninder
-Flirt
-kollegaer
-elever er skal have hjælp

---------------------------------

Multisøgning til mine elskinger  F1157b7db734d08439d438406408d1fd
@MARK

Alder: 24
Race: Skabt vampyr
Seksualitet: Homoseksuel

Mark er skabet vampyr! Han blev forvandlet af sin eks forlovede Caleb. Men pludselig en dag forsvandt Caleb sammen med hans bror og far. Mark har ikke set ham siden, og han har fortalt sig selv, at han er nød til at komme videre.
Han har mere eller mindre fundet ud af alt dette med at være en vampyr, men han er stadig meget ny til det! Hans blodtrøst kan desværre løbe af med ham ind i mellem.

Søger:
-Venner/venninder
-En "Mentor"
-Flirts
-Donere (han lever kun af blod fra folk der frivilligt vil tilbyde ham det, ellers lever han af blodposer og dyr)

-------------------------------------

Multisøgning til mine elskinger  Latest?cb=20190428153852
@PIN

Alder: 24
Race: Mennekse
Seksualitet: Panseksuel

Pin er en ung mand der altid har været glad for livet, En rigtig fest abe, og en der ALDRIG gik glip af noget.
Men desværre var han uden for en ulykke! Og konsikvenserne af denne, er at Pin i dag er blind!
Han har svært ved at føle den samme glæde som han gjorde den gang han havde sit syn.
Sammen med pin finder man nærmest altid hans førehund James, der følger ham i tykt og tyndt.

Søger:
-Venner/veninder (dem har han ikke mange af)
-flirts (dette er han dog ret dårligt til at han er blevet meget genert)

--------------------------------------

Multisøgning til mine elskinger  Giphy

@ROSALLINA
alder: 21 (kropsalder) omkring 200
Race: Skabt vampyr
Seksualitet: Hetro seksuel

Rosallina er netop kommet tilbage til akademiet, ever en længere rejse væk fra landet. Hendes far (skaber) mente det var bedst sådan! Efter at hendes livs kærlighed Will, valgte at rejse væk uden at sige noget til ham, og hun har ikke set ham siden..
Hun har været vred og harm, og er det måske også stadig væk!
Men nu er hun tilbage, og hun regner ikke med at være skolens søde og artige pige mere!

Søger:
-Flirts og venner med fordele (hun er ikke på et sted hvor hun har tænkt sig at åbne sig for nogle, så hvis der er nogle der vil prøve kræfter med det, så er i forberedt Razz )
-Føde (folk der vil lade hende drikke af dem)

-------------------------------------

Multisøgning til mine elskinger  Tenor
@FIE
Alder: 24 (krops alder)
Race: Fe
Seksualitet: Hetro

Fie er en yndig og sød ung kvinde! Hun er meget uskyldig, og sød! Og vil gøre alt for at alle har det godt.
Hun har rejst rundt sammen med sin bror, i mange år, efter deres tid som slaver!
Fie og hendes bror har altid levet isoleret, uden ret meget kontakt med andre. Derfor ende de også med at skabe et bånd der var tættere og anderles end andre søskende. Og Fie havde virkelig svært ved at se at der var noget forkert i dette! Men hun har også altid lyttet til sin bor, så hun har aldrig tvivlet på at det de delte med hinanden var forkert.
Det var nemlig ikke hun familiens kærlighed de delte, men også nærmere som et par. Med alt hvad der dertil høre.
Men efter deres start på akademiet, begynde Fie at møde andre mennesker, og hun begynde at undere sig over hvordan det mon ville være at have veninder og venner som andre unge mennesker

Søger: ¨
-Venner/veninder
-Nogle der kan vise hende verden (fester og den slags)
-Flirt

Kom meget gerne med andre forslag og bud hvis i har <3

Sidst rettet af Andrew Tirs okt 08, 2019 12:33 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyMan okt 07, 2019 5:54 pm

Jeg kaster gerne Spencer ind som mulighed. Jeg tror sagtens han kunne have en relation med alle dem alle, så jeg tænker jeg skriver lidt om ham, og så kan du vælge hvem du mener passer bedst? Smile

Spencer er en 19-årig banshee der oprindeligt er fra USA. Han er vokset op i en familie af varulve hvor faren er sikker på han ikke er hans, grundet han er en anden race (sandheden er en anden og noget indviklet, så den behøver vi ikke komme omkring xD) Hans far og bror har i løbet af hans opvækst været voldelige over for ham på dagligt basis. Dét og hans evne til at se og kommunikere med spøgelser har ledt ham ud i et stofmisbrug. Han kom til Gaia i august efter hans to tætteste veninder begge flyttede hertil.

Han har det bedst med at holde folk på afstand, fordi han er nervøs for at folk vil efterlade ham, hvis han først lukker folk ind. Han er homoseksuel, men er ikke sprunget ud endnu, og kun meget få personer kender til hans seksualitet. Han benægter det. Han er rigtig god til at virke okay og holde alting let og humoristisk.

Jeg håber vi kan finde på noget. Smile
Andrew
Alfa
Andrew

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyTors mar 05, 2020 9:02 am

Søger stadig til alle mine baby'er Smile
Freya

Freya

Humør : I'm not a villain, you shouldn't have treated me like one
Fag : Magic studies. Magical history.
Antal indlæg : 909

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyTors mar 05, 2020 9:13 am

*Rækker hånden op*

waiting for the clock to strike and end my blissful night"]
Andrew
Alfa
Andrew

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyTors mar 05, 2020 9:15 am

Uuhhh!!! lyder fedt XD

Er der nogle bestemt du gerne vil emne med? Smile
Og har du en tanke om et plot Very Happy
Freya

Freya

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyTors mar 05, 2020 9:57 am

@Andrew skrev:
Uuhhh!!! lyder fedt XD

Er der nogle bestemt du gerne vil emne med? Smile
Og har du en tanke om et plot Very Happy

Altså:
Andrew og hende kunne sagtens blive venner, det ville faktisk give god mening Smile
- De har også Biologi og Kemi !

Rosallina:
- Tænker egentlig også godt der kunne være et potentielt venskab (Atlas har en meget bred personlighed)
Og Atlas er meget nygerrig omkring vampyrer lige pt, fordi hun lige har opdaget hun er halv vampyr Smile

Andrew
Alfa
Andrew

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyTors mar 05, 2020 11:43 am

Uhh begge idéer lyder interessant Smile

Både Rosallina og Andrew kunne godt trænge til nogle venner XD
Freya

Freya

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyTors mar 05, 2020 12:04 pm

Jamen så lad os aftale begge, og tage et emne over den ene af den i første omgang Wink

Andrew
Alfa
Andrew

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyFre mar 06, 2020 12:27 am

Lyder som en god plan Smile
Hvem vil du helst starte med at møde ^^
Freya

Freya

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyFre mar 06, 2020 8:27 am

@Andrew skrev:
Lyder som en god plan Smile
Hvem vil du helst starte med at møde ^^

Øhm, lad os starte med Rosa og Atlas c:
kan jeg lokke dig til at starte tråden?

Andrew
Alfa
Andrew

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyFre mar 06, 2020 12:21 pm

Gerne Smile
Hvem hvad skal du finde på at "plot" 🤔
Altså hvor/hvordan skal de mødes Smile
Freya

Freya

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyLør mar 07, 2020 6:31 pm

@Andrew skrev:
Gerne Smile
Hvem hvad skal du finde på at "plot" 🤔
Altså hvor/hvordan skal de mødes Smile

Det kunne være de er til en eller anden hemmelig vampyr fest af en ting (atlas er jo halv vampyr), jeg kan evt bruge min karakter @Clementine til at have planlagt det? Også kan de mødes der? Smile

Andrew
Alfa
Andrew

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyLør mar 28, 2020 6:41 pm

Undskyld det sene svar har lige haft lidt meget mellem ørene >.<

en ja det lyder som en god ide Smile
Vivian

Vivian

Antal indlæg : 94

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyLør apr 11, 2020 4:54 pm

Hvis du stadigvæk søger emner, vil jeg da tilbyde George. Jeg tænker måske hun kunne være en interessant ven til Andrew, specielt det at hun bliver et form for vampyrisk væsen her den 19. Maj. Ellers er jeg åbent for det hele, jeg har også en emnesøgning, for George hvor der måske kunne være noget interessant Smile
Andrew
Alfa
Andrew

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptySøn apr 19, 2020 1:51 pm

@Atlas - sorry for det sene svar >.<
-men syntes ideen om en fest hvor de kan mødes, til en fest Smile - kunne jeg eventuelt lokke dig til at starte det op Smile

-----------
@George - det kunne da lyde interessant Smile
Freya

Freya

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyFre maj 01, 2020 6:51 am

@Andrew skrev:
@Atlas - sorry for det sene svar >.<  
-men syntes ideen om en fest hvor de kan mødes, til en fest Smile   - kunne jeg eventuelt lokke dig til at starte det op Smile

Sure c:
Det bliver nok først engang i næste uge, har et par opgaver at se til oven i de emner jeg allerede har xD

Eliyah
Beta
Eliyah

Antal indlæg : 7

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  EmptyLør maj 02, 2020 5:16 pm

@Andrew skrev:
@George - det kunne da lyde interessant Smile

Jeg har også George, jeg kan tilbyde Eliyah hvis det skulle være. Han er en Pureblood beta varulv, der er fra Frankrig. Han er på Akademiet, som udveksling student med sin tvillingesøster Florence Very Happy
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Multisøgning til mine elskinger    Multisøgning til mine elskinger  Empty

Multisøgning til mine elskinger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Emne søgning & Fravær :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: